Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Stille dag

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Stille dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stille dag   Stille dag - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 07:45

Eno kunne godt se hendes overraskelse og grinte indvendigt af det. han havde godt nok kun boet der i et halv år, men på et halvt år havde han lært meget af byen at kende og så hjalp det også lidt at havde en læremester der altid bedte end om at hente en masse mærkelige ting. han lage næsten ikke mærke til pausen. det gjorde han sjælent, da han oftest bare levede i hans egen lille perfekte verden "noget om mig selv..hmm...jo altså jeg bord ved min tante normalt..men er sjælent hjemme ved hende..hun er lidt kedelig.. øhm før jeg flyttede her til boede jeg i finland hvor jeg llærte at tegne og lægge farver rigtig osv...hmm der er ikke så meget spændende at fortælle...udover jeg eler at lave sjov..og gøre folk bange..jeg kan bedst lide når folk more mig, da jeg elsker latter" fortalte han tænksomt, men med et stort smil på læben. han tænkte ikke over det han sagde var lidt usammenhængende og lidt forvirrende på engang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stille dag   Stille dag - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 07:53

Megumi smilede først så begyndte hun at grine, det virkede lidt underligt men hun kunne ikke lade vær den her person foran hende.. "Du ligesom mig på mange måder" sagde hun så stadig halvt grinene, godt nok kunne ikke tegne eller lægge farver eller boede med noget familie, men sjov og ballede det var noget hun kendte til, glæden ved folks latter, den latter der ved mange folk ligger dybt begravet men altid kan findes frem. Hun tænkte på hvor heldig hun havde været at støde på sådan en person på hendes første rigtige tur ude i byen og pludselig så alt lidt mindre kompliseret ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stille dag   Stille dag - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 07:59

Eno lyttede til hendes latter og kunne ikke lade være med at grine med. han kunne virkelig godt lide hendes latter. den var så hjertelig og rar at høre på. han lage hovedet svagt på skrå "ja enig..jeg synes også vi minder om hinanden..på hvise punkter.." bekræftede han og grinte lidt. han fik lige pludselig sådan en trang til at drille...lave lidt ballade, bare ewn lille bitte smule ballade. enten med hende eller mod hende. den tanke skulle han lige tænke over, for det kunne være utrolig sjovt at drille hende lidt og han kom i tanke om en ting han havde drillet en anden engel med, som gik helt i panik og det havde virkelig moret ham. nu blev han meget nysgerrig på hvordan hun så ville reagere på den dril.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stille dag   Stille dag - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 08:07

Megumi grinede lidt videre inden hun bemærkede et meget mistænkeligt meget smørrede grin på hendes partners ansigt, hun synes næsten han havde et 'ondt' glimt i øjet, og det gjorde hende nysgerrig, meget indda "hvad tænker du mon på?" sagde hun på en kærlig drillende måde der næsten gjorde hendes stemme sukkersød hvilket hun elskede at gøre når hun drillede folk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stille dag   Stille dag - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 08:13

Eno lyttede til hendes sukkersøde stemme og glemte kort hvad det var han lige havde tænkt, men tanken kom hurtigt tilbage igen "sjovt...øhm jeg tænkte på noget sjovt" sagde han da han ikke ville afsløre hans plan. han begyndte at smile helt uskyldigt. noget af det han var dårligst til var at skjule hans planer, da han altid syntes det var sådan nogle gode idéer han fik og derfor ville dele dem med andre, men det havde han så ikke tænkt sig denne gang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stille dag   Stille dag - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 08:24

Megumi var begyndt at blive desperat nysgerrig da hun så dirrekte igennem hans uskyldige smil, han havde noget han skjulte, han var ude på noget og hun havde i sinde at finde ud hvad det var han var ude på, "noget sjovt?" sagde hun med en undrende stemme der selvfølgelig dækkede over alt nysgerrigheden, hun kiggeder over på Eno med de største undrende øjne hun kunne lave de hundevalpe øjne hun brugte over for ekspetienten når hun manglede en kr. til at købe sodavand for, de øjne der gemte på så meget nysgerrighed der blev spejlet til en undren og sendt over til personen over for hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stille dag   Stille dag - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 08:56

Eno begyndte at grine igen og syntes hun var utrolig morsom "ja..noget sjovt" sagde han med et lille grin og betragtede hendes undrende blik lidt. han rystede lidt på hovedet "lad os gå..det er nok blevet forsent til rundvisningen...men vi kan jo godt gåp rundt sammen lidt alligevel" sagde han med et skævt smil og strækte sig lidt. han rejste sig op og rakte hende hans hånd og bukkede stille, som for at være høflig.


//du ved hvorfor det blev kort//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stille dag   Stille dag - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 09:06

Megumi grinte igen, dels på grund af Enos fortsættende gentlemand atitude og dels fordi han blev ved med at skjule det for hende men han kunne være sikker på at hun ville finde ud af det før eller senere, hun tog hans hånd og rejste sig op, blev stående og kiggede ud af vinduet lidt, mørket var blevet tættere og det gav et lillev sug i maven "vil den herrer være så venlig at eskortere mig til min dør?" sagde hun med et lille grin mens hun fortsatte hen mod døren.

//samme problem som dig//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stille dag   Stille dag - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 09:17

Eno grinte lidt og smilte skævt til hende. han så kort ud af vinsuet, men vende så blikket tlibage op hende oh nikkede kort "det ville jeg gøre med stor glæde denne fryken" sagde han høfligt og fulgte med hende hen til døren. han sørgede for han kom hen til døren først og åbnede dem som før for hende, med et smil på læben "men jeg tænkte på...om jeg kunne overnatte ved dig i nat...jeg gider ikke til at gå hjem til min tante" sagde han og så spørgende på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stille dag   Stille dag - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 09:26

Megumi kiggede forundret over på Eno og tænkte ved sig selv hvad han var ude på?, hun fortsatte ud af døren, forventede at hun fulgte med derfor havde hun stadig ryggen til "Er det ikke lidt hurtigt vi har lige mødt hinanden at du kommer med ind i min lejlighed?" begyndte hun men fik derefter et grin på "men vis du er for doven til at gå hjem så kan du vel godt komme med" sagde hun så og ventede på at han kom op på siden af hende da hun ikke havde lyst til at gå ind i mørket alene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stille dag   Stille dag - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 09:39

Eno kunne godt se det undrede hende at han spurgte om det og det fik ham faktisk til at grine lidt. han gik ud efter hende og træk på den ene skulder "tjo måske lidt..men hvad skulle der ske?...jeg har jo ikke tænkt mig at gøre dig noget" sagde han mest for at drille og han smilte drilsk til hende "jeg takker..så bliver jeg ved dig..jeg gider ike til at gå hjem..soven" sagde han med et grin og gik hurtigt med hende, så han hurtigt kom op ved siden af hende, da han godt kunne regne ud hun ikke brød sig om at være i mørket alene efter det hun jo havde sagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stille dag   Stille dag - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 09:50

Megumi havde vel regnet ud at han ville svare sådan så hun havde også tænkt på et svar "tjaa man ved jo aldrig, du er jo en dreng" grinte hun "men jeg tænkte mere på at min kat ikke er så gæstfri mod nye mennesker" afsluttede hun med lumsk smil mens de fortsatte ned langs den næsten tomme gågade, kun få hjemløse lå oven på nogle papkasser og sov og længere oppe kunne man skimte nogen teenage drenge der højst sandsyndeligt har tømmermand imorgen, det gjorde hende i grunden lidt træt at se den øde gågade, hun strækte sine arme mens gabte en smule.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stille dag   Stille dag - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 10:01

Eno grinte af det hun sagde og træk let på skuldrende "altså det er ikke alle drenge der er sådan nogle klamme nogen vel.." sagde han med et fjovet smil og rystede lidt på hovedet "din kat?...hmm jeg er ikke rigtig bange for katte...sådan skal jeg nok klare" sagde han med et lille grin og så lidt rundt i den tomme gade. han se de samme ting som hende, men opfattede dem ikke rigtig. han så lidt på hende igen og gabte kort efter hende *det smidter* tænkte han med et fjollet smil og kløede sig træt i nakken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stille dag   Stille dag - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 10:09

Megumi lavede et af hendes store varme smil mens hun førte hånden op og klappede ham på hovedet "nårh er den lille Eno træt?" sagde hun stadig smilende "det er lige rundt om hjørnet" fortsatte hun og pejede mod en gyde der gik ind circa 50 meter fra dem, hendes øjne begyndte at blive tunge og hun kunne mærke hvor meget hun savnede sin dyne, trætheden gjorde hende uopmærksom og hun glemte næsten mørket omkring dem.

//jeg går i desværre i seng efter at du har skrevet din næste så kan vi skrive imorgen vis du er der^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stille dag   Stille dag - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 10:17

Eno så på hendes store smil og kunne ikke lade være med at grine da hun klappede ham på hovedet "nej da..du smidter bare...du gabte og det smidtede mig" sagde han stor smilende og lyttede så til hendes forklaring på hvor hun boede. han så lidt frem og nikkede "okay..lyder godt" sagde han, da han faktisk var ved et være godt træt og egentlig bare gerne ville sove lidt. han var rimelig glasd for han havde mødt denne engel.


//okay ses så ^^//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Stille dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stille dag   Stille dag - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Stille dag
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: