Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Alene på skateparken

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Alene på skateparken Empty
IndlægEmne: Alene på skateparken   Alene på skateparken Icon_minitimeOns 03 Mar 2010, 02:49

Dato: Irl
Årstid: Irl
Dag: Tirsdag
Vejr: Overskyet
Sted: Skateparken
Tid: 20:00
Omgivelser: Ingen eller ?
Tøj: http://thumbs.dreamstime.com/thumb_17/1123144458PYX291.jpg + http://farm1.static.flickr.com/184/387615684_bf14d82155.jpg
______________________________________________________
Kate sad på en bænk i skateparken, hun havde sine fødder på sin board. hun så sig omkring og var glad for at havde hele parken for sig selv, hun drak lidt af sin cola og holde en lille pause i at køre. hun lod sit skateboard køre fra side til side, og lyttede til nået musik på sin ipot. hun spiste nogle pomfritter og sad bare for sig selv, hun var lidt trist over at hun ikke havde mødt nogen endnu. hendes hår sad oppe i en hestehale, med nogle små totte der ikke var lange nok til at kunne nå. hun drak det sidste af sin cola inden hun rejse sig op og skubbede sig igang med et lille skub med den ene fød mod jorden, hun lag sine hænder ned i sine lommer og lod sig bare køre lidt rundt


Sidst rettet af Kate Ons 03 Mar 2010, 06:35, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på skateparken Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på skateparken   Alene på skateparken Icon_minitimeOns 03 Mar 2010, 03:15

//ingen der har lyst til at skrive med mig ??//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på skateparken Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på skateparken   Alene på skateparken Icon_minitimeOns 03 Mar 2010, 04:28

Jonah kom slentrende hen ad stien med hænderne i bukselommerne. han gik mod bænken hvor kate lige havde siddet og satte sig dér. han sad lidt og betragtede den folketomme skaterpark indtil han fik øje på kate. han sad lidt og kiggede men efter nogle overvejelser satte han sit board ned på jorden stillede sig op på det og skatede hen mod kate. han indhentede hende hurtigt og kørte op på siden af hende. "hey. dig har jeg ikke set før. er du ny her? hvem er du?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på skateparken Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på skateparken   Alene på skateparken Icon_minitimeOns 03 Mar 2010, 04:34

Kate smilte til drengen og tog sine høretelefoner rundt om sin hals "hej" sagde hun venligt og så lidt på ham "ja jeg er lige flyttet her til eller mere till Deepshell" svarede hun og satte sin ene fod ned på jorden for at skubbe lidt mere fart på, hun stoppede hurtigt op og rakte sin hånd frem til ham "jeg hedder Kate.. Kate Sales" sagde hun og smilte sødt til ham, hun træk den anden hånd ned i lommen "hvad hedder du ?" spurgte hun om lidt efter og var endelig glad for at møde en
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på skateparken Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på skateparken   Alene på skateparken Icon_minitimeOns 03 Mar 2010, 04:46

Jonah tog den fremstrakte hånd og svarede: "kate? sødt navn. jeg hedder Jonah Kalasin. hyggeligt at møde dig." han stoppede op og tog skateboardet under armen. "jeg er også rimelig ny, havde egentlig lidt håbet på at kunne få en rundtur her i byen" han smilede til kate. "men måske kunne vi udforske byen sammen, så?" han så hende kort i øjnene men kiggede så ned på jorden. var det dumt at sige? de havde jo kun lige mødt hinanden og selvom kate virkede meget sød var det jo ikke sikkert at hun sådan ville følges rundt i byen med en fremmed. Jonah kiggede op på hende igen og smilede. *det er nok forsøget værd* tænkte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på skateparken Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på skateparken   Alene på skateparken Icon_minitimeOns 03 Mar 2010, 04:56

Kate gav hans hånd et lille klem og smilte til ham "jamen det takker jeg da for, du har også et flot navn" sagde hun og tog stille sin hånd lidt efter til sig og tog selv sit skateboard op under armen, og lyttede bare på hvad han sagde "jamen det er jo altid godt altså, at man ikke kun møder folk der kender stederne for godt" sagde hun og viste ikke hvis han ville forstå det eller ikke, hun tænkte lidt over det han havde sagt og var ikke sikker på om det var en god idé eller ikke. hun træk lidt på skulderne "hvorfor ikke, det kunne være hyggeligt" sagde hun og gik lidt tætter på ham for ikke at stå for langt væk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på skateparken Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på skateparken   Alene på skateparken Icon_minitimeTors 04 Mar 2010, 07:44

Jonah smilede. "okay, det lyder godt..." han kiggede sig lidt omkring og flyttede uroligt på sig da han ikke kunne finde på mere at sige. "men ehm hvor skal vi så gå hen?" Jonah gik hen til en busk og lagde sit skateboard ind i den. der var nok ikke nogen der ville få øje på det og stjæle det og han gad ikke at slæbe rundt på det hele dagen.
han gik tilbage til kate og smilede igen til hende. han kiggede hen mod udgangen af parken og nikkede med hovedet i den retning. "kom skal vi ikke gå den vej?" han tog kates hånd og trak forsigtigt i den for at få hende til at følge med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på skateparken Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på skateparken   Alene på skateparken Icon_minitimeTors 04 Mar 2010, 07:50

Kate så på ham med sine grønne øjne og kunne ikke lade være med at smile af ham, hun fulgte ham med sin blik og rystede på hovedet af ham "jamen, så ved jeg hvor jeg skal kigge hvis jeg vil havde et gratis board" sagde hun og fulgte bare hurtigt med ham da hun jo ikke havde nogen andre valg "jamen det var da en god idé" sagde hun og gik hurtigt op ved siden af ham, uden at slippe hans hånd og så sig omkring. men hendes blik fald på ham ligemeget hvor hun kiggede hen, hun så stille ned på deres hænder og bed sig i læben da hans hånd var kold "du må fryse" sagde hun og vende sit blik op mod han's ansigt igen, hun vende sit blik kort tilbage på skateparken *så bliver man bare hevet væk* tænkte hun og begynde at grine lidt af det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på skateparken Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på skateparken   Alene på skateparken Icon_minitimeTors 04 Mar 2010, 08:12

Jonah grinede til hende. "Du vover bare på at tage det!" han kiggede ned i jorden og smilede. måske var det ikke så klogt at efterlade sit board alligevel, skulle han gå tilbage og hente det? men nej, han kunne bare købe et nyt hvis det var det. og lige nu gik han med pige en hånden, det var vel bedre end et skateboard under armen.
han gik lidt i sine egne tanker, men pludselig kunne han høre kates stemme meget klart: "du må fryse". Han kiggede lidt skræmt op, han havde egentlig helt glemt hvor kold han var i forhold til hende. han skulle vist ikke have taget hendes hånd alligevel. "Ehm ja. jeg fryser lidt. det er lidt koldt... synes jeg..." han løsnede grebet om hendes hånd lidt og trak sig en anelse væk fra hende. hun skulle nødigt blive mistænksom.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på skateparken Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på skateparken   Alene på skateparken Icon_minitimeTors 04 Mar 2010, 08:20

Kate så drillende op på ham "du kan ikke stoppe mig" drillede hun og så bare op på ham og ønskede at hun var lidt højere, hun fik et chok da han træk sig væk fra hende. hun så lidt efter ham inden hun tog sin hånd ned i lommen "skal jeg varme dig ?" spurgte hun og rakte sin tunge af ham, hun vende sit blik modvilligt rundt for at se hvor de var på vej hen så hun kunne finde hjem igen. hun tog sine hænder længere ned i lommerne og var endelig ikke glad for at han havde trækket sig væk fra hende *er jeg virkelig så slem ?" tænkte hun og vende sit blik op mod ham igen, hun havde en stor lyst til at prikke til ham men hun gjorde det alligevel ikke "hvilken vej ?" spurgte hun om, og viste endelig ikke hvor de gik hen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på skateparken Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på skateparken   Alene på skateparken Icon_minitimeFre 05 Mar 2010, 02:47

Jonah gik og kiggede ned i jorden. "hmm, jeg er ikke sikker på at jeg kan varmes..." mumlede han, men skiftede så hurtigt om til at være mere munter: "men du kan jo prøve" sagde han og rakte tunge tilbage til hende. han gik ikke tættere på hende, det var alligevel lidt for risikabelt, men nu hvor han egentlig kiggede rigtigt på hende, var det faktisk svært at få øjnene fra hende igen. "skal vi ikke gå til venstre?" spurgte Jonah og pegede hen ad fortovet. han smilede til kate.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på skateparken Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på skateparken   Alene på skateparken Icon_minitimeFre 05 Mar 2010, 03:32

Kate så ind undrende på ham og gik bare med ham "hvorfor skulle jeg ikke kunne varme dig ?" spurgte hun om og syntes det var nået underligt at sige *alle kan da varmes* tænkte hun og så sig lidt omkring mens de gik, hun vende sit blik mod ham og nikkede "ja det kan vi godt" sagde hun og smilte kærligt til ham, hun så sig omkring inden hun vende blikket mod ham igen og hævede det ene øjebryn "har du fået glosuppe til aftensmad ?" spurgte hun om og begynde at grine af det, og kunne ikke få sig selv til at se på ham så hun så hurtigt væk fra ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på skateparken Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på skateparken   Alene på skateparken Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 05:52

"Haha, det har jeg da vist!" sagde Jonah og skyndte sig at kigge væk igen. Men han smilede stadig. "Hvad kommer du egentlig fra? Hvad har du oplevet?" spurgte han. Han havde tænkt lidt over det mens de havde gået sammen, han elskede at høre andre folk fortælle om deres fortid. Han var bare ikke så glad for at fortælle om sin egen. Han kiggede spørgende op på Kate og smilede charmerende til hende. *hun er egentlig meget pæn* tænkte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på skateparken Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på skateparken   Alene på skateparken Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 06:00

Kate lo lidt af ham og puffede blidt til hans arm "jamen, så må jeg da få dig til at spise nået andet end dag" sagde hun og grinte lidt videre og så sig omkring imens, selv om hendes blik fald på ham. hun træk lidt på skulderne og bed sig kort i læben "altså min mor dødet når der var en lille baby, min far har altid været min bedste ven og været stolt over mig.. selv om jeg ikke var den der prinsesse og kunne lide at lave drengene ting, men så når jeg var 14år gammel så mødte min far den her kvinden.. altså hun er meget flink og sådan nået, men hun kan ikke lide mig fordi jeg ikke er den der pige som går i flot tøj og sådan nået.. også besluttede jeg mig for at flytte, først flyttede jeg sammen med denne fyr som jeg kom sammen med, men han var så en idiot som de fleste men så flyttede jeg tilbage til min far og fik en lejlighed i fødselsdags gave i deepshell.. så nu er jeg her.. og jeg kommer fra Texas" sagde hun og drejede en gang rundt inden hun gik videre og så op på ham "hvad med dig ?" spurgte hun om og smilte sødt til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på skateparken Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på skateparken   Alene på skateparken Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 07:52

"tjah hvis du betaler?" grinede han, men blev så seriøs da han hørte hende fortælle. "det er jeg ked af at høre." han så på hende mens hun fortalte, men da hun spurgte til hans fortid, kiggede han væk. "egentlig kan jeg ikke li' at snakke om det.. men du virker som en jeg kan betro mig til. jeg blev født i frankrig. dengang jeg var lille blev jeg misbrugt af min onkel. det stod på meget længe og ingen vidste noget om det. min onkel boede i samme hus som mine forældre og han arbejdede aldrig. Det var forfærdeligt og jeg kunne ikke fortælle det til nogen. Det stod på indtil jeg var 14, så fandt min onkel en anden mand og de flyttede sammen. jeg var selvfølgelig mærket af det, blev meget indelukket og havde ingen venner. jeg klarede det også dårligt i skolen og derfor begyndte mine forældre at slå mig. det fortsatte så til for nogle uger siden da jeg flygtede hjemmefra. nu er jeg så endt her..." Jonah kiggede over på kate for at se hendes reaktion.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på skateparken Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på skateparken   Alene på skateparken Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 07:59

Kate nikkede og smilte "ja.. det har jeg da ikke nået i mod" sagde hun og gik stille ved siden af ham og træk på skulderne "det er da intet at være ked af at høre min historie" sagde hun og syntes ikke selv man skulle være ked af sådan nået, hun bed sig i læben og lyttede på hans. hun gik stille hen foran ham og stoppede op, hun så op på ham og lag en hånd på hans kind og tænkte ikke så meget over at han var kold "han er vist en stor idiot.. synd at jeg ikke kende ham så havde han fået nogle tæsk" sagde hun og ville bare havde ham til at smile igen, hun smilte svagt og viste ikke hvis det var okay at hun gjorde "jeg skal nok passe på dig nu" sagde hun og bed sig i læben, hun begynde at mærke kulden men sagde ikke nået til det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på skateparken Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på skateparken   Alene på skateparken Icon_minitimeTirs 09 Mar 2010, 06:20

Jonah kiggede ned i jorden, han skammede sig over hans fortid. Da Kate lagde hånden på hans kind undrede han sig over at hun ikke trak sig tilbage. han var jo is kold? Han kunne pludselig fornemme helt tydeligt at hun bare var et menneske og ikke en vampyr ligesom ham selv. hun duftede fantastisk, og han måtte anstrenge sig lidt for ikke bare at reagere instinktivt og bide hende i halsen. Han smilede lidt da hun sagde at hun ville have givet hans onkel tæsk. Det var sødt af hende at sige sådan, tænkte han. Jonah kiggede op på hende. "Tak." var alt hvad han kunne sige lige dér. Han smilede til hende. "Skal vi ikke snakke om noget lidt mere muntert?" Jonah trak sig lidt væk fra hendes hånd. Han måtte hellere lade være med at udfordre instinkterne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på skateparken Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på skateparken   Alene på skateparken Icon_minitimeTirs 09 Mar 2010, 07:17

Kate smilte til ham og mærkede kulden mod sine fingere, men hendes smil forsvandt da han træk sig væk fra hende *er jeg virkelig så slem ?* tænkte hun og gik et lille skridt tilbage og lod sin hånd falde ned på siden af sig, og følte sig lidt trist tilpas og vende sit blik ned mod jorden "jo det kan vi godt, men hvad ?" sagde hun og vende sit blik stille op på ham igen, og kunne stadig mærke kulden mod sine fingere *han er også alt for lækker til mig* tænkte hun og vende sig om og begynde at gå igen mens hun kiggede sig omkring, hun havde det som om hendes hånd stadig var på hans kolde perfekt kind. hun vende sit ansigt om for at se om han var med, hun løftede sin hånd op og bevægede sin tommelfinger lidt på den. inden hun lod den falde ned på siden af sig igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på skateparken Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på skateparken   Alene på skateparken Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 08:01

Jonah så godt at Kate reagerede lidt undrende på at han havde trukket sig væk. Han tøvede lidt, men gik så tættere på hende igen. Han havde endelig fundet en sød pige som han kunne betro sig til, det ville være trist hvis han kom til at såre hende. Og da han lige havde "spist" kunne der vel ikke ske noget ved at komme lidt tættere på hende. Han fandt hende tiltrækkende, men var alligevel bange for at komme til at skade hende. "Det ved jeg ikke. Bare noget andet end fortiden. Har du nogle planer for fremtiden, Kate?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på skateparken Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på skateparken   Alene på skateparken Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 08:24

Kate så op på ham da han kom tætter på hende igen, hun bed sig lidt i læben. hun vende sit blik ned mod hans hånd og lod stille og usikkert sin hånd glide ind i den, så hun holde ham i hånden "nej jeg har ingen planer, eller hvad mener du med planer ?" sagde hun og så lidt usikker op på ham og gik stille videre, hendes hun godt kunne lide at mærke kulden mod sine fingere. selv om hun syntes at det var lidt underligt at han var så kold som han var
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på skateparken Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på skateparken   Alene på skateparken Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 08:50

Det gav et sæt i Jonah da Kate stak hendes hånd ind i hans. Han mærkede efter inde i sig selv, men hvor meget han end søgte kunne han ikke finde noget ubehag. Han syntes faktisk det var rart at holde denne næsten fremmede pige i hånden. Selvom hun duftede dejligt og det var svært at ignorere hans instinkt, trak han ikke hånden til sig. Han gav hendes hånd et lille klem og smilede til hende. "Hmm. Har du tænkt over hvad du vil bruge dit liv på? Hvad skal være meningen med dit liv? Hvad vil du opnå?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på skateparken Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på skateparken   Alene på skateparken Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 09:00

Kate så bare op på ham og smilte og lyttede på hans stemme, hun nød at han gav hendes hånd et klem og smilte lidt større af det "jeg ved hvad jeg vil,, og det er at bruge mit liv på en lille ven der hedder skateparken... jeg ønsker at blive en af de bedste og slå alle drenge, og nok få min egen butik" sagde hun og begynde at rødme da hun aldrig havde fortalt nogen sin drøm før, da hun plejede at få den kolde hånd "hvad med dig ?" spurgte hun om og så sig lidt omkring mens de gik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på skateparken Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på skateparken   Alene på skateparken Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 09:13

Jonah kiggede interesseret på hende. "Fedt. Jeg kan godt lide piger der har ambitioner. Jeg skal nok komme og heppe på dig når du stiller op mod de andre drenge." Han grinede til hende og smilede. Han kiggede ind i hendes øjne, forsøgte at finde ud af hvilken person hun egentlig var. "Hvad jeg vil lave? Jeg er faktisk ikke sikker. Jeg elsker at male og kan da også godt finde ud af det, så måske skal jeg være kunster? Hvis nogen da gider at have mig." Han forsøgte at grine af sig selv, men det blev kun et halvhjertet grin. I stedet gav han bare Kates hånd endnu et klem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på skateparken Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på skateparken   Alene på skateparken Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 09:18

Kate af et grin af det han sagde og træk på skulderne "så er du min første fan" sagde hun i en drillende tone, og følte sig tryk ved at være sammen med Jonah selv om de ikke havde kendt hinanden særlig længe "så kan du male mig...." sagde hun og grinte lidt af det "nøgen" tilføjede hun bare for at drille ham lidt, da hun syntes at han fortjente at blive drillet lidt. hun så ned på deres hende og kunne ikke lade være med at smile, hun gik stille ind foran ham og vende sit ansigt mod ham. hun så op på ham med et smil og lukkede sine øjne i, hun lag sin anden hånd på hans kind og kyssede ham blidt en enkel gang på munden. inden hun tog sin hånd til sig og åbnede sine øjne og vende sig om og begynde at gå igen, som om intet var sket da hun ikke selv viste hvad hun lige havde gjort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på skateparken Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på skateparken   Alene på skateparken Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 09:30

Jonah smilede bare da Kate foreslog at han kunne male hende.. nøgen.. Det fristede ham meget, men han kan kunne ikke tyde om Kate bare havde sagt det for sjov eller om hun faktisk mente det, inde bag grinet. Der gik en gysen gennem ham da hun stoppede op for at kysse ham. Det var rart, men samtidig vækkede det instinktet i ham og det krævede virkelig meget af ham for at han ikke skulle give efter og bare bide hende. Men han holdt instinktet inde i ham. Da Kate vendte sig om og gik væk fra ham stivnede han et øjeblik og trak vejret dybt for at få trangen til at bide hende til at forsvinde. Det hjalp. "Det kunne faktisk være spændende at male dig nøgen. Jeg har aldrig malet en nøgen pige før," grinede han.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Alene på skateparken Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på skateparken   Alene på skateparken Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Alene på skateparken
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: