Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Alene på skateparken

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Alene på skateparken - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på skateparken   Alene på skateparken - Page 2 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 09:36

Kate kunne godt mærke på ham at der var nået galt, dog prøvede hun at lade være med at tænke for meget på det. selv om hun syntes at han var vildt sød så følte hun at han ikke syntes det samme, hun så op på ham da hun hørte at han snakkede "tror du at du kan klare at se mig nøgen ?" spurgte hun om og bed sig lidt i læben og gav hans hånd et klem, og følte at der var et eller andet galt med ham. altså nået som han holde hemmeligt fra hende, hun tog en dyb indånding og så bare videre op på ham. hun vende stille blikket ned mod jorden igen "syntes du at jeg er for meget ?" spurgte hun om og var ikke sikker på hvor de var henne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på skateparken - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på skateparken   Alene på skateparken - Page 2 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 09:46

Han smilede frækt til hende. "Det er jeg sikker på at jeg kan" Jonah grinede. Han mærkede at hun klemte hans hånd. Han havde intet imod det. Han syntes hun var sød. Han kunne godt mærke at der var noget der tyngede hende, som om der var noget hun gerne ville vide. Hun spurgte om noget, men det var langtfra hvad han havde forventet hun ville spørge om. "Om du er for meget?.. Neej, det synes jeg ikke. Jeg kan godt li' at du gør hvad du har lyst til." Han smilede til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på skateparken - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på skateparken   Alene på skateparken - Page 2 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 09:53

Kate nikkede og vende sit blik mod ham igen "det tror jeg ikke på" sagde hun i en drillende tone og træk på skulderne, hun tog stoppede op og tog sin hånd til sig og gav et suk fra sig. hun begynde at pille lidt ved sin board, og så kort ned mod jorden og tænkte lidt over hvordan hun skulle sige det "sådan følelse det ikke, det er som om du ikke vil havde det.. du virker som om ved ikke hvordan man skal sige det, du stivner jo helt i det" sagde hun og viste ikke om det var en god måde at forklare det på, hun så ham bare ind i øjnene og fugtede kort sine læber "undskyld at jeg kyssede dig" sagde hun så og viste ikke om hun skulle blive stående eller gå, hun valge dog at blive stående og pillede videre med sit board "kan godt forstå at du ikke ville havde det" sagde hun og vende sit blik ned mod jorden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på skateparken - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på skateparken   Alene på skateparken - Page 2 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 09:59

Jonah begyndte at blive lidt nervøs. Han kunne ikke fortælle hende sandheden, men samtidig ville han heller ikke såre hende. Der her ville bliver svært. "Kate.. Jeg synes du virker som en spændende person.. virkelig.. Jeg har bare noget jeg bærer rundt på.. Ikke fysisk, men jeg har en hemmelig som jeg ikke kan fortælle dig, medmindre du selv finder ud af det. Undskyld. Men som sagt virker du som en sød pige og jeg vil rigtig gerne lære dig bedre at kende. Jeg blev glad for dit kys og jeg ville egentlig ikke have noget imod det hvis du kyssede mig igen." Han smilede forsigtigt, men var lidt nervøs for hvad hun ville sige. "Hvis du har lyst kan jeg jo prøve at bevise at jeg godt kan tåle at se dig nøgen?" Jonah smilede charmerende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på skateparken - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på skateparken   Alene på skateparken - Page 2 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 10:07

Kate lyttede på hvad han sagde og vende sit blik op mod ham igen "en hemmelighed ? hvis du vil havde mig til at gætte, så må du da give mig lidt hjælp" sagde hun og stoppede med at pille ved sit board, hun gik stille helt tæt på ham og tog fat i hans trøje med den ene hånd. hun så op på ham uden at smile eller nået "hvis du ikke har nået imod det,, så kys mig" hviskede hun og fugtede kort sine læber og så ham bare ind i øjnene "jeg har intet imod det, hvis du så gerne vil bevise det" sagde hun og der kom et lille smil på hendes læbe
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på skateparken - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på skateparken   Alene på skateparken - Page 2 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 10:15

"Tjah, du mærkede selv hvor kold jeg var.. Mere siger jeg ikke" sagde Jonah drillende. Der gik en rar gysen gennem ham da Kate tog fat i hans trøje. Han fugtede sine egne læber og inden hun rigtig fik talt ud havde han kysset hende. Han holdt hans læber mod hendes i ca 10 sekunder, før han langsomt trak sig væk igen. "Jamen så vil jeg meget gerne bevise det," hviskede han til hende med et smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på skateparken - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på skateparken   Alene på skateparken - Page 2 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 10:23

Kate tænkte lidt over det han sagde og kunne ikke rigtigt forstå det, hun lukkede sine øjne i da hun mærkede hans læber mod sine. hun kyssede ham bare tilbage og nød at mærke det kolde læber mod sine, hun åbnede stille sine øjne og lod sin tungespids glide hen over sine læber. da de smagte lidt af ham, hun smilte op til ham og slap stille hans trøje "det lyder da meget sjovt, så længe du ikke vil havde jeg smider mit tøj her" sagde hun og så sig omkring selv om der ikke var nogle mennesker
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på skateparken - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på skateparken   Alene på skateparken - Page 2 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 10:39

Jonah smilede frækt til hende. "Tjah, havde du ikke din egen lejlighed? Vi kunne lige smutte forbi mit sted og tage mit malergrej med og så tage hjem til dig?" Han kiggede på pigen der stod foran ham og smilede til hende. "Hvor er du egentlig smuk," sagde han stille. Normalt var han ikke vant til at skulle forføre piger, men han følte det var naturligt at fortælle hende. Hun var jo smuk?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på skateparken - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på skateparken   Alene på skateparken - Page 2 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 10:45

Kate så bare på ham og nikkede "jov i en lejlighed i Deepshell" sagde hun og prøvede at huske om der var rent der eller ikke, men hun kunne ikke komme i tanke om det "det kan vi godt, men du siger bare til hvis du alligevel ikke vil" sagde hun og smilte op til ham og fik røde kinder af det han sagde "syntes du det ? jeg er jo ikke ligefrem en af de der piger der går i kjoler eller hvad de kan finde på" sagde hun og kunne godt lide at han fortalte at hun var smuk, selv om de drenge hun kende gjorde det for at drille hende. fordi hun mere var en af drengene end en man havde nået med mere end venskab, hun tog stille hans hånd i sin og fjernede ikke blikket fra hans ansigt "er det en sygdom ?" spurgte hun om for at gætte på hvad hans hemmelighed var
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på skateparken - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på skateparken   Alene på skateparken - Page 2 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 10:56

"Jeg vil gerne" Han smilede til hende. Han gav hendes hånd et klem da hun tog hans hånd. "Det er det jeg godt kan lide. Du er dig selv og ikke bare ligesom alle de andre. Det synes jeg er en skønhed i sig selv." Han trak sin hånd til sig og lagde i stedet armen om livet på Kate, mens han fortsatte med at gå. Han gav hende et lille klem og smilede til hende. "Mine ting er dér lige henne om hjørnet." Han pegede med den hånd der ikke holdt om Kate.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på skateparken - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på skateparken   Alene på skateparken - Page 2 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 11:05

Kate smilte stort og kunne virkelig godt lide ham "det er jeg da glad for, men man kan virkelig være heldig at se mig i en kjole" sagde hun og nød at han gav hende et et klem, hun lag derefter sin hånd ned i lommer og lag sin anden hånd på hans. som lå rundt om livet på hende "okay, så er det ikke så langt til dig.. men et stykke til mig" sagde hun og gik bare stille med og fjernede ikke sit blik fra ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på skateparken - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på skateparken   Alene på skateparken - Page 2 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 11:11

"Jeg kan godt klare at gå et stykke endnu," smilede han. "Hvis man er heldig at se dig i kjole, er jeg så ikke ekstremt heldig at se dig helt uden tøj?" spurgte han drillende mens han gav hende endnu et klem om livet. Han tog fat i hendes hånd som lå oven på hans og gav også den et klem. "Du virker som en rigtig sød pige. Du er nem at snakke med. Du spurgte før om det var en sygdom der var min hemmelighed? Nej, det er ingen sygdom. Har du flere gæt?" han smilede drillende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på skateparken - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på skateparken   Alene på skateparken - Page 2 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 11:19

Kate så op på ham og smilte stort "ja du kommer til at blive meget heldig" sagde hun og nød alle de klem han gav hende, det fik hende til at føle sig mere tryk og det kunne hun godt lide. hun begynde at rødme lidt og nikkede "det er jeg glad for at du syntes" sagde hun og vende sit blik frem for at se hvor de gik hen "og du er meget mærkelig" hviskede hun i en drillende tone, og nikkede til at det ikke var en sygdom "du kommer fra en anden verden ?" spurgte hun om og hævede det ene øjebryn
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på skateparken - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på skateparken   Alene på skateparken - Page 2 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 11:28

"Haha, mærkelig?" spurgte han. "Er det godt eller skidt?" Han blev lidt nervøs. Hvad mente hun med det? Han bed sig forsigtigt i læben. Han snurrede Kate ind foran sig og gav hende et kys. Han smilede til hende. "Hmm, en anden verden? Det ved jeg ikke rigtig. Måske, på en måde. Og så alligevel ikke. Det er lidt svært." Han bed sig i læben igen. Det var ikke helt nemt det her.
"Her er mit malergrej." Jonah slap stille Kate og stak hovedet ind i busken ved siden af dem. Han hev et lærred og nogle akvarelfarver frem fra busken. "Jeg bor jo ikke rigtig noget sted, så bliver nødt til at gemme mine ting lidt rundt omkring. Hehe. Der er ingen der finder på at kigge i buskene, jeg har aldrig oplevet at noget af det blev stjålet." Han smilede lidt forlegent.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på skateparken - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på skateparken   Alene på skateparken - Page 2 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 11:35

Kate tænkte lidt over det bare for at drille ham "det er en god ting" sagde hun og fik et lille chok da han svingede hende ind foran ham, hun kyssede ham tilbage og smilte til af det. hun tænkte lidt over det han sagde og træk på skulderne "det er godt nok svært at gætte" sagde hun og havde ikke mere at gætte på, hun vende sit blik mod ham og hævede det ene øjebryn "hvorfor bor du ingen steder ?" spurgte hun om og nikkede og syntes det var utroligt at det ikke havde blevet stjålet "det er jo på en måde smart, så er man sikker på at man ikke får indbrud" sagde hun og lag sin anden hånd ned i lommen og betragtede ham bare
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på skateparken - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på skateparken   Alene på skateparken - Page 2 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 11:46

Jonah trak på skuldrene. "Hmm, jeg ved ikke hvor jeg skulle bo. Jeg har ingen penge og intet job, så jeg kan jo ikke så godt købe noget sted at bo." Han tog lærredet under armen og akvarelfarverne en taske, som han svingede om på ryggen, før han begyndte at gå videre. "Haha, ja, det kan du selvfølgelig gpdt have ret i. Der er ingen der bryder ind hos en når man ligger og sover. Der er højest en forbipasserende der ved et uheld kommer til at træde en i ansigtet." Jonah grinede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på skateparken - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på skateparken   Alene på skateparken - Page 2 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 11:50

Kate nikkede og tænkte lidt over det han sagde "kan du ikke sælge nogle billeder eller nået ?" spurgte hun om og viste ikke hvis det ville gå, da hun ikke viste nået om kunst. hun gik stille efter ham og smilte imens "du siger ikke at du også sover inde i en busk ?" sagde hun og hævede det ene øjebryn og hyggede sig virkelig meget sammen med ham, hun så lidt på hans ting og viste at hun ikke engang kunne tegne et træ "du er virkelig på røven, hvis du laver mig forkert" sagde hun dog bare for at drille ham lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på skateparken - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på skateparken   Alene på skateparken - Page 2 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 12:01

Jonah nikkede. "Tjah, jeg maler for det meste bare ud fra min fantasi. Nogengange er det dystert, andre gange er det meget farverigt. Men jeg ved ikke om folk ville kunne lide min fantasi. Jeg kan også godt finde på bare at male det der er foran mig. Vejret og naturen. men jeg har aldrig før prøvet at male en nøgen kvinde." Jonah smilede. "Neej, jeg sover i det hele taget ikke så meget." Han trak en skitsebog frem fra tasken og viste hende nogle skitser som han havde lavet i skaterparken for nogle dage siden. På en af skitserne er en pige som ligner Kate rigtig meget. "Jeg tror faktisk det er dig jeg har tegnet før." Han grinede til hende. "Men du må ikke slå mig helt ihjel hvis jeg tegner forkert. Det bliver nok også svært for dig at slå mig ihjel.." Jonah smilede hemmelighedsfuldt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på skateparken - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på skateparken   Alene på skateparken - Page 2 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 12:10

Kate så på ham og smilte lidt "hvis de kan lide nået som ligner nået et barn så kan de vel også lide det du laver" sagde hun og kunne ikke lade være med at grine og syntes det ville være sjovt at blive malet nøgen, hun smilte og træk på skulderne "hvorfor sover du ikke så meget ?" spurgte hun om og tog stille bogen i sine hænder og gav et grin fra sig "hvilken dag lavede du den ?" spurgte hun om for at måske huske hvilken tøj hun havde på den dag, hun syntes også selv at det lignede hende meget "nu har jeg jo heller ikke lavet andet de sidste dage, også har jeg arbejdet" sagde hun og bed sig i læben og vende sit blik op mod ham og træk på sine skulder "nej jeg gør nået mere slemt,, jeg låser dig inde i min lejlighed" sagde hun drillende og forstod ikke hvad han mente "du siger ikke at du ikke kan dø" sagde hun bestemt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på skateparken - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på skateparken   Alene på skateparken - Page 2 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 12:17

Jonah grinede. "Det kan du måske have ret i. jeg lavede den for 3 dage siden, tror jeg nok. Kan det passe at det er dig?" spurgte han. Han smilede. Han havde fundet en pige som han kunne være helt sig selv sammen med. Det var fantastisk. Hun var virkelig sjov at snakke med, og der blev aldrig pinlig tavshed. "Uha, låser du mig inde? Det lyder frækt?" Han grinede. "Hehe, du er nu meget sød. Jeg giver dig spor hele tiden. Nu burde du snart kunne finde ud af hvad min hemmelighed er." han smilede til hende. "Hvor langt er der endnu hen til din lejlighed?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på skateparken - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på skateparken   Alene på skateparken - Page 2 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 12:26

Kate så på ham og nikkede og tænkte lidt over det "ja det kan godt passe, at det er mig" sagde hun og kiggede videre i bogen og gik så godt hun kunne uden at falde, hun syntes det var sjovt og grinte lidt af det "jepp.. så bruger jeg dig som min egen slave" sagde hun og gav et grin fra sig og så op på ham, hun lukkede stille bogen i og gik bare hurtigt med ham. da hun havde fået øje på at hun havde været lidt langsomt "jeg syntes bare det bliver mere og mere mærkeligt" indrømmede hun og var helt blank over det, og viste ikke hvis hun skulle tro det eller ikke "der er ikke særlig langt endnu" sagde hun og så sig kort omkring for at se hvor de var, hun smilte stort da hun fandt ud af hvor de var "ikke særlig langtid" sagde hun igen og bed sig kort i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på skateparken - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på skateparken   Alene på skateparken - Page 2 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 12:38

"Jeg tror ikke jeg ville have noget imod at være din slave." Jonah grinede. "Tænk dig om, smukke. Brug hovedet, du kan godt regne ud hvad min hemmelighed er." Han smilede til hende. Han kiggede lidt ned i jorden, men lagde samtidig mærke til hvor de gik. han skulle jo helst kunne finde tilbage igen. Og måske skulle han også besøge hende igen på et andet tidspunk. Han smilede for sig selv. "jeg glæder mig til at male dig, jeg tror det bliver sjovt." Han kiggede på Kate.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på skateparken - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på skateparken   Alene på skateparken - Page 2 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 12:45

Kate gav et grin fra sig da hun hørte hvad han sagde "ville jeg heller ikke havde nået imod, så behøver jeg ikke at rydde op og til det kedelige" sagde hun og tænkte videre over det men kunne ikke rigtigt finde på nået "uh uh... du er en engel" sagde hun i en drillende tone og drejede ned af en gade, og var ikke sikker på om han var med. hun tog sin hånd ned i sin lomme og fandt sine nøgler frem "jeg tror det bliver pinligt" sagde hun og gav et lille grin fra sig og stoppede udenforan en dør til en opgang, hun låste døren op og holde den for Jonah
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på skateparken - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på skateparken   Alene på skateparken - Page 2 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 12:55

Jonah kiggede på hende og grinede. "Jah, det kunne være smart." Han gik lidt og tænkte og da Kate spurgte om han var en engel, bed han sig selv i læben og tvang ham selv til at smile. "Neej, ikke rigtig en engel." Han kiggede på hende og fulgte med hen til bygningen. "Pinligt? Hvorfor bliver det pinligt? Jeg skal nok lade være med at kommentere noget, jeg tager det som en professionel kunstner.. Næsten i hvert fald.." Han grinede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på skateparken - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på skateparken   Alene på skateparken - Page 2 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 13:00

Kate nikkede og grinte lidt "jeg ved det.. tror jeg vil gøre det" sagde hun bare for at drille ham igen, hun gik stille ind af døren efter ham. og begynde at gå op af trapperne "du ligner da ellers en" sagde hun og tænkte over hvad det var han var, som han holde hemmeligt fra hende "du kommer til at se mig nøgen, og vi har næsten lige mødt hinande... jeg ved jo du vil elske den" sagde hun og vende sig hurtigt om og så ned på ham "som om du gør det sikker slet ikke" sagde hun og stoppede foran en dør og låste den op "her bor jeg" sagde hun og åbnede døren lidt for at se om der var rodet inden hun lukkede ham ind, da gangen ikke var rodet udover hendes sko der lå over det hele. så åbnede hun døren og gik der ind og smed sine sko over mod de andre, hun satte sit board ved siden af en andet end som var pink og med et dødningehoved på. hun gik stille videre ind og lukkede hurtigt døren til sit soveværelse, da der lå en masse tøj over det hele. og mest hendes undertøj, hun så over på ham og smilte stort
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Alene på skateparken - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på skateparken   Alene på skateparken - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Alene på skateparken
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» efterladt i skateparken - Embry
» alene
» alene under et træ..
» Alene... !
» Alene...

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: