Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 ubeskriveligt møde

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




ubeskriveligt møde - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ubeskriveligt møde   ubeskriveligt møde - Page 5 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 03:52

Sean smilte blidt tilbage til ham og beytragtede ham i noget tid uden at sige noget "jeg har ikke rigtig noget hjem...jeg er jo næsten lige blevet 'sluppet løs'" sagde han så og holdte ham helt tæt på sig. for som Nick havde Sean ikke lyst til at mangle tætheden til Nick mere en nødvendigt. han lukkede sine øjne kort i, men åbnede dem dog hurtigt igen og betragtede ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ubeskriveligt møde - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ubeskriveligt møde   ubeskriveligt møde - Page 5 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 04:04

Nick så op på ham med uskyldige sorte øjne men lukkede dem igen "du lyder som et kæledyr" hviskede han drillende og kyssede ham ømt på munden og lod kort sin tunge slikke på hans underlæbe "men slipper du mig ikke fri nu? Så kan vi genoptage vores hyggestund hjemme hos mig" sagde han stille og smilede let af lykke mens han nussede sin elskede i håret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ubeskriveligt møde - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ubeskriveligt møde   ubeskriveligt møde - Page 5 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 04:08

Sean så på hans uskyldige blig og grint elidt af det hans sagde "det var jeg vel også nærmest" sagde han med at skævt smil, men kyssede med i kysset og mærkede hans tunge mod hans læbe. han rystede kort på hovede og overvejede hans spørgsmål imens han nød han nussede ham i håret "tjo...det er så en aftale" sagde han og slap ham sille ig lidt tøvende. han rettede sig og og betragtede ham i noget tid uden at sige noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ubeskriveligt møde - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ubeskriveligt møde   ubeskriveligt møde - Page 5 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 04:18

Nick smilede af det Sean sagde, og gad egentlig godt se og møde den vampyr der havde holdt ham fanget, bare for at se hvordan Sean måtte have haft det i de 7 år han havde været sammen med ham. "Tak kære storebror" hviskede Nick og kyssede ham endnu engang på munden før vampyren slap ham og rettede sig op igen. Nick satte sig lidt modvilligt op i sengen og rykkede sig selv ud til sengekanten hvor han samlede sit tøj op og begyndte at tage det på, men han var ikke nået længere end til jeansene før han opdagede Seans tavshed. "Sean?" spurgte han og lagde hovedet på skrå mens han betragtede ham "er der noget galt?" han bed sig kort i læben men satte sig så hen overfor ham i skrædderstilling og lagde blidt en hånd på hans kind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ubeskriveligt møde - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ubeskriveligt møde   ubeskriveligt møde - Page 5 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 04:40

Sean betragtede sin elskede lillebror med et lille smil på læben, men rystede kort på hovedet og kom tilbage til virkeligheden da han hørte Nickøs stemme sige hans navn. han så på ham og rystede på hovedet "nej...der er intet galt..jeg har bare sådan savnet dig..og jeg kan næsten ikke fatte at vi er sammen igen" sagde han og prøvedet at virke stærk, men han var faktisk meget rørt af det hele og kæmpede lidt med nogle tåre af ren lykke. han lagde sin hånd på hans og betragtede ham igen. han kunne slet ikke få sit blik fra dæmonen og havde svært ved at koncentrere sig om at tage tøj på eller noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ubeskriveligt møde - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ubeskriveligt møde   ubeskriveligt møde - Page 5 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 05:22

Mens Sean talte sad Nick helt rolig og så ham i øjnene hele vejen, hans hovede var fyldt med tanker om den nat ulykken indtraf og den morgen hvor han troede han selv skulle dø efter at politiet var kommet og havde underettet familien. Nick var brudt helt sammen og havde ikke kunne røre sig ud af stedet hvor meget han så end havde villet, og da hans forældre forgæves havde prøvet at trøste ham havde politi mændene fortalt at det var helt normalt og at Nick bare skulle have tid til at komme sig over tabet på sin storebror. Hvad ingen af de voksne havde vidst, var at Nick ikke bare havde mistet sin storebror. Nej, han havde mistet alt der var værd at leve for. "Jeg...har også savnet dig..." hviskede han, da han ikke vidste hvad han skulle sige, og så på Seans brystkasse. Nick blev vækket lidt fra sin dagdrøm, af Seans hånd der befandte sig på hans egen, og han sendte ham et lille men lykkeligt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ubeskriveligt møde - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ubeskriveligt møde   ubeskriveligt møde - Page 5 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 08:46

Sean kunne se han dagdrømte og tænkte lidt over hvad han dagdrømte om. han havde en lille agenelse om at det kunne være noget med ulykken da det jo var den der havde splittet dem ad og da han jo kunne se på Nick at det ikke var en rar dagdrøm han havde blev han mere sikker på hvad det var han tænkte på. han bed sig i læben og betragtede ham i noget tid med at bedrøvet, men lykkeligt smil. han krammede så pludselig dæmonen og knugede ham blidt tæt ind til sig "lov mig...at jeg aldrig skal leve uden dig i mere en en uge af gangen højst...jeg vil have dig ved mig jeg kan ikke leve uden dig" hviskede han stille og holdte nogle tåre tilbage. han havde lært af sin skaber at han ikke måtte vise eller for følelser fpr andre, men da han jo havde haft følelser overfor Nick før han blev vampyr kunne han ikke bare glemme den forelskelse, så han ville ligemeget hvad elske dæmonen, men han havde dog lært at holde sine følelser tilbage over for andre. det var bare meget sbært over for Nick.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ubeskriveligt møde - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ubeskriveligt møde   ubeskriveligt møde - Page 5 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 09:31

Nick mærkede tavsheden ligge tungt som et tæppe henover dem, men pludselig blev stilheden brudt af krammet og det Sean sagde. Nick sad der i et par sekunder, der dog føltes som en evighed, og kiggede på Seans skulder, men efter lidt tid lagde han stille armene tæt om hans hals og lukkede øjnene. Dette var virkelig det søskende moment han havde ventet på og han ønskede at dette øjeblik kunne vare ved til døden indtraf, hvilket var så godt som aldrig da de jo begge var udødelige. "Det lover jeg...hvis du også lover mig at jeg må nyde din kærlighed for altid.." hviskede han og nussede blidt Sean i håret med sin ene hånd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ubeskriveligt møde - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ubeskriveligt møde   ubeskriveligt møde - Page 5 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 09:43

Sean lyttede til stilheden og bed sig nervøst i læben. da han mærkede hans arme om sin hals og kunne mærke en behagelig varme stige indeni. han havde det op samme måde som nick. dette var det øjeblik han havde ventet på i så mange år og nu sad de der. de var sammen og skulle være det i alt evighed. dæmonens hår gjorde ham utrolig glad og han nikkede stille til det han sagdxe "det lover jeg...min kærlighed til dig vil aldrig forsvinde...og du skal komme til at nyde den så meget som overhovede mulig" hviskede han og nød Nick nussede ham i håret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ubeskriveligt møde - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ubeskriveligt møde   ubeskriveligt møde - Page 5 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 10:05

Nick kunne mærke sit hjerte slå hurtigere end før og han havde det fantastisk i Seans favn "hmm...jeg elsker dig Sean" mumlede Nick mod hans hals og kyssede ham ømt der, mens han tænkte at de nok aldrig kom afsted herfra hvis de fortsatte med at kæle hele tiden, men på den anden side, der var jo intet de skulle nå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ubeskriveligt møde - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ubeskriveligt møde   ubeskriveligt møde - Page 5 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 10:15

Sean følte sig igen helt levende igen ligesom da de havde haft samleje "jeg elsker også dig Nick" hviskede han stille og nød de øme kys mod sin hals. han havde næsten glemt alt om at de skulle afsted. han ville bare ikke slippe dæmonen, da han ikke kunne få sig selv til det. han var nærmest bange for at Nick ville forsvinde hvis han slap ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ubeskriveligt møde - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ubeskriveligt møde   ubeskriveligt møde - Page 5 Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 10:25

Nick smilede og gemte sit ansigt mod Seans hals mens han tænkte på alt der var sket i løbet af denne nat "ved jeg" hviskede han drillende og lagde sine læber mod hans for 1000 gang i aften "nå men skulle vi hjem til mig?" spurgte han efter at have sluppet kysset og så ham i øjnene. Egentlig havde han vildt meget lyst til endnu et samleje med sin bror, men konstaterede at det nok ville være for tideligt at gøre lige efter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ubeskriveligt møde - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ubeskriveligt møde   ubeskriveligt møde - Page 5 Icon_minitimeOns 17 Mar 2010, 05:30

Sean smilte glad og grinte lidt af at han sagde 'ved jeg' som svar. han kyssede med i kysset så længe det varede og smilte blidt til ham imens. han betragtede hans øjne i noget tid før han så nikkede og rejste sig op, men slap ikke nick, så han hev Nick med op og stå "tøøøj på" sagde han muntert og kiggede lidt rundt på deres tøj der var spredt ud over gulvet. han holdte dæmonen ind til sig og havde ikke lyst til at slippe ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ubeskriveligt møde - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ubeskriveligt møde   ubeskriveligt møde - Page 5 Icon_minitimeOns 17 Mar 2010, 06:24

Nick smilte da Sean trak ham med op at stå, og lod hurtigt sit blik scanne gulvet for Seans tøj da han selv jo kun manglede t-shirten fordi han allerede havde sine jeans på "hvorfor går du ikke bare nøgen rundt skat?" spurgte han for sjov og puttede sig tættere ind til ham og elskede den svalende kulde mod sin varme hud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ubeskriveligt møde - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ubeskriveligt møde   ubeskriveligt møde - Page 5 Icon_minitimeOns 17 Mar 2010, 06:37

Sean så på ham og grinte af det han sagde. han rystede stille på hovedet "det kunne du godt tænke dig var?..nej folk skal ikke rende rundt og se min krop...men jeg kan godt gå uden trøje hvis det kan behage dig" drillede han og puttede ham tættere ind til sig, imens han så lidt rundt på sit tøj og overvejede om han ville slippe Nick, som han selvfølglig ikke havde lyst til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ubeskriveligt møde - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ubeskriveligt møde   ubeskriveligt møde - Page 5 Icon_minitimeOns 17 Mar 2010, 06:42

Nick gemte sit ansigt mod Seans kølige brystkasse, lagde sine hænder på hans overkrop og nussede ham blidt der "nej jeg har lige ombestemt mig" mumlede Nick mod hans hud men flyttede så hovedet lidt tilbage og betragtede ham med hovedet på skrå "andre skal ikke have lov at se din krop, for den tilhøre mig. Det er kun mig der må nyde synet af dig Sean" hviskede han og smilte glad og uskyldigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ubeskriveligt møde - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ubeskriveligt møde   ubeskriveligt møde - Page 5 Icon_minitimeOns 17 Mar 2010, 06:48

Sean så ned på ham og lyttede til hvad han sagde. han grinte stille og rystede stille på hovedet "okay...se det er jo nok lidt svært...men jo min krop er din" sagde han og kyssede ham på panden. han smilte skævt til ham. tanken om at andre ikke måtte se hans krop fik ham til at tænke over det han havde lavet med mira dagen før og om hvordan det hele egentlig skulle foregår nu når han var sammen med son elskede bror igen,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ubeskriveligt møde - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ubeskriveligt møde   ubeskriveligt møde - Page 5 Icon_minitimeOns 17 Mar 2010, 10:49

Nick undrede sig lidt over det Sean sagde og tanker om utroskab, ludere og sex fløj igennem hans hoved og han fik en underlig fornemmelse i maven "hvorfor bliver det svært?" spurgte han en anelse nervøst og så på ham. Det var vel egentlig lidt unfair at Nick ville fortsætte med at gå i seng med andre selvom han lige havde fået sin elsker tilbage, og så uden at Sean måtte gøre det samme. Nick gik kun i seng med folk for at få noget, og hver eneste gang han gjorde det lagde han ingen følelser i det så det var vel ikke utroskab...på en måde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ubeskriveligt møde - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ubeskriveligt møde   ubeskriveligt møde - Page 5 Icon_minitimeFre 19 Mar 2010, 07:58

Sean så på nick og tænkte sig godt om. han ville ikke sige noget forkert, så det kunne misforståes. han vendte sit blik ned "jeg...jeg har været væk længe og jeg har ikke kunne få opfyldt mine lyster...jeg ved ikke om jeg vil kunne holde mig fra andre i den første stykke tid...jeg vil selvfølgelig ikke ligge nogen følelser i det..da du jo er den eneste jeg elsker" forklarede han lidt tøvende og håbede at dæmonen vile forstå ham "men jeg skal nok prøve at holde mig fra andre hvis duikke vil have jeg går i seng med andre..jeg vil gøre alt for dig" tilføjede hand så og så på Nick med et tænksomt blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ubeskriveligt møde - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ubeskriveligt møde   ubeskriveligt møde - Page 5 Icon_minitimeFre 19 Mar 2010, 08:06

Nick lyttede opmærksomt men så ham ikke i øjnene, han lod blikket hvile på Seans brystkasse imens "nej...det er okay at du går i seng med andre mens vi kommer sammen...undskyld men det regner jeg også selv med at jeg vil gøre...tror nemlig ikke at jeg kan vænne mig af med den vane jeg har fået i løbet af den tid du har været...væk" sagde han stille og bed sig lidt i læben og lod være med at fortælle Sean, hvad hans vane var - det måtte han selv gætte sig frem til eller spørge om.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ubeskriveligt møde - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ubeskriveligt møde   ubeskriveligt møde - Page 5 Icon_minitimeFre 19 Mar 2010, 08:44

Sean så op på ham og lyttede til hvad han sagde. han nikkede stille og så kort rundt i værelset "okay godt nok..vane?...hvilken vane?" spurgte han selvom han godt nok havde en andelse om det. emnet de snakkede om afslørede det jo på en måde, men nu ville han gerne være helt sikker på om det var rigtigt. han så på Nick igen og kærtegnede hans kind. han trådte stille lidt væk fra ham og begyndte så at tage tøj på, for at komme videre, så de ikke blev ståene der hele natten, men faktisk kom lidt igen. de havde jo en plan om at tage hjem til Nick.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ubeskriveligt møde - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ubeskriveligt møde   ubeskriveligt møde - Page 5 Icon_minitimeFre 19 Mar 2010, 09:51

Nick så på ham og bed sig i læben mens han tænkte på hvordan han mon kunne forklare det uden at såre Sean...hvis han da overhovedet ville blive såret over sådan noget. Han nød de blide kærtegn på sin kind og ærgede sig lydløst da Sean igen trådte væk fra hamog begyndte at tage tøjet på så de kunne komme videre "ehm...nu må du ikke blive sur eller noget..." startede han lidt tøvende da han ikke vidste hvordan han skulle forklare det skånsomt og uden at bruge for hårde ord om sig selv "...men man efter ulykken var jeg jo rimlig smadret...og pga tabet af dig, manglede jeg ikke kun kærlighed men også...sex..." hans blik var vendt ned og han lyttede efter Seans bevægelser over gulvet "så nu kan man vel nærmest kalde mig en slags...luder" sluttede han men kom så i tanke om noget "men jeg bliver ikke betalt for det" sagde han hurtigt og bed hårdere i sin efterhånden smadrede læbe.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ubeskriveligt møde - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ubeskriveligt møde   ubeskriveligt møde - Page 5 Icon_minitimeFre 19 Mar 2010, 10:10

Sean tøj roligt sit tøj på uden at sige en lyd og lyttede til hvad Nick sagde. han stoppede så op, da han var færdig med at forklare og vendte så blikket mod ham "så...du går i seng med mange?...for at få både sex og kærlighed?" spurgte han og lagde hovedet på skrå. han havde det egentlig okay med at han havde sex med andre, for såådan havde han jo også selv tænkt sig. hvis bare de var enige om at være ærlige osv. så havde Sean intet imod de havde sex med andre end hinanden, men det vard et med kærligheden han ikke var så glad for. han håbede jo sådan på et han kunne få Nick's kærlighed for sig selv og havde det ikke godt med at skulle dele denm med andre. han så lidt på dæmonen's læbe og gik så hen til ham igen. hvorefter han lagde sin ene pege finger på hans læbe "stop med at ødelægge sin læbe" sagde han så stille og tænkte ldt over det hele.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ubeskriveligt møde - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ubeskriveligt møde   ubeskriveligt møde - Page 5 Icon_minitimeFre 19 Mar 2010, 10:18

Nick slog igen blikket op på sin bror og lod sig læbe være for en stund "ja, jeg går i seng med mange, men det er kun for at få sex og ikke kærlighed...jeg ved jo at jeg aldrig kan elske andre end dig" sagde han stille og skammede sig over det job han udførte for sin egen og andres nydelse. Nick så ned igen og lukkede øjnene mens han ventede svar men istedet fik han et råd "det er også en vane...jeg kan ikke gøre for det" sagde han og åbnede de sorte øjne og så på sin kæreste.

//nu er det ikke sådan at hans læbe er fuldstændig blodig eller noget, der er bare små rifter efter hans skarpe hjørnetænder, men de bløder ikke//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ubeskriveligt møde - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ubeskriveligt møde   ubeskriveligt møde - Page 5 Icon_minitimeFre 19 Mar 2010, 10:26

Sean så på sin elsker og tænkte over det han sagde. det lettede han hjerte mewget at det ikke havde været for at få kærlighed, men kun får at få stilt sine lyster "okay..godt nok...men det med sex...det er okay for mig..for det kommer jeg nok også selv til..men bare vi kan havde sex med kærlighed indblandet så er jeg til freds...og selvfølgelig..skal vi være tro mo dhinanden det er det eneste krav jeg har" sagde han stille og betragtede dæmonen lidt tid. han flyttede stille sin finger igen og nikkede stille "prøv at lade være alligevel" sagde han og kyssede ham blidt på kinden.


//i know i know..//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





ubeskriveligt møde - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ubeskriveligt møde   ubeskriveligt møde - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
ubeskriveligt møde
Tilbage til toppen 
Side 5 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Et møde ~ Ray.
» At møde en ny -.:Jewel:.
» En svømmetur, en ny dag og et nyt møde?
» et møde - John
» Et møde med Éowyn

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: