Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 tegner vippen

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




tegner vippen Empty
IndlægEmne: tegner vippen   tegner vippen Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 00:03

Dato : 3. Januar
Årstid : vinter
Dag : søndag
Vejr : klart og koldt
Sted : legepladsen, ved vippen.
Tid : 06:52
Omgivelser : sne...

Shita sad midt i sne landskabet, hun faldt næsten i ét med denne hvide skønhed, pågrund af sin hvide kjole med sorte bånd. http://www.cosplaytree.com/images/Chobits%20Chii%20white%20dress.jpg
Hun sad og tegnede vippen, med de druppende is sapper og det tynde lag sne, i den ene ende sad en pige, hun havde en enkel barnlig sort kjole på. Pigen var på omkring 10-11 år, hun havde røde sorgmodige øjne der græd blod, og nogle engle vinger med store blodige rifter.
I den anden ende af vippen sad en bamse, en grim dukke, med et manglende øje og en pistol.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tegner vippen Empty
IndlægEmne: Sv: tegner vippen   tegner vippen Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 06:33

Aubrey så op på himlen som svagt var begyndt at lysne, han gik så alligevel ud fra sit skyggeskjul og kom frem bag englen, han satte sig på hug og var fuldkommen stille, han lagde så sine arme om hende "Godmorgen Englebasse" sagde han med en venlig, men alligevel kold stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tegner vippen Empty
IndlægEmne: Sv: tegner vippen   tegner vippen Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 06:37

Shita fór sammen, hun smed ALT€ hvad hun havde i hænderne, rev sig løs, rejste sig op og stirrede på "det" som havde krammet hende, og kaldt hende engel. hun følte lidt efter...vampyr, *den vil æde mig!" tænkte hun og bakkede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tegner vippen Empty
IndlægEmne: Sv: tegner vippen   tegner vippen Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 06:45

Aubrey lo stille og så på hende, han rejste sig op og studerede hende kort med blikket, Han gik så med rolige skridt hen mod hende med et lille smil i mundvien "Er du bange for mig? .. Jeg har skam intet gjort dig .. endnu" sagde han roligt og lagde hovedt en smule på skrå mens han så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tegner vippen Empty
IndlægEmne: Sv: tegner vippen   tegner vippen Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 06:57

Hun snerrede af ham og prøvede at se farlig ud (gik ikke særlig godt, hun så mere dum ud) og gik et skit frem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tegner vippen Empty
IndlægEmne: Sv: tegner vippen   tegner vippen Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 07:15

Aubrey lo så og så på hende "Det mener du ikke det der?" lo han og var så pludseligt bag hende, han lagde hænderne på hendes skuldre og åndede hende koldt i nakken før han hviskede stille i hendes øre "Du skal ikke være bange .. Jeg har ikke tænkt mig at dræbe dig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tegner vippen Empty
IndlægEmne: Sv: tegner vippen   tegner vippen Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 07:18

Shita gispede og svarede med tynd stemme "det er heller ikke det jeg er bange for, je..." hun hev ned i hals kanten på hende trøje så to ar, fra sidste gang en vampyr havde haft fat i hende, kom til synde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tegner vippen Empty
IndlægEmne: Sv: tegner vippen   tegner vippen Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 07:27

Aubrey lo lidt og lagde armende om hende som krammede han hende "Rolig, jeg lover dig .. at jeg ikke påføre så meget smerte" han lagde stille munden ved hendes hals og hans kolde ånde kunne helt sikkert mærkes, han var rolig og nussede hende blidt ned af armen for at berolige hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tegner vippen Empty
IndlægEmne: Sv: tegner vippen   tegner vippen Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 07:30

Shita grinte lidt for sig selv *det her næsten ligesom med ham dæmen Sasori, vi er surer, kysser hinanden, skyder hinanden, og så er vi sure igen...* hun blev enlig bare mere nervøs ved vampyren berøingen og begyndte at ryste af kulde. "Lad være, jeg kom kun hertil for at blive stærk nok til at beskytte Yuki, men hvorfor bliver jeg heletiden overfaldet af stærkere vampyrer?" sagd ehun unkeligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tegner vippen Empty
IndlægEmne: Sv: tegner vippen   tegner vippen Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 07:37

Aubrey smilte lidt og så ned af hende "Sådan er det at være engel og menneske .. Bortset fra at menneskerne dør" han nussede hende fortsat ned af armen og var helt rolig, han kyssede hende blidt på halsen og satte så tænderne i halsen på hende, han strammede grebet en smule for at hun ikke skulle vride sig fri, han sugede blidt hendes blod til sig, så frisk og ubeskriveligt sødt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tegner vippen Empty
IndlægEmne: Sv: tegner vippen   tegner vippen Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 07:44

*Idoit!* skreg en stemme inde i hende *du vidste det hele tiden! og så lod du ham bare gøre det! hvor dum kan man være!* hun vidste hun måtte gøre nået, hun kunne ikke rive sig fri, og råbe ville ikke hjælpe på denne tid, s var der altser kun....*hvorfor skal vampyrer også være så pokkers tiltrækende! det er ikke til andet end besvær!!!!* hun konsentrede sig, og kaldte blidt på vandet i undergrunden, "det første vandmolekyle som viser sig for at hjælpe mig, det for et kys." sagde hun til vandet og en lille pol samlede sig und dem, den voksede og voksede til en hel lille pyt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tegner vippen Empty
IndlægEmne: Sv: tegner vippen   tegner vippen Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 07:51

Aubrey trak tænderne til sig da han kunne mærke der var noget galt, han slikkede lidt blod væk fra hendes hals og slap hende, han trødte et skridt væk "Tak for mad " Sagde han høfligt og slikkede lidt blod væk fra mundvien "jeg er ikke dum nok til at blive ved ind til du har stoppet mig, og jeg er skam allerede mæt" sagde han med et lille smil og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tegner vippen Empty
IndlægEmne: Sv: tegner vippen   tegner vippen Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 07:56

Shita faldt ned på knæ så vandet sprøjtede, hun tog sig rystende til det sted hvor han havde bidt hende "hvorfor?" hulkede hun "hvad er der ved mit blod i så godt kan lide? jeg donere med glæde, vis i bare vil skåne mig for bidet" hun så ned og græd lydløst, så der danede sig ringe i vandet. "jeg er ikke bange for at dø, men det jeg frygter mest af alt, smerten..." *Idiot!* råbte stemmen igen *du har lige fortalt din svaghed til en VAMPYR!* men shita var ligegled, hun var så bange og følte sig så håbløs elendig til alting.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tegner vippen Empty
IndlægEmne: Sv: tegner vippen   tegner vippen Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 08:08

Aubrey smilte kort og gik hen til hende, han satte sig på hug ved hende "Sådan er det bare at være engel? .. og desuden kan vi ikke drikke dødt blod" sagde han roligt og lagde en hånd på hendes ryg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tegner vippen Empty
IndlægEmne: Sv: tegner vippen   tegner vippen Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 08:10

Vandet under dem begyndte at bevæge sig, Shita næsten sprang op, og væltede vampyren så hun lå ovepå ham og hold ham nede "fik dig," sagde hun glad og stolt og stemmen, den sagde ikke nået
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tegner vippen Empty
IndlægEmne: Sv: tegner vippen   tegner vippen Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 08:16

Aubrey så kort overasket på hende, men ændrede hurtigt ansigts udtryk og smilte lidt "Så du vil lege ?" Sagde han drilskt og vendte på ingen tid stillingen så han var ovn på hende "Fik dig" hviskede han så og så ned på hende, han havde fået fat på hendes hænder og holdte fast i hendes håndled.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tegner vippen Empty
IndlægEmne: Sv: tegner vippen   tegner vippen Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 08:21

Vandet virkede næsten utilfreds og Shita råbte af "Jeg kan jo ikke give jer allesammen et kys vel? så hvad med at kysset går til den som vasker vampyren bedst?" hun smilte legsygt til ham, "jeg glemte vidst og sige at jeg er en fremragende skuespiller." vandet begyndte at bevægede sig rundt i en cirkel, hurtigere og hurtigere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tegner vippen Empty
IndlægEmne: Sv: tegner vippen   tegner vippen Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 08:24

Aubrey fjernede sig hurtigt fra hende og så truende på hende "Det kan du godt glemme !" Sagde han alvorligt og gik lidt tilbage, han skulle ikke nyde noget "Jeg kan brække nakken på dig, på ingen tid .. og jeg er ikke ligsom andre vampyre du har mødt, jeg viser ingen nåde" Sagde han og mente det virkeligt, for han var ikke som andre vampyre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tegner vippen Empty
IndlægEmne: Sv: tegner vippen   tegner vippen Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 08:30

"det ved jeg," sagde Shita og så umelbart glad ud "og det er derfor jeg ikke er bange for dig, de andre er amatører som ikke ved hvad de gør, du er mere prof, og derfor kan du ogdå bedre styrer dig, hun pegede på hans ærmer der var blevet våde af alt vand sprøjtet.
"jeg skylder vis et kys" sagde hun og rejste sig let op at side, hun kiggede lidt på vandtet inden hun tog nået op med hnderne, lukkede øjnene og kyssede det blidt. Bag efter vred hun sit lange gennem blødte blå hår, og så ned af sig selv, vandet havde gjort den hvide kjole gennemsigtig flere steder. "det skal nok blive sjøvt i flyet" mumlede hun surt.

//må smutte, vi skrives en anden gang, når jeg kommer tanke om at besvare emnet Wink //


Sidst rettet af Shita Fre 09 Okt 2009, 08:31, rettet 1 gang (Reason for editing : det var vidst ikke helt læseligt dansk:))
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tegner vippen Empty
IndlægEmne: Sv: tegner vippen   tegner vippen Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 00:34

Aubrey så på hende og smilte svagt "Du burde ellers være bange for mig?" Sagde han roligt og så kort ned på sine ærmer og regnede med at det tørte på et eller andet tidspunkt, han gik så hen mod hende "Når, men hvad hedder De så ?" Spurgte han formelt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tegner vippen Empty
IndlægEmne: Sv: tegner vippen   tegner vippen Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 01:22

"Lagekage von chokolade muffin, og De?" spurgte hun dumt og reste sig, men det havde nok været bedre og blive liggende, da han var irreterende meget højere end hende, og det bare fik hende til at se lille og barnlig ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tegner vippen Empty
IndlægEmne: Sv: tegner vippen   tegner vippen Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 03:04

Aubrey smilte svagt og tog hendes hånd og kyssede den derefter blidt "Jamen, så Godag Frøken Chocolade muffin" sagde han høfligt og slap så hendes hånd med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tegner vippen Empty
IndlægEmne: Sv: tegner vippen   tegner vippen Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 03:18

*hva.!?* tænkte hun. *nu skal du få!* Shita nejede formelt for ham, "De har stidag ikke nævnt deres navn hr. vampyr, og hvad syndes de om middagen? var den tilpas sød? kan vi byde på andet fra menukortet?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tegner vippen Empty
IndlægEmne: Sv: tegner vippen   tegner vippen Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 03:27

Aubrey lod et smil spille på sine læber og rettede sig op "Mit navn er jorbær van Chocolade småkage " sagde han formelt og bukkede kort og så på hende "Nej, du vil helst ikke vide hvad jeg kunne tænke mig" sagde han med et lille smil, mest for at drille hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tegner vippen Empty
IndlægEmne: Sv: tegner vippen   tegner vippen Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 03:33

"De er vores æresgæst her til morgen, von Chokolade Småkage, alt for Dem." sagde hun og prøvede at så fjollet og glad ud, men hun var ret nervøs, og møtte bide sig selv i læben for at holde masken.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





tegner vippen Empty
IndlægEmne: Sv: tegner vippen   tegner vippen Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
tegner vippen
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: