Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 tegner vippen

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




tegner vippen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tegner vippen   tegner vippen - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 03:37

Aubrey så på hende med et gennemtrængende blik og tog såp fat i hendes hånd og trak hende helt tæt på sig "Er du sikker på det Miss Chocolade Muffin?" Sagde han næsten i en hvisken og tog en arm om livet på hende, mens han stadig holdte fast i hendes hånd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tegner vippen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tegner vippen   tegner vippen - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 03:44

Shita spærrede forskrækket øjnene op. hun genvandt snart fantningen og så ned så hun kiggede ind i hans brystkasse. "bliver i vampyrer aldrig mætte?" spurgte hun sarkastisk, men hendes hjerte bankede vildt i brystet på hende, og hun havde bidt hulv i sin under læbe så rødt blod flåd ned af den i en tynd strøm.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tegner vippen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tegner vippen   tegner vippen - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 03:49

Aubrey lo stille og så på hende, han så så kort på hendes læbe men lod så blikket hvile på hendes øjne, han slap hendes hånd og lagde fingern på hendes læbe "Du ødelægger din læbe af det der" hviskede han stille og så igen på hendes læbe "og jo, jeg er mæt" sagde han i et charmerende smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tegner vippen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tegner vippen   tegner vippen - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 03:53

"hvad vil du så have?" spurgte hun koldte og så væk. *hvad er der med ham?* tænkte hun irretret *kunne han ike bare bide og skride?*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tegner vippen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tegner vippen   tegner vippen - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 04:07

Aubrey så lidt på sin finger som der var kommet en smule blod på, han slikkede det væk og så på hende, han tog så forsigtigt fat i hendes hage og fik hende til at se på ham, han så lidt på hendes læber "hvad jeg vil have ? .. det skal jeg vise dig" Sagde han en smule lumskt og pressede så læberne mod hendes og holdte fat om hende, han lod sin tunge glide hen over hendes læbe for at få blodet helt væk fra hendes underlæbe.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tegner vippen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tegner vippen   tegner vippen - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 04:10

*hva i al himmlens navn var det lige?!* tænkte hun og bed ham i tungen, rev sig løs af hans greb og bakkede intil hun var en meter væk, så vandte hun hovet 45 grader og begyndte at spytte, tørede så sine læber med bagsiden af sin hånd mens hun kiggede vret og skræmt på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tegner vippen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tegner vippen   tegner vippen - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 04:19

Aubrey tog sig kort til munden, men smerten var hurtigt over, han lo stille og så op på hende "jeg sagde jo du ikke ville vide hvad jeg kunne tænk mig" Sagde han i et smøret smil og så på hende "Men det var en fornøjelse fra min side" sagde han i et lille grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tegner vippen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tegner vippen   tegner vippen - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 04:23

"von idiot, ville passe bedre til dem Jordbær," sagde Shita og gjorde et kast med hovedt så nogle drilske hårtåtter faldt tilbage på plads

//skal lige spise, kommer igen om lidt//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tegner vippen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tegner vippen   tegner vippen - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 05:28

//så er jeg tilbage, sry tide, mine forældre syntes lige pludselig at vi skulle ud og gå en tur...//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tegner vippen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tegner vippen   tegner vippen - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 08:37

Aubrey lo bare og så på hende "Vær ikke så sur .. Det var jo trosalt bare ét lille kys?" sagde han med et smil på læberne og synes dette var utroligt underholdne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tegner vippen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tegner vippen   tegner vippen - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 21:45

*godt at der er nogen som morer sig her,* tænkte Shita og prøvede at komme på et godt mod angreb, men da hun ikke kunne finde på nået gik hun bare hen og samlede sin tegning og blyant op, vandet havde fået det til at se ud som om at Yuki græd, det hende faktis...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





tegner vippen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tegner vippen   tegner vippen - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
tegner vippen
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» udforsker og tegner alt jeg ser

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: