Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Silent River

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Silent River - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Silent River   Silent River - Page 2 Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 12:19

nu kunne hun ikk holde det mere hun løb hen og trak hatten af hende for at skræmme hende med sit psycotiske smil..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Silent River - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Silent River   Silent River - Page 2 Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 12:22

Et tyndt skrig af forskækkelse slap Reenas læber i det hatten blev revet af hendes hovde. Hendes hoftelange lyse hår faldt ned mod hendes ryg, og hun vendte sig forskrækket om og stirrede på Christine..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Silent River - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Silent River   Silent River - Page 2 Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 12:24

hun stod bare og kiggede på pige med vilde øjne og et lumsk smil..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Silent River - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Silent River   Silent River - Page 2 Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 12:27

Reena trak sig en smule væk, og kom så på benene. Angsten nærmest lyste ud af øjnene på hende, men hun sagde intet.. Så bare på vampyren og hendes ubehagelige smil..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Silent River - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Silent River   Silent River - Page 2 Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 12:28

''færdig med at tude ellerhvad??'' spurgte hun lidt nedgørende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Silent River - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Silent River   Silent River - Page 2 Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 12:31

"Jeg tuder ikke" sagde Reena med en let rystende stemme. Jo hun var skrækslagen, men græd ikke.. Havde ikke grædt i meget lange tider..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Silent River - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Silent River   Silent River - Page 2 Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 12:32

''nåh whatever vil dhu med hen og have en drink??'' spurgte hun høfligt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Silent River - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Silent River   Silent River - Page 2 Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 12:37

Reena rynkede forvirret panden, men rystede på hovedet. For det første drak hun ikke, og desuden ville hun ikke bruge de få penge hun havde på sådan noget.. "Vær sød at give mig min hat.." bad hun, en smule forsigtig i det, da hun ikke helt vidste hvor Christine befandt sig rent humørmæssigt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Silent River - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Silent River   Silent River - Page 2 Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 19:29

''ja nåh dhu tager med hen og får noget og drikke jeg betaler dhu bestemmer?'' sagde hun--
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Silent River - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Silent River   Silent River - Page 2 Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 20:44

"Nogle problemer De damer?" Lød den muntre stemme inde fra skyggerne. Megan kunne ikke sées da hendes skiggelse var inde i skyggerne, og når man ikke vidste præcis hvor hun var, var det jo svært at se hende. Hun stirrede på vampyren med et koldt blik, og håbede at vedkommn kunne mærke hendes inderlige had! Sådan at forskrække et menneske!? Sikkert for at drikke blodet. Hun gød ved tanken, og trådte så endelig ud i det svage lys med et muntert blik på menneskepigen. Megan gik roligt hen til vampyren, snuppede lynhurtigt hatten og gik hen til pigen med den. "Christine.." Sagde hun køligt. Kunne hun huske deres første møde? Hun havde været menneske.. Dusørjæger endog. Nu var hun en anden, ja hun havde enda skiftet navn. Men hendes udseene var det samme. "Du kan ikke tvinge folk til noget de ikke har lyst til" Det var en svag snerren og et køligt blik på hende, der sagde noget om Megans had til vampyrer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Silent River - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Silent River   Silent River - Page 2 Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 20:49

''Hej..' sagde hun køligt og kiggede på hende ''jeg havde jo ikk tænkt mig at gøre hende noget tumpe!''sagde hun vredt og snerede..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Silent River - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Silent River   Silent River - Page 2 Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 22:27

Reena tog i mod sin hat, og så fra den ene til den anden. Hvem i al verden var dog den pige?.. Egentlig var det vel faktisk lidt lige meget, hun var i hvert fald ikke vampyr, så meget kunne man da se... Reena valgte at holde sin mund, da hun ikke anede hvad hun ellers skulle gøre..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Silent River - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Silent River   Silent River - Page 2 Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 22:31

''hun gør dig altså ikk noget sig dog hej'' sagde hun til reena..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Silent River - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Silent River   Silent River - Page 2 Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 22:34

"Det er da ligemeget" Sagde Megan muntert, næsten syngende. "Pigen kunne jo ikke li' det, og du skræmte hende, det giver ligesom ikke det bedste indtryk, vel?" Sagde hun og smilede muntert inden hun betragtede mennesket. Hun ttrak på skuldrene, lod sine store prægtige, hvide vinger folde sig ud. Pigen kendte tydeligvist til væsenerne, så hun så ikke noget problem i at være sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Silent River - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Silent River   Silent River - Page 2 Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 22:37

''Ja hvad lawer dhu egenligt her overhovedt??'' svarede hun ''iretere mig??'' sagde hun muggent.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Silent River - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Silent River   Silent River - Page 2 Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 22:38

Megan lod som om hun tænkte. "Hmm.. ja" smilede hun bredt og viftede lidt med vingerne. "Og forhindre at du æder pigen selvfølgelig" Sagde hun grinendde og kiggede på Reena. "Hej" Sagde hun med et blidt smil og nikkede elegant som hilsen. Hun vendte sig igen mod Chris og trak på skuldrene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Silent River - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Silent River   Silent River - Page 2 Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 22:41

Christine tog fat i reena's skulder så hun stod over for hende ''Som sagt har jeg spist og desuden er det ku for sjov spasser!'' sagde hun vredt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Silent River - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Silent River   Silent River - Page 2 Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 22:43

"Slip mig!" sagde Reena højt og trak sig væk fra de to. Hun så vantro på pigen med vingerne, og kunne ikke få det til at hænge sammen.. Nok kendte hun til vampyrer, men hun var intetanende om de andre racer..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Silent River - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Silent River   Silent River - Page 2 Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 22:45

// fuck sorry jeg mente englen fuck det må i sku undskylde!..//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Silent River - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Silent River   Silent River - Page 2 Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 22:48

//haha xD Vi overlever sgu nok skal du se ;D

Megan kiggede ned på sin skulder. "Vil du være så venlig at fjerne din hånd fra mig?" Spurgte hun og kiggede roligt på Chris. "Det ville jeg værdsætte meget." Hun hævede spørgende, dog yndefuldt, et øjenbryn og kiggede så muntert på pigen. "Se der findes ikke kun vampyrer, og jeg synes du skulle have det at vide." sagde hun smilende, venligt. "Bare så du ved at der ikke kun er de såkaldte 'onde', ikke?" Hun kiggede på Chris. "Ikk tag det personligt. Men pigen er bange for dig, så i den her sittuation er du ikke just den gode, vel?" Sagde hun og greb fat i Chris' hånd, for at rive den væk fra sin skulder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Silent River - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Silent River   Silent River - Page 2 Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 22:49

''HOLD DOG KÆFT!'' Sagde hun vredt!..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Silent River - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Silent River   Silent River - Page 2 Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 22:53

"Men..." Reena vidste ikke hvad hun ville sige.. Men det var jo forkert!!.. Reena havde været glad dengang hun intet vidste. Det var blevet svært efter hun kendte til vampyrene, men det havde været til at klare.. "Er der andre væsner jeg ikke ved noget om eller slutter det her?!?" Reena lød helt vred, hun synes ikke det var ret færdigt.. Hvorfor kunne alt ikke bare være lige så simpelt og lige tl som det havde været dengang??
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Silent River - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Silent River   Silent River - Page 2 Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 22:54

''Mange tøs!'' sagde hun til reena..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Silent River - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Silent River   Silent River - Page 2 Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 22:56

Megan lagde trøstende en hånd på Chris's skulder. "Jaja" sagde hun muntert efter hendes lille udbrud. Hun kiggede nusgerrigt på mennesket. "Vil du virkelig gerne vide det?" spurgte hun og slap omgåendde Chris, for at gå hen imod Reena. "Det er lidt svært" sagde hun og kiggede tænksomt ud i luften. "Egentlig ´må du ikke kende til os" sagde hun smilende. "Og jeg tror ærligt talt at du er for skrøbelig lige nu" smilede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Silent River - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Silent River   Silent River - Page 2 Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 22:59

''ja dhu må faktisk ikk vide til ogs'' sagde hun til reena ''må jeg så dræbe hende??'' spurgte hun megan..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Silent River - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Silent River   Silent River - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Silent River
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Silent River
» En død, ved Silent River(Ray)
» silent river (Rikkie)
» En nat ved Silent River - Nazareth
» A little trip to Silent River - Evelyn xD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Silent River-
Gå til: