Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Silent River

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Silent River - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Silent River   Silent River - Page 3 Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 23:02

Megan spissede tænksomt munden. "hmm..Jeg synes vi skal lade hende vælge" sagde hun stille og kiggede på Ree. "Vi kan ikke lade hende forblive menneske. de vil før eller siden finde ud af det, og så er vi alle sammen dødsens" Hun bed sig i læben og trak på skuldrene. "Hun kan vel vælge om hun vil dø, eller blive en af os." mumlede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Silent River - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Silent River   Silent River - Page 3 Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 23:03

''lyder fair til mig'' sagde mun med et psycotisk smil..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Silent River - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Silent River   Silent River - Page 3 Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 23:05

Dr.. Dræbe hende?!?... Gøre hende til en af dem?.. Nej sgu!! Nej nej nej NEJ!! Det var sgu da ikke hendes skyld at hun overlevede dengang!.. "Bliv fra mig!" sagde Reena fast i stemmen, og bakkede yderligere væk fra de to.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Silent River - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Silent River   Silent River - Page 3 Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 23:06

"hvem si'r hun skal være vampyr?" Spurgte Megan mmuntert. "Hvis hun hellere vil være engel?" Hun trak på skuldrene og kiggede på Reena. "Reena?" sagde hun roligt. "Du er nødt til at vælge" sukkede hun og kigggede på hende. "med mindre" Megan kiggede ppå Chris. "Du tror ikke hun vil være dusørjæger, vel??" Spurgte hun med en snert af overraskelse i stemmen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Silent River - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Silent River   Silent River - Page 3 Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 23:06

''kom nu vælg!'' sagde hun stadig med det psycotiske smil og vilde øjne..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Silent River - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Silent River   Silent River - Page 3 Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 23:07

"Slap af chris!" udbrød hun og kiggede på vampyren. "Seriøst. Du skræmmer hende jo mere end nødvændigt..!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Silent River - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Silent River   Silent River - Page 3 Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 23:09

''jaja blabla'' sagde hun og krydsede armene ''Men for at være høflig, hvordan går det så med dig megan??'' spurgte hun lidt mut..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Silent River - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Silent River   Silent River - Page 3 Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 23:10

Reena var forvirret, og skræmt, og kunne ikke finde hoved og hale i hvad de snakkede om.. Nok var det Reena der havde været på den lukkede, men det var dem der lød som om det hørte til der.. Hun havde ikke lyst til at vælge nogen af deres muligheder, hun ville bare have ov til at lave et normalt liv.. Var det virkelig for meget for langt?? Reena drejede om på hælen og satte i løb væk fra dem, i et desperat forsøg på at slippe væk fra dette mareridt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Silent River - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Silent River   Silent River - Page 3 Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 23:12

Christina stod hurtigt foran Reena igen og tog fat i hendes arm ''dhu går ingen steder!'' råbte hun..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Silent River - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Silent River   Silent River - Page 3 Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 23:15

"Slip mig" råbte Reena panisk, og hev i sin arm for at få Christine til at slippe den. Hun ville bare væk.. Væk fra det hele.. Det var lige før hun fortrød at hun var stukket af fra Oslo.. Der talte folk i det mindste ikke om at myrde hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Silent River - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Silent River   Silent River - Page 3 Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 23:18

''Megan må jeg ikk godt bare dræbe hende hun iretere mig!'' råbte hun..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Silent River - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Silent River   Silent River - Page 3 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 03:58

Megan smiledeblidt."Det går nu helt godt Chris" sagde hun og fløj stille efter dem ."Reena?" spurgte hun med rolighed der overgik et normalt menneskes. "Vi bliver nødt til at gøre noget.,... Men Chris? Hvis hun siger det til nogen tror de jo ikke på hende.. + hvis hun siger det SÅ må du dræbe hende" sagde hun med sin klokkestemme som nærmest sang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Silent River - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Silent River   Silent River - Page 3 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 04:00

''Fedt!'' sagde hun ''lyder fint for mig''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Silent River - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Silent River   Silent River - Page 3 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 04:05

Reena hev sin arm til sig, og så vredt på pigen med vingerne. "Jeg siger ikke noget! Sidst jeg sagde noget gik det ikke godt, så jeg holder min kæft. I behøver ikke at gøre andet end at holde jer langt væk fra mig." sagde hun vredt, og trodsigt, og så på pigen med et fast blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Silent River - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Silent River   Silent River - Page 3 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 04:07

''fint kælling!'' sagde hun vredt og gav slip..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Silent River - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Silent River   Silent River - Page 3 Icon_minitimeTirs 09 Mar 2010, 05:42

Megan smilede blidt til pigen. "Tro mig du. Livet er lettere sådan her..Og jeg har været menneske. Jeg kender følelsen. Men det er dit liv" Hun fløj let op i luften og drejede rundt mens de prægtige vinger blafrede og sendte en lun brise ned til dem. Hun grinede klokkeagtigt og landte så på jorden igen. "Yo Chris xD" Grinede hun muntert. "Take at chill pill yooo" Oo'
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Silent River - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Silent River   Silent River - Page 3 Icon_minitimeTirs 09 Mar 2010, 05:52

Reena kunne ikke lade være med at blive imponeret, men rystede hurtgt tanken af sig. "Jeg vil ikke være som jer!.. Hverken vampyr eller.. Eller hvad du nu er. Hvorfor kan jeg lige pludselig ikke bare få lov til at være mig?" spurgte hun, og så på den vingede pige... Den vingede pige... Det lod dog helt igennem ubehageligt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Silent River - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Silent River   Silent River - Page 3 Icon_minitimeOns 10 Mar 2010, 07:41

''JajA blærerøv!'' sagde hun da hun så megan flyve..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Silent River - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Silent River   Silent River - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Silent River
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Silent River
» En død, ved Silent River(Ray)
» silent river (Rikkie)
» En nat ved Silent River - Nazareth
» A little trip to Silent River - Evelyn xD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Silent River-
Gå til: