Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Trist dag ):

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Trist dag ): - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Trist dag ):   Trist dag ): - Page 12 Icon_minitimeTirs 17 Maj 2011, 18:15

Nikita kiggede hen på Zofie og så hende spise hurtig.
"Zofie du ender med at få maden galt i halsen hvis du spise så hurtigt"
Nikita så på hende, og prøvede at se om hun hørte efter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trist dag ): - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Trist dag ):   Trist dag ): - Page 12 Icon_minitimeTirs 17 Maj 2011, 19:38

Zofie kiggede stille op på hende og lavede små uskyldig øjne til hende og spiste lige så stille hun kunne.
Tazz smilede bare og rystede lidt på hovedet og spiste stille videre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trist dag ): - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Trist dag ):   Trist dag ): - Page 12 Icon_minitimeTirs 17 Maj 2011, 20:02

"Hun er en være stædig lille en. Men sådan er de fleste børn."
Nikita sad bare og smilte til Zofie, og studerede hende mens hun spiste. Nikita havde helt glemt sin egen mad foran hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trist dag ): - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Trist dag ):   Trist dag ): - Page 12 Icon_minitimeTirs 17 Maj 2011, 20:07

Tazz grinede lidt af det "jaa det har hun arvet af miq tror jeg" sagde hun med et grine og spiste stille videre.
Zofie spiste stille videre og pegede stille på Nikitas mad for hun spiste joo iik noget og det ville Zofie gerne ha hun gjorde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trist dag ): - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Trist dag ):   Trist dag ): - Page 12 Icon_minitimeTirs 17 Maj 2011, 20:11

"Ja det tror jeg gerne at hun har arvet det fra dig af, hun ligner også rigtig meget dig" Nikita smilte og så så hun Zofie pegede på hendes mad.
"Når jeg det havde jeg glemt, fjollede mig. Tak Zofie" Nikita spise videre af den gode mad, og hun tænkte over hulen.
"Hvor lang tid har det taget dig at lave hulen???" Hun så spørgende på Tazz.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trist dag ): - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Trist dag ):   Trist dag ): - Page 12 Icon_minitimeTirs 17 Maj 2011, 22:03

Tazz grinede lidt og smilede sødt til hende "det eneste hun iik har arvet af miq er næsen for det er godt nok hendes fars næse.
Zofie grinede lidt og spiste stille videre og tog lidt at drikke og kom til at spilde lidt ned af sig men hun var lidt ligeglad for hun var joo bare en lille baby.
Tazz kiggede stille rundt "det har taget miq små 4 måneder at gøre sådn så det ligner et hus" sagde hun venligt og spiste stille videre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trist dag ): - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Trist dag ):   Trist dag ): - Page 12 Icon_minitimeTirs 17 Maj 2011, 22:09

"orv det var godt nok lang tid, men det alligevel ikke når man tænker over at det er blevet så godt" Nikita kunne ikke lade vær med at grine over at Zofie spilte og især når hun var ligeglad med det.
"Ja man arver det fra begge ens forældre." Nikita tanker blev et splitsekund mørke for hun kom i tanke om selv, at hun slet ikke kendte sin far og hun var slet ikke sikker på om hun havde en far. Så smilte Nikita igen og spiste færdig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trist dag ): - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Trist dag ):   Trist dag ): - Page 12 Icon_minitimeTirs 17 Maj 2011, 23:20

Zofie spiste stille videre men gad iik rigtig spise mere af sin mad da hun var ved at være mæt for hun var den eneste der fik spist noget hjemme hos Nikita.
Tazz smilede venligt til hende "Jaa desværre men det er joo kun næse så det gør iik særlig meget joo" sagde hun stille og kiggede bare på Zofie som der sad og kæmpede med at få det sidste mad ned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trist dag ): - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Trist dag ):   Trist dag ): - Page 12 Icon_minitimeTirs 17 Maj 2011, 23:34

"Næææ, men det kan godt være at hun har fået andre gode egenskaber fra ham, som vi ikke kan se nu. men som hun får senere. Hvem ved vi må se tiden an" Nikita smilte til hende og skubbede tallerken mere ind på border og at vise at hun var mæt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trist dag ): - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Trist dag ):   Trist dag ): - Page 12 Icon_minitimeTirs 17 Maj 2011, 23:54

Zofie sad og kiggede lidt da Nikita skubbede til sin tallerken og gjorde det samme og klappede lidt i sine hænder fordi hun gerne ville ned til den lille hund.
Tazz kiggede stille på hende "Jeg håber iik hun har arvet så meget af ham da jeg iik er så gode venner med ham længere" sagde hun stille og rejste sig op og tog Zofie op og sat hende på gulvet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trist dag ): - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Trist dag ):   Trist dag ): - Page 12 Icon_minitimeOns 18 Maj 2011, 19:18

"Så må man da kun håbe på at hun har arvet de gode sider" Hun smilte til Zofie som sad og klappede og hunden begyndte at gå og løbe legende rundt, og som ventede utålmodig på at zofie kom ned.
"Hvorfor er du egenligt uvenner med ham?" Hun sad og så nysgerrigt på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trist dag ): - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Trist dag ):   Trist dag ): - Page 12 Icon_minitimeOns 18 Maj 2011, 19:25

Tazz smilede stille til Nikita "Jaa det håber jeg da oqså hun har for ellers er det godt nok synt for hende" sagde hun med et lille grin og Zofie kravlede stille over til hunden og klappede den stille på ryggen og krammede den lige så stille.
Tazz sukkede lidt højt "Da jeg blev gravid med Zofie og Mikkel droppede han miq efter 2 måneder og fandt en ny kæreste og hun er oqså gravid nu og efter hva jeg ved så har han oqså droppet hende nu" sagde hun stille mens hun kiggede lidt men smilede bare til Zofie da hun iik skulle se hende være ked.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trist dag ): - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Trist dag ):   Trist dag ): - Page 12 Icon_minitimeOns 18 Maj 2011, 19:42

Nikita glippede med øjnene let da hun havde fortalt det. Hunden begyndte at løbe omkring Zofie og tog fat i hende tøj og begyndte at trække hende rundt.
"Han er da godt led, hvordan fandt du ham overhoved i første omgang??" Nikita tænkte selv på den anden kvinde, og tænkte på Zofie. Hvordan er det mon at vokse op uden sin far, det vidste Nikita jo godt selv, for hun havde jo aldrig selv haft en far, og hun tror helt klart at Zofie ville savne en far, men Nikita tror helt klart at Tazz vil tage sig utrolig godt af hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trist dag ): - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Trist dag ):   Trist dag ): - Page 12 Icon_minitimeOns 18 Maj 2011, 20:05

Tazz kiggede stille på hende "Jaa det er han" sagde hun stille mens hun kiggede lidt på sin datter "Jeg mødte ham på legepladsen og hele vores forholdt startede faktisk med sex" tilføjede hun efter lidt og kiggede stille ned. Zofie kravlede stille med hunden rundt og grinede bare glad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trist dag ): - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Trist dag ):   Trist dag ): - Page 12 Icon_minitimeOns 18 Maj 2011, 20:15

"Det var dog surt, for det må ha stadigvæk ha været svært at passe hende, selvom hun er som en engel." nikita kiggede venligt på hende, og hun spurgte bare af nysgerrighed og bekymring for hendes veninde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trist dag ): - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Trist dag ):   Trist dag ): - Page 12 Icon_minitimeOns 18 Maj 2011, 20:54

Tazz nikkede stille til hendes og kiggede kært på sin lille datter og smilede bare sødt til dem "Det er lidt svært men jeg klare miq bsre rolig" sagde hun venligt og smilede bare stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trist dag ): - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Trist dag ):   Trist dag ): - Page 12 Icon_minitimeOns 18 Maj 2011, 21:08

"Det er godt at du stadigvæk kan klare den fint" Nikita smilte til hende og så ned på Zofie. Så voksede hvalpen lidt i størrelse, og foran den blev der dannet en is bold. Men hvis den overhoved ramte nogen så ville den blive blød. Hunden skubbede den hen til Zofie, og logede med halen og ville lege.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trist dag ): - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Trist dag ):   Trist dag ): - Page 12 Icon_minitimeOns 18 Maj 2011, 21:39

Tazz smilede kært til Nikita og rejste sig op for at tage af bordet og vaske op nu hvor Zofie alligevel kravlede rundt og hyggede sig med hunden.
Zofie sad og klappede stille og trillede boldet væk så hunden kunne løbe efter den mens hun bare sad og grinede med sin lille søde måde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trist dag ): - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Trist dag ):   Trist dag ): - Page 12 Icon_minitimeOns 18 Maj 2011, 21:44

Hunden løb efter bolden og skubbede den hen til Zofie igen, og ventede på at hun ville kaste den igen. Nikita rejste sig op og hjalp med at tage af bordet, og smed resterne af madet på tallerken ud i skraldespanden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trist dag ): - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Trist dag ):   Trist dag ): - Page 12 Icon_minitimeOns 18 Maj 2011, 21:47

Zofie smilede bare og klappede lidt i hænderne og kastede boldet igen og grinede bare igen. Tazz smilede kært til sin lille datter og begyndte stille at vaske op så det iik bare stod der.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trist dag ): - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Trist dag ):   Trist dag ): - Page 12 Icon_minitimeOns 18 Maj 2011, 21:59

//Har du en ide, hvordan vi kan få noget mere spændende i emnet :D for det køre meget i det sammen eller er det bare mig?? :D//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trist dag ): - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Trist dag ):   Trist dag ): - Page 12 Icon_minitimeOns 18 Maj 2011, 22:04

// Nææ er iik så god til sådn noget men vil Nikita hjælpe miq med noget? det er noget i et andet emne jeg ha nemlig //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trist dag ): - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Trist dag ):   Trist dag ): - Page 12 Icon_minitimeOns 18 Maj 2011, 22:53

//joo da :D:D:D::D:D////
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trist dag ): - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Trist dag ):   Trist dag ): - Page 12 Icon_minitimeOns 18 Maj 2011, 23:01

// okii godt (: du skal bare gå ind i emnet der hedder: Hm... vampyr? eller? //orlando//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trist dag ): - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Trist dag ):   Trist dag ): - Page 12 Icon_minitimeLør 21 Maj 2011, 06:35

//skal jeg nok så snart jeg kan :D:D::D//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Trist dag ): - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Trist dag ):   Trist dag ): - Page 12 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Trist dag ):
Tilbage til toppen 
Side 12 af 13Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Næste
 Lignende emner
-
» trist tur
» Trist dag ):
» Trist og udelukket.
» Trist endnu en dag
» Trist vejr idag?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: