Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død !

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! Empty
IndlægEmne: Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død !   Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! Icon_minitimeOns 17 Mar 2010, 01:11

¤Dato :: 12
¤Årstid :: feb
¤Dag :: fredag
¤Vejr :: Regn
¤Sted :: The Raggie Club
¤Tid :: 01:00
¤Omgivelser :: masser af fulde mennesker
¤Tøj :: http://www.teenvogue.com/images/style/stsl01-kristen-stewart.jpg

Hayley var taget med veninderne i byen.. Hendes veninde var ude og danse og var nu gåret på toilet. Hayley sad alne oppe i baren med en øl. hun nynnede lidt med på sangen der var der. Hayley førte sig meget ensom lige i øjeblikket. hun var ikke den samme, hun tog hurtigt en pille op af sin jakke lomme og lagde det ned i sin øl, hun ballede så ølen og slugte pillen. Hayley kørte en hånd igennem sit hår. hun skubbede flasken væk og kiggede kort der var ikke nogle. hun trak bare på skulderne, og en underlig, liderlig, dum mand kom hen til hende. "Kom skat" sagde han og tog fat i ahnede, "Slip mig!" sagde hun hårdt ,manden begyndte og kysse hende ned af halsen, "Stop eller jeg slår dig ihjel!" advarede hun ham om, hun bed tænderne hårdt sammen, "Du kedelig..måske skal jeg bare voldtage dig!" Hayley stivned eog rystede på hovedet, manden lod hænderne køre ned på hendes bryster og tog på dem, "Stooop" hviskede hun bedene, Manden grinede af hende, han bar hende op og gik ind på drengene's wc og pressede hende op af væggen. "Stooop!" råbte hun .. "Du ber selv om det" Hayley kiggede rundt.. Men tog så fat i hans hår og hev hans hovede tilabge og satte tænderne i og begyndte og drikke hans blod.. Han faldt ned på gulvet og var døden nær..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! Empty
IndlægEmne: Sv: Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død !   Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! Icon_minitimeOns 17 Mar 2010, 01:24

tøj:: http://www.culch.ie/images/AlexanderSkarsgard001.jpg

Morgan kom gående hen mod club'en han havde en smøg i munden, han havde fået sine kræfter tilbage og nogle flere efter han sidste havde mødt Hayley. han tog sin smøg og lag den på sin tommelfinger og skød den afsted efter en fyr med sin pegefinger, han gav et grin fra sig da fyren begynde at råbe efter ham. han lag sine hænder ned i sine lommer og gik ind i club'en, han fik en dårlig fornemmelse af Hayley var der da duften af hende var i luften. han så sig koldt omkring og søgte lidt efter hende, men da han ikke kunne få øje på hende gik han bare op i baren og købte sig en øl. han så sig omkring da han kunne lugte blod *så er hun her sikker nok* tænkte han og gav et suk fra sig og skubbede en fyr ned af en stol ved siden af ham, han satte sig op på den og ventede på at få sin øl. han begynde at smile charmerende da kvinden bag baren kom med hans øl, han tog hurtigt nogle penge frem og gav hende. han vende sit blik ned mod sin øl og grinte lidt *hun kunne være en god natmad* tænkte han og drak lidt af sin øl
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! Empty
IndlægEmne: Sv: Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død !   Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! Icon_minitimeOns 17 Mar 2010, 01:34

Hayley fik Færten af Morgan i det han kom ind på the reggie club, *Mere at lege med* tænkte hun med et smil. Hayley havde ikke glemt sidste gang de mødtes og det fik hende til og smilede imens hun sugede vider på manden. Men stoppede lige i det sidste hjerte slag. "Skønt" smilede hun og tørede sig om munden. hun tog fat i manden og satte ham han på toiletet så det linede at han sad og sked. Hun trak på skulderne og smilede svagt. Hun gik hen og hev hans trøje op så man ikek kunne se hendes bide mærke. "Nåh" sagde hun bare og gik ud af døren og lukkede den i. Hun gik så op til baren. men bare den anden side af baren ned der hvor Morgan var. Selvom Hayley godt havde set ham og godt kunne se ham fra der hvor hun sød. hun købte en øl og tog et æske bare og tændte en smøg og kiggede roligt på ham. Hun havde smøgen imellem to finger og smilede svagt.. og tog ikke blikket fra Morgan.. men lidt efter kom kvinden med hendes øl. Hyaley kiggede på hende og gav hende roligt pengen og nikkede som tak. kvinden gik hen til nogle drenge . Og hayley's blik røg over på Morgan igen. hun tog smøgen i munden og pustede røgn ud af munden da hun havde taget smøgen imellem sine finger.. Hun tog en lille tår af sin øl men satte den så på bodert og kiggede på Morgan og smilede svagt ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! Empty
IndlægEmne: Sv: Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død !   Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! Icon_minitimeOns 17 Mar 2010, 01:49

Morgan gav et suk fra sig da duften af Hayley stærkere, han drak lidt mere af sin øl og vende kort sit blik mod Haylet. han gik stille ned fra stolen og tog sin øl i den ene hånd og sin anden hånd ned i en af lommerne på sine bukser, han gik hen og satte sig ved et tomt bord og ville bare drikke sin øl færdig også smutte. han lukkede sine øjne i og lod sine fingere lege med sin øl, mens han holde øje med hvor stærk duften af Hayley var. han åbnede kort sine øjne og så over på hende og blottede kort sine tænder, han kunne godt mærke på sig selv at han havde ønsket at han havde blevet hjemme. han åbnede sine øjne igen da der kom nogle fulde piger over til ham, de satte sig ned ved ham som om de kende ham. han lukkede sine øjne opgivende i igen og havde bare lyst til at bide dem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! Empty
IndlægEmne: Sv: Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død !   Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! Icon_minitimeOns 17 Mar 2010, 01:58

Hayley så efter Morgan og kunne godt se at han havde set hende men det fik ehnde bare til og smile stort.. "Hmm" sagde hun og tog en tår af sin øl.. hun æskede smøgen i æske baret og nynnede lidt med på den sang der var på klubben. Hayley holdte roligt øje med om der kom nogle da der kom en fuld dren hen til ehnde og lagde en arm om hendes skulder. Hyaley smilede svag tog fik ahm ned og side. hun satte sig oven på ham og tungekysset med ham og bed ham hårdt i tungen og sugede roligt fra ham. men sørede for at stoppe inden han vilel bbesvime. Hun hoppede af ham og satte sig hen på sin egen stol. "Farvel" sagde hun og løftede det ene øjenbryn.. Drengen løb og løb hen imod morgan han havde en øl i håndne og snupplede så ølen røg ud over en af pigerne.. Pigerne rejste sig og gik hurtigt ud på toiletet.. Hayley smilede stort og tog de sidste sug af sin smøg og slukkede dne i æskebaret og bellede sin øl og rejste sig og løb hurtigt om bag Morgan og lagde armene om hans nakkek og hviskede i hans ører. "Hmm.. en der har svanet mig" hun bed ham drillene i ører flipen m,en satte så tænderne i hans ører og sugede hans blod stille fra ørert.


Musik: /Lady gaga: Bad romance/
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! Empty
IndlægEmne: Sv: Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død !   Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! Icon_minitimeOns 17 Mar 2010, 02:08

Morgan åbnede øjnene og så efter pigerne og kunne ikke lade være med at grine, han stoppede dog da han hørte Hayley's stemme i sit øre. han lag stille en hånd på hendes arme "jeg har ikke savnet dig, men du har vist savnet mig" sagde han og lod hende bare drikke hans blod, han kunne dog ikke lade være med at grine igen og tog sin øl og drak det sidste "har du ikke fået nok blod ?" spurgte han om og hævede det ene øjebryn og bevægede sin tommelfinger på hendes arme og lukkede sine øjne i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! Empty
IndlægEmne: Sv: Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død !   Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! Icon_minitimeOns 17 Mar 2010, 03:05

Hayley smilede og lukkede øjne i og sugede roligt vider af hans blod for ørert men stoppede kort efter han havde snakket færdig og tænkte lidt og svarede det hun selv synes var rigtigt. "Blod kan man da aldrig få nok af" Hun smilede stort og slikekde kort hans ører flip men kyssede ham så ned af halsen og havde tungen med i spild og stoppede lidt da hun havde glemt og svare på det første han sagde, "Hmm.. savnet dig.. hmm.. enj men dit blod ja" Hayley nød underligt nok hans nussen på sin arm.. hun nussede roligt hans bryst og kyssede ham på kæben men kyssede ham så ned på halsen igen .. "HmM" sdagde hun men satte så sine tænder i ham og sugede roligt far hans hals og det linede bare at hun kyssede ham på halsen.. eller lavede et suge mærke.. hun pressede kroppen imod hans ryg..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! Empty
IndlægEmne: Sv: Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død !   Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! Icon_minitimeOns 17 Mar 2010, 03:16

Morgan lyttede på hvad hun sagde og nikkede "nej det har du ret i" sagde han og nussede videre på hendes arme og lod hende gøre ved hun ville, da han ikke gad at kæmpe imod "mit blod er også godt" sagde han og strakte bare sin hals så hun kunne bedre komme til, han lukkede sine øjne i og nød smerten og kunne dog ikke lade være med at smile "vil du så også havde jeg knepper dig efter ?" spurgte han om og lag sin anden hånd i hendes hår og nussede det vil, han bed sig i læben og tog stille hendes ene hånd og kørte den end mellem sine ben og grinte lidt imens
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! Empty
IndlægEmne: Sv: Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død !   Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! Icon_minitimeOns 17 Mar 2010, 03:30

Hayley sugede vider og lyttede roligt til havd han sagde og trak kot tænderne ud af hans hals, "Jeg har tit ret" Smilede hun og satte tænderne i det samme sted og sugede roligt igen. Hayley gad ikek og svare på at han var enig i at hans blod var godt. men sugede bare og lukkede øjne og smilede svgat imens. hun trak dog tænderne ud da han spugerte om det han gjor og svarede stille. "Hmm.. Kun vis du vil" Sagde hun og trak på skulderne og satte tænderne i igen og sugede stille. hun lod ham kører hendes hånd ned til i mellem hans ben og tog roligt håndne ned i hans bukser og underbukser og nussede svagt hans dims og smilede svagt imens.. hun trak tænderne ud og slikkede hans blod væk men lidt efter hev nun ned i hans trøje og holdte den nede med sin frie hånd og satte tænderne i hans skulder og sugede roligt hans blod derfra og nussede ham vider..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! Empty
IndlægEmne: Sv: Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død !   Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! Icon_minitimeOns 17 Mar 2010, 03:42

Morgan grinte lidt af det og nød når hun satte sine tænder i ham, han gav et lille støn fra sig og åbnede sine øjne og så ned hende hendes hånd "det skal du ikke regne med" hviskede han og vende sit blik mod hende og hævede det ene øjebryn "hvorfor skal du bide så mange stedet ? jeg har jo nok bide mærker" drillede han og kyssede hende på kinden, og nussede hende blidt på armene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! Empty
IndlægEmne: Sv: Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død !   Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! Icon_minitimeOns 17 Mar 2010, 03:48

Hun nussede ham vider nede i mellem hans ben men tog så blidt fat i ´den og gav ham handjob. hun sugede roligt vider og lod ham kysse og nussede hende som han ville. Hun trak lidt efter tænderne ud af ham og tog sin hånd til sig og slikkede ham på skuldern og lod trøjen falde op. hun gik væk fra ham og hen i baren og tog sin øl men gik så hen til ham og satte sig ved siden af ham og gikkede på ham og smilede, "Fordi du smager godt" sagde hun bare og trak på skulderne. hun tog en tår af sin øl og kiggede rundt.. og pillede lidt ved flasken..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! Empty
IndlægEmne: Sv: Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død !   Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! Icon_minitimeOns 17 Mar 2010, 03:56

Morgan vende hurtigt sit blik ned mod hendes hånd i sine bukser "mmh" hviskede han og vende sit blik mod hende da hun træk sig væk, han rettede på sit tøj og fjernde lidt blod fra sin hals og sit øre. han hævede det øjebryn da hun kom tilbage og satte sig ved ham "jamen så bid et sted, mit blod smager jo af det samme over det hele" sagde han og så lidt på sin øl flaske, og lukkede sine øjne lidt i og lyttede på hvis hun sagde nået
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! Empty
IndlægEmne: Sv: Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død !   Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! Icon_minitimeOns 17 Mar 2010, 04:03

Hayley smilede. hun rystede bare på hovedet af det hn sagde og satte sin og hans øl på bodert og satte sig oven på hans skød og pressede sine læber imod hans ører og hviskede. "Hmm.. du kan jo godt lide det. hvorfor ikke bare sige det" hun slikekde hans ørerflip og smilede svgat imens og lagde armene om hans nakke og kiggede på de drenge der gik rundt bag ham men selvfølig ikke tæt på.. hun trak så hovedet væk fra hans ører og så på ham. "Er man træt" spugerte hun og hævede det ene øjenbryn..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! Empty
IndlægEmne: Sv: Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død !   Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! Icon_minitimeOns 17 Mar 2010, 04:13

Morgan begynde og smile og træk på skulderne "hvorfor skal jeg sige det, når du ved det" hviskede han og lag sine hænder på hendes lår, og nussede hende vådt på skulderen "nej jeg er ikke træt" hviskede han og lag sin ene arm omkring hende og træk hende tætter på sig, han begynde at kysse hende vådt på halsen og lukkede sine øjne i. han nød duften af hende selv om han endelig ikke følte mere end ligegladhed til hende, og nussede hende på låret med den anden hånd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! Empty
IndlægEmne: Sv: Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død !   Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! Icon_minitimeOns 17 Mar 2010, 04:25

Hayley smilede og kiggede roligt på ham. "Hmm.. Du lyver jo alligevel.. så hvorfor ikke lyve igen" hun trak på skulderne og kiggede kort ned på hans hænder men så så op på hans ansigt og smilede. hun kiggede ned da han kyssede hendes skulder og nød det.? .. "Okay.. du virker bare sådan" hviskede hun i hans ører og lod ham gører havd huan ville. hun lagde sig roligt ind til ham og strakte sin hals så han beder kunne komme til. Hayley nød det faktisk underligt nok?. Hun nød hans nussen og lagde armene om hans nakke og nussede ham roligt i nakken ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! Empty
IndlægEmne: Sv: Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død !   Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! Icon_minitimeOns 17 Mar 2010, 04:32

Morgan træk på skulderne og gav et grin fra sig "det er rigtigt nok, men det er også skønt at lyve" hviskede han og nussede hendes lår lidt hårdt men stadig blidt, han lod sin tunge glide hen over hendes hals. han begynde at kysse hende på halsen igen og nød at blive nusset i nakken, selv om han regnede med at hun snart ville begynde at give ham smerte igen som sidste gang i mødte hinande. selv om han syntes at hun virkede mere glad og slet ikke tænkte på hævn denne gang, han tog en dyb indånding af hende og kunne godt lide den duft der kom fra hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! Empty
IndlægEmne: Sv: Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død !   Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! Icon_minitimeOns 17 Mar 2010, 04:43

Hayley smilede og kiggede roligt på ham og nikkede. "Det er nemligt rigtigt. men det er ikek fedt når fok finder ud af det" Sagde hun og trak på skulderne. Han nød at han nussen blev hårer.. hun håbede bare på at han ikke ville nusse hende på inderlårene.. da det bare ville tænde hende. . Hun lukkede øjne og lagde hovedet svagt tilbage og nød at havd han gjor på hendes hals. Hayley havde ingen planer om at give ham smerte idag.. hun havde bidt ham og mere ville hun ikke.. for hun synes selv hun havde en god dag.. Hun nussede ham vider i nakken og satte sig længer ind til ham ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! Empty
IndlægEmne: Sv: Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død !   Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! Icon_minitimeOns 17 Mar 2010, 04:57

Morgan grinte lidt og kyssede hende videre på halsen "jamen det er jo deres problem og ikke mit" hviskede han og lod sine tænder glide hen over hendes hals, og træk hende tætter på ham. han lod sin ene hånd glide om på hendes røv og nusse hende blidt der "er du i godt humør ?" hviskede han mod hendes hals og nussede hende lidt vildere i på låret, han lod den blidt glide ind på hendes inderlår og nusse hende videre der
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! Empty
IndlægEmne: Sv: Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død !   Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! Icon_minitimeOns 17 Mar 2010, 05:07

Hayley smilede og at han kyssede hende på halsen. Hayley lyttede til havde hn sagde og nussede ham vider i nakken imens.. hun gøs kort da hun mærkede hans tænder men svarede så. "Det har du ret i" hun smilede svagt og nød at blive nusset og smilede svagt over det han sagde og hviskede. "Ja det er jeg... Men jeg siger ikek undskyld for sidste gang.. for en undskyldning kan man ikek bruge til noget" hun nød han nussen på sin røv og slikkede sig over læberne og kiggede på ham. Hun bed sig dog hårdt i læben da hans hånd kom ind på hendes inderlår..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! Empty
IndlægEmne: Sv: Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død !   Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! Icon_minitimeOns 17 Mar 2010, 05:13

Morgan blev ved med at kysse hende og lyttede på hvad hun sagde "det ved jeg godt" hviskede han og nussede hende videre, og kunne ikke lade være med at smile da han var glad for at hun var i godt humør "det har du ret i, jeg hader også når jeg får undskyldninger for har jo intet at bruge det til" hviskede han og så kort ned af hende inden han træk sit hoved og sine hænder væk fra hende, han lag sine hænder ved siden af sig og lod hende bare blive siddende på sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! Empty
IndlægEmne: Sv: Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død !   Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! Icon_minitimeOns 17 Mar 2010, 05:24

Hayley kiggede på ham og nød de forsattene kys men kiggede så på ham da han stoppede og var glad for at han stoppede med og nusse hendes lår da det havde tændt hende. " Selvglad ?" spugerte hun og smilede. Hayly stoppede sin nussen i hans nakke og kørte en hånd igennem sit hår.. og lyttede til havde han sagde og tænkte lidt over det. "Folk mener det måske i en god mening.. men for mig er det bare dumme ord som er tomme og de siger det kun for at få folk til og kunne lide dem" hun trak på skuldern eog smilede. . Hyaley blev siddene på ham og tog sin øl på bodert og drak roligt af den ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! Empty
IndlægEmne: Sv: Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død !   Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! Icon_minitimeOns 17 Mar 2010, 05:50

Morgan så på hende og nikkede "ja rigtigt nok" sagde han og viste ikke hvad han endelig skulle sige, han lukkede sine øjne i og tog en dyb indånding og vende sit blik ned mod sit skød hvor der var kommet en lilel bule. han så lidt på den inden han vende sit blik op mod hende ansigt igen, han smilte lidt til hende og var ikke sikker på hvad han skulle sige
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! Empty
IndlægEmne: Sv: Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død !   Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! Icon_minitimeOns 17 Mar 2010, 05:59

Hayley kiggede roligt på ham.. hun fik drukket sin lø færdig og kiggede på ham og satte den ned på bodert.. hendes kjole røg lidt op.. hun løftede sig kort og hev ned i dne men satte sig så ned og kiggede på ham. hun kæmpede med sin lyst til og kysse ham. Hayley var blæevet tændt af hans nussen og af hans kys.. hun trak vejert tungt men pustede så luften roligt ud.. og lukkede øjne og måtte tag sig samme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! Empty
IndlægEmne: Sv: Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død !   Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! Icon_minitimeOns 17 Mar 2010, 06:07

Morgan så bare efter hende og tog stille hendes hånd og lag den drillende på sin hule, han nussede blidt hendes hånd og smilte "hvad har du så lavet siden vi sidst sås ?" spurgte han om og så bare på hende og kørte en hånd igennem sit hår, så hans mange ar på halsen blev blottet kort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! Empty
IndlægEmne: Sv: Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død !   Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! Icon_minitimeOns 17 Mar 2010, 06:15

Hayley smiled eog nød hans nussen på sin hånd og grinede meget lavt et sødt grin da hun mærkede at han også var tændt.. "Hmm.. nomale ting.. har gjort mit hust færdigt.. og har købt tøj.. men selvfølig også blodelige ting" hun smilede og hentydet til at hun selvfølig havde slået folk ihjel.. hun nussede roligt hans dims og kiggede på ham. "Hvad med dig" spugerte hun og rykkede sin mund tætter på hans ..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! Empty
IndlægEmne: Sv: Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død !   Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død !
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Pit-stop
» Are you going to stop me?//Crous.
» Stop tyven
» Don't stop now! - Azriel
» stop smiling jackass, just get me out of here already!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: