Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død !

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død !   Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! - Page 2 Icon_minitimeOns 17 Mar 2010, 06:33

Morgan så på hende og smilte lidt mens han lyttede på hvad hun sagde, og nikkede langsomt imens og bed sig i læben for at holde et støn væk. han nussede hendes hånd videre og nød hendes berøring meget "ja jeg har lavet med, jeg har hygget mig med blod og lidt meget sex og været sammen med nogle folk også har jeg været hos min klan" sagde han og syntes selv det lød godt, han vende sit blik ned mod hendes mund da hun rykkede sig tætter på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død !   Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! - Page 2 Icon_minitimeOns 17 Mar 2010, 19:00

Hayley tog sig selv i at lænene sig ned imod hans læber og rettede sig hurtigt op og kiggede ham i øjne. og nussede hans bule vide rog smilede svgat over hans nussen og nød den meget. "Lyder da hyggeligt.. sex kan man jo aldrig få nok af" sagde hun med et frækt smil. "Din klan.. nårh.. ja dem kender jeg godt.. bare spøger nogle af dem.. om de kender Hayley williams.. har været sammen med en af dem. i to natter i trak" hun slikkede sig over læberne og kiggede på ham med et frækt smil--
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død !   Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! - Page 2 Icon_minitimeOns 17 Mar 2010, 23:10

Morgan åndede lydløst lettet op da hun rykkede sig væk fra ham igen, han vende sit blik ned mod hendes hånd og smilte lidt da bullen havde blevet større "ja det er altid godt" drillede han og bed sig i læben en enkel gang, han hævede det ene øjebryn og vende sit blik mod hende og begynde at grine "har du været i seng med nogle af de svagpisser ?" spurgte han om og rystede på hovedet af hende, han fjernede stille hendes hånd fra sig og kiggede bare ned i sit skød
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død !   Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! - Page 2 Icon_minitimeOns 17 Mar 2010, 23:16

Hayley grinede da han fjernede hendes hånd og bøjede sig frem og hviskede frækt i hans ører "Du er nem og tag røven på.. jeg kender igen fra din klan.. og nej jeg har ikek været sammen med dem.. det var en løgen" hun kyssede hans ører og smilede og lagde håndne på hans dims igen og nussede ham i mellem bene.. " Hmm" hun tog den ene hånd under hans hage og tog hans hovede op og kyssede ham vådt men ømt på munden..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død !   Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! - Page 2 Icon_minitimeTors 18 Mar 2010, 01:47

Morgan lukkede sine øjne i og kunne ikke lade være med at smile af det hun sagde "man ved da aldrig, det undrede mig også lidt da de for det meste dræber pigebarnet efter" hviskede han og åbnede sine øjne og vende sit blik ned mod hendes hånd, han lod hende bare vende sit blik. han lukkede sine øjne i da han mærkede hendes læber mod sine og kyssede hende bare ømt tilbage
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død !   Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! - Page 2 Icon_minitimeTors 18 Mar 2010, 21:11

Hayley rykkede sig tætter på ham og pressede sin krop imod hans og kyssede ham vider og smilede svagt imens.. hun nussede hans dims vider og slap roligt kysset og kyssede ham vider på halsen og lagde tungen med i spillet og nussede ham roligt hans dims og åbnede roligt hans busker og stak hånden ned i hans underbukser og smilede imens hun nussede den vider.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død !   Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! - Page 2 Icon_minitimeTors 18 Mar 2010, 23:49

Morgan kyssede hende bare tilbage og lod hende rykke sig tætter på ham, han strakte stille sin hals og så sig kort omkring. han vende dog hurtigt sit blik ned efter hende hånd, han lag sin ene hånd på hendes lår og nussede det blidt og kunne ikke lade være med at smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død !   Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! - Page 2 Icon_minitimeFre 19 Mar 2010, 06:27

Hun nussede hans dims vider og kyssede ham vider på halsen hun havde tungen med i spillet og smilede svagt imens.. hun havde øjne åbne men lukkede dem lidt efter..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død !   Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! - Page 2 Icon_minitimeFre 19 Mar 2010, 07:02

Morgan blev bare stille siddende og nussede hende lår "Hayley hvad er det der sker med dig ?" hviskede han og så ned af hende så godt han kunne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død !   Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! - Page 2 Icon_minitimeMan 22 Mar 2010, 01:01

Hayley grinede og trak på skulderne,. "Aldrig godt og vide" hun lænede sig tilbage og kiggede på hans ansigt.. "Hmm....hvorfor kan du ikke lide mig sådan her" spugerte hun og grinede.-
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død !   Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! - Page 2 Icon_minitimeMan 22 Mar 2010, 01:43

Morgan træk på skulderne og tænkte lidt over det "men nu har jeg jo gang i Elisa og du hadet hende så jeg kan ikke forstå det" sagde han og nussede hende videre på lårene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død !   Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! - Page 2 Icon_minitimeMan 22 Mar 2010, 02:58

"Fuck Elisa!" sagde hun bestemt og trak på skulderne og lod en hånd kører ind under hans trøje.. "Hun er jo ingen ting" Hayley slikkede sig over læberne..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død !   Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! - Page 2 Icon_minitimeMan 22 Mar 2010, 03:20

Morgan så på hende og hævede det ene øjebryn "hun er meget for mig" sagde han og smilte lidt over at mærke hendes fingere under sin trøje
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død !   Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! - Page 2 Icon_minitimeMan 22 Mar 2010, 06:21

"Du er nok den mest kedelig jeg nogle sinde har mødt" hun gav ham en knytnæve i maven og rejste sig lidt efter og gik hen ved sit bord og købte en øl..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død !   Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! - Page 2 Icon_minitimeMan 22 Mar 2010, 06:34

Morgan lukkede sine øjne i da han mærkede knytnæven, han åbnede dem lidt efter og åndede lettet op. han rejste sig op og huskede at rette på sit hår. han begynde at gå ud af club'en og tog sig lidt til maven
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død !   Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! - Page 2 Icon_minitimeMan 22 Mar 2010, 06:39

Hayley kunne godt se at det gjor ondt på ham og smilede stort og fik kun lyst til og mishandle ham mere og satte derfor i løb og hoppede og på hans ryg.. "Du går da ikke uden mig" hun kyssede ham på halsen ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død !   Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! - Page 2 Icon_minitimeMan 22 Mar 2010, 06:42

Morgan gav et suk fra sig og så tilbage på hende "jov, jeg kom sådan set kun for at få en øl.. og der efter tage hjem og bolle med Elisa" sagde han og fjernede hendes ben fra sig, og lag sine hænder ned i lommerne og gik ud af club'en
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død !   Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! - Page 2 Icon_minitimeMan 22 Mar 2010, 06:45

Hayley grinede bare og lagde armene om hans nakke og lagde bene tæt om ham igen og satte tænderne i hans hals og sugede roligt for at finde ud af om han var svag..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død !   Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! - Page 2 Icon_minitimeMan 22 Mar 2010, 07:00

Morgan gav et suk fra sig og tog fat i hendes hænder og rev dem hurtigt væk fra sig "Hayley skrid med dig" snerrede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død !   Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! - Page 2 Icon_minitimeMan 22 Mar 2010, 07:03

"Hahahah" Hayley grinede og hoppede ned af ham idet hun rev hovedet tilbage og fik hans hud med.. hun spyttede huden ud.. "Lev dit liv ordenlig.. inden jeg slår dig ihjel" grinede hun--
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død !   Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! - Page 2 Icon_minitimeMan 22 Mar 2010, 07:07

Morgan lag sine fingere på sin hals og vende sig mod hende "hold dog kæft" snerrede han og hævede det ene øjebryn og begynde at gå igen og kunne ikke lide hende ligemeget hvad, kunne han godt mærke på sig selv og gad ikke bruge sin tid på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død !   Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! - Page 2 Icon_minitimeMan 22 Mar 2010, 07:11

Hayley grinede bare af ham og smilede stort hun gik ind iegn og begyndte og danse med nogle drenge der var der..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død !   Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! - Page 2 Icon_minitimeMan 22 Mar 2010, 07:20

Morgan så sig kort tilbage efter hende inden han hurtigt gik videre, og slikkede blodet væk fra sine fingere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død !   Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! - Page 2 Icon_minitimeMan 22 Mar 2010, 07:22

Hayley hviskede til nogle piger at morgan var et liderligt han svin de kiggede på morgan og råbte efter ham. "Svin!" Hayley grinede lidt --.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død !   Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! - Page 2 Icon_minitimeMan 22 Mar 2010, 07:34

Morgan begynde at grine af det de råbte, han vende sig op og tog sine hænder ud til siderne "desværre tøsser i er for billige" sagde han og lag sine hænder ned i lommerne, han vende sit blik mod Hayley og så lidt "jeg vil kun havde en.. Hayley trunte, desværre... men jeg gider ikke kneppe med dig" råbte han og gik hurtigt ned af en gade
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død !   Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død ! - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Stop når jeg siger stop.. Ellers er du død !
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Pit-stop
» Are you going to stop me?//Crous.
» Stop tyven
» Don't stop now! - Azriel
» stop smiling jackass, just get me out of here already!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: