Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 stille.....

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




stille..... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: stille.....   stille..... - Page 3 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 08:48

"oki mit navn er Yoshijiro"sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stille..... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: stille.....   stille..... - Page 3 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 08:51

Hun nikkede anerkendene til hans navn, "Fantastisk" sagde hún med et skævt smil idet hendes blik blev dystart.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stille..... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: stille.....   stille..... - Page 3 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 21:48

Shita retetde sig op igen, og brugte det faktum at dæmonens opmærksomhed var rettet på hende vampyren til at slippe væk.
hun vendte sig om og begyndte at liste ind mellem nogle legestativer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stille..... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: stille.....   stille..... - Page 3 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 00:22

Yoshijiro vente sig mod shita
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stille..... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: stille.....   stille..... - Page 3 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 02:42

Hun kunne mærke at han kiggede på hende, men hun strøj bare om og gemte sig under en rusjebane.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stille..... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: stille.....   stille..... - Page 3 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 03:34

yoshijiro grinede af hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stille..... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: stille.....   stille..... - Page 3 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 06:58

Ribanalon kunne ikke selv lade være med at grine lidt over den lille engel, så hun tog sig selv i at grine lavt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stille..... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: stille.....   stille..... - Page 3 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 07:58

*De griner af dig!* sagde en stemme i Shita's hovet *havde det været dengang ville du havde fået nogen til at smadre dem...* Shita bed sig i læben og tænkte et svar* Jeg ved det! jeg bruger altid andre til at gøre mit beskitte arbejde, nu må jeg altser prøve selv!*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stille..... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: stille.....   stille..... - Page 3 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 19:31

Hun stoppede grinet.
Hun brød sig ikke om at grine eller noget andet af den slags, det var faktisk underligt at hun grinte nu, så hun kiggede bare over på et træ hvorefter hendes blik blev ligegyldigt igen.

//out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





stille..... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: stille.....   stille..... - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
stille.....
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: