Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 stille.....

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




stille..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stille.....   stille..... - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 07:52

"noget hvad mener du noget som det her"grinde han og frem fra skyggerne garb han fadt i en le og svingede den hen over hovdet på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stille..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stille.....   stille..... - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 07:54

Ribanalon satte sig ned i huset og ventede på at han skulle blive færtig eller at Shita skulle skride.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stille..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stille.....   stille..... - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 08:01

Shita dukkede sig men kunne ikke lade være at grine "pyha...det er da altid nået du ikke er ligesom Jordbær van chokolade småkage..." sagde hun og mumlede nået der mest lød som klukkende vand.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stille..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stille.....   stille..... - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 08:01

han grinde lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stille..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stille.....   stille..... - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 08:03

Hun rejste sig op og gik ud hendes smil var blevet større da hun så på de to væsner.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stille..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stille.....   stille..... - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 08:03

Yoshijiro smed len "jeg lader dig gå vis du vil ,din sjæl er ikk klar til at blive høstet"sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stille..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stille.....   stille..... - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 08:07

"du for mig til at lyde som et korn akse," sagde Shita og så op på ham, "jeg HADER korn." uden videre hev hun BR op af sin støvle så kæden klirede //BR er hendes pistyol, læs mere på min profil aller nederst// og skød et skud af der susede lile forbi han øre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stille..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stille.....   stille..... - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 08:09

Yoshijiro tag fat i hende pistol "skyd mig bare vis du vil "sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stille..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stille.....   stille..... - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 08:10

"Shita" sagde Ribanalon irreteret over hendes valgmulighed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stille..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stille.....   stille..... - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 08:11

"skyd!"råbte Yoshijiro hans øjne blev hvide og hans hår rejste sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stille..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stille.....   stille..... - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 08:15

*hvorfor kan dæmon ikke bare forså en hentydning!* tænkte hun irreteret og chokket, men hun ville ikke vise svaghed, så hun skø...hans fod.


Sidst rettet af Shita Lør 10 Okt 2009, 08:19, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stille..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stille.....   stille..... - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 08:17

"du ved vel godt du ikk kan slå mig ihjæl med det der legetøj"grinde han næsten normal igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stille..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stille.....   stille..... - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 08:18

Ribanalon tog sig til panden imens hun smilte svagt og rystede på hoved og så på dem begge.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stille..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stille.....   stille..... - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 08:21

"præcis,"sagde hun, men du glemte at holde øje med dine fødder, fra det øjeblik jeg kaldte på vandet //se tidligere i emnet// har en lille fin pyt fulg t dig hele tiden, tænk at jeg kunne være så lumsk" Shita glædede sig over sin intilegæns

//må lige smutte et øjeblik...//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stille..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stille.....   stille..... - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 08:23

Yoshijiros øjne blev hvide igen vandet om kring ham fløj op i luften og svirpede shita så hun fik en rift på kinden så blodet begyndet at løbe ned
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stille..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stille.....   stille..... - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 08:27

Ribanalon kiggede på Yoshijiro og så på blodet, *Du gør det ikke nemt* tænkte hun imens han smilte men rettede dog blikket mod ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stille..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stille.....   stille..... - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 08:29

Yoshijiro kigge op med den anden pige som var meget tiltrækne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stille..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stille.....   stille..... - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 08:32

Smilet forvandt lidt da han kiggede på hende, Hendes metalliske grå øjne stirrede bare på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stille..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stille.....   stille..... - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 08:33

*hvordan gjorde han det?* Shita gik baglæns med et presset udtryg, hun bed sig i læben og tog sig til kinden,*han er ikke som de andre...der er nået særligt over ham...* Hun bukkede modstræbende for ham og sagde raspektfuldt "jeg har under vurderet Deres evner herre, jeg giver kampen tabt fra min side af."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stille..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stille.....   stille..... - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 08:34

"jeg takker dem frøken"sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stille..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stille.....   stille..... - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 08:36

Hun blev ved med at kigge på han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stille..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stille.....   stille..... - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 08:38

"hvor gammel er du shita"spurte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stille..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stille.....   stille..... - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 08:40

Hun sukkede men lod sig selv smile imens hun klatrede op på legehusets tag igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stille..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stille.....   stille..... - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 08:44

Yoshijiro vente sig mod vampyren"må jeg spør hvad dit navn er"spurte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stille..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stille.....   stille..... - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 08:46

"Ribanalon" sagde hun med en Metallisk stemme, hun satte sig sådan som hun havde gjordt da hun havde sidet på taget sidst med benene gyngede ud over kanten.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





stille..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stille.....   stille..... - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
stille.....
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Stille aften på en stille kirkegård..
» Stille meget stille
» En stille nat
» Stille? :o
» Stille dag

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: