Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Jeg har ikke gjordt noget!

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Jeg har ikke gjordt noget! Empty
IndlægEmne: Jeg har ikke gjordt noget!   Jeg har ikke gjordt noget! Icon_minitimeLør 20 Mar 2010, 08:27

Dag: Søndag
Dato: 3. August
Tid: Aften
Årstid: Sensommer
Vejr: Det er skyet, men lunt. Solen går snart ned
Omgivelser: Et par mennesker ude at få frisk luft eller ryge

Stephenie kom ud fra politistationen. Hun stoppede op foran døren og sukkede lettet. Hun havde været inde i en time lang forhør, hvor nogle smartash af nogle politibetjente hele tiden ville vide hvordan hun havde fået blod på tøjet og på hænderne. Hun havde forklaret det med at hun prøvede at stoppe forblødningerne på den fremmede mand, men han nået at døde inden de fik fat i en ambulance. 'Hvorfor begyndte han at bløde?' havde de spurgt. Hun havde forklaret det med at pludselig faldt han om og begyndte at bløde i skulderen. Hendes såkaldte 'teori' var at nogen havde skudt ham. Den havde de ikke rigtigt købt og sådan havde det kørt længe. Men de havde ikke haft nok på hende og blev nød til at lade hende gå. Hun sukkede igen og tog en cigaret op fra lommen og tændte den. Hun tog et sug og sukkede endnu engang. Det havde fandme været tæt på at hun var blevet bustet! Hun måtte passe bedre på næste gang hun var på jagt. Han skulle absolut larme så meget og prøve at kæmpe imod. Hendes rødbruneøjne lyste stærkt og hun kunne mærke den tilbagekommende styrke i sine muskler. Hun satte sig på trappen og røg sin cigaret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg har ikke gjordt noget! Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har ikke gjordt noget!   Jeg har ikke gjordt noget! Icon_minitimeLør 20 Mar 2010, 08:39

Jacoby havde hænderne i lommerne og stod lænet op ad en politibil, som om at det havde været hans egen røde drømme sportsvogn han stod ved. Han kiggede rundt og tænkte ikke på, hvilket risikabelt sted dette kunne være. Han var netop selv blevet løsladt fra nogle få dages karantæne på stationens særlige fængsel.
Han fik øje på Stephenie og lod blikket glide på hende som hun ud af døren og gjorde det ikke spor diskret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg har ikke gjordt noget! Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har ikke gjordt noget!   Jeg har ikke gjordt noget! Icon_minitimeLør 20 Mar 2010, 08:47

Stephenie tog endnu et sug. Røgen kom ud af hendes næsebor da hun pustede det ud. Der var stadig blod på hendes kjole og hendes hænder. Hun havde ikke haft fået lov til at skifte til noget mere passende. Ikke engang at vaske hænder, men på den anden side... Hun var også ret ligeglad med det. Hun gloede ondt på de stirrende blikke. Hun var ikke i humør til at blive stirret på og til sidst ente hendes onde blik på en fyr der lænede sig op af en politibil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg har ikke gjordt noget! Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har ikke gjordt noget!   Jeg har ikke gjordt noget! Icon_minitimeLør 20 Mar 2010, 08:57

Fie blev før igennem hoved døren af to politimænd. "Jeg har Fakatalt ikke gjordt en skid, det var ham der startede!"Sagde hun og stoppede op. Den ene af mænden greb far i hendes arm, og prøvede at rive hende med ind, men han måtte opgive. Den greb degge fat i Fie og løftede hende op og bare hende ind. Hun skreg kort, og sparkede fra sig. "Så slip mig dog den store idiot!"Råbte hun , og sparkede fra sig igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg har ikke gjordt noget! Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har ikke gjordt noget!   Jeg har ikke gjordt noget! Icon_minitimeLør 04 Dec 2010, 23:36

//out// x3
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jeg har ikke gjordt noget! Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har ikke gjordt noget!   Jeg har ikke gjordt noget! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Jeg har ikke gjordt noget!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Til fest, men ser ikke noget spændene
» Ikke noget specielt-Zean.
» Noget er ikke helt rigtigt her?! -Jameelah
» En hysterisk dæmon? Ikke noget kønt syn ~ Zean.
» På vej mod... noget...

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Politi stationen-
Gå til: