Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Til fest, men ser ikke noget spændene

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene Empty
IndlægEmne: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 01:22

Dato: IRL
Dag: Lørdag
Tid: 23.00
Sted: På diskotek
Vejr: Mørkt og lidt koldt
Årstid: Efterår
Omgivelser: En masse andre mennesker

Marcus sad for sig selv i et af hjørnerne, han sad og grublede lidt over om han skulle tage hjem eller blive. Han havde det nu meget sjovt med at se pigerne gloede på ham, for når han så det så smilede han bare til dem og de begyndte straks og snakke om ham og fnise. Han kunne jo tydeligt høre hvad de snakkede om.
Han havde sit bronzefarvede hår hængende ned, han gad ikke sætte det op.
Han havde en trøje på og et helt par normale jeans. Han så kort rundt og sukkede svagt, han havde aldrig kedet sig så meget til en fest før, som han gjorde nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 01:24

Hayley kom ind hun så knald godt ud hun havde ikke noget og lave hun kiggede rundt og smilede hun så en dreng og stirrede lidt på ham men gjorder ikke meget andet.Hun sukkede lidt men kiggede stadig på ham

Tøj : http://www.lovebscott.com/wp-content/uploads/2009/03/kristen-stewart-adventureland-premiere-031609.jpg
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 01:28

Marcus mærkede med det samme tilstedeværelsen af en vampyr.
Han så over mod indgangen og fik øje på en hun vampyr, han måtte dog indrømme at hun så meget godt ud.
Han smilte til hende og dirrede lidt i benet, han var hyber fordi han heller ikke havde noget at lave.
Marcus så rundt igen og tænkte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 01:30

Hayley smilede tilbage og gik over til et tomt bord hun kiggede ned i bordet og sukkede
*Hvad laver jeg her* tænkte hun og kiggede rundt igen
Hun kiggede lidt på hendes kjole men så hurtigt ned i bordert igen


Kjole :http://www.lovebscott.com/wp-content/uploads/2009/03/kristen-stewart-adventureland-premiere-031609.jpg
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 01:37

Pludselig stod Marcus ved hendes bord.
Han så tænkende på hende og smilte så, " hvad laver en vampyr så sådan et sted her?" spurgte han.
Menneskerne som var her ville ikke kunne høre dem for musikken, det var kun de to som kunne høre normalt lige nu uden at de skulle råbe til hinanden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 01:43

Hayley lyftede hånden og lød den falde ned på bordert hurtigt igen "Ja det ved jeg ikke" hun kiggede hurtigt på ham
Og kiggede hurtigt ned igen "Hvad laver du her" mumlede hun men højt nok til han kunne hører det
hun kiggede på stolen over foran hende "Skal du ikke side ned" hun smilede kort til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 01:48

Marcus tænkte lidt og smilte så.
"Det er et ret intersant spørgsmål, for det ved jeg heller ikke, måske fordi jeg kedede mig" sagde han og trak på den ene skulder.
Han så kort på stolen og smilte igen, " jo det kan jeg godt" sagde han og satte sig rolig ned og så på hende igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 01:53

Hayley smilede "Er du her helt alene heller er du sammen med alle de piger der snakker helt vildt om dig"
Hayley smilede og nikkede over mod pigerne hun kiggede lidt på dem og kiggede så hen på ham igen "´Hov jeg hedder hayley " sagde hun med et smil og kiggede lidt rundt i rummet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 02:01

Marcus grinte lidt og så over på pigerne.
"Nej jeg er alene, de vil bare ikk lade være med at kigge på mig" sagde han smilende og vendte sig mod Hayley igen.
" Jeg hedder Marcus" sagde han smilende og ragte hende hans hånd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 02:03

Hayley tog fat i hånden og trykkede den let "Okay" hayley nikkede og kiggede lidt på pigerne
Og smilede "Er de alle mennesker" sagde hun med et lille smil og kiggede så tilbage på marcus


Sidst rettet af Hayley.. Ons 30 Sep 2009, 02:09, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 02:09

Marcus tænkte lidt og kiggede selv rundt.
"Det tror jeg de er, jeg har ikke kunnet mærke andre end dig" sagde han og så smilende tilbage på Hayley.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 02:12

Hayley smilede og kiggede lidt på dem hun snussede ind og opdagde det var kun mennesker end til vider "Ja hvad jeg kan dufte er det mennesker " sagde hun smilene og så ned på sine hænder og op på ham igen hun smilede et lille smil til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 02:16

Marcus smilte og tænkte lidt.
"Hvordan er det at være vampyr? er det ikke lidt irreterende at du ikke kan være i sollys?" spurgte han nysgerrigt og tænkte lidt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 02:20

Hayley lo kort "Næ jeg har på en heller underlig måde altid hadet solen" hun smilede skævt
Men stoppede hurtigt med og smile "Det eneste jeg savner er mit hjerte og mine tår" hun sukkede
Og læftede hånden op der hvor hjerte ville ha været hun sukkede og kiggede lidt på ham men lød hånden være der
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 02:25

Marcus nikkede og bed sig tænkende i læben.
"Jeg ved det desværre ikke hvad jeg helt skal sige til det, jeg har jo stadig mit hjerte og mine tårer, men jeg må sige at jeg godt kunne undvære det en gang imellem" sagde han stille og så på hende med et tænkende blik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 02:33

Hayley fjernede hånden og kiggede på hans bryst og op på hans ansigt "Må jeg prøve og mærke" sagde hun´imens hendes blik røg ned på hans bryst igen hun løftede hånden og pegede på hans bryst og lød hånden falde ned på bordert igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 02:38

Marcus tænkte lidt, men nikkede så smilende.
"Ja self" sagde han og så kort ned på sit eget bryst, før han vendte blikket på Hayley igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 02:42

Hayley smilede og lænte sig ind over bordert og lagde sin hånd på hans bryst hun kunne mærke banken og hvidskede så det var kun de to der kunne høre det"Woow" hun kiggede lidt på sin hånd og så op på Marcus og lød sin hånd ligge på hans bryst "Hvordan kan det være nogle vil af med sit hjerte" hun sukkede og kiggede ned på sin hånd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 02:44

Marcus smilte svagt og så på Hayleys hånd da han svarede.
"Det kan være at man så slipper for at ens hjerte bliver knust og man kommer til at føle ting man ikke må eller som kan gøre en trist" svarede han stille og så kort på Hayley og vendte blikket tilbage på hendes hånd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 02:51

Hayley trykkede hånden hårdt ind i hans bryst inden hun tog den til sig "Ja" sagde hun i et suk
hun sætte sig ned og så på ham "Men et hjerte er noget af det smukkeste man kan have" hun smilede kort og så på hans bryst igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 02:55

Marcus tænkte lidt inden han svarede.
"Måske har du ret, men... det er ikke altid at folk vil være enige, men jeg giver dig ret i at hjertet er en smuk ting" sagde han stille og smilte svagt til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 02:57

Hayley smilede og kiggede lidt væk "Det var godt" hun kiggede tilbage på ham
og hvidskede så til ham så det kun var de to der kunne høre det "Jeg har altid ret" hun lo kort og rustede let på hovedet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 03:00

marcus grinte svagt og tænkte lidt.
"Det ved jeg nu ikke" drillede han og grinte svagt igen.
"Jeg har også ret i mange ting, bare ikke alt" sagde han og smilte til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 03:09

Hayley smilede "Kunne jeg godt tro..Jeg har faktisk næsten aldrig ret" hun sukkede
Og kiggede lidt på ham og tænkte lidt men så så ud i rummet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til fest, men ser ikke noget spændene Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 03:13

"Så er det da godt at jeg gav dig ret i noget, men så er det da også en løgn at du ikke har ret i noget, når jeg nu lige har siddet og sagt at du havde ret i at hjertet er en smuk ting" sagde Marcus og smilte til hende, han fulgte hendes blik ud i rummet og tænkte lidt
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Til fest, men ser ikke noget spændene Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Til fest, men ser ikke noget spændene
Tilbage til toppen 
Side 1 af 12Gå til side : 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Næste
 Lignende emner
-
» Fest og farver noget med gang i den :P
» Jeg har ikke gjordt noget!
» Ikke noget specielt-Zean.
» Noget er ikke helt rigtigt her?! -Jameelah
» En hysterisk dæmon? Ikke noget kønt syn ~ Zean.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: