Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Kolde lille V

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Kolde lille V - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kolde lille V   Kolde lille V - Page 4 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 08:03

Han smilte, "eller også er det dig som ikke kender den rigtige verden" hans smilte ondskabsfuldt, "prøv at røre ved dine tænder "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kolde lille V - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kolde lille V   Kolde lille V - Page 4 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 08:09

"Hold kæft, gider du?" svarede hun vrdt og lod ufrivilligt tungen glide over sine tænder. Hun spærrede øjnene op da hun mærkede de spidse hjørne tænder. "Okay, lad os antage at du rent faktisk har snakket med Adelia. Hvad sagde hun helt præcist?" spurgte hun overraskende roligt. Hun følte det som om hun stod ved siden af sin krop og en anden havde taget over
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kolde lille V - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kolde lille V   Kolde lille V - Page 4 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 08:16

"Jeg trorede du syntes at jeg havde vrang forstillinger" sagde han og begyndte at gå væk fra hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kolde lille V - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kolde lille V   Kolde lille V - Page 4 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 08:19

"Det kunne lige så godt være en syg drøm der har taget form i mit hoved grundet mangel på mad og vand... Svar mig nu bare, hvad sagde hun?" spurgte hun og rejste sig. Hun havde ikke tænkt sig at lade ham slippe uden at svare hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kolde lille V - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kolde lille V   Kolde lille V - Page 4 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 08:22

"Mange ting" sagde han og stoppede op hvorefter han vendte sig mod hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kolde lille V - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kolde lille V   Kolde lille V - Page 4 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 08:24

"Og det er helt præcist?" spurgte hun og stoppede først da hun var få meter fra ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kolde lille V - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kolde lille V   Kolde lille V - Page 4 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 08:27

Han sukkede, "du ligner hende" han prøvede og se om hun kunne holde fokus.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kolde lille V - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kolde lille V   Kolde lille V - Page 4 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 08:31

"Ligner hende?... Det har ikke en skid med mit spørgsmål at gøre! Det er ikke så svært, du skal bare fortælle mig hvad Adelia sagde til dig dengang du mødte hende... Prøv ikke at bilde mig ind at du ikke kan huske det, hvis du ikke kunne det ville du ikke have bidt mig" svarede hun bestemt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kolde lille V - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kolde lille V   Kolde lille V - Page 4 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 08:35

Han bukkede for hende og tænkte, *Det er virkelig en fra din familie* "Hun sagde at et led i den sene fremtid ville give familie en ny drejning og hvis det skulle ske skulle jeg give dette familie evigt liv og det ville det eller ej, det ville bære hendes smykke og være som hende selv, dog ville hun ikke var hæderlig og fornem som hun var, men gå imod mørket og søge efter sin egen elendighed"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kolde lille V - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kolde lille V   Kolde lille V - Page 4 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 08:39

"Søge min egen elendighed?!? Ja jeg er i hvertfald hjulpet godt på vej... Det er ikke min skyld at min far udstødte mig! Skulle jeg måske bare sidde og se på mens han toturede Al??? Når jeg har fået styr på alt det her lort, så henter jeg Al og passer på ham!" sagde hun. Hun snakkede ikke direkte henvendt til ham og det blev mere henvendt til hende selv end til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kolde lille V - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kolde lille V   Kolde lille V - Page 4 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 08:45

Han nikkede lidt på hende og lod sig ikke mærke af alt det hun sagde, "du er virkelig en af hendes" sagde han roligt dog med løftede øjenbryn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kolde lille V - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kolde lille V   Kolde lille V - Page 4 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 08:48

Hun løftede det ene øjnbryn og sagde: "Sig mig; Var du forelsket i min tip tip oldemor?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kolde lille V - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kolde lille V   Kolde lille V - Page 4 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 08:51

Han kiggede længe på hende hvorefter han svarede hende, "Nej"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kolde lille V - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kolde lille V   Kolde lille V - Page 4 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 08:53

Hun smilede og trak på skuldrene. Så spurgte hun: "Hvad mere du med at jeg virkelig er en af hende?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kolde lille V - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kolde lille V   Kolde lille V - Page 4 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 08:55

Han sukkede "det jeg siger" han lod sine arme længe ned langs siden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kolde lille V - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kolde lille V   Kolde lille V - Page 4 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 08:58

Hun rystede på hovedet "Du er forvirrende" mumlede hun og vendte sig om og begyndte at gå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kolde lille V - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kolde lille V   Kolde lille V - Page 4 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 09:01

"Det sagde hun også" hans tone var helt roligt, men dog lå noget under den og dirrede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kolde lille V - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kolde lille V   Kolde lille V - Page 4 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 09:05

"Wauw, det betyder jo at du har været forvirrende i over 100 år, tillykke med det" svarede hun koldt over skulderen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kolde lille V - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kolde lille V   Kolde lille V - Page 4 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 09:09

Han grinte, "Det tør siges og så kan jeg se at det ligger i genrene at være lukekt lige indtil man gør nogen bestemte ting" han begyndte at gå den modsatte vej.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kolde lille V - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kolde lille V   Kolde lille V - Page 4 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 09:12

Hun vendte sig om og betragtede ham lidt med kors lagdte arme, for hun spurgte: "Indtil man gør hvilke ting?" hun havde spørgende løftet det ene øjnbryn. Det undrede hende så meget han kunne vide om hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kolde lille V - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kolde lille V   Kolde lille V - Page 4 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 09:13

Salarie gik en tur rundt i byen som hun plejede ved denne tid. Hun havde hovedpine og som sædvanlig når hun havde hovedpine var hun skidesur.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kolde lille V - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kolde lille V   Kolde lille V - Page 4 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 09:19

Han hørte hende ikke eller med vilje hørte han hende ikek hvorefter han begyndte at gå videre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kolde lille V - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kolde lille V   Kolde lille V - Page 4 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 09:22

Hun sukkede og samlede en sten op. Hun vejede den lidt i hånden før hun kastede den afsted mod ham. Så vendte hun sig om og gik mod gaden igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kolde lille V - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kolde lille V   Kolde lille V - Page 4 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 09:23

Salarie så to personer og undrede sig over hvad de lavede her på denne tid?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kolde lille V - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kolde lille V   Kolde lille V - Page 4 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 09:24

Han var for langt væk til hun overhoved kunne ramme ham, han gik videre og forsvandt i mørket.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kolde lille V - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Kolde lille V   Kolde lille V - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kolde lille V
Tilbage til toppen 
Side 4 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: