Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Kolde lille V

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Kolde lille V - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Kolde lille V   Kolde lille V - Page 5 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 09:26

Hun så op og opdagede en anden skikkelse stå lidt væk. Hun rystede på hoveddet og gik forbi hende uden et ord. Hun kunne ikke rumme flere sygelige personer
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kolde lille V - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Kolde lille V   Kolde lille V - Page 5 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 09:26

Salarie var standset op og betragtede de to personer stadig undrende...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kolde lille V - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Kolde lille V   Kolde lille V - Page 5 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 09:28

Der var et eller andet der fortalte hende at hun skulle gå nu, men hun var dog nysgerrig og betrgtede pigen der så helt forvirret og nærmest ulykkelig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kolde lille V - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Kolde lille V   Kolde lille V - Page 5 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 09:29

V spyttede på gaden og valgte at gå mod højre. Hun havde en god fornemmelse for højre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kolde lille V - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Kolde lille V   Kolde lille V - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 01:41

//og så levede de lykkeligt til deres dages ende????//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kolde lille V - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Kolde lille V   Kolde lille V - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 01:43

//Tja emnet er da i hvertfald slut//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kolde lille V - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Kolde lille V   Kolde lille V - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 01:48

//Sorry jeg loggede i går jeg lå i min seng og kiggede så lige pluselig vågner jeg her til ´´morgen´´ med hoved oven på min åbne computer// X(
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kolde lille V - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Kolde lille V   Kolde lille V - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 01:50

//Det er da ogs bare mega nedern... Men fair nok alligevel//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kolde lille V - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Kolde lille V   Kolde lille V - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 01:53

//Jeg syns ikke det er ret fair//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kolde lille V - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Kolde lille V   Kolde lille V - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 01:55

//Hvis man er træt så er man træt... Det lyder som noget jeg kunne have gjordt selv, så det skal du ikke tænke på//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kolde lille V - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Kolde lille V   Kolde lille V - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 01:58

//OKay takker//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kolde lille V - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Kolde lille V   Kolde lille V - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 02:02

//Så lidt:)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kolde lille V - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Kolde lille V   Kolde lille V - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kolde lille V
Tilbage til toppen 
Side 5 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
 Lignende emner
-
» Kolde gys.
» Den kolde nat..
» En lille tur...
» Kolde fingre! - Zack
» Gadens kolde luft - Zean

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: