Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Nick...

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Nick... Empty
IndlægEmne: Nick...   Nick... Icon_minitimeTors 25 Mar 2010, 05:23

dato/dag: irl
tid: 18.00
vejr: køligt, små vind, tørt
omgivelser: ikke rigtig nogen ud over David og han hund

David stod ude på kanden af broen og så udover havet, hvor man lige kunne tyde en prik svømme rundt ude i vandet. han havde en halv røget smøg i munden og et skævt smil på læberne. han havde et lidt træt og sløvt blik, da det havde været en lidt hård dag, men alligvel var han meget glad. vinden legede lidt med han sorte pjuskede hår og hans halvlange tynde læderjakke, som stod åben, så man kunne så at han havde en sort skjorte på der stod halvt åbent.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nick... Empty
IndlægEmne: Sv: Nick...   Nick... Icon_minitimeTors 25 Mar 2010, 05:35

Lavmælte skridt kunne lige anes da Nick kom gående hen af vejen iført en sort T-shirt, sorte jeans og sorte converse. Hvis det ikke havde været på grund af årstidens sene lys, ville man ikke have set ham, medmindre man kunne dufte ham. Han vidste ikke hvad han lavede her, men havde en idé om at det måske var fordi han bare ville være alene i stilheden i et par timer også flyve afsted igen...Hvorhenne havde han ingen anelse om men det var nok også bare ligemeget. Nick nåede lige at opfange duften af en anden dæmon i nærheden før han stoppede op for at lytte til lydene der kom nede fra havnen på højre hånd. Lugten af røg ramte ham og han sukkede lydløst da han trods alt ikke brød sig synderligt meget om det, men alligevel drev nysgerrigheden for den fremmede, ham til at dreje ned af gaden og videre ned til havnen. Det første hans natsorte blik faldt på, var vampyren der stod på broen og så ud over det klukkende vand.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nick... Empty
IndlægEmne: Sv: Nick...   Nick... Icon_minitimeTors 25 Mar 2010, 06:42

David fik færten af dæmon og så sig hurtigt omkring, da han ikke ligefrem havde regnet med at møde nogen på hans lille gå tur. han fik dog hurtigt øje på den fremmede og tog smøgen ud af munden, hvorefter han kastede den ned i vandet. han så kort ud på havet og så at hans hund var på vej ing igen med en gul tennisbolt i munden. han smilte kort til hunden og satte sig ned på hug. han tog boldten fra hunden og hjalp den op på broen, men han havde ikke tænkt sig at lade hunden være på broen længe, så han kastede bolden langt ud i vandet igen og hunden sprang ud i vandet, ud efter bloden. David vendte så opmærksomheden mod den fremmede igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nick... Empty
IndlægEmne: Sv: Nick...   Nick... Icon_minitimeTors 25 Mar 2010, 06:51

Nick trådte frem fra træernes dække og smilte lidt af hunden der kom ind med bolden igen. Han kunne godt lide hunde, og havde skam intet imod dem men han kunne dog bedre lide katte der de ikke var så nemme at gøre tamme i forhold til hunde. Han betragtede den fremmede et par sekunder men begyndte så roligt at gå hen mod ham. Hvorfor han gjorde dette anede han ikke...han var vel bare nysgerrig? "Sød hund du har.." sagde han stille men med et lille smil og stoppede, ca 1 meter fra ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nick... Empty
IndlægEmne: Sv: Nick...   Nick... Icon_minitimeTors 25 Mar 2010, 07:04

David så lidt ud efter sin hund for at sikre sig at bolden ikke var kommet for lang ud, men da han havde sikret sig at hunden godt ville kunne klare det, vendte han ´blikket tilbage på den fremmede som han med det samme slevfølgelig brugte sine evner på. han nikkede kort som tak "tak tak" sagde han dog for at være sikker på at denne Nick havde forstået takken. han rekte sin hånd frem mod ham "David.." præsenterede han sig med et smil og studerede dæmonen lidt med blikket.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nick... Empty
IndlægEmne: Sv: Nick...   Nick... Icon_minitimeTors 25 Mar 2010, 07:16

Nick smilede til ham som svar på hans 'tak tak' og tog hans hånd da han rakte den frem "Nick" sagde han og gav hans hånd et blidt klem som hilsen, inden han slap den. Han kunne hører Davids hund plaske ude i vandet, mens den ivrigt svømmede ind mod broen så den igen kunne svømme efter bolden og hente den til sin ejer. Nick betragtede Davids skinnende, grønne øjne og blev helt betaget af dem. Han havde altid ønsket at have grønne øjne selv, da han simpelthen synes det var en smuk og unik farve som der ikke var ret mange der ejede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nick... Empty
IndlægEmne: Sv: Nick...   Nick... Icon_minitimeTors 25 Mar 2010, 07:35

David klemte blidt igen og bukkede kort med hovedet "hvad laver sådan en som dig her?" spurgte han nysgerrigt, da han jo vidste alt om Nick beskæftigelse fordi han havde brugt sine evner. han brugte sjælent sine evner så meget, som han havde gjordt ved Nick, men han havde bare syntes at dæmonen virkede så interessant. han opdagede godt at Nick betragtede hans øjne og tog det egentlig bare som en smiger. han vendte kort blikket mod hunden og så den var på vej tilbage igen med den gule tennisboldt i munden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nick... Empty
IndlægEmne: Sv: Nick...   Nick... Icon_minitimeTors 25 Mar 2010, 07:44

Nick tænkte lidt over hans spørgsmål da han egentlig ikke selv vidste det "tja...jeg nyder vel bare foråret.." svarede han lidt tænksomt og så på hunden der var på vej tilbage med bolden. Han kunne ikke lade være med at smile af dyret i vandet "og jeg gætter på at du er ude og lufte din hund?" spurgte han og så på David igen.

//krea er død og begravet..//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nick... Empty
IndlægEmne: Sv: Nick...   Nick... Icon_minitimeTors 25 Mar 2010, 07:59

David nikkede kort til det han sagde "det er også en god ting at nyde...foråret er en smuk ting" sagde han med et smil og virkede en smule drømmene. han så ud på vandet og satte sig ned på hug ved kanten, hvorfter han hjælp sin hund op af vandet og tog boldten fra den. han så på Nick igen og nikkede kort til det han sagde "ja det er jeg...den skal jo havde brugt noget energi..men også som du jeg vil nyde foråret" forklarede han og klappede stille hunden på hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nick... Empty
IndlægEmne: Sv: Nick...   Nick... Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 09:18

Nick smilede og betragtede vandet "mhmm...jeg elsker farverne" sagde han og skiftede sin vægt til det andet ben. Han fulgte David med blikket da han satte sig på hug ved kanten og hjalp sin våde hund op af vandet og tog bolden fra den. "Nice...foråret er en god tid, men jeg kan nu bedst lide sommer" sagde han og satte sig på knæ på havenbroen og aede hunden over hovedet og videre ned af ryggen trods den våde pels. Så rejste han sig igen og så på David "kunne du eventuelt have lyst til at finde et sted at chille sammen?" spurgte han og havde ikke tænkt sig at befinde sig her resten af aftenen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nick... Empty
IndlægEmne: Sv: Nick...   Nick... Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 23:09

David nikkede kort, imens han rejste sig og igen og så på Nick som aede hans hund over pelsen "sommer er en god årstid...der kan bare være lidt for varmt efter min mening...men jeg kan nu også meget godt lide sommer" sagde han med et lille skulder træk og kastede lidt med bolden og i luften og greb den igen og igen. hund lågrede med halen og så med store glade hunde øjne op på Nick. David så lidt på hunden og grinte lidt af den "ja..det kan vi godt...jeg bor ikke så langt her fra..så vi kan tage hjem til mig hvis det er" forslog han, imens han gav hunden snor på og smilte venligt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nick... Empty
IndlægEmne: Sv: Nick...   Nick... Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 06:14

Nick smilte til den lykkelige hund og så så på David igen "ja lidt for varmt måske..." sagde han som svar på det han sagde, og betragtede ham mens han så let som ingenting, kastede bolden lidt op i luften og greb den igen og igen. "Ja det er en god idé" sagde han og fulgte ham med øjnene da han gav hunden snor på, og smilte igen til hunden som om den var et menneske. "Hvordan bor du så?" spurgte han og begyndte stille at gå tilbage af broen igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nick... Empty
IndlægEmne: Sv: Nick...   Nick... Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 06:54

David nikkede kort, men sagde intet. han lagde bolden i jakke lommen med et smil på læben og rttede sig op igen. han goik rolig med ham og tænkte lidt over hvordan han skulle forklare sit hjem "altså..jeg bor i en stor villa som ligge lige ved havet så der er en smuk udsigt...øhm det er nok et meget...teater agtigt hjem...mange maleriger..og sjove ting..et hyggeligt hjem forhold til det er så stort..." forklarede han og tænkte lidt over hvordan han ellers kunne forklare det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nick... Empty
IndlægEmne: Sv: Nick...   Nick... Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 07:22

Nick spærrede øjnene lidt op af imponering "fedt" sagde han og tænkte lidt på sin egen lille lejlighed som sikkert var en vittighed når man samlignede den med Davids sted "hvordan har du fået råd til den villa? Spurgte han da han kom i tanke om at han faktisk havde set den før på nogle af sine ture ned til havnen. Han havde tit tænkt på hvem der mon havde råd til at bo så stort og flot, men havde aldrig fået svar på det før nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nick... Empty
IndlægEmne: Sv: Nick...   Nick... Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 07:50

David smilte skævt og træk blot på skuldrende, da han ikke selv syntes det var så fedt. han var jo van til at bo der og det blev mindre og mindre interessant at bo i. han så på ham med et lille smil, meb vendte så blikket på sin hund der stille luntede med dem "jeg er skuespiller så jeg tjener godt på det" sagde han og vendte sit blik mod ham igen "hvor bor du da henne?" spurgte han så, da han ikke var så meget for at snakke om sig selv. han ville hellere snakke om Nick.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nick... Empty
IndlægEmne: Sv: Nick...   Nick... Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 10:47

Nick besvarede hans smil med sit eget og lyttede mens han så frem for sig "wow...skuespiller" sagde han imponeret og grinte lidt forlegent af sin overraskelse. Han kunne godt tænke sig at vide mere om David da han virkede som en person med en meget spændende baggrund "ehm...i en lejlighed i Deepshell" oplyste han, vendte blikket ned og lod hænderne glide ned i lommerne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nick... Empty
IndlægEmne: Sv: Nick...   Nick... Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 11:12

David grinte kort af hans overrakselse og smilte venligt til ham "jep skuespiller" bekræftede han og lage hovedet let på skrå. han så lidt frem for sig og tænkte over det han sagde "okay..jeg vil godt besøge dig engang...lejligheder kan være hyggelige" sagde han og kunne se den store villa lidt længere fremme. han kunne egentlig godt lide små hjem, da de tit var hyggeligere at være i en store huse, som tit virkede mere ensome.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nick... Empty
IndlægEmne: Sv: Nick...   Nick... Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 11:21

Nick smilte lidt og lyttede til hans grin "okay...er du så amatør eller profecionel?" spurgte han da der jo var synlige forskelle mellem det ene og det andet, bl.a økonomi og fans. Han nikkede og ville da gerne ave David på besøg engang "det skal du være velkommen til, men bare så du ved det..." sagde han og så på villa'en længere fremme "...min er ikke hyggelig". Han kastede et blik tilbage på hunden og lod så sine øjne studere huset i størrelse 'oversize'.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nick... Empty
IndlægEmne: Sv: Nick...   Nick... Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 12:15

David tænkte lidt over hans spørgsmpl "jeg vil selv sige amatør, men andre vil sige profecionel" svarede han og smilte skævt til ham. han syntes ikke slev han var god, men fans og instuktøre syntes han var en fantastisk skuespiller. han så på hende og nikkede kort til hvad han sagde "tak..." sagde han og smilte skævt til ham. han rystede roligt på hovedet "det tror jeg ikke på før jeg ser dit hjem" sagde han og så frem på sit hus igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nick... Empty
IndlægEmne: Sv: Nick...   Nick... Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 12:26

Nick så lidt på ham og lagde hovedet på skrå "gad godt se dig optræde en dag" sagde han en smule tænksomt, og synes han virkede meget beskeden. Tit kunne man jo ikke selv se hvor god man var og oftest var det andre der opdagede en og roste for hvad man så end beskæftigede sig med "hmm jeg skal nok få dig overbevist" sagde han med smilet spillende på læben og så nu først hvor stor villaen rent faktisk var. Før havde han bare set det på afstand men nu hvor han stod tæt på, kunne han godt se hvor god standart denne ejendom var, og hvilket slags job David havde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nick... Empty
IndlægEmne: Sv: Nick...   Nick... Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 13:26

David grinte kort og rystede lidt på hovedet "altså jeg har også været med i nogle film...så..du kan jo låne en af dem og se mig der" forslog han og så på ham med et skævt smil. han var sikker på det nok var hyggeligt hjemme ved Nick, så han var ret sikker på ahn ikke ville kunne overbevise ham "du kan bare prøve.." sagde han lidt drillende og smilte skævt til ham. han stoppede ved huset og tog en nøgle frem. han låste døren op og åbnede roligt. han gjorde plads til at Nick kunne komme ind først "mit hjem" sagde han med et kort nik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nick... Empty
IndlægEmne: Sv: Nick...   Nick... Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 13:52

Nick lyttede opmærksomt og sendte ham et lille smil "gør jeg på et tidspunkt" svarede han blot og skulle jo lige hører hvad hans film hed, men det kunne vente. Han så på døren til den store villa og glædede sig til at se hvordan det var indrettet derinde og generalt hvordan der så ud "tak" sagde han ved David's præsentation, og trådte indenfor og lod blikket glide rundt i den store entré og var imponeret "utroligt sted" komplimenterede han med et skævt smil, og så lidt tilbage på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nick... Empty
IndlægEmne: Sv: Nick...   Nick... Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 13:59

David nikkede blot og smilte skævt til ham "så lidt..." sagde han roligt og gik ind efter ham, hvorefter han lukkede døren efter sig "det er bare entreen" sagde han og så lidt rundt. det var en ret stor entre og der så ud til at være plads til mange jakker og sko. David skubbede rolig sine sko af og tog snoren af hunden, som med det samme løb ind til sin hunde kurv. han tog sin jakke af og smed den på gulvet, hvorefter han gik ind i stuen. stuen var fyldt med kunst både skulbture og maleriger, selv sofaen lignede en skulbtur. der var et stort fladskærms tv og væggen ud til havet var bare et stort vindue, så udsigten var helt perfekt. der var alt hvad der skulle bruges i en stue og lidt mere til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nick... Empty
IndlægEmne: Sv: Nick...   Nick... Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 14:09

Han grinte lidt af Davids blærerøvsagtige kommentar men tog det bare som dril, og gik længere ind i entréen hvorefter han trådte sine sko af og stiltedem hen ved siden af hans, da han ikke vidste hvor han ellers skulle stille dem. Han var lidt forsigtig pga standarten af villa'en, for hvis det fx havde været en lille lejlighed ville han nok bare have følt sig fri til at gøre som han plejede på sin egen bopæl, men her var det lidt - eller meget - finere. Han betragtede kort hunden som løb ind til sin hundekurv og ivrigt logrede med halen undervejs "og her bor du alene?" spurgte Nick efter af havde trådt ind i stuen som næsten synes at være for stor til at være en stue. Hans blik hvilede ved panorama vinduet som afslørede en fantastisk udsigt til havnen og havet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nick... Empty
IndlægEmne: Sv: Nick...   Nick... Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 04:37

David så lidt rundt på det forskellige kunst og smilte lidt for sig selv. han var meget glad for alt hans kunst da det betød meget for ham at havde noget der kunne relatere til hans liv. han så på Nick med et venlig blik "ja det gør jeg.." svarede han og grinte lidt af det, da han vidste det virkede lidt overdrevet at han boede i det store hus alene, men det gjorde han og han var blevet så van til det nu at han ikke tog det så tungt. han kunne nu også meget godt lide at bo alene. de oplevelser han havde haft med at bo saammen med andre havde jo ikke ligefrem været særlig gode.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nick... Empty
IndlægEmne: Sv: Nick...   Nick... Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nick...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: