Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Nick...

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Nick... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nick...   Nick... - Page 2 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 06:54

Nicks erfaringer med at bo alene i sin lille lejlighed var ret stor da han havde levet der i omkring 2 år nu, og han synes egentlig ret godt om at bo for sig selv da der altid var som man selv ville have det, også var der ikke nogen man skulle tage hensyn til, hvilket jo var praktisk når man beskæftigede sig med det Nick nu gjorde og tit havde 'gæster' på 'besøg' derhjemme. "Er det ikke rimlig stort til én person? og hvordan klare du rengøringen?" spurgte han og grinte lavmælt mens han gik lidt ind i stuen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nick... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nick...   Nick... - Page 2 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 08:29

David satte sig hen i sin sofa og kørte en hånd igennem sit hår "jo det er det nok..men jeg har jo også min hund..det hjælper da lidt...og rengøring har jeg så en til at gøre for mig..hun kommer en gang hver anden uge og gør hovedrent ellers klare jeg det selv" forklarede han og så på ham med et smil på læben. han klappede lidt på sofaen for at hentyde til han bare kunne sætte sig hvis det var "vil du havde noget at drikke eller?" spurge han så helt spontant og så spørgende på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nick... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nick...   Nick... - Page 2 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 11:02

Han nikkede svagt og blikkede lidt med øjnene "smart" svarede han og så på David satte sig, hvorefter han selv gik hen og satte sig ved siden af. Til hans spørgsmål overvejede han meget at svare blod, men lod dog være da han sikkert ikke havde noget pga hans dæmon race og om han så havde været blod dæmon eller vampyr, ville han sikkert heller ikke have haft noget på lager, da det var de færreste der havde det. "Ehm, ja gerne" sagde han og vidste jo ikke helt hvad for noget han havde men kunne godt tænke sig noget alcohol, ikke fordi han havde tænkt sig at drikke sig fuld "hvad er udvalget" spurgte han smilende og så på David.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nick... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nick...   Nick... - Page 2 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 11:42

David nikkede kort "tja..." mumlede han og så idt ned på gulvet. han så på ham igen og tænkte lidt over det han sagde. han rejste sig op og gik han til en ting som var døkket af et stort rødt stykke stop. han tog rolig stoffet væk og en mini bar kom frem "alt mulig form for alkohol..sodavand, mælk, vand hvad du nu vil have" ramsede han op med et lille smil og så hen på ham med et venligt blik. han regnede faktisk med at Nick nok ville havde alkohol da det som reglt var det folk gerne ville have.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nick... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nick...   Nick... - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nick...
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Drab på en båd //Nick og Yurie//
» Leg med mig Nick.
» Træning - Nick
» Ups! Bad timing - Nick
» en stille aften //Nick//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: