Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Arbejdet kalder

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Arbejdet kalder Empty
IndlægEmne: Arbejdet kalder   Arbejdet kalder Icon_minitimeLør 27 Mar 2010, 20:43

Tid :: 01:21
sted :: Petronia night club
Omgivelser :: der rimelig tomt så sent om aften
vejr :: Det regner udenfor og vejret er lunt så det lyner sikkert,
Dato :: 27 marts, lørdag





Yuuki var taget hen for at søge job hvilket hun ikke vidste at dette sted var mest for demoner og ja andre skræmmende væsner men da hun kom der ind følte hun sig allerede hjemme, hun så rundt og fandt ham der ejede stedet og gik med ham ind på hans kontor, hun snakkede med ham i timer men fik til sidst lov til at arbejde der, selv om han godt vidste hun var en engel og havde sagt at vis der skete problemer måtte hun selv rydde sig ud af dem ved mindre det forgik i hans club så skulle hun bare kalde på ham. Yuuki smilede og takkede tusinde gange og fik sit arbejds tøj på, Shorts og en stram hvid top, hvor i hun gik rundt med en bakke og ryddede op efter tomme drinks der stod på bordet, Hun strøg hånden gennem sit gylden brune hår med et smil på læberne og sagde"Her er egenlig meget rart??"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejdet kalder Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejdet kalder   Arbejdet kalder Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 22:31

Jake var gået ind på Petronia night club for at søge ly for vejret, den lille club var rimelig tom kun med få dæmoner og vampyre siddene i hjørnerne, han var iført et par løse grå jeans og en lased hættetrøje der dækkede hans hoved den store hætte, hans øjne skimtede hurtigt rummet og han fik øje på et lille bord hvor han satte sig og slappede af, det varede dog ikke længe før han blev opmærksom på en duft der ikke var velkendt herinde, han kunne ikke umiddelbart sporer den men den lugtede sødt af engel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejdet kalder Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejdet kalder   Arbejdet kalder Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 22:36

Yuuki snakkede med bartenderen og sagde"Ja skal jeg nok" hun smilede sukkersødt og gik stille ned mod bordet ved siden af jake, Hun vrikkede med hofterne som ja hun egenlig bare gjorde på grund af hendes veltrænede former, Hun smilte og så mod Jake og tænkte*En ny fyr?? der lige kommet ind han så da ikke ud til at være her før??* hun fik et smil over de lyserøde uskuldige læber og så på ham med de klare blanke blå øjne der lignede at de kunne skimte igennem en vær sjæl, hun stod foran jake men kom så til sig selv efter at ha set på den mystiske skiggelse hun sådan følte sig tiltrukket af, men det var nok ren nysgerrighed, Hun tog stille af bordet ved siden af og sagde"hejsa?? Skal du ha noget ? fordi at jeg skal alligevel op til baren så kan jeg tag noget med ned til dig vis det er??" hun studerede skiggelsen og strøg stille sit lange gylden brune hår væk fra ansigtet og lod det stille falde ned af skuldren og stod der med hoften til den ene side og hånden på den anden hofte og så på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejdet kalder Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejdet kalder   Arbejdet kalder Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 22:53

Jake kiggede op på pigen der havde kontaktet ham han tog hætten af, han bemærkede nu hvor duften kom fra, et lille smøret smil bredte sig på hans læber "jo tak, en gin and tonic, vis i har" smilede han op mod engle pigen han ikke havde forventet at se i et sted som dette, han overvejede om de andre skabninger havde opdaget hende endnu, at dømme efter deres blikke havde de opdaget det, man kunne næsten læse ud fra de få vampyres øjne at de var sultne efter engleblod, men hvad ragede det ham, det var vel ikke hans problem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejdet kalder Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejdet kalder   Arbejdet kalder Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 22:57

Yuuki smilede sødt og sagde"Ja det har vi og vis vi ikke havde skulle jeg nok skaffe det til dig efter som du ser så nuttede ud" hun blinkede sødt og tog stille resten af glassene og gik op til baren i det hun fik bartenderen til at lave en gin and tonic, Hun så mod jake med et smil på læben og slikkede sig erotisk om læberne for at fugte dem, hun kiggede rundt og da bartenderen var færdig gik hun elegant ned til Jake med den og sagde"Her smukke" hun stillede den på bordet ved ham og sagde"Håber den er ok" hun så på ham lidt og kunne ikke fornemme hvad han var det var typisk hende ikke at fornemme hvad folk hva ?, men hva pokker hun var aldrig blevet udsat for noget farligt i nu,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejdet kalder Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejdet kalder   Arbejdet kalder Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 23:24

Jake kiggede lidt efter englen, *nuttet? smukke?* tænkte han, sikke en atitude hun havde, taget i betragtning vilken farer hun puttede sig selv i, han tog imod sin drink, ja hun havde jo faktisk valset lige ind i armene på alle rovdyrende og han måtte indrømme med den atitude fik man næsten lyst til at jage hende "besynderligt sted at møde en engel" sagde han så med et rimeligt ligegyldigt udtryk rettet mod hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejdet kalder Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejdet kalder   Arbejdet kalder Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 23:28

Yuuki stoppede op og vendte sig mod ham og så stille mod jake i det hun kiggede på ham med et tomt blik og sagde stille" hvad mener du da med det? og ja jeg er en engel hvordan vidste du det??" hun kiggede på ham med et løftede øjenbryn og satte sig på en stol og ventede på svar i det hun så mod body gardsene der holdte øje med hende og jake men så, så væk da der kom nogen nye ind af døren,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejdet kalder Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejdet kalder   Arbejdet kalder Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 23:44

Jakes smil bredte sig over hendes svar *så hun har ikke opdaget det* tænkte han hvorefter han kiggede over på hende med et lettere overlegent blik, hun måtte ikke have gennemskuet hans race endnu, hvilket var ret utroligt eftersom de sad lige overfor hinanden "Du ved, jeg ikke bare et ynkeligt menneske" sagde han så med hans stadig lettere overlegne blik rettet mod hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejdet kalder Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejdet kalder   Arbejdet kalder Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 23:52

Yuuki så nysgerrigt på jake og sagde stille"Nej det er du vel ikke men derfor frygter dig dig ikke" hun tænkte*Bare han ikke ved at jeg ikke kan finde ud af racer eller ikke har fundet min evne i nu det så pinligt jeg så hjælpeløs* hun roede sig stille i håret og så mod jake og sagde"Så nu når du ved jeg er en engel ? må jeg så gerne få dit navn af vide??" hun kiggede på ham lidt men satte så ene kryds over hinanden og kiggede lidt væk fra ham nogen inde i hende gjorde hende nervøs ved ham nærmest bange... eller rettere hun var lidt bange
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejdet kalder Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejdet kalder   Arbejdet kalder Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 00:04

Jake havde stadig blikket rettet mod hende, han gik ud fra at det ikke var til nogen skade at intruduksere sig, "Jake" sagde han så, mens han rækte en hånd frem mod hende, han fandt hendes nervøsitet rimelig underholdene men han undrede sig stadig over om hun vidste hvad hun havde rodet sig ud i "personerne i dette lokale" begyndte han, han havde tænkt sig at spørge hende ligeud "ved du hvad de er?" afsluttede han med et hævet øjenbryn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejdet kalder Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejdet kalder   Arbejdet kalder Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 00:11

Yuuki så stille mod Jake med et smil på sine læberne og bed sig uskyldigt i underlæben og tog stille hans hånd og gav ham et blidt tryk og sagde"Mit navn er Yuuki" hun slap blidt hans hånd og lod den stille hvile på hendes skød mens hun så rundt og sagde"ja det har bartenderen fortalt mig at de fleste der kommer her er mennesker eller vampyr eller demoner... Men vagterne holder øje de har lovet at så længe jeg er inde i baren sker der mig intet men de kan ikke garantere min sikkerhed ligeså snart jeg går" hun kiggede på jake med de blanke øjne der flakkede over hans krop og sagde stille"Hvorfor spørger du da??" hun kiggede undrende på ham og sukkede lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejdet kalder Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejdet kalder   Arbejdet kalder Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 00:20

Jake smilte stadig han kiggede ned og hand hår dækkede øjnene, han tænkte lidt over hvad hun havde sagt, vendte det et par gange i hovedet "Bartenderen har fortalt det? så du kan ikke selv fornemme det?" spurgte han med en undrende stemme, dette var dog skuespil da han næsten havde gættet det allerede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejdet kalder Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejdet kalder   Arbejdet kalder Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 00:25

Yuuki så på Jake lidt overraskende hvordan kunne han dog ha! Gættede det ?? bare ved at bartenderen havde sagt det til hende.. hun kiggede lidt væk og sagde"Hmm og hva så vis jeg ikke kan" sagde hun i en lidt hård tone... hun var ikke en af de der sukkersøde Engle... men dog var hun utrolig følsom men dog lidt hård... hun kiggede ned og sukkede lidt i det hun overgav sig og sagde"Undskyld... vis jeg viste tænder ... Men ja.. jeg kan ikke.. jeg kan ikke selv fornemme det" hun så ikke på ham men så bare væk i skam.. ingen evner ingen fornemmelse for andre skabninger kun om de var farlige eller harmløse.. sikke en køn engel hun var..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejdet kalder Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejdet kalder   Arbejdet kalder Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 01:02

Jake havde aldrig været typen til at trøste folk, faktisk havde han altid gjordt det præcis modsatte, men han havde ingen intensioner om at 'dårlig bordherrer' "det går såmænd nok" svarede han, men fortsatte "nu ved jeg ikke så meget om at være engel, men jeg er sikker på der er noget af det du gør godt" forsøgte han denne gang med et mere venligt smil, som sagt havde han aldrig været god til det med at trøste folk så det hjalp nok ikke så meget, han vendte hovedet og kiggede over på 2 personer i den anden ende af lokalet, en vampyr kvinde og en menneske mand, Jake gættede på at manden var død inden en time.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejdet kalder Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejdet kalder   Arbejdet kalder Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 01:08

Yuuki så op mod jake igen og fik et lille sødt smil frem på de bløde læber i det hun sagde"tak fordi du prøver at opmuntre mig Jake men det gør ikke så meget altså?? jeg ved jeg ikke er som en vær anden engel men det har jeg det os fint nok med.. jeg kan sagtens forsvar mig som et hver anden menneske og selvfølgelige flyve i sikkerhed ellers??" hun grinte lidt og så på jake og sagde"Forresten jeg ved godt det ikke rager?? mig men har du evner ud over at du godt kan fornemme hvem der er hvad?" hun kiggede lidt på ham og så, så efter hvor hans blik var rettet imod og kunne så fornemme at kvinden var farlig og tænkte at manden måtte være menneske men ville ikke gøre noget ved det. det var ikke hendes job om at beskytte folk. selv om hun nu var en engel så havde hun problemer nok selv?? end at skulle til at bekymre sig om et andet levene væsen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejdet kalder Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejdet kalder   Arbejdet kalder Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 01:30

Jake kiggede tilbage på Yuuki, hun havde fået et smil på og det lettede lidt, han hadede at skulle til at trøste folk, han tænkte lidt på om det var okay at fortælle om hans evne, men da det ikke så ud til at hun var en fjende var det vel okay, Jake var meget glad for sin evne og var også god til at bruge den "ja" begyndte han med et lille smil "jeg kan manipulere tid" afsluttede han og tog en slurk af sin gin and tonic.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejdet kalder Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejdet kalder   Arbejdet kalder Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 01:38

Yuuki så på Jake og blev gladere inden i da hun så han smilte tilbage og roede sig lidt i det lange gylden brune hår og sagde"jeg ville os fortælle dig min evne vis jeg kunne men som sagt så har jeg ikke fundet ud af den i nu??" hun grinte sødt og så på ham og sagde"Wauw! det jo fantastisk er du så go til det eller ?? Skal du stadig øve i at kontrollere den??" hun kiggede nysgerrigt på ham nu han var lige blevet utrolig mere spændende, og der var stadig noget dejligt mystisk over ham, bartenderen kaldte på Yuuki, Hun smilede og sagde"2 sek jake" hun rejste sig op og gik op til bartenderen han gav hende en seddel og sagde"Det her skal du hente om en halv time udenfor omme bagved det er mere alkohol" hun nikkede og gik ned og satte sig ved jake og så på ham igen med de blå øjne,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejdet kalder Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejdet kalder   Arbejdet kalder Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 02:31

Jake kiggede lidt forbavset over på hende, for 2 sekunder siden havde hun virket trist, men nu var hun blevet energisk og var i gang med at krydsforhøre ham, han grinte stille af hendes mange spørgsmål inden han besvarede dem "ja, jeg er god til at bruge min evne, men man kan aldrig blive for god så ja man skal blive ved med at øve" forklarede han og skiftede emnet over mod hende igen "omkring din evne er jeg sikker på der ikke går længe nu inden den er der, men husk at den ikke bare kommer ud af det blå, du skal selv tvinge den frem" afsluttede han mens han lænede sig lidt tilbage i stole og strøg noget pandehår væk fra øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejdet kalder Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejdet kalder   Arbejdet kalder Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 02:35

Yuuki rødmede let for første gang og så mod jake og så lidt væk igen af flovhed og sagde"sååårh??" hun kiggede lidt op og grinte sødt " Såå du træner stadig dine evner eller hva??" hun kiggede mod ham igen og lukkede øjnene og der kom et smil frem på hendes læber i det hun åbnede øjnene og så på ham igen og sagde"Jaah ? men jeg tror os det fordi jeg aldrig har været ude i fare?? men der så mange ting jeg egenlig er bange for selv om jeg elsker spænding??" hun grinte og så på klokken og rejste sig stille op og stod lidt og ventede til hun kunne høre en bil komme bagved clubben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejdet kalder Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejdet kalder   Arbejdet kalder Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 02:54

Jake kiggede ned i den gennemsigtige væske i hans glas, han tænkte over hvad hun havde sagt, vis hun aldrig havde været udsat for fare var det jo klart hun ikke havde aktiveret sin evne, han fik en ide, hvor den kom fra vidste han ikke måske var det fordi det var en oplagt mulighed for at komme til at bruge sin evne og kampfærdigheder, han kiggede op på hende igen "hvad med at jeg hjælper dig?" spurgte han så med et lettere ondt smil spillende på læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejdet kalder Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejdet kalder   Arbejdet kalder Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 03:00

Yuuki så på Jake og stivnede lidt inden i og sagde stille" øøhm?? det ved jeg ikke måske ... Inde bær det at jeg kommer til at være i fare fordi så tror jeg ikke jeg tør at sige ja" hun kiggede på ham stille men så igen på uret og sagde"årh! jeg skal ud og hente lasten" hun smilede og gik der ud og så mod jake inden hun gik ud af bagdøren men da hun stod der ude stod hun hjælpeløs en pige der kun vejede ved de 30-40 kilo fordi hun var en let engel, og især fordi hun ikke var stærk. hun tog en af kasserne og var lige ved at gå til i det hun skulle til at gå ind hørte hun nogen komme ud af bagdøren men var ligeglad hun fokuseret på at få kassen indenfor, der var 5 kasser mere med alkohol og glas
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejdet kalder Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejdet kalder   Arbejdet kalder Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 03:22

Jake kiggede efter hende og grinte lidt til sig selv *tør ikke* med den atitude kommer hun aldrig til at finde sin evne, han tog indnu en slurk af sin drink der var halvt fuld.
imens han ventede på hende kiggede han igen lidt omkring, de mange skabninger kiggede sultent på hinanden og Jake fornemmede at flere af dem ikke ville leve til at se en ny dags lys. en varulv og vampyr kom op og slås, men blev hurtigt skilt ad af deres venner *hvilken skam, det havde ellers været sjovt at se dem skille hinanden ad* tænkte han stadig med blikket rettet derover.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejdet kalder Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejdet kalder   Arbejdet kalder Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 03:28

Yuuki kom ind med en af de store kasser og var helt smadret,. og det var jo bare en af dem. hun kiggede mod jake med et smil og så på dem der stod og slået men så blev skildt fra hinanden og rullede med øjnene *hvorfor overrasker det mig ikke??* hun gik hen og stillede kassen og sagde"Maaan! den er tung har du ikke en eller anden der kan hjælpe mig??" hun kiggede på bartenderen der rystede på hovedet men sagde så" du kan da spørge din nye bekendte ven??" hun kiggede mod jake og sagde"Jake vil du hjælpe mig du får 50 dask vis du vil" hun smilede og regnede ikke med han ville hjælpe gratis med
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejdet kalder Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejdet kalder   Arbejdet kalder Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 03:32

Jake rejste sig op og gik derhen han var ret ligeglad, da han ikke rigtig havde andet at lave, det tog kun få sekunder og nå hen til yuuki "klart, hvad skal jeg hjælpe med?" spurgte han med et lille smil, han ville nok have nemmere ved at løfte dem end hende.

//sorry blev lidt kort//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejdet kalder Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejdet kalder   Arbejdet kalder Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 03:38

Yuuki så på Jake med et smil og sagde"du skal bare hjælpe med at bære dem her kasser ind der er 5 tilbage" hun smilede og gik stille ud bagved igen og sagde"Men jake?? vis du nu skulle hjælpe mig?? ville du så skade mig?? for at få min evne frem??" hun kiggede på ham og havde en fornemmelse over at han måske ville nyde at skade hende, men måske var det bare indbildning??

//gør intet ^^//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Arbejdet kalder Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejdet kalder   Arbejdet kalder Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Arbejdet kalder
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: