Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Arbejdet kalder

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Arbejdet kalder - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejdet kalder   Arbejdet kalder - Page 2 Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 04:15

Jake fulgte med bagved og tog en kasse op, han grinte lidt invendigt af det, det kunne være umådeligt sjovt at brække vingerne af en engel, men det gik imod hans ære at banke en hjælpeløs pige "Jeg kan gå all out, men jeg går ud fra du ville være mere villig til at lade mig hjælpe, vis vi siger at jeg ikke skader dig?" spurgte han med opmærksomheden rettet mod kasserne, Jake ville normalt ikke være så hjælpsom men da han ikke havde andet at lave kunne han vel ligesågodt hjælpe Yuuki.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejdet kalder - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejdet kalder   Arbejdet kalder - Page 2 Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 04:19

Yuuki så på Jake med åbne øjne og over vejede lidt over hvad hun mund skulle svare han virkede som en slem fyr men os en mega sød fyr kunne hun... mund finde på at sige ja til hans tilbud om at hjælpe med at finde hendes evne... hun kiggede lettere nervøst på ham og tog så en kasse og gik indenfor med den og så på ham i det hun stille sagde da hun gik forbi ham"Efter det her har jeg fri så kan du hjælpe mig men jeg går kun til grænsen af at vis jeg begynder at bløde kraftigt stopper vi jeg nemlig ikke helt hjælpeløs men jeg må os gi tilbage" hun kiggede på jake lettere alvorligt men så smilede hun sødt og gik ud efter endnu en kasse da hun havde lagt den anden kasse bagved baren
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejdet kalder - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejdet kalder   Arbejdet kalder - Page 2 Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 04:33

Jake satte kassen ned ved siden af hendes med et lettere ondt smil, *det her skal nok blive godt* tænkte han glad, han skulle nok få banket hendes evne frem om nødvendigt, det kunne hun stole på og hvad bedre var at han kunne få brugt sin, han elskede at bruge sin evne mere end noget andet, det var en befriende men samtidig bindene følelese, han gik om bag ved og tog endnu en kasse op og bar den ind.

//det vare nok lidt inden jeg svare igen ;)//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejdet kalder - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejdet kalder   Arbejdet kalder - Page 2 Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 04:36

Yuuki var lettere nervøs hvad havde hun dog rodet sig ind i hun var ikke en fighter type.. hun havde aldrig fået tæsk eller noget som helst.. i nærheden af at bløde.. og vis hun så blod eller være blev næsten voldtaget eller Smadret ville hun næsten dø af skræk.. hun tog sig til hovedet og rystede alt ud og tog den sidste kasse og fik den indenfor hun så på ham og rømmede sig lidt i det hun blev færdig og sagde"Hvor skal vi tag hen ??"

//Okay//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejdet kalder - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejdet kalder   Arbejdet kalder - Page 2 Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 07:08

Jake kiggede på hende da hun satte den sidste kasse ned, hendes nervøse ansigts udtryk fik ham til at smile en smule mere, han tænkte sig lidt om over hvor de skulle tage hen, han kløede sig lidt i baghovedet og kom så i tanke om et sted "okay, mød mig på den lykkelige eng om en time" sagde han så mens han begyndte at gå hen mod døren "jeg skal forbi en ven først, så vi kan ikke følges" afsluttede han og løftede hånden som et 'vi ses' tegn.

//skal vi bare fortsætte på den lykkelige eng? jeg opretter?;P//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejdet kalder - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejdet kalder   Arbejdet kalder - Page 2 Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 07:13

Yuuki så på jake og blev mere nervøs og nikkede i det hun sagde"Ja lad os mødes der og det helt fint fordi jeg skal alligevel os hjem og skifte tøj" hun kiggede efter jake der gik sin vej og så nervøs ud nu utrolig meget hvad havde hun dog rodet sig selv ind i hvad havde hun dog sagt ja til!
//Okay ^^//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Arbejdet kalder - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejdet kalder   Arbejdet kalder - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Arbejdet kalder
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Endnu en nat på Arbejdet.
» En dag på arbejdet - Marcus
» Småfuld og trængende på arbejdet.
» Døden kalder på mig - Pandora
» på stranden efter en dag på arbejdet - Jameelah

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: