Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Walking in the Midnight Light

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Walking in the Midnight Light - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 09:47

Morgan så på hende og blottede sine tænder når hun skubbede ham væk "stop så tøs" snerrede han og gik hen til hende igen og skubbede hende op af et træ med med hendes ansigt mod træet, han lod sin hånd holde hende fast op af træet ved at holde på hendes hoved. han lod den anden glide hen over over hendes krop og ned på hendes røv "sikkert" hviskede han og træk hendes trøje lidt op mens han smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking in the Midnight Light - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 09:51

Yuuki stivnede i det hun sagde"så let får du mig ! ikke" hun prøvede at komme fri men kunne mærke smerten fra trænet mod hendes hoved. Hun så på Morgan og rødmede yderligere da han lod sin hånd køre ned mod hendes røv men så op under hendes trøje. hun bed sig i underlæben og tænkte*jeg fortryder sikkert jeg gør det her men ja han er lækker og forførende men han skal ikke tro han kan få mig så let!* hun tog smedigt fat i hans arm og fik sig fri og skubbede ham hårdt hen i et andet træ og kiggede lamslået på sine hænder og sagde"jeg .... jeg det var ikke mening at .... at skubbe dig så hårdt jeg undskyld" hun skyndte sig at tag sin jakke på jorden og løb hurtigt mellem træerne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking in the Midnight Light - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light - Page 2 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 22:44

Morgan smilte bare af hende og gav et grin fra sig "jeg plejer at få det jeg vil havde" sagde han og åbnede sine øjne da han mærkede træet bag sin ryg, han lukkede sine øjne kort i af smerten. han åbnede dem lidt efter og der kom et smil fra på hans læbe "du er en af de der som bare ikke vil give sig" sagde han og grinte lidt af det hun sagde og rystede på hovedet af hende, han så stille efter hende da hun begynde at løbe væk. han begynde bare at gå efter hende "jeg dør jo ikke ligefrem af det" sagde han og grinte lidt ondt af det, han begynde kort at løbe og lag sine arme omkring hende. han stoppede op og pustede hende drillende i håret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking in the Midnight Light - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light - Page 2 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 22:47

Yuuki smilede lidt og råbte"Nej!! det er jeg ikke! Jeg nemlig en af de piger du aldrig får!" hun grinte lidt over det og løb videre i mens hun stille så sig omkring og vidste ikke hvor hun skulle løbe hen hun var så langt inde i den dybe skov nu at hun ikke kunne se noget næsten da hun satte i løb igen skrig hun, hun kunne mærke de kolde arme om sin krop og mærkede hans pust i sit lange hår. hun prøvede at komme fri og sagde"slip ! så jeg mener det eller jeg .... jeg skader dig yderligere!" hun kiggede på ham over skuldren og bed ham hårdt i armen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking in the Midnight Light - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light - Page 2 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 22:50

Morgan grinte lidt af hende og hævede det ene øjebryn og så ned på sin arm "lille skat.. jeg tænder på at blive bidt" sagde han og lod sin anden hånd køre ned mellem hendes ben, han begynde at kysse hende i nakken imens og smilte stort. da han godt kunne lide at hun kæmpede så meget imod det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking in the Midnight Light - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light - Page 2 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 22:53

Yuuki stivnede af han sagde han tændte på at blive bidt fordi noget inde i hende gjorde det os men hun ville ikke lade ham gør dette uden kamp. hun kiggede på morgan og kunne ikke få et ord frem da han tog hende mellem bene. hun lukkede øjnene og sagde"jamen ved du hva det gør jeg os ligeså meget som jeg tænder på at Du ikke rør! MIG!" hun tog fat i ham og kastede ham hårdt ned i Jorden med et smil på de lyse uskyldige læber og sagde"Ups var det mig" hun vendte ryggen til ham og begyndte stille at gå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking in the Midnight Light - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light - Page 2 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 22:59

Morgan lag sine hænder på sin mave når han lå på jorden, han grinte lidt af hende og nikkede. han rejste sig hurtigt op igen og gik efter hende "du ønsker virkelig at blive bidt" sagde han og løb hurtigt hen til hende og tog hårdt fat i hendes hår, og rev forbindingen af med den anden. han lag den derefter tæt omkring hende og kyssede hende en enkel gang på halsen, inden han satte sine tænder i hende's hals
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking in the Midnight Light - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light - Page 2 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 23:03

Yuuki sagde"ja men jeg kan ikke love dig du får noget af mit blod!" hun grinte lidt ondt nu og skrig da hun mærkede hans hånd i hendes hår og skrig"Argh!! Slip!!" hun kiggede morgan i øjnene i det hun mærkede ham gennem borde hendes hals. men inden han sugede nået hun at sparke ham hårdt i maven og fik sig fri og tog sig til halsen og tænkte*Godt han fik intet men...* hun kunne mærke det varme blod flyde stille ned af sin hals og nærmest smørge hendes skulder og bryst ind i det varme blod. Hun kiggede skrækslagen på morgan og sagde"Syndt for dig du intet får" hun tog stille noget af sit blod på fingerne og slikkede det stille af og begyndte at løbe med et håndligt grin mod Morgan, i det hun slog sine vinger ud
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking in the Midnight Light - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light - Page 2 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 23:07

Morgan snerrede lidt af hende og løb hurtigt efter hende, han tog hårdt fat i hendes og kastede hende ind i et træ. han vende sig om mod hende og gik hen til hende og kunne godt lide den søde duft af engel blod "lille tøs.. du leger med den forkerte Vampyr" snerrede han og lod to fingere glide hen over hendes skulder, han slikkede blidt blodet af sine fingere og smilte imens
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking in the Midnight Light - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light - Page 2 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 23:10

Yuuki kiggede på morgan og skrig da hun ramte træet, Hendes sølv vinger lyste i det månen skindte mod dem. hun kiggede på morgan og slikkede sig forførende over læberne og sagde med en lidt ond stemme"Nåår så det gør jeg hva jamen hvad vis jeg sagde du legede med den forkerte Engel der kan dræbe dig!" hun kiggede på ham lidt, hun stak ham en lussing da han tog blodet ind i munden og slog sine vinger ind i ryggen og begyndte at løbe selv om smerten fra træet i ryggen skar i hendes følsomme ryg, men hun ville ikke give sig som alle andre piger eller gjorde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking in the Midnight Light - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light - Page 2 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 23:13

Morgan lukkede sine øjne i da han mærkede hendes hånd på hans kind, han mærkede en lille smerte i sit finger og åbnede stille sin mund og træk sit finger fri fra sin tand. han så efter hende og smilte stort, han løb derefter efter hende og grinte stort "slap nu af smukke" sagde han og smilte til hende og kyssede hende hurtigt på kinden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking in the Midnight Light - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light - Page 2 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 23:15

Yuuki stoppede op og kiggede rundt i det hun mærkede kysset så hun rundt og sagde"okay ! så.... så det nok vis dig ! og kæmp som den stygge vampyr du er og vis du vinder så ! ..... så må du gør med mig som du vil! men vis jeg vinder stopper du med det samme ! at kysse mig og rage på mig ved mindre du ikke tør indgå sådan et væde mål" hun smilede lidt ondt i det hun tog sig lidt til kinden hvor han havde kysset hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking in the Midnight Light - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light - Page 2 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 23:18

Morgan hævede det ene øjebryn og rystede på hovedet "gider da ikke kæmpe mod dig, det er jo ikke sjovt når du ikke kæmper imod" sagde han og lag sine hænder ned i lommerne og så på hende og smilte stort imens
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking in the Midnight Light - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light - Page 2 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 23:21

Yuuki smilede ondt og sagde"Nåårh så det gør jeg ikke jamen du kan da os bare være bange og stikke halen mellem bene allerede nu" hun grinte lidt hånligt af ham mens hun sendte ham et blik der sagde at han var en kujon. hun smilede lidt i det hun gik mod ham og sparkede ham hårdt ind i et træ og sagde"Min evne indebær styrke så du vil aldrig kunne holde mig fast lille vampyr" hun smilede ondt nu
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking in the Midnight Light - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 11:56

Morgan grinte lidt af hende og gik bare efter hende, selv om han blev skubbet ind i træet. han bed hende hårdt i skulderen og slap den igen "lille skat, jeg er jo stærkere end dig" sagde han og slikkede sig over sine tænder som havde blod på
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking in the Midnight Light - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 12:33

Yuuki skrig da hun mærkede tænderne men grinte så hånligt af ham i det hun tog fat i ham hårdt og sagde"Nej! du er ikke og AV Det gjorde faktisk ondt at blive bidt!" hun tog fat i ham og svingede ham hårdt ned i jorden og hendes hår blev kuld sort og hendes vinger ændrede farve til sort. hun så på ham stille og sagde"Synd for dig min evne er ved at komme fordi den stjæler dine evner i få minutter og der intet du kan gøre eller jeg kan os bare dræbe dig og så få dine evner permanent" hun grinte og slog ud efter ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking in the Midnight Light - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 12:39

Morgan lag sit hoved lidt på skrå og tørrede blodet væk fra sin mund, han så bare op på hende og grinte lidt "du er velkommen, jeg kender jo ikke engang til min evne" sagde han og rejste sig lydhurtigt op, og løb om bag hende og bed hende igen i skulderen. han holde sin mund lukket mens han rev sit hoved tilbage, og hev nået af hendes hud med sig. han spyttede det ud og slikkede sig rundt på læberne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking in the Midnight Light - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 12:43

Yuuki skrig og kunne mærke hendes evne stille forsvinde i det hendes hår blev lysse brun igen. hun kiggede på Morgan og tog sig til den blødende skuldre og skrig højt i det hendes øjne blev helt sorte og håret blev sort igen. hun gik vredt hen til Morgan og tog fat i ham og presset ham hårdt op af et træ mens hun stirrede på ham og tog stille en kniv frem fra hendes lomme en lille lille lomme kniv men utrolig effektiv og stak i hans hals hårdt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking in the Midnight Light - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 12:51

Morgan grinte lidt af hende og strakte sin hals, han hævede det ene øjebryn og kunne godt lide den smerte der kom. selv om den ikke var så stor som det havde været hos et normalt menneske, han skubbede hende væk fra sig og træk kniven ud. såret blødte lidt men forsvandt hurtigt, han slikkede hendes kniv af og grinte stort "du kan ikke dræbe mig" sagde han og gik hen til hende og stak den hurtigt ind i hendes lår og lag sine hænder ned i lommerne "hov" grinte han bare og lag sit hoved på skrå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking in the Midnight Light - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 12:55

Yuuki skrig i det hun mærket smerten og kiggede på Morgan og tog fat i ham hårdt og fik ham til at lægge ned og lagde hånden på hans ansigt og man kunne se En rod næsten gennemsigtig små bloddråber gå op i hendes arm, hun sugede ldit fra hans vampyr evne det ville sige hans helings evne fokuseret hun på, Kniven gik ud og såret helede og efter det kom der ny skind ved hendes skuldre og såret helet os helt, hun smilede ondt og rejste sig op og morgan havde ikke midstede sin evne men hun havde hans vampyr evner nu men ikke de andre evner efter som han ikke selv vidste hvad det var kunne hun ikke få adgang til det. Hun smilede ondt og løb hurtigt mod ham og slog med dobbel styrke ham direkte ind i et træ der knækkede midt over og sagde"ups! var det mig??"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking in the Midnight Light - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 13:03

Morgan mærkede træet bag sig og så tilbage på det, som om han slet ikke havde langt mærke til "dumme engelbasse" snerrede han og rejste sig hurtigt op og løb hurtigt hen til hende, han tog fat omkring hendes hals og slog hende flere gange i maven. inden han kastede hende flere meter væk fra sig, han blottede kort sine tænder af hende og vende sig om og begynde at gå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking in the Midnight Light - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 13:05

Yuuki slog sig temmelig meget og lå stille på jorden i det hun så efter ham og begyndte at grine og sagde"nååårh så stikker du bare af hva ? er du Virkelig så SVAG" hun grinte i lang tid af ham og rejste sig op og løb foran ham og tog fat i ham i det hun kylede ham ned i jorden og så ind i et træ og blev ved til hun kunne se blodet løbe ned fra hans mund og sagde"det her det sjovt hva??"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking in the Midnight Light - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 13:12

Morgan grinte stort af hende og slog en knytnæve ind i hendes hoved, han fjernede hendes hånd fra sig. han træk på skulderne "lille engel jeg er stærkere end dig.. så hold dog op" sagde han og spyttede blodet ud i hovedet på hende, han kravlede hurtigt op i træet og satte sig på en af de øverste grene. så det ville tage langtid for hende at komme op udover hvis hun fløj
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking in the Midnight Light - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 13:15

Yuuki skrig og tog sig til hovedet i det hun gik ned i knæ og begyndte at bløde langsomt ud fra munden. det flød langsomt ned og spredte sin duft i luften mens hun sagde"jeg.... jeg... undskyld jeg ved ikke hvad der gik af mig" hun var helt chokeret og frygtede Morgan vis han kom ned igen...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking in the Midnight Light - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 13:18

Morgan så ned på hende og hævede det ene øjebryn "åh så hold dog kæft" sagde han og tog en smøg op af lommen og tænde den, han blev bare siddende og så ned på hende "du smukke måske lære at tænke dig om, du er jo ikke ligefrem den race som har magten" sagde han og tog et sug af sin smøg, han pustede røgen ud og smilte stort
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Walking in the Midnight Light - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Walking in the Midnight Light
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Walking with the dead.
» Midnight memories [Helias-lukket]
» I wish I could see the light.
» Walking in the dark
» Walking alone through the woods... -Emmy

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: