Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Walking in the Midnight Light

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Walking in the Midnight Light - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light - Page 3 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 13:21

Yuuki tog sig stille til hovedet og rejste sig op i det hun sagde"Ja og hva så.... du ikke så skræmmende som du gir dig ud for at være men ide mindste tager du ikke mere på mig" hun så lidt rundt og blikket var lettere sløret i det hun ikke ville sige noget mere hun ville bare holde kæft som han sagde...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking in the Midnight Light - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light - Page 3 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 13:26

Morgan gav et grin fra sig og hævede det ene øjebryn og så ned på hende "tror du virkelig at jeg vil nået med dig ? så er du virkelig latterlig.. jeg tænder jo ikke engang på dig" sagde han og mente det da der ikke var nået ved hende som han tænde på, det var der dog heller ikke ved andre som han gik i seng med....
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking in the Midnight Light - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light - Page 3 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 13:29

Yuuki grinte stille i det hun sagde"Nej jeg ved godt du ikke tænder på alle dem du har sex med ingen gang .... dem du gør gravide" hun grinte hånligt af ham efter som han var en far snart, hun smilede ondt og sagde"ups sagde jeg over mig årh..... min fejl men det vel okay for dig at være en mande luder jeg skal skam nok huske at hyre dig næste gang jeg søger en utrolig slidt mange luder" hun smilede ondt og kiggede op mod ham i det hun bed sig i læben af smerte og fik sig helt stille op på bene igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking in the Midnight Light - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light - Page 3 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 13:38

Morgan hævede det ene øjebryn og tog et sidst sug af sin smøg inden han smed den væk, han pustede røgen ud af munden og lod sig falde ned af træet. han landede elegant foran hende "hvem siger at jeg gør nogen gravid ?" spurgte han om og hævede det ene øjebryn, og kunne huske at han ikke havde fortalt nogen om det. han lag sine arme over kors og lod sin tunge glide hen over læberne, han kunne godt lide at hun havde ondt og syntes bare hun kunne lære det "jeg får ikke ligefrem penge for det.. så jeg er ikke en mande luder... lille snut det skal du ikke regne med at du kan" sagde han og vende sig om og begynde at gå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking in the Midnight Light - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light - Page 3 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 13:41

Yuuki rystede på hovedet og gik ned i knæ og sagde"En eller anden fortalte mig det som havde hørt det fra en anden og så videre og så videre... det derfor jeg syntes du forfærdelig at du ikke kan holde dig til en... men er nød til at gør det med flere for at føle noget..." hun smilede lidt og kunne mærke hvordan det brændte i ryggen og rejste sig stille op igen og kunne mærke hvordan hendes hejrte hamrede hurtigere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking in the Midnight Light - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light - Page 3 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 13:45

Morgan vende sig om og træk på skulderne "jeg har aldrig prøvet at holde mig til kun en før.. og folk snakker, men og det er rigtigt er der ingen beviser på" sagde han bare og vende sig om igen og gik videre og grinte lidt af det igen "jeg føler intet.. intet" sagde han og mente det da han ikke viste hvad kærlighed var
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking in the Midnight Light - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light - Page 3 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 13:49

Yuuki kiggede stille på Morgan og sagde"Hvad...... føler du intet .." hun tog sig til hovedet og sagde"jamen jeg... jeg føler skam melidenhed med dig fordi at du intet kan føle så og undskyld det jeg har sagt" hun bed sig i underlæben og lod sig falde til jorden ikke med et bump som et menneske men som en engel ville,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking in the Midnight Light - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light - Page 3 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 13:55

Morgan stoppede op og vende sig mod hende "jeg føler ikke glæde ved andre.. enten er det mad ellers er det nået som man kan havde det lidt sjovt med" sagde han og havde ikke nået imod det, selv om han håbede på at hans barn ikke ville blive lige som ham "hvis du gerne vil vide det så kunne jeg godt tænke mig nogle gange at være som andre fyr.. som godt kunne klare at holde sig til en" sagde han og træk på skulderne og var ligeglad med det og vende sig om og begynde at gå igen, som om han slet ikke havde set at hun ikke havde nogle kræfter til nået

//jeg logger//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking in the Midnight Light - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light - Page 3 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 13:59

//okay havde jeg os tænkt mig efter at svare på dette her//


Yuuki kiggede stille på morgan da hun kom lidt til sig selv og sagde"Jamen hvorfor ændre du det så ikke" hun gik hen til ham og tog hans hånd og sagde"Hør hvorfor ændre du det så ikke du kan sagtens holde dig til en du skal bare finde den rette.... har du aldrig oplevet en du havde det så godt med at du ville tilbringe vær dag med hende og passe på hende så der intet skete hende??... en du kunne se på vær dag og smile ved tanken om hun er din??" Yuuki tog sig stille til hovedet og tørte blodet væk fra læberne og så uskyldigt på morgan mens hun stille holdte om hans håndled med få krafter for at sørge for han ikke gik, han kunne godt gå men det var som at bede om han ikke gik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking in the Midnight Light - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light - Page 3 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 00:09

Morgan så ned på hendes hånd da hun tog fat i hans, han så bare på det med store øjne. da han ikke var så meget for at andre rørte ham "nej.. det har jeg aldrig følt og kommer nok ikke til det" sagde han og hævede det ene øjebryn og vende sit blik op mod hende "Elisa er min første kæreste" sagde han og var ikke sikker på hvad kæreste endelig betød
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking in the Midnight Light - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light - Page 3 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 01:54

Yuuki slap ham ikke men holdte ham heller ikke, han kunne sagtens tag sin hånd til sig, hun kiggede på ham med blide øjne og sagde"Din kæreste... Jamen hvorfor er du hende utro så.... ?? altså vis du går i seng med andre er man vel utro... selv om du nok ikke mener det ondt.. Men ved du ikke hvad en kæreste er??..." yuuki sukkede lettere og kiggede lidt væk og var egenlig ligeglad hvad hun betød for ham men sagde stille"En kæreste er den person man tænker på dag og nat.... Man holder af personen og føler sig tom når personen ikke er ved en. Den person kan gør en sygelig jaloux og over lykkelig på samme dag... En kæreste er en man elsker med krop og sjæl. en man ikke kan leve uden en... man vil beskytte" hun kiggede lidt på morgan
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking in the Midnight Light - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light - Page 3 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 02:10

Morgan lag sit hoved lidt på skrå og hævede det ene øjebryn "jeg tænker jo ikke ligefrem over det" sagde han og træk sin hånd til sig og lag den ned i lommen, han bed sig kort i læben og sukkede af hende "jeg tænker slet ikke" sagde han ærligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking in the Midnight Light - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light - Page 3 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 02:13

Yuuki kiggede på Morgan og sagde"Tænker du slet ikke... tro mig... jeg ved hvordan det er... Jeg slog hovedet for nogen måneder siden de fleste af mine år blev rever fra hinanden, jeg tænkte overhovedet ikke... og mine følseer blev total blokeret.. jeg kunne ikke føle kærlighed. tiltrækning. eller sorg. kun lidt glæde eller at jeg godt kunne li den person altså sådan venne måde.... er det sådan du har det?... at du prøver at tvinge dig selv til at føle noget? ... ved at gå så meget igennem" hun kiggede på ham med sine blanke øjne og sukkede lidt over at vis han måtte have det sådan hele tiden måtte det virkelig være forfærdelig...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking in the Midnight Light - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light - Page 3 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 02:17

Morgan hævede det ene øjebryn og gav et grin fra sig og rystede på hovedet "det er slet ikke sådan" sagde han og viste ikke hvordan han skulle forklare det "jeg prøver ikke at tvinge mig til nået... jeg føler slet ikke nået, udover glæde når folk kommer nået til.. og er for det meste sur" sagde han og var sådan set ligeglad med det hele
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking in the Midnight Light - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light - Page 3 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 03:41

Yuuki kiggede undrende på den grinende Morgan og sagde"hmmm... men morgan er der slet ikke en du bare føler det mindste ved altså noget som du ikke føler ved andre... og hvorfor vis du intet føler hvorfor har du så brug for så mange andre tøser??" hun kiggede lidt undrende på ham og satte sig op af et træ
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking in the Midnight Light - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light - Page 3 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 19:19

Morgan tænkte sig om og træk på skulderne "det ved jeg da ikke" sagde han da han ikke lag mærke til sådan nået når han var sammen med nogen, han lag sit hoved lidt på skrå og grinte lidt mere over det "nu går jeg ikke kun i seng med tøsser.. og nået skal jeg jo bruge til at tilfredsstille mig" sagde han og var jo ligeglad om det var en fyr eller en tøs der gjorde det, da han ikke så andet i andre end blod og tilfredsstille ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking in the Midnight Light - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light - Page 3 Icon_minitimeFre 09 Apr 2010, 01:02

Yuuki rystede på hovedet og så på ham lidt i det hun sagde"årh!! altså?? du... du?? ligemeget du vel bare dig og forresten hvorfor overfaldte du mig sådan før??" hun kiggede lettere undrende på ham og smilede sødt i det hun stille rejste sig op og kiggede på ham og sagde"jeg har vist hellere aldrig fået dit navn??"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking in the Midnight Light - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light - Page 3 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 06:25

Morgan så bare på hende og tænkte lidt over det hun sagde "søde lille skat.. nået sjovt skal man jo havde når små englebasser kommer forbi" sagde han og grinte lidt af det hele, han vende sig om og begynde at gå. da han ikke havde lyst til at bruge sin tid på hende mere "mit navn er jo mit navn.. hvad skulle de bruge det til" sagde han bare
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking in the Midnight Light - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light - Page 3 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 12:08

Yuuki kiggede på morgan og rystede på hovedet og vendte ham ryggen og sagde"Morgan aldrig har jeg mødt nogen mennesker jeg ikke kunne li men dig.... dig kan jeg ikke lide!" hun så mod ham og begyndte stille at gå i det hun ikke vendte sig om for at se efter ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking in the Midnight Light - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light - Page 3 Icon_minitimeTors 15 Apr 2010, 00:34

Morgan smilte og grinte stort af hende "jamen det er jeg glad for" sagde han og kravlede hurtigt op i et træ
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Walking in the Midnight Light - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking in the Midnight Light   Walking in the Midnight Light - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Walking in the Midnight Light
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Walking with the dead.
» Midnight memories [Helias-lukket]
» I wish I could see the light.
» Walking in the dark
» Walking alone through the woods... -Emmy

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: