Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Englen ved Havnen

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Englen ved Havnen Empty
IndlægEmne: Englen ved Havnen   Englen ved Havnen Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 03:27

Sted: Havnen
Tid: 23:33
omgivelser: ingen
Dato: irl
dag: irl
Verj: koldt



Emily sad på en stor sten og kiggede ud over det sorte hav som genspejlede månen. Der var stille her alt for stille ifølge Emily det fik hende til at føle sig alene i verden. "koldt" mumlede Emily og tog hænderne ned i lommen for at holde varmen hun havde ikke trukket hendes sorte engle vinger tilbage siden hun ikke regnede med der var nogle der kom forbi på denne tid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Englen ved Havnen Empty
IndlægEmne: Sv: Englen ved Havnen   Englen ved Havnen Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 03:33

Marcus kom roligt gående ned til havnen, han kunne godt lide at se på vandet når det var mørkt, fordi så havde han det som om at stjernerne og månen skinte i vandet, nærmest som om at der var dobbelt af begge ting. Han havde en tændt smøg i mundvien og tog den kun ud når han skulle puste røgen ud, fordi han gad ikke gøre det ud af næsen, det gav en underlig fornemmelse. Han fik hurtigt færten af en englen, da han kom ned til havnen og så sig lidt omkring.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Englen ved Havnen Empty
IndlægEmne: Sv: Englen ved Havnen   Englen ved Havnen Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 03:39

Emily's vinger tag sig tæt op af hende som et form for tæppe da hun kunne lugte at der var en dæmon i nærheden hun vente hovdet i den rettning lugten kom fra og så en skikkelse som viste sig at være en dreng Emily var dog ikke bange for dæmoner som normale engle var, Emily smilte venligt til drengen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Englen ved Havnen Empty
IndlægEmne: Sv: Englen ved Havnen   Englen ved Havnen Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 03:45

Marcus fik øje på englen, efter at han havde stået og kigget lidt ud over havnen, først lagde han hovedet lidt på skrå, men gik så roligt over imod englen og smed sin smøg ned på jorden, men gad ikke stoppe for at trædde på den. Han stoppede først da han var kommet lidt hen til englen, og blev lidt overrasket over hendes smil, men smilte bare svagt tilbage og nikkede til som hilsen, " hey med dig" sagde han roligt og fugtede kort sin læbe.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Englen ved Havnen Empty
IndlægEmne: Sv: Englen ved Havnen   Englen ved Havnen Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 03:49

"hej, jeg havde ikke forventet andre ville være her hmm du er ikke menneske vel? de ville ellers ha været ret så overrasket over at se en pige med vinger " sagde Emily og blafrede lidt med vingerne hun kiggede på ham og smilte stadig, hendes øjne var en dyb mørkeblå farve som næsten var samme farve som det mørke vand
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Englen ved Havnen Empty
IndlægEmne: Sv: Englen ved Havnen   Englen ved Havnen Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 03:56

Marcus skænede hendes vinger et kort blik og smilte skævt, " det tænker jeg nu ikke så meget over om nogle har, men selvf ville jeg da have været blevet overrasket hvis jeg var menneske, men så ville du nok have komt galt afsted, for du må ikke vise dig sådan for mennesker" sagde han og tænkte lidt, " og nej... jeg er dæmon som du nok har duftet" tilføjede han lidt efter med en rolig stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Englen ved Havnen Empty
IndlægEmne: Sv: Englen ved Havnen   Englen ved Havnen Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 04:01

Emily nikkede "ja der ville vel være problemer, men jeg er ligeglad for at være ærlig men det betyder ikke jeg viser mine vinger offenligt mit navn er i øvrigt Emily, Emily Loveless Phantomhive" presenterede Emily sig "og du er?" spurte hun og rettede blikket iegn ud over havet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Englen ved Havnen Empty
IndlægEmne: Sv: Englen ved Havnen   Englen ved Havnen Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 04:06

Marcus løftede kort det ene øjenbryn, da hun sagde at hun var ret ligeglad, men gjorde ikke så meget ved det. Han trak bare på den ene skulder, " dit valg" mumlede han lidt fraværende og vendte blikket ud på vandet, imens hun sagde sit navn, " jeg hedder Marcus, Marcus Brand Neve Panduro" præstenterede han sig og tænkte kort, " hyggeligt at møde dig Emily" sagde han så lidt efter og smilte svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Englen ved Havnen Empty
IndlægEmne: Sv: Englen ved Havnen   Englen ved Havnen Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 04:11

"Marcus" gentog Emily for at huske det "i lige måde hyggeligt at møde dig, hvad laver du enlig her ude på denne tid?" spurte Emily nysgerig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Englen ved Havnen Empty
IndlægEmne: Sv: Englen ved Havnen   Englen ved Havnen Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 05:11

Marcus vendte roligt blikket på hende og trak lidt på den ene skulder, "hmm... godt spørgsmål, jeg fik bare lyst til at gå en tur" svarede han og trak lidt på smilebåndet, men det var ikke særlig meget at han smilte til hende, " hvad laver du selv herude?" spurgte han nysgerrigt og tog igen en smøg op fra lommen og tog den ind i munden og ledte lidt efter en lighter på sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Englen ved Havnen Empty
IndlægEmne: Sv: Englen ved Havnen   Englen ved Havnen Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 05:16

Emily smilte og tog hendes finger hen til Marcus cigart og en lille flamme kom og tændte hans cigart, Emily kunne jo kontrolere ild "jeg gik en tur og så..um ende det med jeg faktisk var faret vild og ende så her " sagde hun og var ikke særlig stolt over hendes stedsans. Hun tog hendes mobil frem og kiggede på uret "det er allerede blevet så sent?" mumlede hun til sig selv og smilte så
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Englen ved Havnen Empty
IndlægEmne: Sv: Englen ved Havnen   Englen ved Havnen Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 05:30

Marcus tænkte først lidt over om hun ville tage hans smøg, men så ville han da stoppe hende inden hun tog den fra ham, men da han så at hun bare tændte den, smilte han svagt til hende og nikkede lidt med hovedet som tak og tog et sug fra den, inden han tog den ud af munden og pustede røgen ud. "Hvis du er faret vild... hvorfor spurgte du så ikke efter hjalp eller fløj på i luften for at finde hjem igen?" spurgte Marcus undrende og tog smøgen ind i munden igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Englen ved Havnen Empty
IndlægEmne: Sv: Englen ved Havnen   Englen ved Havnen Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 05:37

"1. der er ikke nogen jeg ikke kan ringe til 2. min ene vinge er brækket og er lige helet så jeg kan ikke flyve " sagde Emily smilene "og jeg overlever nok " sagde hun og grinte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Englen ved Havnen Empty
IndlægEmne: Sv: Englen ved Havnen   Englen ved Havnen Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 05:41

Marcus smilte svagt over det hun sagde og trak lidt på den ene skulder, " ja okay... så kan jeg godt se at du er blevet siddende her... hmm... men har du brug for hjælp til at komme hjem?" spurgte han nysgerrigt og tog et sug fra sin smøg igen og pustede ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Englen ved Havnen Empty
IndlægEmne: Sv: Englen ved Havnen   Englen ved Havnen Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 23:42

"ja vi kan jo gå rindt og prøve at se lidt omkring så finder jeg nok hjem efter hånden" sagde hun smilene og rejste sig op og begyndte at gå men stoppede og vente sig om "alsår kun vis du vil" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Englen ved Havnen Empty
IndlægEmne: Sv: Englen ved Havnen   Englen ved Havnen Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Englen ved Havnen
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Havnen om morgnen? havnen altid! - Andromeda
» Englen og Dæmonen - Ez.
» englen i mørket
» englen i kulden
» Ved havnen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: