Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 sikke en dag - Zack

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




sikke en dag - Zack Empty
IndlægEmne: sikke en dag - Zack   sikke en dag - Zack Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 00:12

Dato: Irl
Årstid: Irl
Dag: Irl
Vejr: Lidt halvt varmt, men regner
Sted: Stranden
Tid: 14:00
Omgivelser: Nogle få mennesker, da de fleste var indenfor da det regnede
Tøj: http://images.starpulse.com/Photos/Previews/Beyonce-Knowles-sb17.jpg + http://www.x-tra-x.de/bilder/artikel/31900.jpg
_________________________________________________
Det var en varm dag i La Sunisha, Regnet dryppede ned fra himlen som små diamanter. der var ikke særlig mange mennesker på gaderne, da folk helst ville være indenfor da det regnede. men dog kunne man høre lyden af nogle sko der gik igennem gaderne, det løb som om der var ekko og som om der ikke var andre på gaderne end skoene. en flot paraply dækkede for ansigt af en smuk kvinde, hendes ansigt lignede som om hun var en drøm. hendes hår hang ned af hendes ryg udover en tot som hang foran hendes ansigt, hendes brune øjne var rettet frem mod stranden. hun elskede at være nede ved stranden da det fik hende til at tro på at der var nået godt i verden, hun havde fået fri fra sit arbejde idag og kunne ikke tænkte på et andet sted hun havde lyst til at være henne. hun lag alt vægt på sine tæer så hun ikke ville komme til at falde i sine sko, hun gik hele vejen ned til stranden og bøjede sig ned og rørte vandet med sin fingerespidse. hun kunne ikke lade være med at smile stort og gik hen og satte sig på nogle sten, hun lag sit ene ben over det andet og så bare ud over vandet...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sikke en dag - Zack Empty
IndlægEmne: Sv: sikke en dag - Zack   sikke en dag - Zack Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 00:55

Zack kom gående op af vandet han havde våddragt på og en ordenlig dykkerkniv siddende ved foden, han så en pige ligge på stranden, han vidste ikke helt hvorfor, men et eller andet fik hende til at skille sig ud.
Han syntedes hun havde en dejlig brun farve og hun så entenligt ikke helt grimt ud tænkte han, så han begav sig hen mod hende men stoppede et par meter fra hende og var lidt usikker på om han turde snakke til hende, men bestemte sig for at han godt turde så han mandede sig op og gik hen til hende og stillede sig og forsøgte at se lidt sej ud og han smilede til hende "Hva så?" sagde Zack og smilede til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sikke en dag - Zack Empty
IndlægEmne: Sv: sikke en dag - Zack   sikke en dag - Zack Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 01:08

Faith sad bare og så udover vandet og forsvandt ind i sin egen lille verden, hun vågnede dog op da hun hørte en flot stemme som lod som om den stod i en lang gang. den blev dog tydeligere jo mere hun kom tilbage, hun vende stille sit blik op mod ham og var ikke sikker på om han snakkede til hende. hun så sig kort omkring for at være sikker på hvem han snakkede til "hvad så hvad ?" spurgte hun om og smilte kærligt til ham, da hun syntes at det var godt gået at gå hen og snakke til en anden. selv om det ikke gav nogen mening "var det ikke koldt ?" spurgte hun så om og lod sit blik glide ned af ham mens hun betragtede ham meget, hun lag sit hoved lidt på skrå da hun fik øje på kniven. hun blev dog lidt usikker på hvad han ville hende, og vende sit blik op mod hans ansigt igen og tog lidt hårdere fat omkring sin paraply. så hun var klar på at slå ham hvis han skulle finde på at gøre nået
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sikke en dag - Zack Empty
IndlægEmne: Sv: sikke en dag - Zack   sikke en dag - Zack Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 01:32

"En smule" grinede Zack "Men det vænner man sig til" sagde Zack og kiggede ud over havet "er det ikke okay jeg sætter mig?" spurgte Zack venligt og kiggede ud på havet igen hvor han fik øje på nogen surfere der aldeles ikke kunne surfe, og det frembragte et smil på hans læber, han elskede at se folk forsøgte at lave ting især når det mislykkedes for dem, men da den ene faldt og slog sit hovede mod sit bræt, pegede Zack ud på ham og sagde med et stort smil "Han prøver vist for hårdt".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sikke en dag - Zack Empty
IndlægEmne: Sv: sikke en dag - Zack   sikke en dag - Zack Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 01:37

Faith så på ham og kunne ikke lade være med at give et lille grin fra sig "det har du sikkert ret i, vandet er sikkert også skønt når man har kommet ned i det" sagde hun og så kort drømmende ud på det, hun vende sit blik hen mod ham igen og nikkede og smilte "da der sidder jo ingen der, så det må du jo godt" sagde hun og lod sin tungespids glide hen over sine læber, hun tog en tot af sit hår mellem to fingere og tog en dyb indånding af det skønne duft af vandet. hun vende sit blik hen mod surferen og nikkede "det gjorde han nok, men hvis man ikke prøver så lære man det jo aldrig" sagde hun og lag sit hoved lidt på skrå og vende sit blik mod ham igen og smilte, hun slap sin tot hår og rakte sin hånd hen til ham "jeg hedder Faith.. Faith Weller" sagde hun kærligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sikke en dag - Zack Empty
IndlægEmne: Sv: sikke en dag - Zack   sikke en dag - Zack Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 01:46

Zack satte sig ved siden af pigen og spændte kniven at benet og placede den i sandet, "Den er irreterende at have om foden hele tiden" sagde Zack og nikkede hen mod kniven "Men ja man lærer aldrigt vis man ikke prøver, det har du helt ret i." sagde Zack og kiggede på Faith "Zack... Zack Jameston" sagde Zack flovt, for han vidste ikke hvem han var jo, og han vidste heller ikke hvor han kom fra, eller hvor gammel han var, han vidste bare at han godt kunne lide at være her, han kunne bare ikke lide den familie som han boede hos selvom de skam var fine nok, men de var ikke altid lige venlige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sikke en dag - Zack Empty
IndlægEmne: Sv: sikke en dag - Zack   sikke en dag - Zack Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 01:52

Faith rykkede sig en lille smugle når han satte sig ned, hvorfor hun gjorde viste hun ikke helt. det var bare nået hun gjorde når folk satte sig ned ved siden af hende, hun tænkte ikke særlig meget over det "hvorfor har du det endelig ?" spurgte hun og hentydet til kniven, hun slappede af i taget på sin paraply og gættede på at han ikke ville gøre hende nået "så davs Zack" sagde hun og kunne godt lide at han sagde det på den måde som han gjorde, hun lag sin hånd på sin fod og lod den glide op af sit ben. mens hun tænkte lidt over hans navn og kunne på en måde godt lide det "Zack det er jo et flot navn.. eller hvad man siger" sagde hun og begynde at pille lidt ved paraply håndtaget og fjernede ikke sit blik fra ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sikke en dag - Zack Empty
IndlægEmne: Sv: sikke en dag - Zack   sikke en dag - Zack Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 01:56

Zack smilede og kunne lide hvad han så "Det er det da" sagde Zack "kommer du tit her på stranden, det er første gang jeg er her" sagde Zack og tog satte sig med armene rundt om benene, for bedre at holde varmen, hvorefter han kiggede Faith i øjnene "Bor du i nærheden?" spurgte Zack og vidste ikke helt hvorfor han spurgte om det, men det gjorde man vel bare tænkte han, og tænkte ikke videre over det.
For i hans verden var det meget normalt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sikke en dag - Zack Empty
IndlægEmne: Sv: sikke en dag - Zack   sikke en dag - Zack Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 02:13

Faith smilte bare til ham og kørte sine fingere spidse igennem sit hår, hun følte sig mere tryk ved ham lidt efter lidt "ja jeg kan godt lide at være her.. det får mig til at glemme alt" sagde hun og vende sit blik mod vandet og smilte, hun sad bare helt stille og lukkede sine øjne kort i da hun var tæt på at komme ind i sin egen verden igen "jeg bor i Sheria" svarede hun og vende sit blik mod ham igen "hvad med dig ?" spurgte hun lidt efter om og lag sin kind mod sit ene knæ, hendes sko gravede sig stille ned i sandet. så man ikke kunne se spidserne af dem, hun syntes at han virkede meget sød og nået særlig. ikke som alle andre fyre som hun havde mødt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sikke en dag - Zack Empty
IndlægEmne: Sv: sikke en dag - Zack   sikke en dag - Zack Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 02:22

"Jeg... Bor hos sådan en familie der.." sagde Zack og trak lidt på skuldrene "Men jeg har i det mindste hele kælderen for mig selv og de er ligeglade med hvad jeg render og laver, så jeg kan være ude til midt om natten vis jeg vil." smilede Zack og lod som om det var noget stort, men Zack savnede rigtigt nogen venner, eller nogen at være sammen med som gad ham, han havde ikke rigtigt nogen som han gad være sammen med eller omvendt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sikke en dag - Zack Empty
IndlægEmne: Sv: sikke en dag - Zack   sikke en dag - Zack Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 02:31

Faith lyttede på hvad han sagde og nikkede langsomt "når okay, hvorfor bor du ikke hos din egen familie ?" spurgte hun om og kunne godt lide at sidde på hendes ynglings sted, også havde en at snakke med. det var nået stort syntes hun og kunne ikke lade være med at smile til ham "jeg deler så min lejlighed med min kat" sagde hun og gav et lille tøsset grin fra sig, hun lukkede sine øjne i og lyttede bare efter på hans stemme og på vandet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sikke en dag - Zack Empty
IndlægEmne: Sv: sikke en dag - Zack   sikke en dag - Zack Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 02:37

"Fordi de forlod mig som spæd" sagde Zack og kiggede ud over havet og smilede så og sagde "jeg har intet at miste, men alt at vinde" Zack gik igang med at kaste sten ud i havet, og tænkte lidt over hvorfor hun var så nysgerig, men det var okay hun var det, tænkte han, det var bare lidt mærkeligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sikke en dag - Zack Empty
IndlægEmne: Sv: sikke en dag - Zack   sikke en dag - Zack Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 02:40

Faith åbnede sine øjne og så over på ham "det er jeg ked af at høre" sagde hun og kunne ikke forstå hvordan man kunne gøre sådan nået, selv havde hun blevet forladt hos sig far af sin mor. men hun havde tilgivet sin mor, selv om hendes barndom ikke ligefrem havde været lykkelig. hun tænkte lidt over det hele og gav ham ret i det han sagde "det har du helt ret i" sagde hun bare da hun ikke viste hvad hun ellers skulle sige, hun følte sig lidt lost i det hele da hun ikke havde lyst til at tænke på sin familie
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sikke en dag - Zack Empty
IndlægEmne: Sv: sikke en dag - Zack   sikke en dag - Zack Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 02:55

"Jeg ved faktisk ikke andet om mig end jeg hedder Zack, Jameston er familiens navn" sagde Zack "Og folk er i tvivl om jeg er 16 eller 17 men min mor sagde jeg var 1 år dengang jeg blev afleveret så jeg må være 17 år gammel" sagde Zack og tænkte lidt over de ting han havde været igennem og det med han var blevet påtvunget familiens efternavn, vis han ville bo hos dem, det fandt han lidt irreterende men han havde til sidst indvilligiet, for ellers var han komme på børnehjem, det var han sikker på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sikke en dag - Zack Empty
IndlægEmne: Sv: sikke en dag - Zack   sikke en dag - Zack Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 02:59

Faith så lidt overrasket på ham at han bare spyttede sådan ud med alt, og mest når han ikke kende hende "du må da vide altså sådan nogenlunde hvem du er, altså med personlighed og sådan nået" sagde hun og viste ikke hvis hun fik forklaret det godt nok, hun tog en tot af sit hår mellem sine fingere og begynde at lege med det "så er du vel nok 17år" sagde hun og smilte kærligt til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sikke en dag - Zack Empty
IndlægEmne: Sv: sikke en dag - Zack   sikke en dag - Zack Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 03:13

"Nææh det ved jeg ikke, det skifter ofte" smilede Zack, og hentydede til at han ikke rigtigt kendte sin egen personlighed "Jeg er ikke så tit sammen med andre mennesker, så jeg ved det ikke helt, oftest er jeg bare på jagt eller træner mine hunde" sagde Bruce med et træk på skuldrene, og smilede til hende, han vidste alt om våbenbrug, og han var god til det, men det ville nok ikke interresere hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sikke en dag - Zack Empty
IndlægEmne: Sv: sikke en dag - Zack   sikke en dag - Zack Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 03:23

Faith så på ham og nikkede "jamen så skulle du måske prøve at være mere sammen med mennesker" forslog hun og smilte lidt da hun godt kunne lide hunde "jagt ?" spurgte hun om og legede videre med sin tot hår, hun bed sig lidt læben og tænkte lidt over hvad hun skulle sige "hvad hedder de ?" spurgte hun om og hentydet til hans hunde

//jeg logger//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sikke en dag - Zack Empty
IndlægEmne: Sv: sikke en dag - Zack   sikke en dag - Zack Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 03:31

"Jep, ser du en dag en snigskytte i skoven, er det sansyneligvis mig, jeg forklæder mig som snigskytte og så dyrene ikke opdager mig og så ligger jeg mig oftest i den her lysning" sagde Zack og forklarede præcis hvor den lå, "min rottweiler hedder Rex, og min jagthund hedder Bruno" fortalte Zack stolt, Rex, var Zacks ynglingshund, de kendte hinanden så godt at Zack ikke behøvede at give den en ordre de kendte hinanden så godt de bare gjorde de forskellige ting.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sikke en dag - Zack Empty
IndlægEmne: Sv: sikke en dag - Zack   sikke en dag - Zack Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 09:42

Faith smilte lidt af det han sagde og nikkede "så du er snigskytter ?" spurgte hun om og kunne ikke helt forstår det, hun gav et lille grin fra sig da hun hørte navnene på hans hunde "sikke nogle søde navne de har" sagde hun og legede videre med sin tot hår
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sikke en dag - Zack Empty
IndlægEmne: Sv: sikke en dag - Zack   sikke en dag - Zack Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 09:45

"Jeg er en slags snigskytte jeg arbejder bare ikke for hæren, kun for mig selv, men en dag vil jeg arbejde for nogen, eventuelt den amerikanske præsident, han har brug for gode livvagter, som er vant til at overleve i naturen og slå ihjel" sagde Zack og hentydede til det med at skyde, dyr, da han talte om at slå ihjel, han dræbte jo ikke mennesker ellers væsner uden grund, det havde jo været alt for dumt vis han gjorde sådan noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sikke en dag - Zack Empty
IndlægEmne: Sv: sikke en dag - Zack   sikke en dag - Zack Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 09:47

Faith lyttede på hvad han sagde og nikkede stille "når okay" sagde hun bare og viste ikke hvad hun skulle sige til det "kan du godt lide at dræbe ?" spurgte hun og kunne ikke selv se sig at dræbe et eneste væsen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sikke en dag - Zack Empty
IndlægEmne: Sv: sikke en dag - Zack   sikke en dag - Zack Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 09:54

"Næææh... Men jeg kan godt lide at jage" sagde Zack, han elskede jo over alt i verden at jage, han kunne ikke få noget bedre at få tiden til at gå med syntes han, måske fordi han var opvokset i skoven og havde brugt meget af sin tid der, hvilket ikke så mange på hans alder gjorde nu om dage, de sad hellere med vennerne eller på deres computere, men Zack havde ikke engang en computer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sikke en dag - Zack Empty
IndlægEmne: Sv: sikke en dag - Zack   sikke en dag - Zack Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 09:56

Faith nikkede stille og forstod det ikke helt "når okay,, jeg kan ikke slå nået ihjel" sagde hun ærligt og syntes at det var lidt pinligt, hun rykkede sig stille lidt tætter på ham og lag sit hoved på hans skulder og så bare udover vandet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sikke en dag - Zack Empty
IndlægEmne: Sv: sikke en dag - Zack   sikke en dag - Zack Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 09:58

Zacks rygmuskler spændtes da hun lagde sit hovedet på hans skulder men han sagde bare for at henlede opmærksomheden på noget andet "Det er ikke det samme når man bruger et gevær, som når man bruger en kniv eller et andet blankvåben, du har ikke samme kontakt med offeret eller dyret" sagde Zack meget forklarende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sikke en dag - Zack Empty
IndlægEmne: Sv: sikke en dag - Zack   sikke en dag - Zack Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 10:02

Faith så op på hans ansigt med store øjne "men jeg kan ikke dræbe en lille myre engang" sagde hun og bed sig i læben og vende sit blik mod vandet igen, hun legede videre med sin tot hår og tænkte lidt over at dræbe nogen
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





sikke en dag - Zack Empty
IndlægEmne: Sv: sikke en dag - Zack   sikke en dag - Zack Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
sikke en dag - Zack
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Sikke dog.
» Sikke en dag
» sikke en dag //Ozzie//
» Sikke et sted -Zean.
» Sikke en flot dag - Mystique

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: