Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 sikke en dag - Zack

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




sikke en dag - Zack - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: sikke en dag - Zack   sikke en dag - Zack - Page 2 Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 10:07

"Det er slet ikke så slemt" sagde Zack "Det syntes man ihvertfaldet ikke når man er blevet vant til det" sagde Bruce og forklarede hende i detaljer hvordan det var at dræbe et dyr, han ville ikke fortælle hende hvordan det var at dræbe et menneske for hun skulle jo ikke vide, han var morder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sikke en dag - Zack - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: sikke en dag - Zack   sikke en dag - Zack - Page 2 Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 10:08

Faith begynde at nynne højt da han begynde at fortælle det, da hun ikke havde lyst til at høre på det "jeg er for dyrevenlig" sagde hun og lag sine hænder foran sine ører
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sikke en dag - Zack - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: sikke en dag - Zack   sikke en dag - Zack - Page 2 Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 10:11

Zack grinede venligt og sagde "Det er skam helt okay" han havde ingen problemer med hun ikke gad høre på sådan noget, han var faktisk glad for det, for det var bare mærkeligt at snakke om, og folk syntes bare han var mærkelig når han fortalte om det ikke var særligt slemt, for det var det jo slet ikke i hans hjerne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sikke en dag - Zack - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: sikke en dag - Zack   sikke en dag - Zack - Page 2 Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 10:21

Faith åndede lettet op og så bare udover vandet "lad os snakke om nået andet" hviskede hun og bed sig hårdt i læben, ved bare tanken om at folk slog dyr ihjel
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sikke en dag - Zack - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: sikke en dag - Zack   sikke en dag - Zack - Page 2 Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 10:29

"Vil du med ud at svømme?" spurgte Zack og tænkte at det da, bare var en perfekt ide, han kunne godt lide at svømme rundt mellem bølgerne og føle naturens magt og hvordan den kunne kaste rundt med ham, men at han alligevellet kunne overleve, og så var der massere af smukke fisk i havet som man kunne se vis man dykkede ned til dem, men oftest stak de af.. Undtagen delfinerne, de kunne godt finde på at lege med folk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sikke en dag - Zack - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: sikke en dag - Zack   sikke en dag - Zack - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 00:16

Faith tænkte lidt over det og nikkede "det kan vi godt, selv om det sikkert er meget koldt" sagde hun og begynde at tage sine sko af, efter hun havde lukket sin paraply i. hun rejste sig derefter op og tog sin kjole af
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sikke en dag - Zack - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: sikke en dag - Zack   sikke en dag - Zack - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 01:00

Zack spændte kniven på benet igen og løb ud i vandet og smed sig i det og svømmede ud til bølgerne, det var rigtigt koldt men dejligt forfriskende syntes han, og håbede hun mente det samme, for han elskede at svømme næsten lige så højt som han elskede at jage, for det var jo hans ynglingsbeskæftigelse, og han kunne godt lide at lære andre det, eller lære dem at spore dyrene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sikke en dag - Zack - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: sikke en dag - Zack   sikke en dag - Zack - Page 2 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 08:49

Faith rejste sig op og lod sin kjole glide ned, så der kom en flot hvid bikini frem. hun begynde stille at gå udmod vandet, hun mærkede det kolde vand mod sine fødder og smilte imens. han gik hele vejen ud og begynde til sidst at svømme, hun tog en dyb indånding og dykkede ned i vandet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sikke en dag - Zack - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: sikke en dag - Zack   sikke en dag - Zack - Page 2 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 17:25

Zack dykkede ned under vandet og op igen og tog et par rigtige dybe indåndinger og forsvand under vandet igen, og svømmede så hurtigt han kunne hen mod Faith, under vandet og han svømmede kun med benene, da han nåede hen til Faith kunne han ikke lade være med at svømme hen til hende og hive hende i benene, så hun forsvandt ned under vandet, Zack tog blidt fat i Faiths skuldre og hjalp hende op af stå igen, mens han grinede sin røv i lasser.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sikke en dag - Zack - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: sikke en dag - Zack   sikke en dag - Zack - Page 2 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 22:31

Faith fik et lille chok og gav et grin fra sig under vandet, hun vende sit ansigt op af og pustede vandet ud af sin mund så det stod en stråle ud af hendes mund. hun hostede en enkel gang og prikkede ham på næsen "man må ikke gøre sådan nået, klokken er et eller andet og du er anholdt næste gang jeg har mine håndjern på mig" sagde hun som om hun var på arbejde, hun gav et lidt tøsset latter af sig inden hun dykkede ned under vandet. og så sig tilbage efter ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sikke en dag - Zack - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: sikke en dag - Zack   sikke en dag - Zack - Page 2 Icon_minitimeFre 09 Apr 2010, 01:06

Zack skyndte sig at svømme efter hende og greb hende blidt om håndledet så hun let kunne trække hånden til sig og sagde med et udfordrene blik og et stort smil til Faith "Nå, så du kan lide håndjern, hva?" Zack slap hende og kastede sig tilbage med ryggen først, så vandet sprøjtede, og så lo han og rygsvømmede laangsomt væk fra hende, så hun nemt kunne følge med vis hun ville.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sikke en dag - Zack - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: sikke en dag - Zack   sikke en dag - Zack - Page 2 Icon_minitimeFre 09 Apr 2010, 09:00

Faith gav et grin fra sig og holde sine hænder op foran ansigt for ikke at få vand på sig, hun svømmede stille efter ham og grinte "håndjern er gode til at holde sådan nogle drenge som dig fanget" sagde han og kunne godt lide tanken og at sætte nogen i håndjern, det fik hende bare til at føle at hun har magt og den skal ingen tage fra hende. hun fjernede en tot fra sit ansigt og lag sig om på ryggen og baskede sig rundt med benene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sikke en dag - Zack - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: sikke en dag - Zack   sikke en dag - Zack - Page 2 Icon_minitimeFre 09 Apr 2010, 16:59

"Nå nå da da, hvad så vis jeg sagde jeg rendte rundt med en kniv på benet uden blankvåbenstilladelse, men at jeg kunne få dine håndjern af på under et halvt minut, som udbrydderkongen Houdini" Grinte Zack og smilede til Faith, han ville gerne se hans reaktion, selvom hun måske blev bange eller sur eller ville anholde ham viste han hun nok ikke kunne pga. hans træning, og så vidste han at han ville slippe ud derfra uden problemer... Dusørjægerne havde jo folk alle steder og når man så alligevellet bestemte over dem kunne man ligesågodt udnytte det, han smilede til hende og flød bare videre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sikke en dag - Zack - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: sikke en dag - Zack   sikke en dag - Zack - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 08:13

Faith lod sig flyde rundt i vandet og lyttede på hvad han sagde imens "så siger jeg bare at det er dig folk skal bruge når de skal lave alt muligt lort" sagde hun og så over på ham og smilte kærligt, da hun ikke ville tro at sådan en sød fyr kunne være sådan en "ellers ville jeg bare låse dig inde i min lejlighed" sagde hun i en drillende tone og gav et lille tøssegrin fra sig, hun havde sine hænder på sin mave og træk vejret stille og roligt og så op på himlen. mens hun ikke lag mærke til for hun flød hen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sikke en dag - Zack - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: sikke en dag - Zack   sikke en dag - Zack - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 03:01

"Jeg vil gerne låses ind i din lejlighed" lo Zack og svømmede op på siden af hende og blinkede til hende "Med dig, altså", han smilede lidt til hende og pegede ned mod kniven, grinende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sikke en dag - Zack - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: sikke en dag - Zack   sikke en dag - Zack - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 04:12

Faith gav et lille grin fra sig "når okay.. jamen så låser jeg dig nok inde i en dag" sagde hun og blikkede med sit ene øje, hun så stille ned på hans kniv og træk lidt på skulderne "den der er jeg ikke bange for" sagde hun og lag sine hænder på sin mave og træk vejret stille og roligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sikke en dag - Zack - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: sikke en dag - Zack   sikke en dag - Zack - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 04:17

"Jeg troede du ville anholde mig" lo Zack med et frækt glimt i øjet, og smilede skævt til hende, mens han svømmede rundt om hende og under hende et par gange.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sikke en dag - Zack - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: sikke en dag - Zack   sikke en dag - Zack - Page 2 Icon_minitimeTors 15 Apr 2010, 00:37

Faith så efter ham og grinte lidt og rystede på hovedet "jeg er ikke på arbejde lige nu" sagde hun og svømmede bare videre, mens hun så efter ham med et smil på læben
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





sikke en dag - Zack - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: sikke en dag - Zack   sikke en dag - Zack - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
sikke en dag - Zack
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: