Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 New lifestyle ^^

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 12 ... 21  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 3 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 08:49

''Neeej det må du ikke sige..'' mumlede hun og gik baglæns hen af stranden men's hun holdt begge han's hænder i sine. Hun kiggede på ham og sukkede lidt da hun ikke kunne lide når han sagde sådan..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 3 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 09:07

Andy så på hende mens han bare gik med hende "undskyld" sagde han bare og bed sig i læben og smilte svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 3 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 09:13

Pandora stoppede med at gå og sukkede svagt. ''Det gør ikke noget.. Bare du lover ikke at gøre noget der vil skade dig selv..'' sagde hun og smilte kort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 3 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 09:17

Andy træk på skulderne og så på hende med store øjne, da han allerede havde gjort nået ved sig selv. men hans ærmer skjulte forbindingen på sine arme, og han havde ikke tænkt sig at sige nået om det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 3 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 09:24

Pandora lagde hovedet på skrå og havde godt bemærket de store øjne men troede ikke det var noget. ''Hvad?'' mumlede hun og kiggede underligt på ham. Hun holdt stadig i han's hænder og gik et lille skridt frem mod ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 3 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 09:28

Andy så bare på hende og rystede på hovedet "intet" sagde han bare og tog sine hænder til sig og lag dem ned i sine lommer
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 3 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 09:36

''hmm okay'' mumlede hun og satte sig ned men's hun kiggede op på ham. Hun kiggede på sine hænder og pillede lidt ved en ring hun havde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 3 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 09:47

Andy blev bare stående og så ned på hende og havde ikke lyst til at fortælle det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 3 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 09:51

Pandora kravlede hen til ham og smilte lidt. ''Kom'' hviskede hun og hentydede til at hun ville have ham til at sætte sig ned. Hun pillede lidt ved sit blonde hår der hang ned over hende's skuldre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 3 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 09:55

Andy tog sine hænder op af lommerne igen og satte sig ned "glad nu ?" spurgte han om og bed sig i læben og sad bare helt stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 3 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 09:59

Pandora sukkede og kunne slet ikke genkende denne Andy. Han, var helt anderledes. Ja, han var ked af det men alligevel kunne hun bedst lige den gamle Andy. Hvis dog bare Dean aldrig var død.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 3 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 10:02

Andy så på hende og tænkte lidt over det "jeg har ikke fortalt sandheden" hviskede han og havde det dårligt over at lyve for hende, selv om hun ville blive sur så kunne han ikke lade være
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 3 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 10:05

''Hvad?'' Sagde hun og kiggede på ham med store øjne. Hun ventede tålmodigt og sukkede. Hvad havde han gjort?..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 3 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 10:13

Andy tænkte lidt over det og træk op i sine ærmer, så han viste sine forbindinger frem "David.. en ven kom inden jeg gjorde nået slemmer" hviskede han og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 3 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 21:19

Pandora kiggede lidt på bandagerne og sank en klump. ''Jamen.. Lov mig du ikke gør det igen'' hviskede hun stille og kiggede ned i sandet. Hun havde forfærdeligt lyst til at græde både på grund af det her også for han's skyld..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 3 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 22:00

Andy så på hende og rystede på hovedet "jeg har lovet en af mine bedste venner at jeg ikke vil begå selvmord, jeg kan ikke lov at gøre skade på mig selv" sagde han og mente det, da han ville havde smerten væk på den ene eller den anden måde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 3 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 22:11

Pandora tænkte lidt over det og sukkede så. ''Bare du ikke begår selvmord eller gør noget værre end det..'' mumlede hun og kiggede på ham. Det var svært at se ham være ked af det og at han gjorde skade på sig selv gjorde det bare endnu værre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 3 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 22:33

Andy træk på skulderne og træk ærmerne ned igen "jeg lover jeg" sagde han og smilte svagt til hende, han skammede sig lidt over det han havde gjort og syntes at det var lidt pinligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 3 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 22:44

''Godt'' hviskede hun og smilte kort til ham. Hun havde lyst til at lave et eller andet men hvad vidste hun ikke. ''Hmm, hvad vil du lave?'' spurgte hun og kiggede nysgerrigt på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 3 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 22:45

Andy så sig stille om og træk på skulderne "det ved jeg faktisk ikke" sagde han og lag sit ned og så op på stjernene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 3 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 22:48

Pandora tænkte lidt og kiggede ind i skoven lidt oppe at stranden. ''Hm.. Jeg er sulten'' hviskede hun stille. Hun skulle stadig vende sig til at drikke blod fra dyr og var tit sulten da det ikke mættede så meget som et menneske..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 3 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 23:13

Andy vende sit blik mod hende og smilte "skal vi finde et menneske ?" spurgte han om da han jo ikke viste at hun havde begynd at drikke blod, han lag sine hænder ned i lommerne og vende sit blik op mod himlen igen og smilte stort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 3 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 23:22

Pandora smilte lidt og måtte faktisk godt suge blod fra et menneske hvis bare hun ikke dræbte eller lemlæstede det. ''Ja, det kan vi godt.. Men egentlig er jeg begyndt på dyr'' svarede hun. Faktisk ville hun bare have et sidste menneske inden hun begyndte rigtigt på blodet fra dyrene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 3 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 23:25

Andy satte sig hurtigt op og så over på hende "dyr ?? så har jeg jo mistet min makker i at jage" sagde han og gav et lille suk fra sig, da han elskede at jage med hende og rejste sig op og nikkede "men hvis du gerne vil havde den sidste" sagde han og bed sig lidt i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 3 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 23:31

''Undskyyyld men han dræber mig hvis han finder ud af at jeg drikker fra mennesker igen'' sukkede hun og rejste sig op igen. Pandora knyttede irreteret hænderne da hun ikke havde gjort det med vilje men blev nødt til at overgive sig til ham. ''Heeey.. Vi kan stadig jage jeg må bare ikke tage så meget blod fra dem. De skal helst overlevede'' sagde hun og smilte lidt opmuntrende til ham. Hun elskede også at jage med ham men det kunne de stadig gøre selvom hun drak fra dyr.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





New lifestyle ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
New lifestyle ^^
Tilbage til toppen 
Side 3 af 21Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 12 ... 21  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: