Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 New lifestyle ^^

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 11 ... 21  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 06:26

Andy træk på skulderne og gav et suk fra sig, han fugtede sine læber og viste ikke hvad han skulle sige "men jeg kan ikke være glad når han ikke er her" sagde han og lag sine arme tætter omkring hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 06:31

Pandora puttede sig endnu tættere ind til ham og nød at være i han's favn. ''Tror du ikke Dean ville blive glad hvis du nu prøvede at komme videre?..'' mumlede hun ind mod han's skulder og kiggede op på ham. Hun ønskede bare af alt han ville blive glad og lykkelig igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 06:33

Andy træk på skulderne og nussede hende videre på ryggen "jov det ville han nok" hviskede han og åbnede sine øjne og vende sit blik mod hende, han gav et lille suk fra sig "men problemet er at jeg ikke selv kan komme videre" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 06:37

Pandora kiggede op på ham igen og smilte lidt til ham. ''Nej.. Men du kunne prøve så godt du kan'' hviskede hun og prøvede af alt lige nu at opmuntre ham. Hun lagde sine arme om ham og klemte blidt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 06:44

Andy lukkede sine øjne i igen og rystede på hovedet af det hun sagde "men jeg har prøvet.. jeg kan ikke blive glad" sagde han og lag sit hoved på hendes skulder igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 06:49

''Søde.. Du har en masse venner der vil gøre alt for at muntre dig op og der elsker dig. Og jeg vil gøre alt for at gør dig glad igen uanset hvad der skal til'' hviskede hun og nussede ham på ham på ryggen. ''Alt'' mumlede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 06:50

Andy rystede på hovedet af det hun sagde "nej du ville ikke" sagde han og fugtede sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 06:55

''Jo jeg vil så.. Du er den eneste dreng jeg har holdt så meget af'' hviskede hun stille og det passede alt det hun sagde. Hun ville aldrig lyve overfor ham også slet ikke når han var så ked af det som han var nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 07:09

Andy gav et smil fra sig og træk på skulderne "du er ikke forelsket i mig vel ?" spurgte han om og hævede det ene øjebryn og nussede videre på hendes ryg
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 07:15

''Nej selvfølgelig ikke'' mumlede hun og grinte lidt. Hun smilte lidt hemmelighedsfuldt og puttede sit ansigt ind mod han's skulder. ''Du er bare min bedste ven'' mumlede hun lidt utydeligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 07:16

Andy nikkede og var glad for at høre det "det er godt" sagde han og nussede hende på ryggen, og lag sin kind mod hendes hoved "jeg er træt af folk der er forelsket i mig" hviskede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 07:23

''Kan jeg nu godt forstå folk bliver'' svarede hun drillende. Hun lukkede øjnene og lod ham ligge med han's hoved på sit. Der var aldrig rigtigt nogen der havde været forelsket i hende men hun var heller ikke så vild med alt det kærlighed..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 07:25

Andy hævede det ene øjebryn af hende "men det kan jeg ikke" sagde han og ville bare helst havde folk til at lade være med at blive forelsket i ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 07:31

Pandora smilte lidt og sagde intet til det. Hun kunne altså ikke forstå at han ikke ville have at der var nogen der ikke skulle være forelsket i ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 07:46

Andy nussede hende bare videre på ryggen og gav et suk fra sig "jeg er træt af at jeg gør folk kede af det fordi de ikke kan få mig" hviskede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 07:51

''Neeej, det kan du ikke gøre for. Det må folk lige leve med'' svarede hun og smilte lidt. Hun kiggede ned og så at de stadig sad i vandet. ''Hmm'' mumlede hun og grinte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 07:52

Andy træk let på skulderne og viste ikke hvad han skulle sige "men det er svært for mig at leve med" hviskede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 08:05

''Hmm.. Ja jeg ved det godt..'' hviskede hun forsigtigt og lagde hovedet mod han's skulder. ''Jeg er glad for jeg ikke har en kæreste og aldrig har haft det'' mumlede hun og kiggede ud i luften..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 08:10

Andy gav et lille grin fra sig "det skal du også være glad for" sagde han og syntes at det var lidt pinligt at han sagde sådan nået, men han mente det da han syntes at det var besværligt at havde en kæreste "du skal være stolt" hviskede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 08:14

''Tro mig! det er jeg også'' svarede hun og smilte stort. Det kunne godt være en ulempe nogengange ikke at have en kæreste men ellers..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 08:25

Andy smilte svagt og rejste sig op og rakte sin hånd ned til hende "jeg fryser skal vi ikke gå lidt ?" sagde han da han jo ikke var som hende en vampyr
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 08:30

Pandora tog imod han's hånd og var med lethed oppe. ''Jo'' Hende's gemacher og nederdel var blevet helt våde og hun sukkede lidt men var egentlig ligeglad. Hun holdt stadig hans hånd og trak ham med ind mod stranden selvom der ikke var så langt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 08:33

Andy gik bare med hende og kunne godt mærke at hele hans bukser var våde, han tog sin hånd ned i lommen og tog sine smøger op "åh nej" sagde han og kastede dem væk da de var ødelagte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 08:40

''Ihh det er ikke sundt du kan dø af det!'' sagde hun og kunne først derefter høre hvor dumt det lød efter hun havde sagt det. ''ups'' mumlede hun og kiggede dumt på ham. Hun lukkede øjnene og grinte lidt af det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 08:43

Andy rystede på hovedet af hende "hvis jeg kunne dø af det så har jeg røget mange flere" sagde han og nussede blidt hendes hånd mens han bare gik videre med hende
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





New lifestyle ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
New lifestyle ^^
Tilbage til toppen 
Side 2 af 21Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 11 ... 21  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: