Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Forvillet sig ind i skoven...(Eaki)

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Forvillet sig ind i skoven...(Eaki) Empty
IndlægEmne: Forvillet sig ind i skoven...(Eaki)   Forvillet sig ind i skoven...(Eaki) Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 09:56

Dato : 4 april
Årstid : Forår
Dag : Søndag
Vejr : Overskyet, udsigt til regn
Sted : Dybt inde i den triste skov
Tid : 20:48
Omgivelser : Træer, træer og atter træer

Hun gik i sine egne tanker. Gik bare og tænkte på sin bedstemor som døde for nylig. Hun kneb en tårre. Hun lukkede øjnene imens hun gik men åbnede dem hurtigt igen og så at hun havde forvillet sig ind i den triste skov. Hun blev lidt bange og så sig omkring. *Det skal nok gå...* Tænkte hun og vendte sig om. Hun skulle til at gå igen da hun hørte en gren knække. Det gav et sæt i hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvillet sig ind i skoven...(Eaki) Empty
IndlægEmne: Sv: Forvillet sig ind i skoven...(Eaki)   Forvillet sig ind i skoven...(Eaki) Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 10:01

Hun rør bunde i sumpen. Hendes hår hvirvler omkring i det beskidte vand. Hun svømmer op mod overfladen. Vandet spørjter da hun ryster hovedet for at få vandet ud af øjnene. Hun ser sig omkring. Alt er stille. Hun går op af sumpen og hen på et lille klæde. Hun sætter sig med armene rundt om benene og hører en gren knække under klædet. Ignorere lyden og lytter bare til alt andet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvillet sig ind i skoven...(Eaki) Empty
IndlægEmne: Sv: Forvillet sig ind i skoven...(Eaki)   Forvillet sig ind i skoven...(Eaki) Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 10:10

Hun er ikke den mest bange af sig så hun går mod lyden af knækket. Hun står bag et træ da hun ser en pige sidde, helt våd, på et klæde. *Skulle jeg snakke med hende?? Nej... Hvem ved hvad hun er...* Tænkte hun imens hun så på pigen. Hun kigger på hendes hoved og kan se et spidst ører stikke ud under det våde hår. *Elver!!* Tænker hun og får store øjne. Hun bevilder sig hen imod pigen, men falder over en sten i skoven som hun ikke havde set. "Av!!" Siger hun og holder hånden på hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvillet sig ind i skoven...(Eaki) Empty
IndlægEmne: Sv: Forvillet sig ind i skoven...(Eaki)   Forvillet sig ind i skoven...(Eaki) Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 10:13

Hun farer sammen ved lyden af en andens stemme. Hun rejser sig hurtigt op og stiller sig med ryggen op af et træ. Ser sig forvillet omkring. Får øje på pigen. "Hvem er du?" Spørge hun pigen der ligger på jorden. Stiller sig afventende, med tilbageholdt åndedræt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvillet sig ind i skoven...(Eaki) Empty
IndlægEmne: Sv: Forvillet sig ind i skoven...(Eaki)   Forvillet sig ind i skoven...(Eaki) Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 10:17

Hun ser op på pigen. Rødmer lidt og rejser sig. "Mi... Mit navn er Minori" Siger hun og ser på pigen. "Og du?" Hun ligger hovedet på skrå og ser spørgende på hende. Hendes åndedræt er helt roligt, mens hendes øjne er knivskarpe. *Hun virker bange i det...* Tænker hun, men fortryder det efter hun ser hendes blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvillet sig ind i skoven...(Eaki) Empty
IndlægEmne: Sv: Forvillet sig ind i skoven...(Eaki)   Forvillet sig ind i skoven...(Eaki) Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 10:20

Løfter det ene øjenbryn. "Eaki... Og øhm... Hvorfor sniger du dig ind på mig?" Spørger hun. Undersøger pigen. *Jeg har aldrig set hende før... Hvorfor mon hun er her?* Tænker hun. Hun fjerner sig fra træet og går hen og samler klædet op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvillet sig ind i skoven...(Eaki) Empty
IndlægEmne: Sv: Forvillet sig ind i skoven...(Eaki)   Forvillet sig ind i skoven...(Eaki) Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 10:23

*Eaki? Underligt navn...* Tænker hun og ser på Eaki. "Tjaah... Jeg gik bare og tænkte og så var jeg pludselig her... Jeg hørte en gren knække og gik mod lyden. Jeg så dig sidde på det der klæde" Siger hun og peger på klædet. "Jeg så dine ører og tænkte med det samme: Hey, elver!" Siger hun og smiler skævt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvillet sig ind i skoven...(Eaki) Empty
IndlægEmne: Sv: Forvillet sig ind i skoven...(Eaki)   Forvillet sig ind i skoven...(Eaki) Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 10:26

Tager klædet over hovedet så det dækker ørene. "Jeg aner ikke hvad du snakker om..." Siger hun og kigger direkte på Minori. Begynder at gå imod sin hytte. "Det er sent, du må hellere se at komme tilbage til... Hvor du end kommer fra!" Siger hun imens hun går forbi hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvillet sig ind i skoven...(Eaki) Empty
IndlægEmne: Sv: Forvillet sig ind i skoven...(Eaki)   Forvillet sig ind i skoven...(Eaki) Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 10:30

Hun ser efter hende. "Nej vent!" Råber hun næsten efter hende. "Altså... Jeg tror jeg er farret vild og..." Siger hun og ser ned i jorden. Hun sukker. "Og jo! Jeg ved du er en elver!"¨Siger hun og fjerner håret fra sine ører. Hun smiler og ligger hovedet på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvillet sig ind i skoven...(Eaki) Empty
IndlægEmne: Sv: Forvillet sig ind i skoven...(Eaki)   Forvillet sig ind i skoven...(Eaki) Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 10:41

Hun stopper og vender sig om. "okay....så hvad du er faret vild og nu vil du så have mig til at hjælpe dig med at finde ud igen eller hvad?"siger hun. ryster på hovdet og begynder at gå igen. stopper og og drejer halvt om " du kan ikke nå at komme ud af den her skov inden det bliver mørkt, så med mindre du har en lygte kan jeg ikke hjælpe dig lige nu" siger hun. hun vender sig om igen og begynder at gå lige så stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvillet sig ind i skoven...(Eaki) Empty
IndlægEmne: Sv: Forvillet sig ind i skoven...(Eaki)   Forvillet sig ind i skoven...(Eaki) Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 10:46

Hun ser på Eaki og sukker dybt. "Fedt... Så hvad nu... Skal jeg blive her inde for evigt? Blive dræbt af en dusørjæger eller hvad der ellers kan forvilde sig her ind?" Siger hun og vender sig om. "Det er vel også ligemeget... Ingen vil savne mig... Jeg har ikke mer familie..." Siger hun og fælder en tårre. Hun ser ned på jorden og ser noget kravle. *En edderkop...* tænker hun og maser den. *Sådan vil det også gå mig...* Tænker hun og ser stille om på Eaki og så tilbage ned i jorden. Hun kigger på den maste edderkop.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvillet sig ind i skoven...(Eaki) Empty
IndlægEmne: Sv: Forvillet sig ind i skoven...(Eaki)   Forvillet sig ind i skoven...(Eaki) Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 10:52

hun stopper op og lader armene falde ned langs siden. Hun puster stille ud. " fint, kom med mig" siger hun og vender sig om og kigger på hende. "jeg kan vel lige så godt hjælpe dig, jeg bor i skoven. du kan overnatte hos mig. så hjælper jeg dig ud imorgen"
Hun vender sig om igen og begynder at gå imod hytten.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvillet sig ind i skoven...(Eaki) Empty
IndlægEmne: Sv: Forvillet sig ind i skoven...(Eaki)   Forvillet sig ind i skoven...(Eaki) Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 10:55

Minori vender sig stille om da Eaki begynder at snakke. Hun lyser op og ser på Eaki med et kæmpe smil. "Tak, tak, tak, tak, tak!" Siger hun og hopper efter hende. Hun kan mærke en brise komme mod dem. Hun lukker øjnene og lader den blæse hendes hår bagud, og få tøjet til at bølge. Da brisen er væk åbner hun stille sine øjne og smiler til Eaki.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvillet sig ind i skoven...(Eaki) Empty
IndlægEmne: Sv: Forvillet sig ind i skoven...(Eaki)   Forvillet sig ind i skoven...(Eaki) Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 11:02

"jaja...." siger hun bare og går videre. *man hun er noget af en speciel en. Hun går stadig imod hytten. En lille hytter kommer frem et stykke foran dem, " så er vi der næsten" siger hun, går hen og atger fat i dør håntaget og lukker dem ind. " okay det er så her jeg bor, bare sæt dig et eller andet sted. lad so om du er hjemme" siger hun og går hen imod en komode der står i et hjørne af rummet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvillet sig ind i skoven...(Eaki) Empty
IndlægEmne: Sv: Forvillet sig ind i skoven...(Eaki)   Forvillet sig ind i skoven...(Eaki) Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 11:05

Minori går med Eaki. Hun går indenfor og ser sig omkring. "Wow! Her er hyggeligt!" Siger hun med et smil. "Bor du her alene?" Siger hun og ser nysgerrigt over på Eaki. Hun ser en stol ved et vindue og går hen og sætter sig. *Hmm... Eg...* Tænker hun imens hun stryger sin hånd over bordoverfladen. Hun smiler svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvillet sig ind i skoven...(Eaki) Empty
IndlægEmne: Sv: Forvillet sig ind i skoven...(Eaki)   Forvillet sig ind i skoven...(Eaki) Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 11:12

"øhmmm.....kan du se nogen andre?" spørger hun for at drille. Hun går hen og sætter sig på hendes seng der består af to tykke mardasser. hun kigger ned i jorden, *måske skulle jeg tænde noget lys*
Hun rejser sig stille op igen og går hen til vindues karmen og tænder et starin lys der står der på. Der efter går ud rundt til flere starin lys der står rundt omkring i det store rum, i flere forskelling størelser former og farver.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvillet sig ind i skoven...(Eaki) Empty
IndlægEmne: Sv: Forvillet sig ind i skoven...(Eaki)   Forvillet sig ind i skoven...(Eaki) Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 11:21

Minori ser på Eaki og rækker stille tunge for sjov. Hun smiler svagt som før og ser på at hun tænder lysene. "Har du ikke elektrisitet?" Spørger hun og kigger op i loftet efter en lampe eller noget. Hun ser over mod Eakis seng efter en sengelampe, hun sukker. "Overhovedet..." Siger hun og ser på Eaki.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvillet sig ind i skoven...(Eaki) Empty
IndlægEmne: Sv: Forvillet sig ind i skoven...(Eaki)   Forvillet sig ind i skoven...(Eaki) Icon_minitimeSøn 18 Apr 2010, 02:56

hun ser på minori " jeg bor i en hytte i en skov det er ikke lige frem fordi der er helt vildt mange ledninger i jorden" hun går over og sætter sig på en stol ved siden af minori. "beklager hvis jeg ikke er helt vildt gæstfri. jeg plejer ikke at får besøg herude" Hun sukker og ser afventende på minori.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvillet sig ind i skoven...(Eaki) Empty
IndlægEmne: Sv: Forvillet sig ind i skoven...(Eaki)   Forvillet sig ind i skoven...(Eaki) Icon_minitimeSøn 18 Apr 2010, 03:06

Hun ser på Eaki. "Nej, men der er noget der hedder batteriet??" Siger hun med et løftet øjenbryn. Hun ser rundt og får øje på et plante i en vindueskarm. Hun smiler stort og får en let brise til at få duften over til hende. Hun lukker øjnene og dufter til plantes duft. "Hmm... Hvor lang tid siden er det du sidst har vandet den plante?" Siger hun, åbner sine øjne og ser over på Eaki.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvillet sig ind i skoven...(Eaki) Empty
IndlægEmne: Sv: Forvillet sig ind i skoven...(Eaki)   Forvillet sig ind i skoven...(Eaki) Icon_minitimeSøn 18 Apr 2010, 03:10

eaki ser over på planten.
" tja lad os bare sige at jeg har været væk i en stykke tid" Hun smiler stille og kigger over på minori. "hvad med dig hvor kommer du egentligt fra" hun er lidt nysgerigt på hende. "jeg tror aldrig før jeg har mødt en som mig".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvillet sig ind i skoven...(Eaki) Empty
IndlægEmne: Sv: Forvillet sig ind i skoven...(Eaki)   Forvillet sig ind i skoven...(Eaki) Icon_minitimeSøn 18 Apr 2010, 03:14

"Jeg kommer inde fra byen. De steder jeg er, er jeg ikke i særlig lang tid... Der er personer der kender alle i byen, som kun har fået et glimt af mig 2 eller 3 gange." Siger hun og rejser sig. "Har du en vandekande?" Hun ser på Eaki med et spørgende blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvillet sig ind i skoven...(Eaki) Empty
IndlægEmne: Sv: Forvillet sig ind i skoven...(Eaki)   Forvillet sig ind i skoven...(Eaki) Icon_minitimeSøn 18 Apr 2010, 03:25

Eaki ser på dig: " har du tænkt dig at vande mine plant?" hun sukker og rejser sig . "jeg har ikke nogen vandkande" ser på hende og går over mod planten og dig. Hun sætter hendes hånd over planten, og får vand til at flyde ud at hånden på hende. "jeg bruger hænderne til sådan noget" Ser op på minori.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvillet sig ind i skoven...(Eaki) Empty
IndlægEmne: Sv: Forvillet sig ind i skoven...(Eaki)   Forvillet sig ind i skoven...(Eaki) Icon_minitimeSøn 18 Apr 2010, 03:29

Hun ser på det og sukker. "Jarh okay, hvordan kunne jeg vide det?" Siger hun og sætter sig tilbage på stolen, og læner hovedet på hånden og sukker. Hun ser rundt. "Hvor skal jeg så sove?" Siger hun og ser på Eaki med et løftet øjenbryn. Hun ser lidt irriteret ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvillet sig ind i skoven...(Eaki) Empty
IndlægEmne: Sv: Forvillet sig ind i skoven...(Eaki)   Forvillet sig ind i skoven...(Eaki) Icon_minitimeSøn 18 Apr 2010, 03:41

Eaki ser på minori. "som jeg sagde før er jeg ikke vandt til at have gæster. så du må sobve i sengen og så sover jeg i hængekøjen"
Ser rundt for at finde en tæppe som hun kan sove med. Tager et tyg tæppe ne fra hylderne og går hen og giver det til minori. " jeg håber det er godt nok" siper hun og går hen og tager hængekøjen frem fra hjørnet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvillet sig ind i skoven...(Eaki) Empty
IndlægEmne: Sv: Forvillet sig ind i skoven...(Eaki)   Forvillet sig ind i skoven...(Eaki) Icon_minitimeSøn 18 Apr 2010, 03:44

"Tak..." Siger hun og ser hen på Eaki. Hun tager det og går hen mod sengen. Hun ser rundt og sukker. *Hvorfor skulle jeg også lige gå her ind... Her er vildt beskidt!* Tænker hun og sukker. Hun sætter sig på sengen og ser rundt igen. *Hvordan kan hun leve her...* Tænker hun og ser på Eaki, så ser hun rundt igen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Forvillet sig ind i skoven...(Eaki) Empty
IndlægEmne: Sv: Forvillet sig ind i skoven...(Eaki)   Forvillet sig ind i skoven...(Eaki) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Forvillet sig ind i skoven...(Eaki)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» En tur i skoven
» Gå tur i skoven.
» Her i skoven...
» en tur i skoven ?
» I skoven..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: