Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 silent like death??

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




silent like death?? Empty
IndlægEmne: silent like death??   silent like death?? Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 06:09

Tid :: Irl
vejr :: Lunt, men det regner og himlen er næsten helt sort
sted :: Skoven dybt inde i skoven.
omgivelser :: ingen at se men mange lyde at høre
dato :: irl




Yuuki var taget en tur hen til L sunisha for ikke at blive opdaget at hun var en engel fordi vis hun fløj rundt i la sunisha kunne nogen måske genkende hende og det ville blive fatalt efter som det var der, der boede flest vampyr og demoner. Hun havde sølv farvede vinger som der afspejlede sig i lyset fra gade lygterne når hun fløj ind under dem bare for at øve sig yderligere i at flyve. da hun nærmede sig en skov syntes hun at kunne se nogen nede i den så hun landet tille foran skoven og tog sine vinger ind for ikke at blive opdaget. Hun kiggede rundt mens regnen stille faldt ned og havde gjordt hendes t-shirt og grå jeans helt våde. Hun bar næsten aldrig jakke efter som hun ikke frøs så let og desuden var det også meget lummert den dag.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




silent like death?? Empty
IndlægEmne: Sv: silent like death??   silent like death?? Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 08:32

Zack var på jagt den dag og lå fuldstændigt kamofleret i det høje græs, så det var klart hun ikke havde set ham, men han havde set hende, han smilede lidt, han syntedes det var et smukt syn at pigen fløj rundt på den måde, og han ville vente til hun kom ned og så måske snakke lidt med hende tænkte han og glemte helt han var på jagt, og overså de forskellige dyr mens han bare lå og kiggede på den smukke engel der fløj rundt, han kunne skyde hende ned vis han ville men sådan var han ikke, han ville ikke skyde hende ned bare beundre hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




silent like death?? Empty
IndlægEmne: Sv: silent like death??   silent like death?? Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 08:38

Yuuki kiggede rundt i skoven lidt og nærmest svævede over jorden fordi hun gik så elegant hun slog sine vinger ud i det månen var højt på himlen nu. Månens stråler ramte stille hendes sølv vinger nogne gange så hun rigtig lyste op, regnen havde lagt sig stille og Yuuki var stadig driv våd men på en sexet måde med hendes hår der ellers var glat men altid fik nogen prinsesse agtig slange krøller når det blev vådt. Hun kiggede rundt med et is blå agtige øjne, hun var tæt på Zack nu da hun gik rundt om næsten alle træ dansende agtig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




silent like death?? Empty
IndlægEmne: Sv: silent like death??   silent like death?? Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 08:40

Zack sneg sig uden problemer om bagi hende og rejste sig han var totalt kamofleret og havde kamoflace farve i ansigtet Zack sukkede dybt som en der var forelsket og sagde "Hvor er du smuk..." og gav hende elevatorblikket, han syntes hun var meget køn i forhold, til mange andre engle, men det var måske bare ham det mente det, tænkte han, han vidste det ikke, men hende her ville han ikke skræmme væk ved at røbe han var dusørjæger, for han dræbte eller fangede jo ikke folk uden grund, han var ret rimelig og retfærdig, det syntedes han også selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




silent like death?? Empty
IndlægEmne: Sv: silent like death??   silent like death?? Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 08:46

Yuuki vendte sig stille om og fik et lille skrig frem"Argh!" hun så på Zack i mens hun stille tog hånden for munden og kiggede på den mystiske fyr foran sig og rødmede meget let da han gav hende elevator blikket. hun så på ham stille med de blanke øjne der lignede månens sjæle ven, men var helt is blå men dog varme at kigge i og fangede en med det samme. hun kiggede på ham hun havde ingen evner ud over en men den kunne ikke fortrylle folk eller noget. hun havde aldrig mødt et menneske eller dusørjæger før. Hun så på fyren og fik stille en lyd frem fra de rosa lyse røde læber"Hvem... hvem er du??" hun kiggede undrende og nysgerrigt på ham og strøg stille en hårlok væk fra hendes klare fejlfri ansigt og kiggede på ham som et nysgerrig barn
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




silent like death?? Empty
IndlægEmne: Sv: silent like death??   silent like death?? Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 08:48

"Jeg lever af skoven, og håber den vil tage mig en dag, det er en værdig død for mig, jeg er en skovens mand" smilede han til hende "Fryser du?" sagde han og rakte hende sin kamoflace jakke, han havde en stram sort t-shirt indenunder med lange ærmer, men man kunne stadig tydeligt se hans muskler "Tag jakken på" sagde han med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




silent like death?? Empty
IndlægEmne: Sv: silent like death??   silent like death?? Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 08:52

Yuuki så op ham stille og havde for længst slået sine vinger ind.. hun kiggede op hans krop meget da han tog jakken af og tænkte*årh!!! hvor er han dog..... dog veltrænet og smuk..... jeg .... jeg helt flov ...* hun kiggede på ham med den røde nuance i hendes næsten hvide kinder og tog stille jakken på og sagde"tak mit navn er forresten Yuuki Kaname Cross" hun fik et smil frem på sine læber og kiggede stille på ham i det hun sagde med en smuk livlig stemme"hvad er dit navn så?? skov mand"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




silent like death?? Empty
IndlægEmne: Sv: silent like death??   silent like death?? Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 08:54

Zack grinede højt "mit navn er Zack.." sagde han og tog hendes hånd og sagde "jeg går ud fra du ikke kender skoven særligt godt, skal jeg vise dig ud af den?" spurgte han venligt og smilede til hende *sig nu ja..* tænkte Zack og havde besluttet sig for han ville vælge den længste vej så de kunne nå at snakke lidt, vis hun altså sagde ja til hans lille tilbud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




silent like death?? Empty
IndlægEmne: Sv: silent like death??   silent like death?? Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 08:59

Yuuki rødmede meget som en lille skolepige ville ha gjordt da han tog blidt hendes hånd og sagde"jeg ... øhm nej jeg kender egenlig ikke skoven overhovedet ser du jeg bor ikke i byen men ja det må du meget gerne og Zack?? sikke et smukt navn du er den første jeg møder med det navn" hun grinte lidt og nikkede til hans tilbud om at hun gerne ville ha han følgede hende ud af skoven
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




silent like death?? Empty
IndlægEmne: Sv: silent like death??   silent like death?? Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 09:02

Zack smed sin riffel over skulderen, og tog hendes hånd og begyndte at gå mod en sti der førte ind i skoven og derefter ud "Jeg elsker skoven" sagde Zack og han elskede den, han syntes hun havde dejlige bløde hænder og tænkte lidt *hvor mon hun bor?*... Zack sagde "Hvor... Hvor bo... Hvor bor.. Nej glem det" sagde han og var bange for at virke anmasende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




silent like death?? Empty
IndlægEmne: Sv: silent like death??   silent like death?? Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 09:05

Yuuki kiggede på Zack og rødmede let i det hun kiggede stille på ham da han prøvede at sige noget og med et smil på læberne kiggede hun på ham og fangede hans blik og så på hans dejlige smukke øjne og sagde"hvor jeg bor?? Wauw jeg vidste aldrig jeg skulle finde en der var så nysgerrig som mig?? men det okay jeg bor faktisk noget styk væk her fra i Werclare ? vis du kender den?? og Jeg kan os godt li skoven den er utrolig smuk om aften og sådan som solen eller månens stråler laver små skygger ved træerne" hun kiggede på Zack og rødmede mere og tænkte*hvor har han dog nogen dejlige hænder og wauw hans øjne hvor er de smukke!*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




silent like death?? Empty
IndlægEmne: Sv: silent like death??   silent like death?? Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 09:12

Zack smilede lidt til hende og sagde så "Jeg bor hos en plejefamilie i en villa, jeg har hele kælderen for mig selv" sagde han og smilede lidt til hende og kiggede så ned i jorden og kiggede så på hende igen, hun var faktisk utrolig smuk tænkte han, men han vidste ikke helt hvad han skulle gøre eller sige, så han så bare ned i jorden og satte farten lidt ned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




silent like death?? Empty
IndlægEmne: Sv: silent like death??   silent like death?? Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 09:19

Yuuki kiggede på Zack lidt i det hun stoppede op og kiggede på ham og sagded"stå lige stille??" hun gik ind foran ham og kiggede ham i øjnene og sagde"ja det syntes jeg nok dine øjne er utrolig smukke ved du godt det og de siger mig at du er et retfærdigt Menneske" hun vidste jo ikke om han var et væsen eller noget efter som hun ikke kunne fornemme sådan noget. hun smilede sødt og tog blidt om hans håndled og kiggede på ham sødt og sagde"skal vi gå videre søde" hun grinte sødt og gik stille videre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




silent like death?? Empty
IndlægEmne: Sv: silent like death??   silent like death?? Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 09:23

"Ja lad os gå videre" smilede Zack, og tog hendes hånd og gik videre med hende, og kiggede på stjernene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




silent like death?? Empty
IndlægEmne: Sv: silent like death??   silent like death?? Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 09:29

Yuuki rødmede let og kiggede på ham og sagde"såå?? hvor er du fra Zack?? og hvordan har du dog fået de muskler og den overkrop" hun rødmede let og roede sig lidt i håret med den frie hånd så det sad lidt mere sexet og vildt i mens hun stille og erotisk slikkede sig om læberne for at fugte dem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




silent like death?? Empty
IndlægEmne: Sv: silent like death??   silent like death?? Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 09:33

"Jeg ved det ikke" sagde Zack "Og af at leve meget i naturen og sidde inde, man har ikke så meget andet at tage sig til end at pumpe jern" sagde Zack, som havde været meget glad for han havde fået lov til at bruge vægte dengang, for ellers havde han aldrig fået den styrke han havde idag, og de evner.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




silent like death?? Empty
IndlægEmne: Sv: silent like death??   silent like death?? Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 09:45

Yuuki kiggede på Zack med store øjne og sagde"Wauw men det klær dig også" hun rødmede let og kiggede på ham i det hendes blik studerede hans krop. man kunne se noget af hendes g-streng stikke lidt over kanten at hendes bukser fordi at hendes t-shirt havde sådan trukket sig op.. hun rystede lidt af kulden og sagde"det er er en smuk aften syntes du ikke?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




silent like death?? Empty
IndlægEmne: Sv: silent like death??   silent like death?? Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 09:48

Zack, rykkede meget tættere på Yuuki og lagde en arm om livet på hende, og førte den langsomt ned til hendes røv. "Jo det er."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




silent like death?? Empty
IndlægEmne: Sv: silent like death??   silent like death?? Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 09:52

Yuuki rødmede let over hans berørelser og smilede sødt til ham i det hun stille lagde hovedet op af hans arm og sagde"såå skov mand heh " hun blinkede til ham og sagde"kender du... kender du til nogen mærkelig folk altså har du os hørt alle de rygter om ... folk der set med lange tænder og sådan" hun prøvede at finde ud af hvad han var
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




silent like death?? Empty
IndlægEmne: Sv: silent like death??   silent like death?? Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 09:55

"Enten er det vampyrer eller varulve, det kan også være en dæmon, men så er det noget galt med dæmonen" sagde Zack og fortalte hurtigt om sin viden men lagde så hånden for munden... Havde han afsløret sig selv nu?.. Havde han afsløret han var dusørjæger?.. Det håbede hen sandeligt ikke, han fjernede hænderne fra hende og stak dem i lommerne og satte tempoet en lille bitte smule op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




silent like death?? Empty
IndlægEmne: Sv: silent like death??   silent like death?? Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 09:59

Yuuki så overraskende på Zack og tog stille fat om hans håndled blidt og kiggede ham i øjnene og sagde"Zack hvor....... hvordan kender du .... til alle de racer??? hvad er du af de racer??? og ved du os hvad jeg er" hun stod foran ham nu og kiggede på ham med de bedende og smukke is blå øjne der varmt stolede på ham allerede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




silent like death?? Empty
IndlægEmne: Sv: silent like death??   silent like death?? Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 10:02

"eerrhh.. du er en engel..." sagde Zack og sagde så "jeg gættede bare" men det var en løgn og Zack var måske ikke den bedste løgner i byen *tag dog og hold kæft Zack* tænkte han og havde lyst til at løbe væk fra hende, hun var jo farlig når hun vidste hvem han var, eller måske havde en anelse. Men han svarede ikke på hvad han var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




silent like death?? Empty
IndlægEmne: Sv: silent like death??   silent like death?? Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 10:06

Yuuki kiggede på Zack og nikkede sødt i det hun sagde"ja jeg er en engel men en dårlig en jeg kan ikke fornemme hvad folk er men... Zack hvad er du vil du ikke nok fortælle mig det" hun kiggede på ham og holdte ham stadig ikke hårdt eller noget hun kiggede ham i øjne og sagde"jeg går ikke uanset hvad du siger det lover jeg"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




silent like death?? Empty
IndlægEmne: Sv: silent like death??   silent like death?? Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 10:09

"Jeg er sådan lidt en slags dusørjæger... Jeg jæger ikke væsnerne... Jeg er ham der står for at sætte dusører på folk og betale, dem når dem der er dusør på bliver afleveret" sagde Zack og kløede sig meget usikkert i nakken med et lidt usikkert smil, man kunne se at han ville løbe vis hun så meget som kiggede forkert på ham, han var rigtig utryg ved situationen og han havde allerede fortalt alt alt for meget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




silent like death?? Empty
IndlægEmne: Sv: silent like death??   silent like death?? Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 10:16

Yuuki kiggede stille på ham men smilede så sødt og så rigtig nysgerrig ud nu og sagde"Wauw hvor fedt det ligesom i film Wauw er det os derfor du er så trænet så du os kan jage folk eller sådan noget altså jeg egenlig ligeglad for min skyld måtte du gerne jage mig fordi du er så nuttet" hun strøg blidt en hånd over hans kind med sit tandpasta smil over læberne og kiggede rigtig kært på ham med de store klare diamandt agtige is blå øjne
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





silent like death?? Empty
IndlægEmne: Sv: silent like death??   silent like death?? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
silent like death??
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den fredfyldte skov-
Gå til: