Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 silent like death??

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




silent like death?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: silent like death??   silent like death?? - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 10:24

"Eneste forskel, er at vis jeg skulle jæge dig skulle jeg slå dig ihjel" sagde Zack og stillede sig overfor hende og blev stående, det måtte jo stadigvæk være lidt mystisk for man kunne ikke se hans ansigt pga. alt den kamoflace farve han havde i ansigtet, som var grøn, brun og sort, han smilede lidt til Yuuki og vidste ikke helt hvad han ville forvente hun gjorde nu.. Men han syntes det var mærkeligt hun ikke var bange for ham, han havde en bison rifle over skulderen og en 35cm bowiekniv i bæltet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




silent like death?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: silent like death??   silent like death?? - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 10:28

Yuuki kiggede på ham lidt overrasket men smilede så sødt og sagde"ved du hvorfor jeg ikke er bange for det meste fordi jeg er for dum og nysgerrig og du smuk og gør mig meget nysgerrig" hun strøg blidt sin hånd over hans ansigt i det hun fjernede noget af camoflagen da hun strøg fingeren over hans kind. hun smilede sødt og sagde"jeg tror uanset hvad for en dusør jæger du er at der er en smuk gentleman inde bagved den camoflage og ham vil jeg utrolig gerne lære at kende" hun blinkede til ham og slikkede sig let om læberne for at fugte dem og lod sin hånd stille kaste hendes lange hår bagved skuldrende og man kunne se hvordan det næsten magisk flagrede og landet med smukke bevægelser blidt på hendes ryg. og vinden blæste stille forbi dem og fanget hendes hår så hun så helt magisk ud,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




silent like death?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: silent like death??   silent like death?? - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 10:31

hun nåede kun at fjerne en del af den kamoflace han havde i panden, før han greb hende i hånden "nej, ikke fjerne den" sagde han meget bestemt men alligevellet venligt, og smilede igen til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




silent like death?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: silent like death??   silent like death?? - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 10:39

Yuuki kiggede stille på ham og sagde"Kom nu må jeg ikke se manden bagved masken" hun kiggede uskyldigt på ham og stille kyssede hun ham ømt og blidt på kinden og sagde"okay Zack så ser jeg dig ikke under masken men en dag vil jeg og jeg lover at holde det hemmeligt fordi vi er venner nu ikke også??" hun tog stille hans hånd blidt med et smil over læberne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




silent like death?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: silent like death??   silent like death?? - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 10:41

"Det er en aftale, men ikke nu" sagde Zack og grinede og tog hendes hånd og gik videre hen af stien, mens han talte som et vanfald om alle mulige mærkelige ting om skoven og hvordan man sporede et dyr, og fortalte hvor og hvordan man altid kunne finde ud af en skov og mærkelige ting.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




silent like death?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: silent like death??   silent like death?? - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 10:44

Yuuki hørte spændt med og sagde"Wauw du ved så meget Zack jeg føler mig faktisk helt dum nu fordi du er så klog i forhold til mig" hun smilede sødt og rødmede let over hans hånd i hendes og sagde"sååå?? Zack ser du nogen.... sådan nu og her ?? eller noget" hun rødmede kraftigt over at spørge om noget så pinligt, hun tænkte*årh det pinligt men han er så sød og smuk..... og jeg kan slet slet ikke slå ham ud af tankerne nu han er helt magisk....* hun kiggede rundt og månens smukke lys skindet ned på dem begge gennem træernes blade
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




silent like death?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: silent like death??   silent like death?? - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 10:48

"Jeg har bare lært det fordi der ikke var nogen der gad at tage sig af mig" sagde Zack og smilede til hende og nikkede nej "jeg ser ingen for tiden."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




silent like death?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: silent like death??   silent like death?? - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 10:51

Yuuki åndede lettet op men rødmede dog også kort og sagde"Nåårh virkelig ej det ellers synd nu når man tænker over hvor smuk du er og flot og høj og din stemme er dejlig og lytte til" hun rødmede let igen og strøg sit hår til siden og man kunne se når hun gik hvordan alle hendes former var; så smukke og perfekt skabte. ikke for tynd eller tyk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




silent like death?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: silent like death??   silent like death?? - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 11:01

Odd, vidste det var forkert vis han gik igang, med at date en engel eller en anden af dem som bekrigede dusørjægerne, men han ville gerne være venner med hende, men hun var nød til at vinde hans tillid vis hun svigtede den, ville hun ALDRIG se ham igen, for så ville han enten stikke af eller få hende fjernet af vejen, som var det nemmeste, men det var der ingen grund til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




silent like death?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: silent like death??   silent like death?? - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 11:08

Yuuki smilede sødt og tog om hans arm og sagde"hvorfor er du så hemmeligheds fuld ?? Zack stoler du ikke på mig jeg fortæller dig gerne alt om mig selv fordi vi er jo venner nu og venner bedrager eller gør aldrig hinanden ondt" hun så stille på ham og nød den dejlige jakke om hendes kolde skuldre og kiggede stille på ham og rødmede let
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




silent like death?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: silent like death??   silent like death?? - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 11:12

"jeg ville gerne fortælle dig mere men jeg hverken kan eller må ikke." sagde Zack og stak hænderne i lommerne, de skulle ca. gå 1,5km mere før de nåede, ud af skoven og man skulle bare dreje to gange mere og gå ligeud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




silent like death?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: silent like death??   silent like death?? - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 11:16

Yuuki nikkede svagt og sagde"okay det iorden men vis du vil vide hvad jeg er så nu når du ved jeg er en engel så er jeg os Designer og bartenderinde på en club i Werclare og så er jeg selvfølgelig os" hun tog sig lidt sexet til læben og så rigtig nuttet ud og sagde"Sygeplejerske jeg har min egen special lavet uniform så jeg er let at finde vis du vil komme forbi en dag" hun blinkede til ham og kiggede mod himlen igen mellem træerne og kiggede rundt og sagde"bliver du aldrig bange for at gå her??"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




silent like death?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: silent like death??   silent like death?? - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 11:22

"Nææh.. Dyrene er efterhånden vandt til mig, ikke engang bjørnene gør mig noget, de kender min duft og jeg kender deres, vi kan gå på de samme stier, når vi mødes går den ene bare den anden vej, vi er ikke fjender, men de ved også at jeg jæger nogen af dem, men det er jo naturens gang... Og jeg har været herude så mange gang før" smilede Zack.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




silent like death?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: silent like death??   silent like death?? - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 11:28

Hun kiggede svagt på Zack og rystede lidt i det hun sagde"årh hvor er her dog koldt uuuuuuh jeg fryser" hun tog armene om sig og rystede lidt mere i det hun blidt tog om Zack og så uskyldigt på ham og sagde"kender du et sted jeg kan få varmen Zack" hun holdte om ham rigtig uskyldigt og nød at være tæt på ham og så på ham med de uskyldige blanke øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




silent like death?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: silent like death??   silent like death?? - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 11:30

"Eehhh... Vi er snart ude at skoven.. så kan jeg køre dig hjem?" sagde han lidt utilpas og vidste ikke helt hvad han skulle gøre, især ikke da hun lagde armene om ham, han følte sig ikke særligt godt tilpas.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




silent like death?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: silent like death??   silent like death?? - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 11:36

Yuuki kiggede stille på ham men tog så armene til sig og sukkede lidt i det hun kunne godt mærke at han var utilpas ved hende.. hun tog stille hans jakke af bedrøvet og sagde"her jeg.... jeg fryser ikke mere og nej jeg finder bare selv hjem jeg er jo en engel så.... så jeg flyver bare eller noget" hun kiggede lidt væk fra ham og hendes øjne var blanke næsten tåre klar... det var første gang der var en der havde følt sig utilpas i hendes nærvær. hun slog stille sine sølv vinger ud. Hun lignede ikke en engel men i stedet en gudinde.. hun kiggede stille på Zack da vinden fangede hendes hår så hun helt magisk ud med den smukke fejfri næsten blege hud og de klare blå øjne som morgen himlen bare uden skyer. og hendes lange gylden brune hår
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




silent like death?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: silent like death??   silent like death?? - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 11:41

Zack tog sin jakke og tog den på, og vinkede til hende "God tur, hvor kan jeg forresten finde dig vis jeg en dag skulle få brug for mig, du inveterede mig jo forbi en dag" smilede Zack.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




silent like death?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: silent like death??   silent like death?? - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 11:44

Yuukis bedrøvede ansigt lyste op da han sagde det hun smilede sødt og sagde"det kan du ved min lejlighed i Werclare i nr, 21 blandt lejlighederne det er den eneste lejlighed der har det nummer mærkeligt nok??" hun kiggede stille på Zack og løb hen til ham og krammede ham i det hun sagde"jeg ligeglad med hvad vi er om du så var vampyr uanset hvad så er vi venner og jeg stoler på dig og vil også håbe du en dag stoler på mig jeg vil være dig evig royal Zack forevigt det har du mit ord på som Engel og jeg kan ikke sige tidligere .... ?? menneske fordi jeg født engel sååå" hun grinte lidt og slap ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




silent like death?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: silent like death??   silent like death?? - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 20:36

Zack smilede til hende da hun krammede ham "jeg skal nok komme forbi en dag, bor du der med dine forældre?" spurgte Zack, og kiggede lidt ned i jorden, hvor han fandt tydelige dyrespor, men han ville ikke på jagt endnu, nu var han jo lige ved at síge farvel til Yuuki.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




silent like death?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: silent like death??   silent like death?? - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 21:56

Yuuki kiggede på Zack og så ned mod jorden med et smil, et lille dyr spor var der, hun kunne godt forstå at zack kiggede ned, hun kiggede op igen på zack med et smil over læberne og sagde"jeg bor alene men det er vel okay er det ikke og ja jeg ved det jeg er kun 16 år men altså? man kan jo ikke leve på sine forældre forevigt??"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




silent like death?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: silent like death??   silent like death?? - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 22:12

"Nej det kan man jo ikke" nikkede Zack, hun havde helt ret, Zack havde personligt ikke talt med sine forældre siden han var 12 år gammel, han var entenligt også lidt ligeglade med de junkier, han levede godt som han gjorde nu, og han var glad for sit liv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




silent like death?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: silent like death??   silent like death?? - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 23:13

Yuuki smilede sødt og kiggede stille på Zack og sagde"Zack??.... er du... er du bange for mig eller væmmes ved mig fordi jeg er en... en engel??" hun kiggede uskyldigt på Zack og sukkede lidt over vis han sagde ja
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




silent like death?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: silent like death??   silent like death?? - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 23:36

"Ingen af delene, for vis du var, havde jeg skudt dig ned, mens du fløj rundt." sagde Zack, hvilket var sandt, når man jagede et væsen, skulle man ikke give det en chance, for så ville det måske ende med at væsnet overtog og vandt, og det kunne man jo ikke have som dusørjæger.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




silent like death?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: silent like death??   silent like death?? - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 23:38

Yuuki smilede sødt og kiggede på ham i det hun stille strøg sin hånd gennem sit lange prinsesse agtige hår og sagde"Nåår men jeg må måske hellere komme hjem af? ved mindre du gerne vil med??" hun kiggede lidt på den våde Zack og kom til at grine lidt af ham fordi på en måde så han sjov ud og på en måde skræmmende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




silent like death?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: silent like death??   silent like death?? - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 23:41

"Måske" sagde Zack med et glimt i øjet men kiggede så ned på dyresporene igen, han ville gerne jage dyret, men han vidste ikke om det var en god ide, at tage med hende hjem, for han ville jo rigtigt gerne, prøve at fange det dyr her, det var en helt ukendt slags spor, det kunne ligne en hundepote i størrere, evt. en panterpote, men de havde jo ikke pantere her i skoven.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





silent like death?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: silent like death??   silent like death?? - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
silent like death??
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» silent or not...... [Braxton]
» En død, ved Silent River(Ray)
» Silent River
» Silent night
» Silent River

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den fredfyldte skov-
Gå til: