Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En kedelig aften - Mac ^^

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En kedelig aften - Mac ^^ Empty
IndlægEmne: En kedelig aften - Mac ^^   En kedelig aften - Mac ^^ Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 08:26

Tid: 01.32
Dag: Irl
Dato: Irl
Sted: The Reggie Club?Oo
Omgivelser: Dansende mennesker og.. musik xD.

Pandora traskede ned af gaden og kom lidt efter ned til Reggie Club. Hun hørte musikken og trak på skulderen inden hun gik ind af døren. Hun klemte øjnene lidt sammen og rynkede på næsen da musikken var lidt høj, da hun ikke var vendt til så høj musik. Hurtigt begav hun sig op til baren og uden at bestille noget. Vendte sig om på stolen og betragtede de dansende mennesker der omgav hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En kedelig aften - Mac ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: En kedelig aften - Mac ^^   En kedelig aften - Mac ^^ Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 08:32

Mac sad ved et bord i et hjørne, det var første gang han var der, og han var ikke videre glad for at være der faktisk, Klubber, og discoteker var ikke lige noget for ham, men det kunne jo være at denne var anderledes end de andre. Han smilte dog alligevel, og så lidt på sin øl der stod på bordet. Han var ikke så vild med at danse opg det så han sad faktisk bare og så på alle dem der dansede rundt og svedte. Ham rystede lidt på hovede og grinede lavt. Han kunne faktisk meget godt lide den sang der blev sat igang, og smilte og små nynnede med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En kedelig aften - Mac ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: En kedelig aften - Mac ^^   En kedelig aften - Mac ^^ Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 08:45

Pandora's øjne faldt på en dreng der sad alene ikke så langt fra hende selv. Hun vidste ikke om hun skulle gå hen til ham eller bare blive siddende, men hun kedede sig bare så forfærdeligt lige nu. Hun hoppede elegant ned fra stolen og pressede sig igennem mængden af dansende mennesker men væltede da en skubbede til hende. ''Av'' stønnede hun rejste sig op men det var lidt svært i sådan en stor mængde af mennesker.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En kedelig aften - Mac ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: En kedelig aften - Mac ^^   En kedelig aften - Mac ^^ Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 22:47

Mac så på pigen da hun faldt i mængden af svedene dansere. Han rejste sig, og mede lettere besvær fik han presset sig ine i mængden til hende. Han smilte venligt til hende, og hjap hende ud af mængden. "Slo du dig?"spurgte han, og smilte til hende. Han betragtede hende roligt, hun var godt nok smuk det var anden gang at han så en pige der så så perfekt ud? Mon han bare hvade været heldig? Mac kendte endnu ikke til alle de væsner der levede i tavshed omkring ham, så det kom lidt bag på ham at der var så mange smukke piger der.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En kedelig aften - Mac ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: En kedelig aften - Mac ^^   En kedelig aften - Mac ^^ Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 22:53

Pandora så på drengen der hjalp hende op og fik hende ud af den dansene mængde. ''Nej, ikke så meget'' svarede hun og smilte sødt til drengen. Hun rystede lidt på hovedet og sukkede af sin klodsethed. Det var typisk hende, men hun kunne vel også bare have gået udenom den store mængde. ''Pandora'' præsenterede hun og smilte lidt til drengen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En kedelig aften - Mac ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: En kedelig aften - Mac ^^   En kedelig aften - Mac ^^ Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 03:23

Mac smilte til hende, og nikkede. "Godt, Pas bedre på en anden gang"sagde han venligt, og smilte glad til hende. Han kunne faktisk godt lide hendes navn, selv om det ikke var noget alle og en hver hed det, og at det godt kunne lyde lidt dystert. "Mac"sagde han, og smilte til hende. Han gik tilbage til det dord han havde siddet ved før."Lyst til noget selskab?"spurgte han, og smilte til hende, han ville selv gerne have en og snakke med så han ikke skulle sidde og glo alene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En kedelig aften - Mac ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: En kedelig aften - Mac ^^   En kedelig aften - Mac ^^ Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 03:59

''Det skal jeg gøre'' svarede hun og nikkede stille til ham. Hun rettede lidt på sin trøje der var kravlet lidt op og grinte lidt af. ''Mac'' mumlede hun. For at indprinte det i hende's hukommelse som et hvert andet menneske ville gøre men hun ville kunne dufte han's blod hvis de kom tæt på hinanden igen. ''Ja det kunne være hyggeligt'' svarede hun og smilte venligt til ham og gik så hen til et bord der ikke var så langt fra dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En kedelig aften - Mac ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: En kedelig aften - Mac ^^   En kedelig aften - Mac ^^ Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 04:06

Mac smilte og så på hende. Han ville med lethed kunne huske hende navn, da han ikke regnede med at der var så mange der hed det. Han betragtede hende lidt med et roligt smil på læben. Han kunne godt lide hendes grin, det gjorde ham på en underlig måde tryk? Hvad han ikke vidste var at det var fordi hun var vampyr. Han smilte, og bed sig lidt i læben. "Hvad laver du så her uden en at danse eller drikke sammen med?"spurgte han og lagde hovedet lidt på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En kedelig aften - Mac ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: En kedelig aften - Mac ^^   En kedelig aften - Mac ^^ Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 04:11

Pandora kløede sig kort på kinden og betragtede ham med et stille smil. ''Jeg.. trængte til at komme ud og så havde jeg ingen.. at være sammen med iaften'' svarede hun og bed sig lidt i læben. ''hvad med dig? Du ser ud til at kede dig meget her?'' spurgte hun nysgerrigt og pillede ved et vedhæng hun havde på sit armbånd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En kedelig aften - Mac ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: En kedelig aften - Mac ^^   En kedelig aften - Mac ^^ Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 04:15

Mac smilte roligt og betragtede hende imens hun snakkede. "Ehm, tja, jeg..... Hmm ingen andelse"sagde han og så lidt tænkende ned. "Jeg tror bare jeg kom for at se mig omkring"sagde han, og grinede lidt over det. Han havde kun den grund at han ville se sig omkring, han var jo stadig ny i byen og det gjorde at han ikke kendte til noget overhovede. Han så på hende igen, og smilte lettere forvirret over sig selv og hans svar på spørgsmålet. Det havde fået ham til at undre sig over noget komplet latterligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En kedelig aften - Mac ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: En kedelig aften - Mac ^^   En kedelig aften - Mac ^^ Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 04:19

Pandora smilte lidt. Det kunne godt ligne hende at gøre sådan noget også da hun stort set ikke vidste hvad hun lavede i Deepshell, da hun jo boede i Werclare. Så på en måde kunne man også godt kalde hende ny i byen selvom hun havde været her et par gange. ''Hmm, det lyder meget interessant'' sagde hun og grinte lidt af det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En kedelig aften - Mac ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: En kedelig aften - Mac ^^   En kedelig aften - Mac ^^ Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 04:24

Mac smilte og grinte over hendes svar. "Meget"grinede han, og så på hende. "Jeg er lige flyttet til så er lidt forvirret over stedet"indrømmede han, og roede sig lidt i håret. Han så lid ud på dansegulvet, og bed sig i læben der var kommet flere ind for at danse og drikke. Han rystede lidt på hovedet over en lidt tyk mand der væltede rundt i mængden, han så meget fuld ud. Hvilket ikke undrede Mac så meget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En kedelig aften - Mac ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: En kedelig aften - Mac ^^   En kedelig aften - Mac ^^ Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 04:27

Pandora smilte lidt og bed sig lidt i læben inden hun slap den igen. En underlig vane. ''Hmm, jeg har efterhånden boet her i snart mere end 1 år og jeg er stadig forvirret over stedet'' grinte hun og kiggede så rundt bare for at se hvor mange der var kommet ind siden sidst. Næsten hele baren var propfyldt med mennesker og andre væsner.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En kedelig aften - Mac ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: En kedelig aften - Mac ^^   En kedelig aften - Mac ^^ Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 04:32

"Hmm, jeg tror nu at du finder bedre rundt end jeg gør"sagde han, og grinte lidt over det. Han kunne dårligt nok finde ud til toiletterne-.-' Han bed sig i læben, og smilte lidt. Dårlig vane for ham. Han så på hende, og smilte. "Se ham den tykke"sagde han og pegede. Manden væltede stadig rundt. Det fik Mac til at grine. Han lignte en underligt boldt i et spil der blev kastet rundt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En kedelig aften - Mac ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: En kedelig aften - Mac ^^   En kedelig aften - Mac ^^ Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 04:38

''Ja, det er jeg sikker på. Jeg bor godt nok i Werclare, men jeg orkede bare ikke at tage på clubben derinde.. Folk er lidt for ondskabsfulde der'' sukkede hun og fulgte han's finger derhen hvor han pegede. Pandora grinte og bed sig i læben for at stoppe med at grine inden alle kiggede hen på dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En kedelig aften - Mac ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: En kedelig aften - Mac ^^   En kedelig aften - Mac ^^ Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 04:41

Mac smilte, og så på hende. "Ham minder mig om kuglen fra en flipper spil"sagde han, og grinte lidt af det. Han bed sig i læben for at stoppe sig selv, så folk ikke gloede på dem. Han kom til at bide lidt for hårdt, og det endte op med at han begyndte at bløde lidt. Typisk. Han slikkede hurtigt blodet væk, og så ned i bordet. Han havde efter hånden prøvet det alt for mange gange. Han sukkede lavt, og slikkede igen blodet væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En kedelig aften - Mac ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: En kedelig aften - Mac ^^   En kedelig aften - Mac ^^ Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 04:45

Pandora grinte lidt af hvad han sagde og nikkede ''Jeep du har ret'' sagde hun og gav ham ret men's hun smilte lidt. Hun stivnede da hun kunne dufte blod, og kiggede rundt men opdagede så til sidst at det kom fra Mac. ''Bløder du?'' spurgte hun og sad stadig helt stivnet. Hun knyttede hånden hårdt under bordet og bed tænderne sammen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En kedelig aften - Mac ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: En kedelig aften - Mac ^^   En kedelig aften - Mac ^^ Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 04:52

Mac så undrende på hende da hun stivnede. "Ehm, lidt"sagde han, og så på hende. Han kunne ikke helt finde ud af hvad der var galt. Han slikkede blodet vær igen, og så lidt ned. "Jeg fik vidst bidt lidt for hårdt"sagde han, og smilte lidt. Han så kort væk fra hende og ud på dem der dansede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En kedelig aften - Mac ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: En kedelig aften - Mac ^^   En kedelig aften - Mac ^^ Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 05:05

Pandora prøvede af alt at slappe af men det gik ikke for godt. Han's blod duftede godt. ''Kender det godt'' svarede hun og smilte så afslappet som overhovedet muligt. Hun sukkede lidt og kiggede ud på de dansende mennesker. Der var efterhånden ret mange der var blevet godt fulde og væltede frem og tilbage istedet for at danse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En kedelig aften - Mac ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: En kedelig aften - Mac ^^   En kedelig aften - Mac ^^ Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 05:26

Mac så på hende, og nikkede. Hun så ret anspændt ud? Han prøvede at stoppe blodet så det ikke flygtede ned af hans hage. Han smilte lidt alligevel, og så hen på den tykke mand. Hn roede sig lidt i håret, og smilte. Det var en underlig stillhed der havde forplantet sig mellem dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En kedelig aften - Mac ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: En kedelig aften - Mac ^^   En kedelig aften - Mac ^^ Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 05:30

Pandora rettede lidt på sit hår da det sad lidt underligt. Mere end det havde gjort da hun havde sat det, selvom det var meningen det skulle se lidt underligt ud. Hun bed stadig tænderne hårdt sammen men det var ikke så let at se. Blodet var bare så fristende. Hun kiggede hen på ham igen og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En kedelig aften - Mac ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: En kedelig aften - Mac ^^   En kedelig aften - Mac ^^ Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 05:35

Mac slikkede igen blodet væk, og så på hende. "Nå... Jeg har ingen ideer til at starte en samtale"sagde han, og grinte lidt over det. Noget måtte han jo sige, og at sige sanheden var nok bedst. Mon hun havde nogle ideer til havd de kunne snakke om? Han betragtede hende roligt, og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En kedelig aften - Mac ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: En kedelig aften - Mac ^^   En kedelig aften - Mac ^^ Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 05:40

Pandora klemte øjnene sammen og spidsede munden men's hun tænkte over noget de kunne snakke om. ''Hmm.. Hvor bor du henne af?'' spurgte hun bare for at få et eller andet på talefod. Hun smilte lidt og betragtede ham med et roligt smil. Blodtrangen var efterhånden ved at gå væk igen da blodet snart var stoppet med at løbe.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En kedelig aften - Mac ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: En kedelig aften - Mac ^^   En kedelig aften - Mac ^^ Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 05:45

"Jeg bor hos en der hedder Lucas, fordi jeg ikke har nogle penge"sagde han, og smilte lidt. Det var en lang og underligt forklaring. Men han var stadig glad for at Lucas ikke havde noget imod at Mac boede hos ham ind til at Mac havde fået skravet lidt penge sammen til sin egen lejlighed. Mac smilte og så på hende. "Har du så noget arbejde eller?"spurgte han for at starte en samtale op. Det var godt nok et lidt hårdt spørgsmål i følge ham selv, men det var nok kun fordi mange havde dømt ham ud fra det han lavede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En kedelig aften - Mac ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: En kedelig aften - Mac ^^   En kedelig aften - Mac ^^ Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 05:49

''Jeg kender det godt'' sukkede hun og smilte stille dog kom en af hende's tænder til syne men hun havde ikke lagt mærke til det selv. ''Hmm, nej det har jeg faktisk ikke?'' svarede hun med et tænskomt blik. Det havde hun faktisk aldrig haft men hun søgte. ''Og hvad med dig?'' spurgte hun og pillede ved en tot hår der lå ned over hende's skulder.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En kedelig aften - Mac ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: En kedelig aften - Mac ^^   En kedelig aften - Mac ^^ Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En kedelig aften - Mac ^^
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Kedelig aften
» kedelig aften
» Kedelig aften lidt sjovt måske?-Tazz.
» kedelig aften-Allie
» En kedelig aften. Pift den op, tak - Alice

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: