Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En kedelig aften - Mac ^^

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En kedelig aften - Mac ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En kedelig aften - Mac ^^   En kedelig aften - Mac ^^ - Page 3 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 02:28

Pandora rystede på hovedet og så på ham. ''Nej, ikke sindsyg. Hvor mange har du lige set der var ligblege og havde end hud koldere end is?'' spurgte hun og overvejede at gøre et eller andet bare for at skræmme ham lidt. ''Jeg er ikke et menneske..'' svarede hun og bed sig i læben. Hun ville faktisk ikke skræmme ham væk bare på grund af hende's race.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En kedelig aften - Mac ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En kedelig aften - Mac ^^   En kedelig aften - Mac ^^ - Page 3 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 02:48

Mac så på hende, og kunne ikke rigtig sige hende imod, for det havde han ikke. Han sukkede stille. "Jamen, så fortæl mig dog hvad der er galt og hvorfor du er så kold"sagde han, og så på hende. "Og stop med at bide dig i læben"tilføjede han stille. Han så på hende, og kunne stadig ikke helt for stå hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En kedelig aften - Mac ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En kedelig aften - Mac ^^   En kedelig aften - Mac ^^ - Page 3 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 02:53

Pandora nikkede og slap læben. ''Jeg er vampyr, men du vil sikkert ikke tro det'' sagde hun og kiggede op på ham med et skævt smil. Han ville sikkert tro hun var skingerende sindsyg hvilket hun jo altså ikke var, da hun talte helt sandt. ''Jeg forstår hvis du ikke tro mig, og du sikkert tror jeg er sindsyg men det er jeg altså ikke'' sagde hun og kiggede op på ham men's hun ventede på en reaktion.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En kedelig aften - Mac ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En kedelig aften - Mac ^^   En kedelig aften - Mac ^^ - Page 3 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 02:57

Mac så på hende uden at sige noget i et stykke tid, han skulle lige forstå det hun sagde rigtigt. "Vampyr..."mumlede han, og drak lidt af sin øl. "Bevis det"sagde han, og så på hende. Hun sagde jo selv at hun ikke var sindsyg så var det vel sandt. Men hun skulle kunne bevise det over for ham før han ville tro hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En kedelig aften - Mac ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En kedelig aften - Mac ^^   En kedelig aften - Mac ^^ - Page 3 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 03:00

Pandora blottede sine tænder så han kunne se dem ordentligt. ''Skal jeg også bide et menneske før du tror på mig? Eller et dyr?'' spurgte hun og sukkede. Nogengange ville hun jo bare ønske hun var helt normal og ikke et omvandrende lig som hun jo teoretisk set egentlig var. Hun vidste ikke hvad hun eller's skulle gøre eller sige til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En kedelig aften - Mac ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En kedelig aften - Mac ^^   En kedelig aften - Mac ^^ - Page 3 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 03:04

Mac så på hende, og troede stadig ikke på hende. Det kunne jo være at hun bare havde utrolig skrabe tænder? Han sukkede. "Du skal ikke bide i nogen"sagde han, og rystede på hovedet af hende. Han havde engang fået afhvide at en vampyr helede hurtigt, så man ikke kunne dræbe den med knive eller anden skarbt. Men var det sandt? Han så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En kedelig aften - Mac ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En kedelig aften - Mac ^^   En kedelig aften - Mac ^^ - Page 3 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 03:09

Pandora kom i tanke om en anden mulighed og smilte let ved tanken. ''Så noget andet'' hviskede hun og grinte lidt. Hun stak hånden frem og en lille ildkugle tog form i hende's hænder. Hun havde ingen lighter på sig eller noget andet der bare ville brænde i hende's hænder uden hjælp. ''Jeg snyder ikke'' sagde hun og kiggede op på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En kedelig aften - Mac ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En kedelig aften - Mac ^^   En kedelig aften - Mac ^^ - Page 3 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 03:14

Mac så på ilden, og lytted ikke rigtigt til hende. Han så på hendes ansigt igen, og vidste ikke helt hvorfor, men han ville ikke tro hende. Han så lidt på glas øl flasken han havde i hånden, og belv enig med sig selv. Hvis hun helede igen hurtigt, var hun vampyr! Han smarede flasken, så han stod med et skår i hånden. Han kunne ikke så godt lide ideen om at skulle skade hende. Men han ville vide det. Han skar hende i armen med glasskåret i en hurtig bevægelse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En kedelig aften - Mac ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En kedelig aften - Mac ^^   En kedelig aften - Mac ^^ - Page 3 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 03:17

Pandora bed tænderne sammen da det faktisk gjorde lidt ondt. Det blødte okay meget men nogle få sekunder efter var det væk og man kunne kun se et meget lille utydeligt ar efter såret. ''Av'' mumlede hun og kiggede på armen. Hun trak på skulderen og smilte istedet. ''Nå, tror du på mig nu?'' sukkede hun spørgende og smilte tilfreds.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En kedelig aften - Mac ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En kedelig aften - Mac ^^   En kedelig aften - Mac ^^ - Page 3 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 03:20

Mac så på hendes arm, og vidste ikke hvad han skulle. Han vendte sig om, og begyndte at gå, da det var det eneste han kunne huske hvordan man gjorde. Det hang ikke sammen for ham. Han kunne slet ikke forstå det. Hvorfor havde hun ikke slået ham ihjel for at få hans blod? Hvorfor havde hun ikke bidt i ham?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En kedelig aften - Mac ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En kedelig aften - Mac ^^   En kedelig aften - Mac ^^ - Page 3 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 03:39

Pandora kiggede efter ham og kunne godt forstå hvis han syntes det her var meget underligt. ''Heey..'' sukkede hun og løb lidt efter ham. ''Jeg kan godt forstå du syntes det her er meget meget underligt men.. Det var heller ikke meningen alt det her vampyr værk skulle begynde'' sukkede hun og ville bare have han intet havde fået af vide.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En kedelig aften - Mac ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En kedelig aften - Mac ^^   En kedelig aften - Mac ^^ - Page 3 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 03:50

Mac stoppede op og så på hende. "Underligt.... Er du klar over hvad underligt er!?"sagde han og så på hende med store øjne. "Det her er ikke underligt, det... Det er SYGT!"næsten råbte han, da han ikke kunne komme sig over det. Hvad hun den eneste eller var der flere af hendes slags? Kunne hun mon finde på at bide ham? Han kunne ikke lide tanken om det, og gøs kort over det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En kedelig aften - Mac ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En kedelig aften - Mac ^^   En kedelig aften - Mac ^^ - Page 3 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 04:01

Pandora sukkede og kiggede på ham. ''Nej, åbenbart ikke?'' svarede hun og sukkede. ''Bare rolig jeg bider dig ikke hvis det er det du tror'' sagde hun og smilede skævt. Hun ville aldrig bide ham også aldrig foran åben gade selvom der var helt øde ville hun ikke risikere at der kom nogen. Hun var så heller ikke sulten.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En kedelig aften - Mac ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En kedelig aften - Mac ^^   En kedelig aften - Mac ^^ - Page 3 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 04:04

Mac så på hende, og så lidt ned. "Det var lidt af en chok"mumlede han, og sukkede. Han tænkte lidt over det hun sagde og smilte lidt. "Godt, tak... Det er da en god ting"sagde han stille, og smilte lidt mere. "Hvorfor er du du ved? Vampyr?"spurgte han, og så på hende. Han havde stadig glasskåret i hånden, hvilket han faktisk ikke helt selv vidste? Han havde faktisk glemt det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En kedelig aften - Mac ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En kedelig aften - Mac ^^   En kedelig aften - Mac ^^ - Page 3 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 04:08

Pandora smilte og tænkte sig lidt om. ''Jo.. Min skaber kedede sig vel?. Så.. ødelagde han mit liv og gjorde mig til vampyr'' svarede hun som om det de talte om var noget helt almindeligt at snakke om. Hvilket det også var i hende's verden, og ikke i han's verden. ''Men det kan jeg ikke gøre noget ved nu'' sukkede hun og så lidt op på himlen. ''Det kan jeg godt forstå du synes'' svarede hun og smilte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En kedelig aften - Mac ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En kedelig aften - Mac ^^   En kedelig aften - Mac ^^ - Page 3 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 04:12

"Mærkeligt"mumlede han, og syntes selv det var ret så ondt, og klodt at gøre. Han ville nok selv have taget hævn på sin skaber? Han så lidt ned, og vidste ikke helt om han skulle sige noget eller ej. "Hvor længe har du så levet?"spurgte han, og begyndte at blive lidt meget nysgerrig. Han havde jo aldrig snakket med en vampyr før, så vidt han nu vidste.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En kedelig aften - Mac ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En kedelig aften - Mac ^^   En kedelig aften - Mac ^^ - Page 3 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 04:18

Pandora vidste det ikke helt men ville cirka skyde på 17. ''Jeg er sikker på jeg er 17 i alt og ligner en på 15?'' svarede hun tænkende. Egentlig var hun ligeglad med hvad han spurgte om, men på et eller andet tidspunkt ville hun sikkert ikke kunne svare ham, hvis nu spørgsmålet blev alt for svært.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En kedelig aften - Mac ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En kedelig aften - Mac ^^   En kedelig aften - Mac ^^ - Page 3 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 04:44

Mac så på hende i et stykke tid, og smilte så stort. "Nah, jeg er ældre end dig"sagde han kort, og smilte skævt. Han så på hende, og bed sig kort lidt læben. "Hvorfor vil du ikke bide mig?"spurgte han nysgerrigt, hun havde jo al' mulig grund til det.

///Sorry kreativiteten fuckede lige xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En kedelig aften - Mac ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En kedelig aften - Mac ^^   En kedelig aften - Mac ^^ - Page 3 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 05:32

Pandora grinte lidt ''Hmm, hvor gammel er du så?'' spurgte hun og kiggede på ham og smilte lidt. Hun kiggede underligt på ham som om han havde bedt hende om at dræbe ham. ''Fordi.. Jeg er ikke sulten og jeg vil ikke gøre skade på dig selvom du fortjener det efter såret'' svarede hun og skævede kort til sin arm inden hun kiggede op på ham igen.

//Helt ok, kender det godt xD-.-'//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En kedelig aften - Mac ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En kedelig aften - Mac ^^   En kedelig aften - Mac ^^ - Page 3 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 06:40

Mac så på hende, og smilte roligt. "19 år"sagde han, og så på hende. Han rakte tunge, og smilte lidt. "Jamen, for helvede jeg vidste jo ik du var en vampyr der"sagde han, og så undskyldende på hende. Han roede sig lidt håret, og vidste ikke helt hvad han skulle sige nu. Han stod sammen med en 'ikke' sulten vampyr på en stille gade? Skulle han være bange selv om hun havde sagt at hun ikke ville bide ham?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En kedelig aften - Mac ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En kedelig aften - Mac ^^   En kedelig aften - Mac ^^ - Page 3 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 06:45

Pandora lavede et underligt ansigt og grinte. ''Øøøv, jeg håbede lige!'' sagde hun og grinte lidt. Hun smilte stort og rækkede også tunge af ham ''Det gør ikke noget jeg overlevede jo?'' svarede hun og kiggede op på himlen da det jo faktisk var sandt og en smule ment i sjov. Han kunne være helt rolig for hun ville intet gøre ham med mindre hun var virkelig virkelig sulten.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En kedelig aften - Mac ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En kedelig aften - Mac ^^   En kedelig aften - Mac ^^ - Page 3 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 01:59

Mac grinede lidt, og trak hurtigt sin tunge til sig da hun prikkede til den. "Ad"grinede han drillende. "Mener du ikke at jeg overlevede?"spurgte han grinene, det va jo ham der var det leteste ofer omkring hende da han var begyndt at bløde, og hun kunne jo havde harft taget livet af ham. Han smilte skævt, og grinede lidt af hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En kedelig aften - Mac ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En kedelig aften - Mac ^^   En kedelig aften - Mac ^^ - Page 3 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 02:10

Pandora kiggede tænkende på ham og smilte lumsk inden hun grinte stille. ''Jooo, det var det vel'' svarede hun og kiggede hurtigt op på himlen. ''Med mindre du altså er virkelig virkelig nysgerrig efter at prøve?'' spurgte hun og kiggede undrende på ham. Det kunne jo godt være han ville prøve at blive bidt. Eller bare var nysgerrig efter hvordan eller hvor ondt det ville gøre at blive bidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En kedelig aften - Mac ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En kedelig aften - Mac ^^   En kedelig aften - Mac ^^ - Page 3 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 02:19

Mac så på hende med store øjne, og rystede kort på hovedet. "Nej tak, jeg vil helst slippe for det"sagde han, og så på hende. Han ville helst hjem i 'et' helt stykke uden for mange hulle i kroppen. Han smilte så til hende, og bed sig i læben ved en fejl. "Avs"mumlede han, og smilte lidt. Han mærkede sig kort på læben, og smilte der var ikke gået hul i det lille sår. Han så lidt ned på sine sko, og sukkede lavt. "Nå, hvad nu?"spurgte han stille, og så på Pandora.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En kedelig aften - Mac ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En kedelig aften - Mac ^^   En kedelig aften - Mac ^^ - Page 3 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 02:30

Pandora grinede kort. ''Bare rolig, vil ikke bide dig uanset hvad'' sagde hun og smilte stille. Hun kiggede op på månen og gik så hen til en lygtepæl hvorefter hun hoppede og sad, så oppe på den. Det kunne godt være han ikke kunne se hende i starten når han kiggede efter hende, men han ville kunne se hende's ben. ''Æhh.. Det ved jeg ikke?'' svarede hun og kiggede ned på ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En kedelig aften - Mac ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En kedelig aften - Mac ^^   En kedelig aften - Mac ^^ - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En kedelig aften - Mac ^^
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Kedelig aften
» kedelig aften
» Kedelig aften lidt sjovt måske?-Tazz.
» kedelig aften-Allie
» En kedelig aften. Pift den op, tak - Alice

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: