Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D   dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D - Page 3 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 03:06

Andy lyttede på hvad de sagde til ham og lag stille sine arme om Eolith og trykkede sig tætter på ham "desværre har jeg også lovet David at jeg vil prøve at lade være med at begå selvmord" hviskede han og slappede helt af i det, og træk bare lidt på skulderne "men nu gør jeg jo hvad jeg vil.. og jeg vil gifte mig med ham, ligemeget hvad" sagde han og så stille over på Cisse og rakte sin hånd hen til hende, og bed sig kort i læben "livet er som et glas.. det kan gå i stykke på ingen tid" hviskede han og rykkede sit ansigt mod hans hals
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D   dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D - Page 3 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 05:47

Hun smilte stille til ham. "Hold du bare om Angel. Dte er hans tur nu." Sagde hun roligt. hun bed sig i læben og kiggede så ned i jorden igen.
"DU blive rgift med Dean.." Hviskede hun. "Om så jeg skal true præsten på livet fra et bjerg i alaska." Mumlede hun uden at kigge op. Hun ville bare gøre Andy glad... hun ville ikke miste ham.. Ikke for noget i verden. For så ville der være ingenting tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D   dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D - Page 3 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 05:57

"Det er okay Andy... Jeg er her for dig" Hviskede han forsigtigt og holdt om stakkels Andy "Du må ikke gøre dig selv ondt på denne her måde Andy... Jeg er sikker på at Dean heller ikke ville have ønsket det...". Han holdt om ham og aede ham stadig forsigtigt på ryggen af ham, mens han tænkte hvad han kunne sige for at gøre ham tryg ved sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D   dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D - Page 3 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 06:03

Andy lag sin arme omkring Eolith igen, og kravlede stille helt tæt på ham og lyttede bare på hvad de sagde "tak Cisse det er jeg glad for at høre" hviskede han mod Eolith's hals, og så kort mod sin ene arm og træk lidt på skulderne "tror ikke jeg kan stoppe, vil havde smerten inde i til at gå væk" hviskede han og syntes at det var lidt skræmmende, han trykkede sig bare tætter på ham og sukkede lydløst
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D   dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D - Page 3 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 16:53

"Jeg ved godt at det er svært... Og i dit tilfælde er det nok værre" Sagde han stille og så ned på ham "Armand er også død, og jeg blev også tilbage. Det kan være svært for os efterladte... Men vi behøver ikke at gøre det værre for os selv. Vel?". Stille aede ham på ryggen og blidt i håret mens han så ned på ham, og han passede på ham det bedste han kunne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D   dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D - Page 3 Icon_minitimeTors 15 Apr 2010, 06:43

Andy lyttede på hvad han sagde og nikkede "jeg kan ikke gøre for det.. kan bare ikke holde det ud" hviskede han og lag sine arme tætter omkring ham, og havde slet ikke lyst til at give slip på ham. da han følte sig tryg i hans arme
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D   dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: