Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D Empty
IndlægEmne: dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D   dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 05:54

¤Dato :: Irl
¤Årstid :: Irl
¤Dag :: Irl
¤Vejr :: Solen er ved at gå ned
¤Sted :: Stranden
¤Tid :: 20:00
¤Omgivelser :: Ikke så mange mennesker
¤Tøj :: http://www.adamofficial.com/sites/alambert6/files/imagecache/preview/AL_122009_554.jpg
___________________________________________
Solen var ved at gå ned i La Sunisha, vandet lignede næsten blod af den rødefarve som kom fra solen. de fleste mennesker var enten på vej hjem eller var hjemme, der var helt stille nede på stranden og kun nogle måger som søgte efter fisk i vandet. på nogle sten ude i vandet sad der en ung mand, der lå en smøg i hans mundvig og hans hår strittede. han havde flot sort makeup rundt om øjnene, han sad bare helt stille og så udover vandet. og elskede at være der når han ikke havde andre steder han ville gå hen, hans arme lå på hans lår og tanker kørte rundt i hans hoved. der kom et lille smil fra ham og hans tommelfinger nussede blidt hans ring, han tog en dyb indånding af den skønne duft af vandet. nogle ville nok syntes at det ikke ligefrem lugtede, men det syntes Andy dog ikke. hans tøj viftede lidt i vinden og spidserne af hans går, han tog sin smøg mellem to fingere og pustede røgen ud af sin mund. han bed sig i læben og så bare videre ud over vandet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D Empty
IndlægEmne: Sv: dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D   dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 05:58

Cisse kom gående hen af stranden i sine stramme jeans og 'Jesus Freak' t-shirt.
Hun havde sine sorte slidte cornverse på.
Da hun fik færten af Adam kiggede hun op med et kæmpe smil og fik øje på ham.
"ADAAAAM!!!" Grinede hun og vinkede mens hun hoppede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D Empty
IndlægEmne: Sv: dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D   dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 06:06

Andy fik et chok da han hørte nogen, han så sig omkring og var tæt på at falde i vandet. han smilte stort da han så hvem det var og vinkede til hende "hej Cisse" sagde han og grinte og tog sin smøg ind i munden igen, han klappede på stenen ved siden af sig. og havde ikke rigtigt lyst til at gå ind på land
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D Empty
IndlægEmne: Sv: dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D   dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 06:06

Eolith fløj hen over stranden og landede bag et krat, hvor han trak sine vinger tilbage. Han syntes bestemt at han havde hørt nogen råbe efter Adam, altså Andy, mens at han havde kunnet dufte hans tilstedeværelse. Han tog sin trøje på igen, da han havde sparet den for at skulle gå i stykker efter at have haft sine vinger fremme, og han kom frit frem fra tornebusken og så rundt på de få mennesker der kom gående forbi. Ingen havde lagt mærke til noget, men det gjorde de heller aldrig, sådan nogle dumme uopmærksomme mennesker.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D Empty
IndlægEmne: Sv: dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D   dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 06:18

Andy så sig stille omkring da han havde fået af Eolith, dog havde han ikke fået øje på ham. han smilte lidt da han fik øje på nogle vinger og regnede med at det var ham, han fugtede kort sine læber mens hans smøg forblev i sin mund. han så skiftevist på dem og klødet sig lidt i nakken
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D Empty
IndlægEmne: Sv: dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D   dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 06:25

Hun sprang ud til ham og satte sig på skødet af ham.
"HEJ!" Grinte hun og kyssede ham hurtigt på kinden.
Først da fik hun færten af en engel. Hun kiggede rundt med et let rynket bryn.
Dog kunne hun ikke se nogen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D Empty
IndlægEmne: Sv: dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D   dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 06:27

Eolith gik rundt og spejdede efter nogen sorthåret person, men lige i øjeblikket var der ret mange af dem, og han kiggede forvirret rundt efter ham, mens han forsøgte at finde færten af ham igen, men han kunne næsten kun fange de andres fært samt den forfærdelige stank af tang og salt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D Empty
IndlægEmne: Sv: dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D   dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 06:33

Andy gav et grin fra sig og lukkede sine øjne i da hun kyssede ham på kinden "hej sødeste" sagde han og åbnede sine øjne og lag sine arme stille omkring hende, han smilte stort af hende. han tog stille sin smøg ud af munden og pustede drille røgen ud i hendes hoved, han så ind mod land og grinte lidt "Angel går der" sagde han og pegede på ham og smilte stort "men han har vist ikke fået øje på mig endnu" sagde han og vende sit blik mod hende igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D Empty
IndlægEmne: Sv: dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D   dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 06:37

Eolith stoppede op og så sig omkring. Han havde endnu ikke tænkt på at kigge ude i vandet om han skulle være der. Han kunne bare ikke forestille sig at han badede i vandet? Med badeundertøj, badedyr eller hvad folk nu tog med derud i det klamme vand. Han sukkede stille og lidt trist.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D Empty
IndlægEmne: Sv: dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D   dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 06:44

Hun smilte og lænede sig ind til ham.
Da han pegede kiggede hun ham over skulderen.
"ANGEL!" Råbte hun så og fniste og vinkede selvom han ikke havde fået øje påå ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D Empty
IndlægEmne: Sv: dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D   dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 06:46

Andy så hurtigt op på hende og lag en hånd på hendes mund "du skal sgu da ikke råbte sådan" sagde han og kunne ikke lade være med at grine af det, mens han så ind på land efter Eolith. og prøvede at gemme sig bag hende selv om det ikke gik så godt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D Empty
IndlægEmne: Sv: dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D   dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 06:50

Eolith så ud mod havet hvor en fremmed pige vinkede efter ham. Han undrede sig lidt, men da han kom frem til at hun råbte 'angel' så han bag hende og opdagede Andy. "Andy!" kalde han og smilte. Han skyndte sig ud efter han og hoppede op på stenene og gik hen efter ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D Empty
IndlægEmne: Sv: dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D   dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 06:53

Da han kun råbte på Adam fnyste hun stille og hviskede. "Uhøfligt." Og kravlede tilbage på hans skød og lignede et surt barn. Kiggede ikke på Angel længere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D Empty
IndlægEmne: Sv: dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D   dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 06:56

Andy grinte lidt af ham og så stille over på ham og træk lidt på skulderne "det var Cisse der kalde på dig ikke mig" sagde han og tog et sug af sin smøg, og smilte bare til ham "men hej Angel" sagde han og lag sine arme ud til siderne for at få et kram "Cisse er sur på dig nu" grinte han lidt og så skiftevist på dem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D Empty
IndlægEmne: Sv: dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D   dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 07:00

"NÅ!" Smilte Eolith og så ned på Cisse "Det kunne godt være at du var forvandlet om til en lille emo-tøjde". Han grinte lidt, men sagde det ikke i nogen ond tone. Han krammede ham inderligt og tog så smøgen fra ham, tog et sug af den og gav ham den tilbage igen. "Hvorfor er Cisse sur?" Spurgte han og undrede sig. Han kendte hende ikke engang?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D Empty
IndlægEmne: Sv: dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D   dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 07:05

Hun kiggede op på Andy og fnyste igen.
"Det skulle du bare sige ikke?" Sagde hun som et surt barn inden hun tabte masken og begyndte at grine og kyssede ham på kinden. "Dumme Adam." Grinte hun så og satte sig bedre til rette på hans skød.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D Empty
IndlægEmne: Sv: dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D   dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 07:14

Andy grinte lidt og krammede ham tilbage, inden han lag sine arme om Cisse "nej det vil aldrig ske" sagde han og grinte lidt af det han sagde og rystede på hovedet, han så på ham med store øjne efter sin smøg "du må ikke ryge" sagde han og tog sin smøg hurtigt sin mund ind i munden igen "du siger hej til mig og ikke den der kalder på dig" sagde han og grinte lidt af dem begge "jeg er virkelig komme ind i en mærkelig verden" sagde han og rystede på hovedet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D Empty
IndlægEmne: Sv: dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D   dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 07:18

Cisse så muntert på Angel. " Nemlig. Meget uhøfligt!" Sagde hun og grinte.
Hun puttede sig ind til Andy og grinede mens hun satte sig bedre til rette.
Hun kiggede på dem begge og sad bare tilfreds og kiggede ud på havet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D Empty
IndlægEmne: Sv: dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D   dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 07:22

Eolith sendte Cisse et advarende blik da hun havde kysset ham, men lod ikke Andy se det. "Jeg ved jo heller ikke hvem det er. Desuden var det også dig jeg ledte efter". Han smilte et lille djævelsk smil, mens han havde tanker om at sparke Cisse ned fra 'sin' plads.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D Empty
IndlægEmne: Sv: dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D   dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 07:26

Cisse så på Eolith med et uforstående blik inden hun kiggede på Andy.
"Jeg tror Angel er sur på mig Storebror." hviskede hun så dte kun var ham der hørte det. og lavede store øjne til andy som et uskyldigt barn.
Hun rystede på hovedet af Angel, da han åbenbart havde noget imod hende.
Dog satte hun sig stadig tilbage i Andy's favn og kiggede ud på vandet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D Empty
IndlægEmne: Sv: dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D   dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 07:29

Andy smilte til dem begge og træk på skulderne "jeg vil gerne sige hej til dig Cisse" sagde han og grinte lidt og tog sin smøg ud og kastede den ned i vandet og pustede røgen ud, Andy hævede det ene øjebryn af Eolith "hvorfor ledte du efter mig ?" spurgte han om og lag sine arme tæt omkring Cisse og kunne ikke lide hans tanke "Angel hold din tanke væk fra mig" sagde han og lag sit hoved på Cisse skulder "hej" grinte han et par gange, han nikkede så og så stille over på ham "det er fordi du sidder på hans plads" hviskede han til hende og klappede hende et par gange på låret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D Empty
IndlægEmne: Sv: dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D   dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 07:33

Eolith trak på skuldrene og så derefter ned på Cisse. "Ja, op med dig" Sagde han, og mente det faktisk, da han ikke brød sig om at hun skulle gramse på HANS Andy. Desuden kendte han udemærket godt til hvor tæt man kunne komme på Andy selv som ven.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D Empty
IndlægEmne: Sv: dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D   dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 07:35

Hun smilte lidt. "Hejsa!" Grinte hun og lagde sit hovede ind til hans.
"Det er min plads." Smilte hun og blev nysgerrig da han sagde noget med tanker. "Hvad da?" Sagde hun bare roligt, uden nogen hvisken.
Hun kiggede på Angel med et rynket bryn. "Har du problemer med at jeg sidder på min storebror?" Spurgte hun med åbenlys overraskelse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D Empty
IndlægEmne: Sv: dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D   dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 07:42

Andy så skiftevist på dem og kunne ikke forstå hvad de havde gang i "mit skød er ingen's plads.. den tilhøre mig og jeg tilhøre mig selv" sagde han og kunne ikke forstå hvor sjovt det endelig måtte være at sidde i hans skød, han vende sit blik mod Eolith og gav et lille suk fra sig "Angel du skal ikke være sur fordi hun sidder i mit skød, hun er min lillesøster.. hvis du tror at jeg vil gøre nået med hende så kan du tro om, jeg tænder ikke på piger" sagde han bare og lukkede sine øjne i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D Empty
IndlægEmne: Sv: dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D   dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 07:45

"Det kunne da godt være at hun var forelsket i dig.. Du er lidt naiv og tænker til tider slet ikke over den slags" Han smilte lidt, men satte sig så ved siden af i stedet for, tæt. "Jeg ville bare finde dig og være lidt sammen med dig. Det var derfor jeg kom herud. Kunne fornemme dig herude..".
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D Empty
IndlægEmne: Sv: dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D   dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Dejlig dag i en dejlig skov, i et dejligt vejr - Samuel
» Den skønne duft af blod
» Kom nu Eolith
» Angel - Eolith
» Wild things happens for a reason::::: EOlith

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: