Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Just a Walk Alone or not?

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Just a Walk Alone or not? Empty
IndlægEmne: Just a Walk Alone or not?   Just a Walk Alone or not? Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 08:33

tid :: 21:32
Sted :: Kirken, Indenfor og udenfor
Omgivelser :: ingen at se fordi at Eliza har jagtet dem væk
dato :: irl
vejr Udenfor lummert men dog ved at blive køligt, indefor varmt....




Eliza kiggede stille omkring i det hun stadig havde blod til at glide ned af hendes ansigt, hun smilede ondt og slikkede det stille af sine hænder i det hun fjernet blodet fra ansigtet, hun kiggede stille rundt og sagde"årh hvor jeg dog.... HADER kirker.... Dem og deres gud og Deres utrolig hellighed og deres pokkers Vievand.... Det næsten til at dø Over Hahaha!! DØ over .... ved mindre man allerede er død!" hun gik og snakkede med sig selv i det hun udforskede kirkens Små hjørner og ting og sager
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just a Walk Alone or not? Empty
IndlægEmne: Sv: Just a Walk Alone or not?   Just a Walk Alone or not? Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 08:37

Rose kom gående ud fra et af de mange rum i kirken. Hun havde været derinde og havde hørt noget udenfor rummet. Det havde ikke lydt særlig godt og hun var derfor blevet inde i det, men da der nu var stille, turde hun at gå ud og se sig lidt omkring og se hvad der var foregået. Hun var allerede klar til at forsvare sig selv da hun vidste at intet godt ville komme ud af at det havde lydt som om at der havde foregået en hel krig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just a Walk Alone or not? Empty
IndlægEmne: Sv: Just a Walk Alone or not?   Just a Walk Alone or not? Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 08:40

ELiza stod foran hende nu på en af bænkene med blodet på hænderne og lød som en sirene meget klar og skinger og ldit gyser agtig når hun snakkede"jamen...... jaaa.... men ! Er det ikke en engel jeg kan Lugte og må man så spørge hvorfor du var dum nok til at blive her inde!??? .... i stedet for at løbe som de andre" hun grinte ondt i det hun stille kiggede på Rose med de dyriske øjne hendes popiller var ikke runde men aflange som kattes eller slangers plejede at være og så var de helt sølv som hendes hår
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just a Walk Alone or not? Empty
IndlægEmne: Sv: Just a Walk Alone or not?   Just a Walk Alone or not? Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 08:44

Rose så over på vampyren og bed tænderne hårdt sammen da hun hørte væsenets stemme og så hvordan hun så ud "Jeg flygter ikke bare på grund af en lille vampyr. Jeg frygter dig ikke og vil ikke bare stikke halen mellem benene som menneskene" sagde hun og lød alvorlig "Og hvorfor, må man spørge, har en dum lille vampyr gået ind i en kirke? Med vievand og det hele?" spurgte hun og lød lidt hånlig. Rose vidste at det var utrolig dumt at snakke sår'n til en vampyr, men hun ville ikke vise frygt da hun vidste at det var dét vampyren ville have, da de jo syntes at det var sjovt at få folk til at blive skide bange for dem og vise at de var bange. Hvis Rose ikke viste sin frygt for vampyren, ville hun nok miste interresen for Rose.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just a Walk Alone or not? Empty
IndlægEmne: Sv: Just a Walk Alone or not?   Just a Walk Alone or not? Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 08:50

Eliza skrig højt i det vinduerne lavede flænger og hun grinte skingert nærmest som et monster, hun kiggede på hende igen med de dyriske øjne og viste tænder, De var lange og lignede barber blade i hendes mund. hun grinte igen og stod foran Rose få meter nu med utrolig fart lignede det som i gyser filmene når de forsvandt og kom tættere på med en klam bevægelse. hun smilede og sagde"Syntes du det dumt Hva... hahahaha!!!!! jamen jeg kan godt li at lege i en kirke de så spændende ! og vievand har jeg aldrig fået over mig desuden tror jeg ikke det vil gør den helt store skade ser du jeg ikke en lille vampyr men en Stærk vampyr!" hun var en E-rang vampyr men ikke helt usårlig men stadig meget slås lystig, hendes øjne var nærmest bordet fast mod Rose
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just a Walk Alone or not? Empty
IndlægEmne: Sv: Just a Walk Alone or not?   Just a Walk Alone or not? Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 08:54

Rose så hurtigt op på vinduerne da hun kunne høre at de flækkede og kunne ikke lade vær med at virke lidt bange for Elizabeth, da hun ikke virkede særlig rar at have med at gøre og at hun virkede total syg i hovedet. Hun kunne ikke lade vær med at gå nogle få skridt baglæns da Elizabeth pludselig kom tættere på "Ja, jeg syntes at det er dumt af dig at være herinde" sagde hun og prøvede at snakke Elizabeth fra at gøre noget dumt "Og jeg er ikke en lille forsvarsløs engel" sagde hun og syntes at det var sjovt at vampyre troede det om hende. Rose var oss selv i en E-rang. Den eneste engel i øjeblikket som var kommet op til E-rangene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just a Walk Alone or not? Empty
IndlægEmne: Sv: Just a Walk Alone or not?   Just a Walk Alone or not? Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 08:57

Eliza stod pludselig bagved hende og hvisket i hendes øre"nej det kan jeg mærke hahaha!! hvilket det også er det gør det så sjovt!" hun grinte ondt i det hun forsvandt bagved Rose så hurtigt som hun var kommet der om og stod foran hende nu med de dyriske øjne bordet ind i hendes blik og sagde"Nåå men hvad er så dit navn engel" hun smilede og de blodige helt hvide barber agtige tænder kunne tydelig ses nu de var temmelig lange af hjørne tænder af være, hun grinte ondt og gjorde så hun stod 1 meter fra hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just a Walk Alone or not? Empty
IndlægEmne: Sv: Just a Walk Alone or not?   Just a Walk Alone or not? Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 09:01

Rose holdt vejret da Elizabeth stod bag hende og stoppede op med at gå baglæns og blev lidt småforvirret da Elizabeth havde løbet op foran hende. Hun var stadig ikke vant til vampyrenes overnaturlige hurtighed. "Mit navn har ingen gavn for dig, vampyr!" sagde hun hårdt og så på Elizabeths sylespidse tænder og knyttede sine hænder hårdt sammen og prøvede at finde et eller andet som hun kunne bruge mod Elizabeth hvis hun på et tidspunkt besluttede sig for at angribe hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just a Walk Alone or not? Empty
IndlægEmne: Sv: Just a Walk Alone or not?   Just a Walk Alone or not? Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 09:04

Eliza kiggede stille på hende og sagde"Hmm har det ikke jamen hvem skal så skrive dit navn på din GRAV sten haha!!! vis jeg kommer til at dræbe dig engel" hun smilede ondt i det hun stod bagved hende igen og duftede til blodet hun lod stille en negl køre over hendes nakke hvor der stille gik hul
hendes negle var lavet som knive så skarpe og hårde var de.
hun stod foran hende igen og slikkede blodet af hendes finger og sagde"Hmmm smager godt men jeg tror ikke jeg vil dræbe dig du virker meget spændende angående din holdning til mig ... og du er lidt bange det kan jeg li du ikke dum af dig sådan at være frygtløs" hun smilede igen og kiggede på Rose
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just a Walk Alone or not? Empty
IndlægEmne: Sv: Just a Walk Alone or not?   Just a Walk Alone or not? Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 09:10

Rose tog hurtigt sin hånd op til sin nakke hvor Elizabeth havde skåret hende og så vredt ind i hendes øjne og brugte sin første evne mod hende "Du holder dig væk fra mig!" sagde hun med en gennemborende stemme som man var nødt til at adlyde og rakte sin hånd ud mod reolen med salmebøger og brugte sin anden evne, hvilket var telekinese og fik en bog til at flyve hårdt ind i vampyrens baghoved "Hvis du ikke passer på, bliver det ikke små salmebøger der flyver mod dit hoved" sagde hun truende, men dog roligt igen og lavede et hovedkast over mod et kar med vievand i for at understrege at hun hurtigt kunne få det til at flyve lige i fjæset på Elizabeth.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just a Walk Alone or not? Empty
IndlægEmne: Sv: Just a Walk Alone or not?   Just a Walk Alone or not? Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 09:15

Elizabeth blev ramt men i det bogen ramte hende lød det som om man ramte metal, hendes hvide porcelæn farvede hud var blevet helt glimtende metalisk agtig og hun grinte bare rigtig ondt i det hun sagde"årh! stakkels stakkels ! Rose Piver du over et lille sår der hurtigt kan blive sat plaster på jeg ville jo bare finde ud af noget om dig" hun grinte ondt i det hun kiggede på hende og sagde"hvad nytter det at smide det på mig når jeg bare kan løbe hurtigt nok væk fra det desuden gør alt andet en vievand i dette stat mig ikke ondt desværre søde men du må finde på noget bedre" hun blinkede til hende i det hun kiggede på sin hud og så mod Rose men ikke surt bare glad helt glad
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just a Walk Alone or not? Empty
IndlægEmne: Sv: Just a Walk Alone or not?   Just a Walk Alone or not? Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 09:19

"Du giver mig kvalme!" snerrede hun vredt og hadede simpelthen vampyre som hende. Vampyre som levede at drille sine ofre og gøre dem skide hamrende sure. Hun tog nogle dybe indåndinger og ville ikke lade Elizabeth gøre hende sur. Men nu havde hun da i det mindste fundet ud af hvad Elizabeths evne var. Da der var gået noget tid, så Rose op på Elizabeths ansigt "Du er ikke andet end en blodsugende igle.. Og jeg vil ikke spilde min tid på en som dig" sagde hun roligt og gik over mod døren, men den var uheldigvis tættere på Elizabeth.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just a Walk Alone or not? Empty
IndlægEmne: Sv: Just a Walk Alone or not?   Just a Walk Alone or not? Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 09:24

Elizabeth grinte og i det samme stod hun foran hende og tog stramt om hendes hals og grinte ondt i det hun kastede hende hen i et kors der var ved altert. hun grinte ondt og sagde"jamen tak og dit blod gav nu os mig kvalme men lad os nu bare glemme den lille misforståelse jeg kan ikke gør for at du frygter mig og hva så om jeg smagte på dig jeg vil væde med jeg ikke er den første vampyr til at smagde på dig hahah!!!" hun grinte ondt og Skrig højt og man kunne høre hvordan vinduerne endnu en gang flækkede mere nu. hun havde kun sagt en af sine evner men hun havde jo to men hun kendte ikke den anden evne i nu
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just a Walk Alone or not? Empty
IndlægEmne: Sv: Just a Walk Alone or not?   Just a Walk Alone or not? Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 09:29

Rose så forskrækket på Elizabeth og stønnede af smerte da hun blev kastet ind i et kors og faldt sammen på jorden "Hold mund, vampyr! Du ved intet!" sagde hun vredt og højt og ville ikke indrømme sår'n noget, selvom at det var rigtigt. Hun ar på hals og håndled som godkendte dette, men det var fra da hun blot var en svag engel. Nu hvor at hun var blevet E-engel var der ikke mange som har haft turdet at komme i nærheden af hende. Hun fik sig langsomt rejst sig op og så vredt over på Elizabeth og bed sine tænder hårdt sammen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just a Walk Alone or not? Empty
IndlægEmne: Sv: Just a Walk Alone or not?   Just a Walk Alone or not? Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 09:33

Eliza kiggede stille på Rose nu og sagde med en blid stemme for første gang i sit liv"lod.... lod du ham gør det.... med vilje eller gjorde han det bare ved dig" hun kiggede lidt på Rose og stod nu næsten direkte foran hende og var ligeglad med om der ville ske noget, hendes hud blev helt normal hvid igen og hun så på Rose og sagde igen med en stille stemme men dog alvorligt"Lod du ham Dræne dig fra blod ..... ! ... eller gjorde han det uden dit sammetykke??"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just a Walk Alone or not? Empty
IndlægEmne: Sv: Just a Walk Alone or not?   Just a Walk Alone or not? Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 09:36

"Du kan da være fuldstændig ligeglad" sagde hun og kunne mærke at hun havde skåret sig på armen efter faldet, men ignorerede det fuldstændig "Jeg vil ikke snakke om nogen som har drukket fra mig!" hun rystede på hovedet og ville overhovedet ikke snakke om det med hende. Elizabeth burde egentlig bare tie stille "Hvad med dig? Dengang at du blev forvandlet? Lod du personen gøre det ved dig eller blev du tvunget?" spurgte hun og smilte hånligt til hende og vidste at det ikke var rart for nogen vampyre at tale omkring sår'n noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just a Walk Alone or not? Empty
IndlægEmne: Sv: Just a Walk Alone or not?   Just a Walk Alone or not? Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 09:41

Eliza så på Rose og sagde"jeg drak ikke jeg tog en smagsprøve intet andet desuden har jeg ikke noget i mod at tale om mine følser nej vent har jeg nogen HAHAH!!!! ej virkelig lad os bare sige at min tvillinge søster Yuuki.. jeg ville redde hende hun er forresten en engel der var nogen vampyr efter hende fordi hun var blevet en engel og i det hun så blev fanget trådte jeg til og sagde hun skulle lade mig i stikken... vær dag drænet de mig for blod i en beskidt kælder med lig og blod og til sidst kom en af dem og bed mig go misbrugte mig i det jeg stille fik revet hul i hans arm med mine negle og fik noget af hans blod i min mund begyndte min lille forvandling og ved du hva JEG ELSKER! MIN FORVANDLING!" hun grinte ondt men så ikke på Rose, fordi hun gemte at de måneder i kælderen faktisk havde gjordt hende til den hun var i dag
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just a Walk Alone or not? Empty
IndlægEmne: Sv: Just a Walk Alone or not?   Just a Walk Alone or not? Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 09:44

"Jeg spurgte ikke om hvordan du blev forvandlet!" sagde hun irriteret og ville overhovedet ikke lytte til historier fra dengang Elizabeth blev forvandlet "Men nu vil jeg ikke mer, lille vampyr.. Så skrid" sagde hun og prøvede at holde sin stemme i ro og begyndte for anden gang at gå hen mod udgangen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just a Walk Alone or not? Empty
IndlægEmne: Sv: Just a Walk Alone or not?   Just a Walk Alone or not? Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 09:48

Eliza smilede ondt i det hun hørte skridt og tog hurtigt fat i en af bænkene og kylede mod hende i det hun hørte et ovenlig brav og smilede ondt, hun gik tæt på hende og fik sin metal agtige hud frem og sagde"Ups var det mig ! der gjorde det jamen dog!" hun smilede ondt og hendes negle var som klør når de tog fat i en, hun kiggede efter Rose
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just a Walk Alone or not? Empty
IndlægEmne: Sv: Just a Walk Alone or not?   Just a Walk Alone or not? Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 09:51

Rose skreg af smerte da hun fik en bænk lige i ryggen og faldt om på gulvet og hev sig langsomt væk fra bænken da hun lå halvt nede under den "Hvad fuck er der galt med dig?!" spurgte hun vredt om og fik rejst sig op med et støn af smerte og gik baglæns væk fra Elizabeth og kunne mærke at hun havde fået trykket et ribben i faldet, men gjorde sit bedste for at ignorere det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just a Walk Alone or not? Empty
IndlægEmne: Sv: Just a Walk Alone or not?   Just a Walk Alone or not? Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 09:55

Elizabeth grinte ondt og skrig rigtig højt i det vinduerne sprækkes helt og sagde"det ... Det ved jeg ikke Måske lege med dig ! haha!!! eller ?? dræbe dig måske du er meget skrøbelig men jeg skal skam nok passe på" hun smilede i det hu stod foran Rose nu og kiggede på hende og sagde"du syntes jo jeg er så forfærdelig så hvorfor dog prøve at være sød mod dig desuden tænder du vel bare på at blive bidt syge ! Engel!!" hun grinte ondt og tog hårdt fat i hende med de dyriske klør der skar sig ind i hendes arm og sad fast, hun fik metal farvede hud igen og grinte ondt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just a Walk Alone or not? Empty
IndlægEmne: Sv: Just a Walk Alone or not?   Just a Walk Alone or not? Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 09:59

Rose så vredt på Elizabeth og ville have haft slået hende så hårdt hun kunne, men nåede det ikke da Elizabeth greb fat i hende og pressede sine negle ind i hendes arm "Slip mig!" skreg hun og prøvede at komme fri og kunne bare mærke at blod begyndte at flyde ud der hvor Elizabeth holdt fast. Rose så over mod karret med vievand og rakte hurtigt hen mod det med sin frie arm og hånd og fik karret til at flyve med fuld kræft mod Elizabeths ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just a Walk Alone or not? Empty
IndlægEmne: Sv: Just a Walk Alone or not?   Just a Walk Alone or not? Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 10:05

Elizabeth kiggede stille på Rose og slap hende i det hun hørte karret og grinte ondt og forsvandt i det karrets vand stille ramte Rose, Eliza sad få meter fra hende på en af bænkene og klappede i det hun sagde"Tak Rose for den fine forstilling og sådan som du dog skyder" hun grinte ondt og kiggede lidt på sig selv og vente hovedet mod Rose i det hun dog havde fået små dråber i ansigtet der stadig sved meget, hun kiggede ondt på Rose nu meget men sagde"Jeg håber du er klar til at dø vis jeg ikke får et undskyld" hun grinte ondt og tog sig til stederne hvor det svidsende vievand havde ramt hun havde stadig sin metal hud men det var alligevel gået igennem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just a Walk Alone or not? Empty
IndlægEmne: Sv: Just a Walk Alone or not?   Just a Walk Alone or not? Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 10:08

Rose tog sig hurtigt til sin arm og bandede lavmælt da sårene, efter Elizabeths negle, gjorde pokkers ondt. Hun smilte svagt, men dog hånligt og så hen mod Elizabeth "Jeg vil aldrig sige undskyld til dig! Du har desuden oss fortjent det!" sagde hun hårdt og så derefter ned på sin sårede arm.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just a Walk Alone or not? Empty
IndlægEmne: Sv: Just a Walk Alone or not?   Just a Walk Alone or not? Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 10:11

Eliza råbte denne gang af rose"JA ! fordi! Du fordømmende! og !!! og !!! ikke sjov!" hun kiggede ldit væk og kradsede sig lidt i de åbne sår og sukkede.. hun satte sig ned og sagde"vis du virkelig har så ondt over jeg har såret dig så sår bare mig jeg egenlig ligeglad" hun smilede lidt ondt nu og kiggede så ned igen efter som hun aldrig havde haft venner før.... eller prøvet at ha nogen der holdt af hende
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Just a Walk Alone or not? Empty
IndlægEmne: Sv: Just a Walk Alone or not?   Just a Walk Alone or not? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Just a Walk Alone or not?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Just another walk...
» Just on a walk ((Abaddon))
» Just a walk or? [Kallitsto]
» A little walk among the humans.
» Just a little walk. - Thrándil

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Wareclare Domkirke-
Gå til: