Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 skyggejagt

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




skyggejagt Empty
IndlægEmne: skyggejagt   skyggejagt Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 01:52

Sted: The Reggie Club - baren
Vejr: tåget
Tid: 21.40
Dag+ dato: IRL

Caden sad i baren i The reggie club med en cola light foran sig. Han havde et par sorte solbriller på for at skjule sine øjne der var røde af hunger. Bartenderen havde sendt ham et mistænktsomt blik da han kom med Cadens drink, men lod ham ellers være i fred. Mennesker dansede tæt op af hinanden på dansegulvet og nogle få havde sat sig ned ved små borde rundt omkring i lokalet. Skyggerne flakkede lokkende som for at sige 'kom og tag os' men han modstod. han ventede på det rette offer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skyggejagt Empty
IndlægEmne: Sv: skyggejagt   skyggejagt Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 02:06

Noa stod lidt udenfor klubben. Han havde stået med en lille flok af bekendte som havde hevet fat i ham, og tilbudt ham en cigaret, inden han var nået ind. Normalt røg han ikke, men båge Noa og alle andre vidste at han var festryger, og derfor gerne tog imod en cigaret. Efter han havde røget cigaretten og prøvet at undgå røgen en smule, gik han ind efter at have stået kort og betrasgtet stedet. Han var på the Reggie club rielig tit, og var egentlig velkendt der. Han kom ind og så rundt på alle de folk der stod rundt omkring og allerede var helt oppe og køre. Han mødte flere velkendte blikke, og de fleste sendte ham et smil, som tegn på at det var fedt at han var kommet. Noa selv synes ikke der var noget stort i det. Han havde et par gange prøvet at blike forfulgt at en lille flok unge ukendte piger det havde sneget sig ind. Han havde været venlig overfor dem, men en af dem klarede sig godt nok ikke. De havde været alene og Noa havde taget hendes sjæl den aften og ingen fattede mistanke mod Noa. Noa maste sig lidt ind gennem mængden og banede sig vej hen til bare. hvor bartenderen sendte ham et venligt blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skyggejagt Empty
IndlægEmne: Sv: skyggejagt   skyggejagt Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 02:19

En ung pige med langt lyst hår havde stillet sig op af væggen efter at den sidste sang var stoppet. Ved siden af hende lyste skæret fra en blå lampe der kastede hendes skygge hen af væggen. Caden rejste sig op og gik ubemærket hen mod hende. Han undgik med nød og næppe et par der dansede med vilde bevægelser selvom musikken ikke var startet endnu. Han rakte ud med fingrerne, og greb fat om skyggen som om den var fast, og trak til. Skyggen løsrev sig fra pigen der stadig ikke var klar over at hendes skygge manglede. Cadens hunger fortog sig hurtigt og han sukkede af velbehag. Han gik tilbage til sin drink, slog hætten væk fra sit ansigt, tog solbrillerne af og satte sig tilfreds ned. *Ikke dårligt* tænkte han *Den bedste jeg har fået i den her uge*

//Hvordan spiser ombra dæmoner skygger? O.o//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skyggejagt Empty
IndlægEmne: Sv: skyggejagt   skyggejagt Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 02:31

Noas blik blev fanget af en ung dreng. En dæmon. Han så ud af øjenkrogen, alt hvad han foretog sig ved pigen. *mh. skyggedæmon* tænke han kort og fik udleveret en rødlig drink. Selvom hans blik så ned på drinken holdte han stadig øje med dæmonen, selvom det nok ikke ville blike svært, da Noa fandt ud at hans opsigstvækkende hår ville blike en stor hjælp for at holde øje med dæmonen. Noa vidste ikke helt hvorfor han holdte øje med ham. måske for at få noget at lave? Han burde jo ikke være bange for noget, da han selv var dæmon. Godt nok sjæledæmon, men det var jo stadig dæmon. Ingen ville jo kunne få sig selv til at ddræbe sin egen race. Ikke Noa i hvert fald. Noa lod sin ene finger køre ned af det duggede glas og slikkede på kort vandet af fingeren. Han tog derefter glasset og satte det op for munden og drak en smule af drinken. Han rodede kort rundt i sit hår da han havde stilt drinken fra sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skyggejagt Empty
IndlægEmne: Sv: skyggejagt   skyggejagt Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 02:39

Caden fik fornemmelsen af at nogen kiggede på ham og tøvede et øjeblik da han satte glasset op til munden. Han bøjede hovedet let og lod de blå og blonde hårlokker falde ned foran ansigtet og spejdede kiggede igennem gardinet af hår for at se hvem det var.
Ingen på dansegulvet havde rettet opmærksomheden mod ham og den eneste i baren var en dreng med sort halvlangt hår med en drink foran sig. *var det nået jeg bildte mig ind?* tænkte han imens han tog en lille tår af sin drink.

//skifter lige comp. :p//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skyggejagt Empty
IndlægEmne: Sv: skyggejagt   skyggejagt Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 02:52

Noa smilede grinene for sig selv og morede sig lidt over at drengen var så forvirret. Han vendte sit blik ud mod dansegulvet og mange nysgerrige, flirtende blike mødte sit eget. Han gengældte ingen af blikkene , men smilede dog kun til alt og alle. Hans blik faldt på en unge pige som kiggede direkte på han med et udfordrende blik og var på vej hen til ham. *åh nej* tænkte han kort, men smilede dog stadig samme smil. Pigen nærmest klæbede sig fast til Noa hvor hun oplyste sig navn og smilede en smule frækt, men det rørte ikke Noa det mindste. Han lod bare sit blik glide ud mod dansegulvet, uden af svare pigen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skyggejagt Empty
IndlægEmne: Sv: skyggejagt   skyggejagt Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 03:01

Caden betragtede den 'mere eller mindre beklædte' pige der kastede sig over drengen ved siden af *Jeg siger dig, hormonbomber alle sammen de mennesker* tænkte han for sig selv. Drengen så dog ikke videre begejstret ud. *Skal jeg mon hjælpe ham?* Den sorthårede dreng virkede som typen der selv ville klare tingene. Og først nu opdagede han at drengen ikke lugtede det mindste af menneske. Tja folk plejede at sige han var distræt men come on! Der måtte være grænser for sådan noget. Caden var ikke sikker på lige præcis hvilken slags dæmon han var men uanset dæmon-type var pigens forsøg på at forføre ham næsten humoristisk. Med tanke på at der er større sandsynlighed for at hun ender som menuen. Heh..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skyggejagt Empty
IndlægEmne: Sv: skyggejagt   skyggejagt Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 03:11

Noas smil forblev som det var imens han drak en smule af sin drink og lod som om han bare lyttede en smule til det pigen sagde. Intet af det interesserede han, og var ikke værd at høre på. Han så igen hen mod drengen ved siden af, og stadig kun lige ud af øjenkrogen. Han lagde kort mærke til at en af pigen lidt ældre veninder kom og trak hende lidt væk og mumlede et aller andet om, om hun ikke vidste hvem Noa var, og skældte hende nærmest ud. Noa kom til at grine kort og lavt, men pigens veninde sendte ham et blik der kunne have dræbt, og det morede Noa ganske meget når nye kom til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skyggejagt Empty
IndlægEmne: Sv: skyggejagt   skyggejagt Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 03:22

*Uh, veninden bitchede nok løs på ham* Tænkte han fornøjet. Han kunne mærke savnet af selskab der gnavede i ham. Han var enlig et meget socialt menneske men eftersom han var ny i byen havde han ingen bekendskaber han kunne ringe eller hænge ud sammen med. Måske var det på tide at skaffe sig venner? Han rejste sig fra sin stol men lod den halvfyldt (i stedet for halvt tomt for sådan var han bare) og gik hen og satte sig ved siden af den sorthårede dreng. "Problemmer?" spurgte han og kiggede kort imellem drengen og pigen. Hele situationen var faktisk ret komisk i hans øjne, drengen ved sin side var bare simpelthen kold over for pigen og skænkede både hende og hendes arrige veninde så lidt opmærksomhed som det bare var muligt. Han kunne næsten ikke holde smilet tilbage, næsten.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skyggejagt Empty
IndlægEmne: Sv: skyggejagt   skyggejagt Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 03:31

Noa tog sig den frihed at lade sin opmærksomhed falde direkte på drengen. Han smilede skævt og helt roligt. "nej da. alt er helt under kontrol..." sagde han meg en rolig og glad klag i stemmen. "fra min side i hvert fald " sagde han og skævede hend mod de 2 piger hvor han grinede lidt hen mod dem. og sandt nok, i Noas øjne var alt i den fineste orden, udover nye, uerfarende unge mennesker som altid endte i komiske episoder eller ligge og kaste op. Noa smilede for sig selv og tænkte ikke over at han selv engang havde været i en episode da han var 14, hvor han havde gjort noget dumt, men det skulle de fleste jo igennem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skyggejagt Empty
IndlægEmne: Sv: skyggejagt   skyggejagt Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 03:37

Caden smilede skævt *Enlig en med lidt humor i kroppen!* "Jeg er Matson" sagde han i den bedste bond imitation "Caden Matson, og du min ven: har et seriøst pigeproblem" Han kiggede rundt i lokalet og udpegede ni piger der rent ud stirrede på ham, eleve hvis man tællede de to drenge i den anden ende af dansegulvet med. "Kommer du her tit?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skyggejagt Empty
IndlægEmne: Sv: skyggejagt   skyggejagt Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 05:05

Noa så på Caden og smilede nu venligt, og grinede kort "jamen godaften Caden.. Jeg er Noa... Noa Grace" sagde han helt normalt og smilede muntert. Han så kort omkring sig og tænke kort over det Caden sagde. "mmh nyaah. kun med de nye unge..." sagde han og grinede kort " de uerfarende er altid værst". Han så tilbage på Caden og smilede stadig. Han havde gennemskuet at Caden allerede havde tal sig til at der var mange der så hen imod dem. Noa var vant til blikke, og talte normalt kun med dem der faldt ham passende. "om jeg kommer her tit? tjoo det kan man vel godt sige... jeg er da velkendt her. meget velkendt" sagde han og grinede. "det er derfor mange nye uerfarende unge prøver at komme til mig. Hvis jeg snakker med nogen så har de nogen gange større chance for at blive en del af 'gruppen'. Jeg er åbenbart ret populær bland folk" sagde han og rynkede kort panden. Han vidste faktisk ikke hvad han havde gjort siden unge piger, af alle slags, sværmede om ham så tit og han var ligeglad med størstedelen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skyggejagt Empty
IndlægEmne: Sv: skyggejagt   skyggejagt Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 05:17

"Tja" sagde Caden med et drillende smil, "Mange drenge ville ellers missunde dig" Men det gjorde Caden ikke. All den opmærksomhed ville bare gøre ham paranoid. Han vinkede bartenderen hen til dem og bestilte endnu en cola light. "Skal du have noget med?" han smilede blidt men faldt lidt hen. En mærkelig følelse havde grebet ham. Hed det deja vu? han kiggede ned på sine hænder og lod tankerne vandre tilbage.Hvor havde han oplevet noget lignende?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skyggejagt Empty
IndlægEmne: Sv: skyggejagt   skyggejagt Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 06:22

Noa så på Caden og smilede. "tja. det kan godt være, men jeg kan faktisk ikke gøre for det. Det er ikke altid lige sjovt, men det kan da være meget hyggeligt, og jeg har nemt ved at finde min mad" sagde han roligt og så rundt på folk. han fik igen flere interesserede blikke, og han ignorerrede dem stadig. han så kort på Caden og smilede stadig. "nej tag jeg har stadig" sagde han og løftede sit stadig halvt fyldte glad og drak en smule af det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skyggejagt Empty
IndlægEmne: Sv: skyggejagt   skyggejagt Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 06:33

Caden smilede skævt "I orden." bartenderen kom med colaen og han hev nogle småmønter frem fra de sorte bukselommer. "Så Noa, hvad laver en dreng som dig her hvis du ikke har noget i´mod jeg spørger." sagde han da han ikke kunne finde på andet at sige. Pinlige stilheder stinker
"Jeg mener, det virker ikke som om du kommer her for de sociale aspekter?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skyggejagt Empty
IndlægEmne: Sv: skyggejagt   skyggejagt Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 06:50

Noa så lidt rundt og tænkte sig om. "mmh... får tiden til at gå, håber på at finde nogen flere rigtige venner" sagde han roligt og smilede. "og du selv??" spurgte han så og så på Caden. Noa vidste ikke helt hvor han ellers skulle finde nogle der havde nogen af de samme ting til fælles, og her var der altid det til fælles at de kunne lide at have det sjovt, feste og drikke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skyggejagt Empty
IndlægEmne: Sv: skyggejagt   skyggejagt Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 06:57

"Tjahm noget af det samme faktisk" Svarede Caden, der havde glemt sin cola light. "Jeg er ny her i byen og har ikke rigtig mødt nogen endnu. Eller rettere nu har jeg." sagde han med et grin. Caden var en person der ikke kunne klare at være alene i verdenen, han var en social type. Ensomhed kunne være beroligende men ikke altid.

//sorry kreativiteten slukkede lidt, nogle idéer?:)//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skyggejagt Empty
IndlægEmne: Sv: skyggejagt   skyggejagt Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 07:17

Noa så sig lidt omkring. "mh. nu hvor jeg husker det så... så vær opmærksom på at du nok vil kunne få en smule mere opmærksomhed nu." sagde han roligt og smilede. Han så lidt hen mod en lille gruppe som kiggede på Noa og vinkede hen mod dem som om han skulle gå med. Noa nikkede kort og rettede sig op. "skal du med ud eller blir du til jeg kommer igen??" spurgte han og smilede roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skyggejagt Empty
IndlægEmne: Sv: skyggejagt   skyggejagt Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 07:26

Caden fulgte Noas blik hen til den lille gruppe. Han tøvede et øjeblik men rejste sig op. "Jeg tager med" sagde han bestemt med et lille smil. Caden valgte at stole på Noas valg af vennekreds men følte sig alligevel en smule... ikke nervøs men måske lidt vagtsom.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skyggejagt Empty
IndlægEmne: Sv: skyggejagt   skyggejagt Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 07:45

Noa smilede stille og gik så hen til den lille flok. De blev begge taget godt imod, og der var en munter stemning. Noa fulgte med den lille flok udenfor og folk sludrede med hinanden. Noa fik tilbundt en cigaret som tidligere inden han kom ind på klubben, og som første gang takkede han ja og så hen på Caden. "skal du også ha?" spurgte han og smilede helt roligt, og tændte cigaretten.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skyggejagt Empty
IndlægEmne: Sv: skyggejagt   skyggejagt Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 07:51

Caden overvejede faktisk om han skulletakke ja, men da han ikke havde røget før og ikke ville udsætte sig for nogen form for ydmygelse (uanset hvor ligeglade de andre var) takkede han pænt "Ellers tak" med et smil. "Så ørhm" sagde han efter et stykke tid "hvor er vi enlig på vej hen?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skyggejagt Empty
IndlægEmne: Sv: skyggejagt   skyggejagt Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 07:59

Noa trak kort på skuldrende og tog et hvæs af cigaretten. "mh. ikke nogen steder. det vil jeg da ikke mene" sagde han og så kort rundt på de andre i flokken som rystede på hovedet. En af den svarede at det bare var en 'rygepause' hvor de plejede at gå ud en lille flok og snakke lidt. Noa smilede stille hen mod Caden, og mente at det var svar nok. De stod jo bare lige ude foran klubben og så på folk som kom og gik. Enten bekendte eller nye unge.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skyggejagt Empty
IndlægEmne: Sv: skyggejagt   skyggejagt Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 08:08

"I orden" svarede Caden med et skuldertræk, det passede ham fint at bare hænge ud. Der var køligt, et gennemsigtigt dis havde lagt sig over stedet. Folk var begyndt at rykke indenfor. Der var allerede få tilbage og de få der var var allerede godt på vej indendøre #Underligt# tænkte han og koncentrerede sig om sine sanser. #Måske er jeg bare paranoid# tænkte han og vendte opmærksomheden tilbage mod den lille gruppe. "Hør" sagde han så henkastet som muligt "Hvorfor er alle på vej indendøre, er her et slags sengepåbud eller noget?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skyggejagt Empty
IndlægEmne: Sv: skyggejagt   skyggejagt Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 08:26

Noa så på Caden og smilede. Han tog endnu et hvæs af cigaretten og inhalerede røgen. " du ved vel hvad der gemmer sig i mørket" sagde han med et smil på læben og løftede kort øjenbrynene og grinede så lidt. En fra gruppen fortalte kort at der var fundet mange døde i det sidste stykke tid og ingen vidste hvordan, men det var mord. Noa smilede for sig selv og grinte kort. Han var jo en af dem som måtte dræbe for føden, men det var ikke mange der vidste det. Overnaturlige væsner kunne gætte sig til det, men mennesker var altid dumme og naive i Noas øjne. "folk bliver mere og mere paranoide for hver dag" sagde han med et smil på læben. Ingen historier skræmte Noa. Han skulle egentlig kun være bange for Dusørjægere og visse vampyrer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skyggejagt Empty
IndlægEmne: Sv: skyggejagt   skyggejagt Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 08:34

#Hmm# tænkte Caden. #De oplysninger gør mig ikke ligefrem tryggere.# Han vidste godt han opførte sig som et paranoid lille menneske men han havde lært på den hårde måde ikke at undervurdere sine fjender. "Øhm" sagde han langsomt "Er det en god idé og stå her ude som du ved de ALMINDELIGE mennesker" sagde han og kastede et sigende blik mod resten af gruppen som han gik ud fra var temmelig forsvarsløse mod nattens rædsler. Han håbede Noa fangede den.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





skyggejagt Empty
IndlægEmne: Sv: skyggejagt   skyggejagt Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
skyggejagt
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: