Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 skyggejagt

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




skyggejagt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skyggejagt   skyggejagt - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 08:44

De fleste fra flokken havde trukket sig indenfor igen. Noa så bare rundt med et roligt blik. Han havde flere gange overlevet møder med vampyrer så han var ikke bange, selvom han nok burde. Han så på Caden og grinede kort. " er du bange?" spurgte han lidt drillende og smilede venligt. " der sker altså ikke noget. jeg skal nok passe på dig så " sagde den med en lidt fjollet klang i stemmen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skyggejagt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skyggejagt   skyggejagt - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 08:56

#Oh GREAT, nu tror han jeg er en pisseforskræmt TØSEdæmon der gemmer sig immelem mors skørter# "Nejda" svarede han hurtigt #Var det bævren i stemmen? ..fuck# Han kiggede ned for at skjule sine røde kinder inden han flyttede blikket tilbage mod Noa. "Har du tænkt dig at blive stående her?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skyggejagt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skyggejagt   skyggejagt - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 09:11

Noa smilede helt roligt og rystede på hovedet. "nej det har jeg ikke" sagde han så og smed cigaretstumpen på jorden. han vendte sig mod indgangen og gik så ind, hvor flere blikke igen mødte ham. Hans sædvanlige smil sad på hans læber og han så om på Caden for at se om han var med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skyggejagt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skyggejagt   skyggejagt - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 09:14

Caden gik efter Noa men stoppede i døråbningen. Han kastede et blik over skulderen og nåede at se skyggen der sprang fra tag til tag. #Jagt# lignede det. Han gik helt indenfor og lukkede døren efter sig. #Jeg skulle nødigt klage# tænkte han #Jeg gør det samme hele tiden# og som for at bevise pointen for sig selv snuppede han en forbipasserendes skygge. #Se selv. Jagt#
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skyggejagt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skyggejagt   skyggejagt - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 09:30

Noa så rundt og maste sig bare igennem mængden, hen til baren hvor han stod uden at bestille noget denne gang. Noa overhørte svagt en samtale mellem en lille gruppe veninder som stod lidt tæt på og hviskede om Noa og hans ukendte ven. Noa smilede dog bare for sig selv og så hen mod Caden med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skyggejagt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skyggejagt   skyggejagt - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 09:35

Han nåede op til Noa og bemærkede selv gruppen af piger der stod og hviske-tiskede om dem. Han kunne ikke lade vær med at smile skævt, han havde ikke regnet med at skabe så meget opmærksomhed som han havde gjort sammen med Noa. Caden lænede sig en smule ind mod Noa og hviskede: "Sig mig lige, hvor mange pigers hjerte har du stjålet herinde?" Hans øjne lyste af munterhed og drilleri.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skyggejagt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skyggejagt   skyggejagt - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 09:48

Noa grinede kort over Cadens spørgsmål. Noa havde ikke tal på sådan noget. "mmh... mange tror jeg. jeg har ikke tal på det, men alle de nye unge der kommer tror jo at de er attraktive, men de er i virkeligheden ingen ting hvis de ikke eer i snak eller kontakt med en af de velkendte. de har dem selv og vi har os selv." sagde han helt roligt og smilede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skyggejagt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skyggejagt   skyggejagt - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 09:56

Caden kunne se logikken i det men var stadig ikke helt enig. Der var noget Noa havde sagt der generede. En lille gnist af vrede var blevet skabt af hans ord men han kunne ikke sætte finger på hvad det var for noget. eller måske var han bare ved at blive lidt for emotionel,han var jo trods alt dæmon.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





skyggejagt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skyggejagt   skyggejagt - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
skyggejagt
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: