Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Alle hader karma ..

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Alle hader karma .. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alle hader karma ..   Alle hader karma .. - Page 5 Icon_minitimeOns 12 Maj 2010, 01:51

Caden kiggede usikkert nedad. De var på vej ind på et emne der var en smule farligt for dem begge. "Altså" begyndte han men tav så. For hva skulle han sige? At det var okay at dræbe dyr? Det ville han jo nok ikke blive så glad for at høre. Så han tog den aller nemmeste udvej og undgik helt emnet. "Du kan rigtig godt lide dyr ikke?" spurgte han for at lede dem væk fra emnet eller i hvert fald vinde tid nok til at have et godt svar parat.

//Sorry det ikke er så langt O.o' krea is missing^^'//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alle hader karma .. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alle hader karma ..   Alle hader karma .. - Page 5 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 03:55

David bed sig stille i læben og brød sig egentlig ikke meget om emnet, da han vidste han kunne blive meget bange for det. han træk på skuldrende "mmh...jo jeg kan rigtig godt lide dyr" sagde han stille og nikkede lidt imens. han kunne godt lide at Caden prøvede at komme væk fra emnet, for det var ikke noget han havde lyst til at snakke om. da det gjorde ham en smule trist til mode og derfor ville han godt snakke om noget andet.

//går nok ^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alle hader karma .. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alle hader karma ..   Alle hader karma .. - Page 5 Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 04:56

//så kom jeg på igen :O//

Caden smilte af David, glad for at det var lykkedes ham at komme over på et sikrere emne. "Jeg kna også godt lide dyr." forklarede han og snoede en lock blåt hår rundt om sin pegefinger med et distanceret udtryk. "Jeg har en stor kat der hedder Ares." *Og når jeg siger stor mener jeg jaguar stor* tilføjede han mentalt og blev pludselig mindet om at han skulle købe kød hjem til hende. Af en eller anden årsag spyttede hun kattemaden i hovedet på Caden igen med et fnys og så på ham som for at sige det-her-kan-du-ikke-mene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alle hader karma .. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alle hader karma ..   Alle hader karma .. - Page 5 Icon_minitimeTirs 18 Maj 2010, 02:38

David smilte lidt, da Caden smilte og elskede virkelig at se Cadens smil "de er også dejlige" sagde han og betragtede lidt hans legen med håret. han så lidt op på loftet og tænkte over det han sagde "en kat ved ned Ares...den vil jeg virkelig gerne se" sagde han og så på ham med et uskyldigt, barnligt blik. han var meget hurtigt blevet glad igen, da han virkelig elskede at snakke om hvor søde dyr kunne være. da dyr betød meget fort ham især hans hund. han kløede sig lidt i håret og tænkte over hvor stor stor nu kunne være.

//yey x3 hvor har du været?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alle hader karma .. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alle hader karma ..   Alle hader karma .. - Page 5 Icon_minitimeTirs 18 Maj 2010, 03:36

//Har været optaget med min fotografering og en novelle jeg er igang med (og skole men det er jo ikke vigtigt vel? xD)//

Caden smilte og nikkede. "Det må du da gerne" sagde han let og slap grebet om sin hårlock. Han følte sig en smule hyper og havde ret svært ved at side stille. Han trommede med fingrene mod hans sorte jeans. "Hey, lad os lave noget!" foreslog han, da dét at sidde ned var alt for... ikke-bevægende.

//sorry krea er lidt død O.o//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alle hader karma .. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alle hader karma ..   Alle hader karma .. - Page 5 Icon_minitimeTirs 18 Maj 2010, 04:15

//aaah nice nok ^^//

David klappede lidt i hænderne af glæder "lyder godt" sagde han glad og smilte stort. han så lidt på hans fingre og tænkte over det han sagde "hmm..jo men hvad" sagde han og rejse sig op. han gik lidt tænksomt rundt og prøvede at komme på noget de kunne lave. han så lidt rundt i håb om at få en idé om hvad de kunne lave, men han fik ikke rigtig nogen idé


//gjorde min også --'//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Alle hader karma .. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alle hader karma ..   Alle hader karma .. - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Alle hader karma ..
Tilbage til toppen 
Side 5 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
 Lignende emner
-
» Jeg hader vand.. (Luna)
» Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon
» Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men...
» Nogen gange så hader jeg dig mike? (Vicente)
» Hader du ikke bare når det sker? - Chili

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: