Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 LEGEPLADSEN! xD

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 19 ... 25  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 13 Icon_minitimeSøn 25 Apr 2010, 01:00

Han hørte hendes suk, og smilede varmt af hende. Han kærtegnede hendes hofter, og smilede da hun nappede ham i tungen. Han lod sin tunge køre henover hendes læber og så hende ind i øjnene. "jeg holder altså virkelig meget af dig Rosie" hviskede han til hende. Det føltedes sjovt at sige, men han kunne godt lide at sige det til hende, fordi det var så sandt som det var sagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 13 Icon_minitimeSøn 25 Apr 2010, 01:12

Rose så ham ind i øjnene og smilte sit søde og barnlige smil til ham og fandt sig selv smelte over de ord som han sagde "Jeg holder oss virkel meget af dig, William" hviskede hun og kunne godt lide at høre ham sige de ord og at han kaldte hende for Rosie.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 13 Icon_minitimeSøn 25 Apr 2010, 01:35

Han smilede kærligt til hende, og så på hendes barnlige smil og kyssede hende blidt og kort. Han blev varm indeni af hendes ord, og kyssede hende kort igen "mm det er dejligt at høre" sagde han stille, og smilede varmt til hende. Han trykkede sin næse mod hendes, og så hende i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 13 Icon_minitimeSøn 25 Apr 2010, 05:13

Hun smilte til ham og strøg sin ene hånd blidt over hans kind og var glad for at de havde de samme følelser for hinanden.

// Undskyld for det korte svar. Krea'en er fuldstændig død -.-''//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 13 Icon_minitimeSøn 25 Apr 2010, 05:39

Han smilede varmt til hende, og nød det, mens han nussede hendes hofter. "Nå Rosie har du så fundet ud af hvad vi skal lave idag?" spurgte han, og trak hende lidt ned mod sig. Han kyssede hende varmt på panden, og nød duften af hende. Han var sikker på at hvis hun gik, ville han kunne dufte hende i lejligheden i flere dage. Men han ville hellere have hende der, end bare hendes duft.

// awww vi giver den hjertemassage!! xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 13 Icon_minitimeSøn 25 Apr 2010, 07:40

Rose så lidt på ham og nød at mærke hans læber mod sin hud og vidste at hun ikke kunne få sig selv til at gå fra ham. Hun tænkte lidt "Hmmm.. Næææ.. Bare slappe af, måske?" sagde hun og var fuldstændig blank på hvad de kunne lave. Hun lagde sin pegefinger mod sin underlæbe og så lidt ud i luften og tænkte så man næsten kunne høre det knirke. Hun ville egentlig intet andet end at være sammen med ham. Hun ville gøre hvad som helst, når bare hun kunne føle hans tilstedeværelse og bare være tæt på ham.

// DEN LEEEEVER!!! xD //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 13 Icon_minitimeSøn 25 Apr 2010, 07:44

William smilede, og lyttede til hende "det kan vi sagtens, jeg kan forføre dig hele dagen hvis det skulle være?" sagde han og smilede skævt. Han kunne simpelthen ikke lade være med at grine, da hun begyndte at tænke så det knagede. "Jeg kender ingen som dig Rosie" sagde han og lo hjerteligt, mens han gav hende et knus, og smilede stort. Han havde det ret godt syntedes han selv, han havde Rose helt for sig selv en hel dag, det var da ret heldigt?

//*grineflip* XD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 13 Icon_minitimeSøn 25 Apr 2010, 07:52

"Dig? Forføre mig?" spurgte hun med en stemme som lød som om at hun ikke troede på ham. Hun grinte drillende, men derefter sødt og muntert og lagde sit hoved mod hans ene skulder og sukkede og lød som en som smeltede under hans omfavn og at han kaldte hende for Rosie.

// Haha xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 13 Icon_minitimeSøn 25 Apr 2010, 07:56

"Siden du stadig er her, og ikke vågnede op med et skrig , og du ikke er stukket af endnu så regner jeg med at jeg har dig i min hule hånd" sagde han og smilede selvsikkert, og skævt og grinede lidt. "eller der skal måske stjernetegn og sommersby til?" han drillede hende lidt nu, og smilede varmt til hende. Han kunne godt lide at hun nærmest smeltede ved de ting han sagde, han syntes det var kært, og han kyssede hende i tindingen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 13 Icon_minitimeSøn 25 Apr 2010, 08:10

"Jeg var halvt fuld.. Det tæller altså ikke" mumlede hun stædigt og smilte skævt og syntes ikke at det talte "Jeg vidste ikke hvad jeg foretog mig" sagde hun så drillende og trak sig lidt væk fra ham, så hun kunne se på hans ansigt og smilte til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 13 Icon_minitimeSøn 25 Apr 2010, 08:16

Han fnøs fornærmet, nu var det hans tur til at blive barnefornærmet. "Som om!" sagde han og så på hende, og surmulede, og prikkede hende kort men blidt i panden. Han vendte blikket væk fra hende, så hun skulle tro han mente det seriøst, men han gav hende kun igen for de gange hvor hun havde surmulet over hans drillerier.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 13 Icon_minitimeSøn 25 Apr 2010, 08:22

Rose så på ham og lagde hovedet let på skrå og kunne ikke lade vær med at grine over hans surmuleri "Aaaaaw, kom nu William" hviskede hun og lod sin tunge køre over hans læber og strøg ganske blidt sine fingre over hans brystkasse "Jeg driller kun" hviskede hun derefter ind i hans øre og grinte lavmælt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 13 Icon_minitimeSøn 25 Apr 2010, 08:35

"Du kan selv komme nu" mumlede han, men kunne ikke lade være med at smile svagt, og nappe ud efter hendes tunge, han nød at hun nussede hans brystkasse og at hun lod sin tunge glide over hans læber. Han gav hende et lille kys på halsen "mmm.. så går jeg ud fra at jeg måske kan tilgive dig" hviskede han ind mod hendes hals, og smilede varmt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 13 Icon_minitimeSøn 25 Apr 2010, 08:39

"Det var godt" hviskede hun og bed sig i underlæben og havde et blidt greb i hans trøje "Jeg ville ikke have kunnet overleve hvis du forblev sur på mig" hviskede hun ind i hans øre og nappede ham blidt i øreflippen og grinte derefter drillende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 13 Icon_minitimeSøn 25 Apr 2010, 08:53

Han smeltede ved det hun sagde, og smilede varmt og kærligt til hende. "Bare rolig jeg ville aldrig kunne være sur på dig alt for længe af gangen" sagde han til hende og smilede. Han nød det da det gav en kildren ned langs siden, og smilede skævt. "Smukke Rosie, vil du undskylde mig et øjeblik?" spurgte han forsigtigt, og satte hende ned ved siden af sig og rejste sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 13 Icon_minitimeSøn 25 Apr 2010, 09:30

Rose så lidt på ham og smilte svagt "Hvad skal du, William?" spurgte hun nysgerrigt og lagde hovedet let på skrå og havde ladet ham sætte hende ned ved siden af sig på sofaen og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 13 Icon_minitimeSøn 25 Apr 2010, 09:34

Han smilede til hende "jeg skal lige ud og tage min medicin" sagde han roligt til hende. Han gik ud i sit køkken og åbnede et skab. Det raslede let derudfra, og så tændte han for vandet og fyldte et glas med vand. Han sank besværet pillen * hvorfor skal de være så store?* han sukkede, stille over det og satte glasset i vasken, og pillerne op i skabet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 13 Icon_minitimeSøn 25 Apr 2010, 09:42

Rose havde gået ud til ham i køkkenet og stod lidt op af køkkenbordet og så på ham "Hvad er det medicin for?" spurgte hun og lagde hovedet let på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 13 Icon_minitimeSøn 25 Apr 2010, 09:49

Han så på hende og skyllede glasset af og vaskede det. "Det er mod en blodssygdom jeg har" sagde han stille, og rakte ud efter et viskestykke, og begyndte at tørre glasset af. Han så lidt på hende igen, og smilede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 13 Icon_minitimeSøn 25 Apr 2010, 09:59

Hun så bekymret på ham og gik over og lagde sine arme omkring ham fra siden "Det vidste jeg ikke, William. Er det noget slemt?" spurgte hun og så op på hans ansigt og var ligeglad med at han stod med et glas i hånden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 13 Icon_minitimeSøn 25 Apr 2010, 10:06

"Jeg havde jo heller ikke fortalt dig om det, før nu" sagde han stille,og strøg hende blidt over håret, og smilede stille til hende. Han tøvede og rystede så på hovedet. Men sygdommen kunne nemt tage livet af ham hvis han ikke tog pillerne. Han holdt fast i glasset, da hun lagde sine arme om ham så det ike ville falde fra ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 13 Icon_minitimeSøn 25 Apr 2010, 10:09

"Nej, men stadigvæk. Jeg burde have haft vidst det" mumlede hun og sukkede lavmælt og blev ved med at holde omkring ham og se op på ham som om hun var trist på hans vegne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 13 Icon_minitimeSøn 25 Apr 2010, 10:15

Han så på hende, og vendte sig bort fra vasken, og lagde sine hænder på henes kinder. "Se ikke så trist ud Rosie" sagde han og smilede kærligt til hende. Han trak hende ind i et kram, for at få hende til at smile lidt igen. Han kyssede hende varsomt på håret, mens han strøg hende over det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 13 Icon_minitimeSøn 25 Apr 2010, 10:33

Rose fik et mere beroliget og muntert ansigt af at stå så tæt på William og smilte til sidst sit søde smil og lod sit blik gå op på ham "Men du klare den.. Ikke?" spurgte hun med en håbefuld stemme og så på ham med øjne som gjorde at hun lignede et lille barn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 13 Icon_minitimeSøn 25 Apr 2010, 10:37

Han så lidt ned på hende, og så at hun smilede. "Se det er min Rosie" hviskede han kærligt, og kærtegnede hendes kind.Han nikkede "hvis jeg bare husker mine piller" sagde han beroligende. Han ville ikke fortælle hende om alle de gange han var røget på hospitalet, fordi han i sit stress havde glemt alt om sine piller. Han blev så frygtelig svag af det, fordi blodet satte helt ud hvis han ikke fik pillerne, og det fik hans indre system til at gå ned.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





LEGEPLADSEN! xD - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 13 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
LEGEPLADSEN! xD
Tilbage til toppen 
Side 13 af 25Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 19 ... 25  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: