Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 LEGEPLADSEN! xD

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 14 ... 25  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 05:36

"Nemmerlig" mumlede hun nikkende og så op på ham og smilte skævt og overvejede hans tilbud omkring at gå på druk "Hmmm.. Jeg har aldrig rigtig gået på druk.." mumlede hun og havde jo altid været for ung til det. Der var ingen som ville sælge akohol til hende på grund af hendes unge udseende. Hun havde drukket før, men det var ikke rigtig noget særligt, så hun havde faktisk ikke rigtig noget imod at gå på druk med en som hun stolede på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 05:47

William så bedene på hende "åh jo kom nu, det er så ynkeligt at sidde der alene så er det sjovere at have en at snakke med" sagde han med et smil "jeg skal nok gå ned på mine knæ og bede dig om det hvis det er det der skal til" sagde han med et drillende glimt i øjet, og grinede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 05:49

"Se, det er virkelig fristende det med at gå ned på knæ, men så vil du bare virke svag. Og du er jo allerede svag i forvejen" sagde hun drillende og så op på ham og tænkte lidt videre "Hmmm.. Så okay da. Det skal nok blive sjovt" sagde hun og nikkede for at understrege sin konklusion om at det ville blive sjovt.

// Skal spise ^^ Kommer på lidt senere :3//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 05:58

"Tsk, tsk sagde pigen der for lidt tid siden brokkede sig over at være for svag fordi hun var en engel" sagde han og rakte tunge af dig, men han smilede. "Men du har ikke set noget endnu så du kan ikke dømme mig på forhånd.." sagde han roligt. Han slap hende stille, og kunne mærke at hans arm sov, og summede underligt "yay!" sagde han muntert og så på hende. Han rettede sig op, og strakte sig lidt "så kom" sagde han smilende, og begyndte at gå.

// iorden :D
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 06:55

"Det eneste jeg høre når du åbner munden er; blah, blah, blah, blah" sagde hun barnligt og ville ikke give ham ret i det han sagde og grinte muntert og så op på ham "Hvad er det da jeg ikke har set endnu? Kan du trylle kaniner op af en hat eller hva?" spurgte hun drillende og lød faktisk ret 'wooow!'-agtig og grinte derefter muntert og begyndte at gå sammen med ham "Hvor er det så at vi skal hen? Jeg kender ikke ligefrem nogen gode steder at gå hen og drikke sig stangstiv" sagde hun og sukkede lavmælt over sig selv og strøg en hånd gennem det stadig svagt uglede hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 07:06

William rakte tunge af hende "iih ja min yndlings beskæftigelse er at trylle kaniner op af en hat" sagde han og himlede sigende med øjnene, og smilede skævt. Han så på hende "hmmm.. jeg tror godt jeg ved hvor vi kan gå hen" sagde han tænksomt. Han syntes det var rart med at månen nærmest lyste legepladsen, og resten af byen op som en kold sol *så behøver man i hvertfald ikke fare vild i mørket*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 07:09

"Ja, det tænkte jeg nok at det var. Sår'n en... Intelligent fyr som dig ville da elske sår'n noget" sagde hun sarkastisk og lavede en lille hostende lyd ved ordet 'intelligent', bare for at drille ham endnu mer. Hun grinte muntert og nikkede derefter "Hvor skal vi så hen?" spurgte hun nysgerrigt og tog fat i hans hånd og hev ham lidt hurtigere afsted og glædede sig egentlig til at drikke sammen med ham. Han ville sikkert være hyggelig når han havde fået noget at drikke xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 07:17

Han så på hende og slog drillende ud efter hende, dog uden at ramme hende som var meningen "pas nu bare på jeg ikke roder dig i håret igen" sagde han advarende og smilende. Han lod hende trække af med sig, og grinte af hendes iver "øhm.. jeg kan ikke huske det, bare ligeud så vi kommer ud til hovedvejen og så til venstre, så kommer den nede af den vej" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 07:19

"Neeejh!" peb hun til at han skulle rode hende i håret igen og så bedende op på ham "Ikk gør det, William" sagde hun med en lille barne stemme og lavede de største dådyrsøjne hun kunne lave. Hun fulgte hans instrukser og gik de veje som han fortalte uden problemer og blev ved med at se op på ham med et underholdt smil. Han var nu et ret underholdende selskab.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 07:23

William så ned i hendes dådyrøjne "årh du snyder, kvindelig charme er alt for magtfuldt et våben" sagde han med drillende stemme. "Jeg skal nok lade være Rose" sagde han med et glimt i øjet. Han fik øje på noget der var en blanding af en bar og et diskotek "der" sagde han, og pegede hen på det. Han så på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 07:29

"Det var godt" sagde hun tilfredst over sig selv og grinte lavmælt over at han bukkede under for hende. Det var nu sjældent at nogen gjorde det. Hun lod sit blik gå over på det sted hvor William pegede og nikkede "Okay" sagde hun og lød ret klar "Men du må ikke grine af mig.. Har aldrig rigtig drikket for alvor" sagde hun og prikkede til hans ene skulder og så op på ham med et sødt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 07:43

Han nikkede med et smil. Han lod hende få sin vilje da han vist havde et ømt punkt overfor hende, han rystede bare på hovedet af sig selv og grinede "Det går nok, jeg er selv såkaldt svagdrikker så vi står vist meget lige, med hvem der bliver fuld først" sagde han med et varmt smil. Han trak hende indenfor i røglugten, i et lokale der i den ene ende var oplyst af mange blinkende farver, og i den anden ende var mere afdæmpet. Han kunne se der stadig var mennesker der dansede rundt, og var fulde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 07:50

Rose smilte op til ham og kunne ikke rigtig se ham som en 'svagdrikker'. Alle de andre dæmoner hun havde mødt havde været viirkelig gode til at skjule sår'n noget og forblive i en ædru opførsel. Hendes blik gik langsomt rundt da de kom indenfor. Hun kunne lugte røgen i luften og pustede lidt ud i luften for måske at få lidt rent luft frem. Hun var ikke vant til at være omringet af cigaretrøg, men kunne sikkert godt overleve det. Hun så på de fulde og dansende mennesker og kunne ikke lade vær med at smile over dem og så derefter op på William og smilte sit søde smil til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 07:56

William smilte tilbage til Rose, og trak hende med op til baren "du kan sidde der, så sætter jeg mig her" han satte sig op på en af barstolene. William så rundt, og huskede detaljerne fra nogen gange før han havde været der. Han så på Rose "nå hvad skal vi finde på at give dig til at starte med" sagde han tænksomt. Han så ind i baren "hmmm.. sommersby er nok bedst at starte ud med hvis man ikke drikker så meget, så kan du altid prøve noget andet senere" sagde han og smilede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 07:58

Rose grinte lavmælt og gjorde ingen indvendinger da han placerede hende på en barstol og så på ham med et lidt tænkende blik "Sommersby? Er det lissom ikke, æblecider?" spurgte hun og havde set menneske teenagerne drikke det og havde set ret mange reklamer om det, men havde ikke haft tid til at smage det selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 08:09

Han så på hende "jo somersby er æblecider, men med alkohol i" sagde han og smilede. Han så på hende igen med et vurderende blik "og dog.." sagde han tænksomt "måske kan du godt tåle lidt mere end det" sagde han med et skævt smil. han trak derefter på skuldrende han vidste godt han var lidt ubeslutsom af natur " vi bestiller bare lidt af hvert" sagde han med en ligegyldig viften med hånden. Han bestilte nogen shots og somersby, og så lidt rundt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 08:12

Hun smilte lidt af det han sagde og nikkede så "Jeg kan godt lide lidt af hvert" sagde hun og kopierede hans ligegyldige håndbevægelse og smilede drillende til ham og så derefter på det som de havde bestilt "Hmmm.." mumlede hun tænkende og så lidt på det og tænkte på hvad hun egentlig skulle starte med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 08:17

William pustede hende i hovedet, med et skævt smil. Hans ånde var underligt kold og havde ikke nogen lugt. Han så på det han havde bestilt, og kløede sig i nakken "hmmm.." sagde han tænksomt "vi starter med en shot.." sagde han roligt. Han skubbede det lille glas hen til dig, og tog derefter selv et "du skal bunde eller resten i håret" sagde han med et drillende smil "er du klar?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 08:21

"Oi!" peb hun da han pustede hende i hovedet, og gøs svagt da hans ånde var utrolig kold. Hun så lidt ondt og advarende på ham og så derefter ned på det glas som han havde skubbet hen til hende og nikkede "Klar" sagde hun muntert og tog glasset i sin ene hånd og tog det op til munden og bundede det hurtigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 08:26

William smilede roligt af hendes onde blik, og bundede da hun gjorde. Han skar en grimasse og satte det tomme glas fra sig "adr.. det kom på tungen" sagde han og grinede. Han så på hende og derefter på glasset "det var da meget godt gjort, der er ikke mere jeg kan hælde i håret på dig" sagde han smilende. Han så på resten af sprutten på bordet og skubbede en sommersby hen til dig "her.. drik den her før flere shots så du ikke bliver dårlig" sagde han roligt. Han rakte ud efter et andet shotglas og satte det foran ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 08:29

Rose så på ham og grinte lavmælt "Nøøj, hvor er jeg da bare heldig" sagde hun sarkastisk til det med ikke at have noget at hælde noget i hendes hår. Hun så ned på sommersbyen og åbnede den og tog en lidt prøvende slurk. Den smagte egentlig ret godt, og hun kunne godt smage at der var alkohol i den. Hun drak lidt mer af den og satte den derefter på bordet igen og så over på William som gjorde nogle flere shotsglas klar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 08:38

William bundede endnu et shot, og smilede til Rose, mens han bagefter skar en grimasse. Han tog den anden sommersby og åbnede den. Han tog en tår af den for at shot smagen til at gå væk. Han skubbede et shotglas hen til dig "når du føler dig klar til et til så står det der.." sagde han og smilede til hende. Han betragtede hende lidt, og så ned i et af glassene "hvis de ikke er kolde nok må du lige sige til" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 08:40

Hun nikkede til ham og smilte og tog derefter shot glasset op og bundede det og skar en svag grimasse da hun godt kunne mærke at det var ret stærk. Hun kunne godt mærke at det påvirkede hende, men skjulte det dog og nikkede det til det andet han sagde "Ja, det skal jeg nok" sagde hun med en munter stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 08:47

Han grinede lidt mere en før af hendes muntre stemme "du må ikke drikke for mange shots på en gang så bliver man dårlig" sagde han "tro mig jeg HAR prøvet det..." sagde han og smilede skævt. Han drak lidt mre af sin sommersby, og så tænksomt ud i luften.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




LEGEPLADSEN! xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 08:49

"Du er oss svag, William" sagde hun drillende og tog en tår af sin sommersby og så på William og smilte til ham "Men har du egentlig ikke nogen andre venner til at drikke dig fuld med? Altså.. Jeg er en engel og jeg er ikke ligefrem sjov" sagde hun og troede at han som dæmon havde masser af venner at hænge ud sammen med, som ikke var engle.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





LEGEPLADSEN! xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
LEGEPLADSEN! xD
Tilbage til toppen 
Side 3 af 25Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 14 ... 25  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: