Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 walking on the street(Andy) :3

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 10 ... 15, 16, 17
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




walking on the street(Andy) :3 - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 - Page 17 Icon_minitimeSøn 20 Jun 2010, 04:58

Adam så på ham og smilede glad. "det er jeg glad for, Andy" sagde han roligt og så op på ham med et glad og kærligt udtryk. Han nikkede så til det Andy sagde og havde et muntert smil på sine læber imens. Han så så kort ned af sig selv og en svag rød farve kunne skimtes over hans kinder, over at han jo stadig ikke havde andet en den t-shirt på. "Jeg burde også få mit tøj på nu.. Det er vasket, ikk?" sagde han lige spørgende og så hen på Andy.


//havde lige en spontan tanke, med at oprette et nyt emne til Andy og Adam xD Nu har de jo ikke set hinanden i nogen tid :O//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




walking on the street(Andy) :3 - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 - Page 17 Icon_minitimeSøn 20 Jun 2010, 05:31

/synes jeg endelig er en meget god idé... de har jo ikke set hinanden siden Andy's fødselsdag.. men er du så ikke sød at lave det ?? ^^ så kan jeg spille videre på mit ps2//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




walking on the street(Andy) :3 - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 - Page 17 Icon_minitimeSøn 20 Jun 2010, 05:39

//Det var jo lige det jeg tænkte xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




walking on the street(Andy) :3 - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 - Page 17 Icon_minitimeSøn 20 Jun 2010, 05:42

//jaer det er jo også rigtigt nok.... ^^//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





walking on the street(Andy) :3 - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 - Page 17 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
walking on the street(Andy) :3
Tilbage til toppen 
Side 17 af 17Gå til side : Forrige  1 ... 10 ... 15, 16, 17
 Lignende emner
-
» Walking along the street
» Just a street - (Hailey)
» the dark street-Elisabeth
» Walking in the dark
» Walking with the dead.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: