Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 walking on the street(Andy) :3

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3 ... 9 ... 17  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




walking on the street(Andy) :3 Empty
IndlægEmne: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 06:53

Dato : 23/4-10
Årstid : forår
Dag : fredag
Vejr : skyfrit, lunt vejr
Sted : gågaden
Tid : 16.15
Omgivelser : folk, caféer

Adam slentrede ned at gaden med en pose i sin ene hånd, og den anden hånd i lommen på sine bukser. Han havde næsten lige sagt farvel til en lille gruppe af sine venner, for selv at fortsætte sin søgen på noget brugbart. Han havde indtil videre bare købt en meget enkel hættetrøje som var et par størrelser for stor, men sådan kunne Adam bedste lide dem, for så følte han sig mere fri. Adam så rundt på folk som var omkring ham, og ham havde et let muntert smil på læben. Han havde altid elsket at gå rundt for sig selv i gaden, selvom han stadig tit savnede selskab. Han havde tid til at tænke over alt mellem himmel og jord, selvom det tit førte til at han blev en smule deprimeret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




walking on the street(Andy) :3 Empty
IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 07:11

Inde i en lille tøjbutik hvor der ikke var særlig mange mennesker, havde en ung dæmon søgt ind for at være lidt for sig selv. han gik rundt og kiggede på det tøj som de havde, han havde det svært med at købe tøj da han alligevel havde så meget. folk så over på ham og var næsten skudt i hans skønhed, da hans ansigt var perfekt og man næsten kunne gætte sig til at han ikke var hetro. han gik meget op i hvordan han så ud og viste sig aldrig på gaderne uden makeup på, selv om han ikke havde makeup på så han stadig godt ud. men han følte sig nøgen uden sin makeup, og det var ikke alle der kunne forstå ham. han tog en trøje frem og gik hen til et spejl og tog den op til sin overkrop, han så lidt på den og rystede bestemt på hovedet *hvad tror de at jeg går i ?* tænkte han og gav et lille grin fra sig inden han kiggede videre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




walking on the street(Andy) :3 Empty
IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 07:53

Adam så lidt omkring sig slentrede lidt videre. Dog efter kort tid slog han sig ned ved en bænk. Han tænkte lidt på om det overhovedet var en god idé at forlade sin vennegruppe. Han vidste af de sikkert var gået på en eller anden café, og sikkert snakkede om hvorfor han var gået for sig selv. Han havde bare lige pludselig sagt at han smuttede videre selv. Adam så lidt rundt på folk igen og så rundt på eventuelle butikker der var interessante. Der var ikke så meget specielt, i denne del af gaden, til Adam, efter han egen mening. Adam så på den hvide pose med trøjen i. Han hev trøjen ud og så på den. Han var tilfreds med det køb, han havde betalt 150,- for den, og han havde ledt efter sådan en i lang tid nu. Adam lagde igen trøjen tilbage i posen og hev sine ben op på bænken, og satte sig i skrædderstilling. Han lænede sig en smule frem og støttede en albuerne på sine ben. Han så igen rundt, og gabte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




walking on the street(Andy) :3 Empty
IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 07:58

Andy så sig lidt mere omkring i butikken, han rystede på hovedet og kunne bestemt ikke lige nået tøj. han gik hurtigt mod udgangen selv om en kvinde der arbejde kom løbende efter ham, og ønskede virkelig meget at han købte nået tøj. han så lidt på hende uden at sige nået og gik hurtigt ud af butikken, han åndede lettet op da der virkelig ikke duftede godt der inde. han tog en smøg op af lommen og tænde den, han lag sin lighter og sin pakke smøger tilbage i lommen. han begynde derefter at gå ned af gaden og lag sine hænder ned i lommerne, han stoppede op da han fik øje på en fyr der sad for sig selv. han så sig omkring for at se om han var sammen med nogen, han vende sit blik mod ham igen og kunne godt se at han måske kedet sig lidt. han smilte lidt og tog et sug af sin smøg og pustede det hurtigt ud igen, han gik stille over og satte sig ned ved siden af ham "hvad har du købt ?" spurgte han venligt om og havde helt glemt at sige hej
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




walking on the street(Andy) :3 Empty
IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 08:24

Adam fik godt øje på en fyr, som så ud til at være på vej hen til ham. Han sad stille og tænkte lidt, og blev en smule overrasket over at fyren var på vej hen til ham og satte sig ved siden af ham. Adam skævede lidt hen mod og og faldt nærmest i staver over hams udseende. Adam havde aldrig set noget lignene. Han rystede kort på hovedet og rettede sig op. "ehm. Bare en trøje" sagde han og smilede. Adam havde nærmest svært ved at få øjnene væk fra den mystiske fyr, og selvom han ikke ville virke som en der bare sad og gloede, så kunne han ikke lade vær. Dog slog han alligevel blikket ned, selvom det var lidt modvilligt. Han rakte posen hen mod fyren. "du må da gerne se. Det er bare en helt enkel hættetrøje." sagde han og smilede. "de er faktisk lidt svære at finde.. i mine øjne"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




walking on the street(Andy) :3 Empty
IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 08:33

Andy så på ham og smilte og havde slet ikke nået imod at han kiggede sådan på ham, han syntes endelig at det var lidt sødt og nikkede til hans svar "du er heldig du fandt nået du kan lide, jeg gik ind i den mest mærkeligste butik og det lignede nået som gamle mænd gik i" sagde han og gav et lille grin fra sig, og vende sit blik ned mod posen og tog den stille hen til sig og nikkede. han tog sin hånd ned i posen og hev trøjen ud, han klemte let posen mellem sine lår så den ikke ville flyve afsted. han kiggede lidt på trøjen og nikkede "den tror jeg at jeg vil stjæle" sagde han dog bare for at drille ham lidt, sådan var han jo bare med at drille folk. og han kunne virkelig godt lide at gøre det, han lag trøjen ned i posen igen og rakte den hen til ham "jeg hedder forrasten Andy" sagde han og rakte sin hånd hen til ham for at hilse på ham, da han havde helt klemt at hilse på ham og rødme lidt af at han glemte sådan nået
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




walking on the street(Andy) :3 Empty
IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 08:55

Adam grinede lidt over hans kommentar. "alle er ikke lige heldige altid. jeg finder aldrig noget specielt i denne del af gaden, men hvem ved. jeg fånder måske noget om 40 år" sagde han ret muntert. Adams blik plantede sig igen på fyren imens han så på trøjen. Hans smil bredte sig mere, og han grinede igen. "nu har jeg endelig fundet det jeg ledte efter, så skal du da ikke stjæle det. nu fik du jo lov til at se på den" sagde han muntert. Adam elskede humor. Det gav altid en god stemning. Adam så stadig på ham, og havde egentlig ikke selv lagt mærke til at de ikke havde præsenteret sig. Han tog imod Hans hånd. "Adam" sagde han som svar på et spørgsmål der ikke var blevet stilt. Han smilede muntert og så på Andy. Han tænkte slet ikke over at han igen sad og stirrede på Andy.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




walking on the street(Andy) :3 Empty
IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 09:01

Andy så på ham og gav et lille grin fra sig "hyggeligt at møde dig kælenavn" sagde han da han selv blev kald Adam, han gav hans hånd et lille klem inden han tog sin egen hånd til sig. han smilte bare venligt til ham og så ham ind i øjnene, og syntes at det var vildt sødt at han kiggede sådan på ham. han sagde det dog bare ikke nået til ham om det "ja måske finder du så nået, det er jo altid nået når man bliver ældre at man så ved hvor man kan finde det" sagde han og slog ud med sine arme til siderne, for at vise at der var nok butikkerne omkring dem. selv ville han helst tage til et bedre land for at finde tøj til sig, men man viste jo aldrig hvis man endelig fandt nået tøj "kan jeg så ikke bare låne den ?" spurgte han om og havde slet ikke nået imod at dele tøj med nogen, det gjorde han jo i forvejen eller hvis han det stjålet. men han fik det kun stjålet fordi så han kunne købe nyt tøj
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




walking on the street(Andy) :3 Empty
IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 09:35

Adam grinede lidt uforstået. Han vidste jo ikke at Andy blev kaldt Adam, og han ville heller ikke kunne tænke sig til det, men alligevel var det jo noget der sagde ham at det nok måtte være hans kælenavn eller sådan. Adam slog kort blikket ned da han fik øjenkontakt med Andy. Han var lidt pinlig over at han sådan blev ved med at stirre på ham. "undskyld" sagde han stille så det næsten ikke kunne høres, men han smilede dog stadig. Han grinede lidt over det Andy sagde. "tjaa. hvis man nogen sige kommer til at gå i sådan noget tøj" sagde han. Han så igen op på Andy og smilede muntert. Han sad lidt og overvejede og han skulle give Andy lov til at låne sin nye trøje, men han kunne ikke se nogen skade i det, bare han fik den tilbage igen. Han nikkede så kort. "okay så. hvis du altså kan finde ud af at jeg skal have den tilbage igen" sagde han og grinede. Han var ellers normalt meget påpasselig om sine ting, men det var som om at noget fik Adam til at synes det var okay.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




walking on the street(Andy) :3 Empty
IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 09:52

Andy så på ham og kunne godt se at der var nået galt, han var dog ikke sikker på hvad der var glad. men han kunne bare ikke forstå at han så væk fra ham, han tænkte lidt over det og tog langsomt fat i hans hage og løftede hans hoved op "hvad undskylder du for ?" spurgte han stille om og lag sit hoved på skrå, han kunne ikke se at han havde gjort nået forkert ? og smilte bare venligt til ham. det forvirrede ham lidt når Adam bare sagde undskyld til ham, uden at han endelig selv viste grunden til det "ja det ved man jo aldrig" sagde han og viste at han aldrig ville komme til at gå i sådan nået tøj, fordi han blev jo aldrig gammel og det havde han det endelig svært med at tænke over. han bed sig lidt i læben og tog langsomt sin hånd til sig igen, han slap sin læbe lidt efter igen og lod sin hånd køre igennem sit hår og rystede let på hovedet "det var kun for sjov, du behøver ikke låne den ud til mig" sagde han og tog sin smøg ud af munden efter han havde taget det sidste sug, han kastede den væk og vende sit ansigt væk fra ham og pustede røgen ud. da han ikke ville puste ham ind i hovedet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




walking on the street(Andy) :3 Empty
IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 10:25

Adam bed sig lidt i læben og så Andy i øjnene da han tog fat i Adams hage. Hans kinder blev let rødlige, men han smilede dog. "ikke noget særligt. jeg stirre bare lidt for meget måske" sagde han stille. Han smilede roligt og prøvede lidt at få styr på sin rødmen og usikkerhed. Adam så igen lidt ned da Andy slap ham. han smilede stadig stille, men han synes efter han havde sagt undskyld var situationen blevet lidt arkavet, på en måde. han så dog op på Andy igen, lidt mere selvsikker. "når ja, men altså. jeg har intet imod hvas du låner den, bare jeg får den tilbage igen" sagde han og smilede. Han holdte kort øje med smøgen, men lod igen sit blik hvile på Andy, igen uden at han rigtig selv lagde mærke til det. Han sad lidt og leget med sin ene af sine piercinger i læben, mens han igen faldt lidt i staver over Andy.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




walking on the street(Andy) :3 Empty
IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 10:32

Andy smilte lidt af det han sagde og træk lidt på skulderne "det betyder ikke nået for mig, du må godt" sagde han og havde slet ikke nået imod det, han rejste sig stille op og rakte sin hånd ned til ham. og tænkte lidt over hvad han skulle sige "må jeg inviter dig på en kop caffe,kakao, sodavand ? jeg kender en god café nogle butikker her fra" sagde han og ville bare gerne et andet sted hen end hvor folk kunne stå og glo på dem, han følte dog heller ikke at de ikke havde nået privat. da han med glæde ville lære Adam bedre at kende "når okay, hvis du gerne vil havde jeg låner den.. så vil jeg ikke takke nej" sagde han og smilte charmerende til ham, da han slet ikke havde nået imod at låne den. han fjernede ikke sit blik fra ham og kunne godt lide når han kiggede sådan på ham, selv om han ikke var sikker på om det betød at han så godt ud ? eller om han ikke så godt ud ? han syntes dog selv at det var det sidste
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




walking on the street(Andy) :3 Empty
IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 11:00

Adam så på Andy og smilede rimelig glad. han grinede kort over det. "det var da rart nok at vide" sagde han stille og så stadig på Andy da han rejste sig op. Adam tog, uden tøven, imod Andys hånd dg hev sig op. "jo tak, men gerne" svarede han smilende. Adam havde, uden tvivl, lyst til at lære Andy af kende. Adam så lidt rundt, men så hurtigt tilbage på Andy. "hvis bare jeg får den tillbage, så er det okay" sagde og og blev nu igen ved med at holde sit blik på Andy. Adam kunne godt mærke at han sikkert var lidt rød i kinderne igen, det var heldigvis kun meget let. Han smilede glad og tog fat i sin pose med trøjen igen. Adam grinede kort over en tanke som strejfede ham. Gad vide om hvad mange hjerte Andy egentlig have knust, i løbet af de sidste af år. Adam tænkte at det nok måtte være mange.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




walking on the street(Andy) :3 Empty
IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 11:09

Andy så på ham og nikkede og tog ikke sin hånd til sig da han havde rejst sig op, han begynde bare stille at gå mod caféen "er det endelig positivt at du kigger sådan på mig ? ellers syntes du at jeg ligner lort ?" spurgte han om og så bare på ham og smilte lidt, og havde slet ikke imod nogle af dele da alle folk havde deres egen mening om hvad er lækkert. han vende dog sit blik frem for at se hvor de gik hen, og at de ikke gik forbi caféen "jamen så vil jeg da gerne låne den.." sagde han og gav et lille grin fra sig og gik hen til døren til caféen og og prøvede at tænke på det "4" sagde han bare og åbnede døren og holde den for ham og slap stille hans hånd, han gik ind efter ham og gik op for at bestille. han tænkte lidt over hvad han skulle havde og var ikke sikker på det "jeg vil gerne havde en cola" sagde han til damen som stod bag kassen, han vende sit blik mod Adam og smilte "du siger bare hvad du vil havde" sagde han og tog sin hånd ned i lommen og tog sin pung op af lommen, og var ligeglad med hvad han ville havde. da han jo alligevel havde penge nok
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




walking on the street(Andy) :3 Empty
IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 11:26

Adam så stadig på Andy og tænkte at det ikke kunne skade noget, bare og være så ærlig som muligt. "mh. jeg må nok sige at det er positivt" sagde han så. I Adams øjne var der ikke meget negativt ved Andys udseende.. Slet ikke noget faktisk. Han havde altid før set nogle kønnere, som han kunne huske i hvert fald. Adam smilede bare over at Andy sagde at han ville låne trøjen. Han fulgte med hen mod døren til caféen. Det undrede egentlig at Andy sagde et antalt, som om det var svar på hans tanker. Han var vel ikke tankelæser? det fandes jo ikke, det var alt sammen bare fub af det man så forskellige steder. Han gik bare ind uden at tænke mere over det. Han stod lidt over overvejede hvad han ville have. "mh bare en kop kaffe" sagde han så. Her på det sidste var han begyndt at drikke meget kaffe, for at holde sin energi oppe. Han havde ellers altid hadet smagen da han var mindre, men nu var det helt fint.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




walking on the street(Andy) :3 Empty
IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 11:39

Andy så på ham med store øjne og nikkede på det han sagde, han vende sit blik mod damen og smilte "og en kaffe" sagde han og rystede svagt på hovedet af det, da han virkelig hadet smagen af kaffe. det var som om den bare ikke ville gå væk når man først havde fået den ind i munden, han gav damen pengene og smilte lidt og stod lidt og ventede på at det skulle blive færdigt. han så stille over på Adam og smilte ærligt "jeg er da glad for at du syntes at det er positivt det du ser" sagde han og så ned af sig selv og mente jo selv at han ikke var lækker og at han var tyk, selv om han slet ikke var det og hans overkrop var stort set muskler. han vende sit blik mod ham igen og smilte "du ser også selv godt ud, måske derfor jeg fik øje på dig" sagde han og vende sit blik mod damen igen og tog sin cola og Adam's kop kaffe, han gik hen og satte sig ved et tomt bord og træk sit ene ben op under sig. han satte det ned på bordet og tænkte lidt på hvad han skulle sige for at drille ham lidt "du ved godt at du ikke får en kys af mig når du har drukket det der ?" sagde han og man kunne bare se på ham at han bare sagde det for at drille ham, da han prøvede at holde et stort smil tilbage
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




walking on the street(Andy) :3 Empty
IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 11:58

Adam grinede kort at Andys reaktion. "ja det holder min energi oppe, og man bliver afhængig af det stads." grinede han. Adam så stadig på Andy og smilede egentlig bare stort "så lidt da. det er i hvert fald meget positivt i mine øjne, og jeg vil gætte på at flere også synes det" sagde han roligt og smilede. Adam rødmede igen over det Andy sagde. Han var egentlig ikke vant til at folk kommenterede hans udseende, og slet ikke positivt, så han var da smigret over det. Han rømmede sig kort. "eh. tak" svarede han stille, og holdt stadig sit blik på Andy. Han fulgte med Andy hen til bordet og satte sig over for ham. Han smilede muntert og så stadig på Andy. Han grinede dog af det Andy sagde og rystede kort på hovedet. "må jeg så få det nu, inden jeg drikker det?" spurgte han med en drillende klang i stemmen og løftede sine øjenbryn en smule, og grinede. Han tog fat om koppen for at varme sine fingre. Han så stadig på Andy, og han havde et drillende glimt i øjet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




walking on the street(Andy) :3 Empty
IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 12:09

Andy så kort ned af sig selv og træk lidt på skulderne "ja det tror jeg måske nok at der er.. men i mine øjne så ligner jeg indholdet af en skraldespand" sagde han og vende sit blik mod ham og hævede det ene øjebryn, han betragtede ham lidt og træk på skulderne "og jeg mener det endda" sagde han da han ikke mente at han kunne sige at det var så lidt, da han syntes at det lød som om at Adam så havde bedt ham om at sige det. han tog sin cola i sin ene hånd og drak lidt af den, han fjernede ikke sit blik fra Adam. han satte den ned på bordet igen og gav et lille grin fra sig "du må godt få et hvis du tager det" sagde han og tog sin jakke af og lag den ved siden af ham, og mente det han sagde og kunne ikke lade være med at smile af det. da han virkelig mente det at han bare kunne tage et kys fra ham hvis han gerne ville havde et, han lag sine hænder på bordet og fugtede kort sine læber "forstå endelig ikke hvorfor man drikker kaffe ? smagen sidder jo i ens mund i meget langtid.." sagde han og kunne næsten smage smagen, og var glad for at han ikke selv drak det mere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




walking on the street(Andy) :3 Empty
IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 12:30

Adam så en smuler undrende på Andy. Han forstod ikke helt at Andy kunne syntes at han var så grim som han påstod. I Adams øjne kunne man ikke se mere perfekt ud. Måske ikke lige alles stil, men alle og en hver ville kunne se at Andy enten ville se køn ud eller bare i det hele taget så køn ud, men på en måde kunne han også forstå det. Adam havde det lidt på samme måde når Andy stod og sagde at Adam så godt ud, og Adam synes at han ikke selv lige var den kønneste. "jeg synes altså ikke du er grim.. " sagde han smildende og så på Andy. Adam rystede kort på hovedet og smilede. Han løftede koppen op til munden og drak lidt tøvende en tår af kaffen. På en måde havde Adam faktisk lyst til at tage imod at kysse Andy, men lod være. Han blev dog ved med at se på ham og smile. "energi eventuelt?" sagde han og smilede. "det var sådan jeg startede med at drikke det. jeg havde brug for ekstra energi, og... jeg burde stoppe" Adam grinede kort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




walking on the street(Andy) :3 Empty
IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 12:38

Andy så bare på ham og lod sine fingere pille ved flasken, han så ned af sig selv og træk på skulderne "hvis du syntes" sagde han da han ikke havde lyst til at diskuter om det, selv om han viste at han altid ville vinde. da han ikke var den type der plejede at give ham, men han gav bare ikke diskuter om han var køn eller ikke. for det ville aldrig ændre syntes i hans øjne, men sådan var det jo bare fra person til person "men du er jo lækker ud.. jeg må godt nok lige nået katten har taget med ind" sagde han og gav et lille grin fra sig, inden han drak lidt mere af sin cola. han rystede på hovedet af ham "der røg din chance i at kysse mig, før den der smag er væk" sagde han og hævede det ene øjebryn og kunne godt forstå at han ikke havde taget kysset, han var sikker på at han ikke engang ville kysse sig selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




walking on the street(Andy) :3 Empty
IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 12:52

Adam så på Andy og rystede kort på hovedet. "ja det er det jeg synes" sagde har og stirrede på ham. "hvis jeg ikke havde synes du var køn så havde jeg ikke stirret sådan på dig som jeg har gjort. Der er forskel på blikke om man ser på den af misundelse eller med afsky.." Adam havde heller ikke selv lyst til at diskutere. Han plejede altid at tabe, selvom han havde sine gode argumenter, og lige denne diskution havde han på ingen måde lyst til at tabe. " kan vi så ikke bytte udseende?" spurgte Adam med en lidt drillende klang i stemmen og grinede lidt. Adam så lidt ned i koppen og vidste ikke helt om han skulle fortryde at han drak den første tør. Han tænkte kort og så så igen op på Andy og mødte hans øjne. "kan jeg ikke tvinge dig alligevel?" spurgte han smilende og lænede sig en smule ind over borden. Han havde jo faktisk på en måde lyst, men ville ikke rigtig indrømme det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




walking on the street(Andy) :3 Empty
IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 13:06

Andy så bare på ham og satte sine albuer ned i bordet og lag sit hoved i sine hænder, han lyttede bare på hvad han sagde og tænkte lidt på hvad han sagde "men jeg ved da ikke hvordan du ser ud når du ser nået du afskyer" sagde han og smilte kærligt til ham, han viste ikke hvorfor man han var bare en sød dæmon som faktisk næsten aldrig var ond. dog var han ikke særlig sød når han var ude på jagt, men ellers så var han som et lille lam. han hævede det ene øjebryn "hvordan har du tænkt dig at vi skulle gøre det ?" spurgte han om og viste at hvis han så ud som Adam så havde han bare blive helt vildt selvglad, og totalt blive forelsket i sig selv. han smilte stort da han kunne se at han bøjede sig hen over bordet "jeg hader virkelig meget smagen.. så måske på et andet tidspunkt" sagde han stille selv om han ikke ville havde nået imod at havde kysset ham, men han kunne bare ikke klare den smag af kaffe. og mest når han ikke følte at den forsvandt i de første par timer, han lod sit ansigt vægt lægge sig over på den ene hånd. mens han lod sin anden hånd falde lidt hen og strøg Adam over kinden "undskyld.. ville ellers ikke havde nået imod det" sagde han og tog stille sin hånd til sig igen så han havde sit hoved vægt på begge hænder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




walking on the street(Andy) :3 Empty
IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 13:29

Adam grinede kort. "nej det gør du jo ikke... men det er i hvert fald ikke det blik jeg har set på dig med ind til videre, og jeg ville vist heller ikke smile så meget hvis jeg så på dig med afsky" sagde ham og smilede. Adam så sjældent på folk med afsky. Der var dog lige hans tidligere bedste ven, eks kæreste og moderens kæreste hvor han tydeligt så på dem med afsky, men ellers havde han aldrig brugt det blik. Adam så stadig på Andy og smilede glad. Han sad lidt og tænke, men trak så på skuldrende. "tjaa... jeg er ikke magiker, som bare lige kan bytte krop med nogle, så jeg ved det faktisk ikke" sagde han så og grinede "men hvor jeg dog misunder dig på dit udseende" Adam smilede og så stadig på Andy. Adam grinede kort og flyttede ikke blikket ved fra Andy. "når med så må jeg vel vente" sagde han og grinede egentlig lidt over situationen. hvis man tænkte over det var de jo egentlig i gang med at planlægge at de skulle kysse. Adam begyndte dog igen at rødme da Andy strøg ham over kinden. Han tog fat om sin kop og satte den op foran sin mund og næse for lidt at skjule sin rødmen og han prøvede lidt at holde sit smil en smule tilbage. Han holdt dog stadig sit blik på Andy.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




walking on the street(Andy) :3 Empty
IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 13:45

Andy hævede det ene øjebryn og grinte lidt af ham "jeg ville smile ligemeget hvad.. men det er helt okay" sagde han og var endelig bare glad for at havde mødt ham, og var ligeglad på hvilken måde at han så på ham med. han lod sine lillefingere glide frem og tilbage på sine kinder, mens han ikke fjernede sit blik fra ham og havde heller ikke lyst til det. og hvorfor skulle han dog også gøre det ? nej det jo på ingen måde forkert at gøre det "når okay, jamen så bliver det lidt svært" sagde han stille og bed sig blidt i den ene lillefingerspids, han slap den dog hurtigt igen og rødmede lidt af ham "oh så godt kan jeg vel heller ikke se ud.. har jo sagt at du er lækker ?" sagde han og gav et lille grin fra sig og mente det, han syntes at han så virkelig godt ud og kunne ikke se hvad han lavede med Andy her ? men han følte sig bare heldig af at havde hans selskab "ja det må du.. men det er også din egen skyld" sagde han drillende og hævede det ene øjebryn da han løftede koppen op, han lag sit hoved vægt på sin ene hånd og tog blidt fat i hans ene håndled med den anden "hold op med det der, jeg elsker den lyserøde farve" sagde han og træk hans håndled ned på bordet, han lod sine fingere stryge over hans hånd inden han tog den til sig igen og tog sin cola og drak lidt mere af den
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




walking on the street(Andy) :3 Empty
IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 14:26

Adam smilede og grinede kort. " tja. men sådan er jeg ikke rigtig" sagde han og lod stadig sit blik hvile på Andy. Det var tydeligt at han var glad. Adam nikkede dog bare til at det ville blive svært at bytte krop, og han blev ved med at sidde og betragte Andy. Han grinede kort over hvad Andy sagde. "jo så godt kan du ud." sagde han og grinede. "bare fordi du har sagt jeg er lækker, så betyder det ikke at jeg ikke misunder dit udseende" Adan kunne virkelig godt lide at være i Andys selvskab, og han følte sig forholdtvis afslappet ved ham. "nårh" sagde han og prøvede at virke nedtrykt, men kom alligevel til at smile " ja så må jeg vente..." Han grinede lidt fjoget over det, selvom han faktisk gerne ville. Adam lod sine hænder og koppen forblive på bordet da Andy fjernede det fra hans ansigt. Dog kom Adam til at rødme en smule mere over det Andy sagde, men da Andy lod sine finge stryge over sin hånd blussede hans kinder op og blev tydeligt rødere end før, og han måtte kort sænke sit blik. Adam rødmede dog også over pinligheden over sin rødmen, og ikke bare Andys berøring. Han smilede dog stadig glad og så igen på op Andy.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





walking on the street(Andy) :3 Empty
IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
walking on the street(Andy) :3
Tilbage til toppen 
Side 1 af 17Gå til side : 1, 2, 3 ... 9 ... 17  Næste
 Lignende emner
-
» Walking along the street
» Just a street - (Hailey)
» the dark street-Elisabeth
» Walking with the dead.
» Walking in the dark

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: