Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Fest ..?

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Fest ..? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fest ..?   Fest ..? - Page 3 Icon_minitimeOns 28 Apr 2010, 00:47

Talia fjernede så sit ansigt så de ikke kyssede mere "Taron, stop" sagde han stille og havde ikke lyst mere, han havde det ikke så godt med at ligge her, det føltes pludseligt alt sammen så .. forkert. Han ville gerne gøre Taron glad, men han kunne mærke på sig selv at han blev usikker og nervøs på grund af de lå så tæt. Han kunne godt lide Taron, han var jo hans ven? .. men han ville heller ikke gøre Taron ondt ved at få et flip.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fest ..? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fest ..?   Fest ..? - Page 3 Icon_minitimeOns 28 Apr 2010, 01:09

Taron hørte hvad han sagde og bed sig hårdt i læben. han træk sig stille ud af ham, med en lille tøven og lagde sig ved siden af. han stirrede op i loftet og tog sig til hovedet. det var sjælent han stoppede, men han ville ikke gøre Talia fortræd. han satte sig op og stirrede lidt frem for sig "undskyld..." sagde han stille og så lidt på ham med et forsigtigt blik. han ville gerne havde forsat, selvom det havde føltes lidt forkert, men han havde det nu også fint med det skulle stoppe.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fest ..? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fest ..?   Fest ..? - Page 3 Icon_minitimeOns 28 Apr 2010, 01:35

Talia trak dynen over sig og så på ham "Det gør ikke noget .. Jeg burde sige undskyld" sagde han så og vendte sig mod ham, han kravlede lidt tættere på ham og så på ham med sorgmodige øjne "Jeg ville gøre dig glad .." sagde han så stille og følte at han havde gjort noget forkert ved at stoppe, selvom det ville være ligeså forkertt at fortsætte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fest ..? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fest ..?   Fest ..? - Page 3 Icon_minitimeOns 28 Apr 2010, 01:49

Taron lyttede til hvad han sagde og grinte lidt. han rystede stille på hovedet "du skal ikke undskylde" sagde han roligt og så op ham. han tog stille fat i hans hage og så ham ind i øjnene "hey...gå ikke i seng med folk for deres skyld..gør det kun hvis du selv virkelig har lyst..jeg har ikke været i seng med en dreng før nu..men det at jeg har oplevet det nu har gjort mig glad" sagde han med et varmt smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fest ..? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fest ..?   Fest ..? - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fest ..?
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Vinter fest.
» Til Fest ..
» Fest tid//Vannora//
» fest//kala//
» Fest nat- Sam

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Fest lokaler-
Gå til: