Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 til caden :)

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




til caden :) Empty
IndlægEmne: til caden :)   til caden :) Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 06:57

Dato : d. 17 juli
Årstid : sommer
Dag : lørdag
Vejr : stille men let overskyet og små vindpust
Sted : the reggie club
Tid : 24.00


zandy så rundt da hun var kommet ind i klubben, der var en underlig lugt af sved, vodtka og mange parfumer, lugten blev for meget og hun pressede sig gennem mængden af dansende mennesker, ud til gaden. hun holdte sin drink i hånden og nød den friske luft, hun lændte sig tilbage op af muren ind til clubben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til caden :) Empty
IndlægEmne: Sv: til caden :)   til caden :) Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 07:08

Caden havde som sædvanlig en sort hætte over hovedet. To teenagepiger (mennesker tydeligvis) sendte ham nogle nervøse blikke som om han var en eller anden voldtægtsforbryder der ventede på det rette øjeblik at slå til.* Jesus det er en hætte ikke et klap over øjet og ar i ansigtet!*
Han lod hætten glide væk fra ansigtet og lod hans blå og blonde hår komme til syne. Han møtte pigernes blik med hans grønne og de vendte sig begge om, røde i hovedet mens den ene hviskede til den anden. Han opfangede ordene "Blåt... dreng... hot"
Han rystede let på hovedet og satte farten op for at overhæle dem. Han var ikke interesseret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til caden :) Empty
IndlægEmne: Sv: til caden :)   til caden :) Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 07:12

zandy så lidt op, der var mange mennesker på gaden på vej ned til clubben, kun en fangede hendes blik.. men hun var ikke desperrart og smilede blodt venligt. hun så ned på sin drink og løftede den op til hendes læber. hun tog en slurk og nød smagen, og duften. hun så op på den stjernefyldte himmel, hvor få skyer dækkede månen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til caden :) Empty
IndlægEmne: Sv: til caden :)   til caden :) Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 07:21

Cadens humør var ved at gå mod syd pga de hvinende piger der af en eller grund stadig fulgte ham blot nogle meter bag ham. Han havde lyst til at vende sig om og råbe 'Hvad?!' men valgte i stedet for den nemmeste udveg. Han drejede pludseligt skarpt til højre og gik ind i den nærmeste åbne club. "The Reggie Club" mumlede han da han læste skiltet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til caden :) Empty
IndlægEmne: Sv: til caden :)   til caden :) Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 07:25

hun så pigerne følge efter ham. hun havde lidt lyst til at sige noget. men tænkte at det nok var bedst at lade være. hun havde været i problemer før, og ville ikke i prøblemer igen. hun gik ned i klubben igen mens hun så tøserne der fungte efter... hun syntes at det var lidt syndt for ham.... hun tænkte lidt og så , så strengt på tøserne der kendte mig... med et blik der bad dem om at forsvinde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til caden :) Empty
IndlægEmne: Sv: til caden :)   til caden :) Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 07:31

Caden søgte med det samme hen mod baren og bestilte en Virgin drink. Han var ikke til Alcohol. Han kiggede rundt omkring sig på de dansende mennesker på gulvet. Sved, Alcohol, og teenagere var hvad der lugtede af men hey? hvorfor skulle han beklage sig?
Sarkasme er forfriskende ikke?
Sikke et lorte humør han var i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til caden :) Empty
IndlægEmne: Sv: til caden :)   til caden :) Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 07:35

zandy sukkede da hun så pigerne nærme sig mod ham... hun rystede på hovedet og vidste ikke helt hvorfor hun bekymrede sig om det.. det var varmt der nede, og zandy havde det alt for varmt, hun måtte søge udenfor igen for at få frisk luft, og for ikke at besvime.. hun sukke de, og tænkte lidt for sig selv.. hun var ikke i fest humør. men hvorfor, vidste hun ikke...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til caden :) Empty
IndlægEmne: Sv: til caden :)   til caden :) Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 07:43

han kunne mærke de to pigers stirren i ryggen hvilket kun irriterede ham yderligere. Han vendte sig om imod dem. "Ja?" spurgte han og måtte kæmpe med at holde en sarkastisk bemærkning tilbage. "Vi syntes lissom at du lissom er ret hot så lissom vil du side med os?" spurgte blondine nr. 1 og pegede op mod et tomt bord. *Wow og her har vi så svaret på hvor mange 'lissom'er vi kan sige i en sætning*
"Hvis jeg sagde 'Fuck af' ville i så være venlige at lade mig være i fred... lissom" tilføjede han med et giftigt smil. Han var bare virkelig ikke i humør til det her.
"Idiot" hvæste de og gik sin vej,

*ah endelig ro*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til caden :) Empty
IndlægEmne: Sv: til caden :)   til caden :) Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 07:50

hun så på ham og udtrygte en kort latter.. hun så efter pigerne der kastede sig over en ny gut.... hun rystede lidt på hovedet og gik op i baren og bestildte en lille drink, med en lille smugle alkohold i. tun sad lidt for sig selv og tænkte. hun så lidt over på ham, og smilede stille og venligt, hendes øjne gengav lyset fra lyset i rummet. hun så lidt ned, fugtiggørede sine læber og tog glasset op til munden for at tage en slurt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til caden :) Empty
IndlægEmne: Sv: til caden :)   til caden :) Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 07:56

Pigen ved siden af smilede kort til ham og vendte derefter tilbage til sin drink. Det kom lidt bag på ham at hun ikke opførte sig på samme måde som de andre menneske piger men måske var han bare lidt for dømmende. Men hvad vidste han om det?
Han nippede til sin drinks og nikkede over mod pigerne der stadig kastede knive med deres blikke hen imod ham. "Nogen du kender?" spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til caden :) Empty
IndlægEmne: Sv: til caden :)   til caden :) Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 07:59

hun så roligt på ham og smilede så.. hun nikkede lidt og kastede et kort blik tilbage på pigerne... hun stillede sit glas på bordet igen. "ja... desværde.. de tager den samme uddannelse som jeg... ikke noget jeg er stolt af.." hun smilede roligt og så på ham. hun tog glasset op til læberne og tog en slurk af den hvor hun efterfølgende sadte det på bordet igen, hun smilede venligt til ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til caden :) Empty
IndlægEmne: Sv: til caden :)   til caden :) Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 08:04

Han lo stille og nikkede. "Jeg forstår hvad du mener" sagde han og smilede til hende. "Du virker ikke som party-typen?" spurgte han efter at have betragtet hende et stykke tid.

//sorry kreativiteten er helt nede-.-//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til caden :) Empty
IndlægEmne: Sv: til caden :)   til caden :) Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 08:08

^hun så på ham og smilede lidt... "jeg er mest til privat fester.... normalt kommer jeg aldrig sådanne steder.... " hun betragter ham lidt. "du virker heller ikke som om det her er din bedste dag..." ´hun smiler skævt.. zandy ser ned og køre sin finger stille i en cirkel på bordet mens hun tænker.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til caden :) Empty
IndlægEmne: Sv: til caden :)   til caden :) Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 08:14

"Definitivt ikke min dag idag" lo han og tog en større tår af sin drink. Han legede med den lille paraply man altid fik med i glassene men den knækkede under hans greb og dalede ned på gulvet.
Han sukkede.
*Definitivt ikke min dag*


/smutter nu, ses:)//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til caden :) Empty
IndlægEmne: Sv: til caden :)   til caden :) Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 08:17

hun så på ham, og kom til at grine da pareplyen gled ned på gulvet. hun tog pareplyen fra hendes drink, gik ned af stolen og sadte den i hans drink.. hun så roligt på ham og smilede "hen passer bedre hertil... hvem hved måske er uheldet ved at vænde.2 hun smilede roligt og sadte sig på stolen igen.


//okay vi ses ^^ //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til caden :) Empty
IndlægEmne: Sv: til caden :)   til caden :) Icon_minitimeMan 03 Maj 2010, 08:33

Caden lo og tog imod den lille lyserøde paraply Zandy ragte ham. Han skar en grimasse da han så farven. *Lyserød - Jubii*
"Jep den passer lige til mig" mumlede han sarkastisk.
Caden kom pludselig i tanke om noget Zandy havde fortalt tidligere og hans ansigtsudtryk skiftede til et nysgerrigt ét.
"Hvad for en uddannelse tager du?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til caden :) Empty
IndlægEmne: Sv: til caden :)   til caden :) Icon_minitimeMan 03 Maj 2010, 08:39

hun så roligt på ham og grinede så stille. "den er da meget fin... " hun så lidt ned og så så op på ham igen. hendes blik var roligt. " jag læser til frisør.. " hun smilede og rode idt rundt med en lelle drink's pind nede i glasset. hun tor rolig en slurk af drinken, og sadte den roligt ned igen.... "hvad laver du etenlig?.. arbejder du eller?" hun så roligt på ham, og hun var blevet ret nysgærrig på hvem han var..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til caden :) Empty
IndlægEmne: Sv: til caden :)   til caden :) Icon_minitimeMan 03 Maj 2010, 08:47

Han lyste op i et smil "Hvor god er du? Jeg leder selv efer en god frisør" Han pegede op mod sit hår. "Tro det eller ej men mit hvidblonde og mørkblå hår, det er 100% naturligt. Lige noget for en frisør" Han sad dog og funderede lidt over hendes spørgsmål. Hvordan skulle han forklare hans situation (?) uden at lyve for meget? "Altså.." tøvede han. "man kan vel sige at jeg holder et slags sabbatår. Jeg ved ikke rigtig hvad jeg vil endnu. Måske noget indenfor litteratur eller musik. Jeg spiller guitar og skriver bøger i fritiden"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til caden :) Empty
IndlægEmne: Sv: til caden :)   til caden :) Icon_minitimeMan 03 Maj 2010, 08:53

hun så roligt på ham, og smilede.. "jeg har et halvt år tilbage, så jeg er rimelig god..." sagde hun og smilede.. "men nøj mand... du har noget mega fedt hår" hun så på ham og smilede blidt.. hun tænkte lidt, "men du kan da bare ringe vis du har lyst til at komme i stolen hjemme ved mig, så kan du også se nogle billeder af dem jeg har klippet før hen, " hun smilede og fandt en lille lap papit og en kuglepen i tasken, hun skrev sit navn og sit nummer. hun så på ham. "ej hvor fedt. jeg elsker musik, og at skrive digte..." sagde hun roligt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til caden :) Empty
IndlægEmne: Sv: til caden :)   til caden :) Icon_minitimeMan 03 Maj 2010, 09:04

Cadens smil blev alt bredere af Zandys tilbud og han nikkede ivrigt inden han tog imod sedlen.
"Fedt! Og ja det er vel en smule vildt" sagde han en smule beskedent. "Jeg elsker digte, men er elendig til at skrive dem. Ret ironisk for en forfatter der burde være god til det med ord" sagde han eftertænksomt og rullede den lille paraply mellem tommel og pegefinger. "Det er vel et slags proffesionelt handikap" tilføjede han med et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til caden :) Empty
IndlægEmne: Sv: til caden :)   til caden :) Icon_minitimeMan 03 Maj 2010, 09:13

hun så roligt på ham, og smilede blidt. " man kan jo heller ikke være god til alting" sagde hun roligt. hun så roligt på sedlen i hans hånd, og smilede.. hun elskede bare at skrive digte... hun så roligt på ham, og tog så en slurk af sin drink igen.... hun så på klokken ved var ved at være mange, og hun skulle snart hjem, men hun havde ikke rigtig lyst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til caden :) Empty
IndlægEmne: Sv: til caden :)   til caden :) Icon_minitimeMan 03 Maj 2010, 09:24

//Er begyndt at blive syg så jeg smutter altså i seng nu (Bleh hader at være syg D;)//

"Dem kunne jeg godt tænke mig at høre en dag" sagde han og smilede svagt. "Bare fordi man er elendig til det betyder det ikke at jeg ikke værdsætter en god ordsmed. Der er nu et eller andet fantastisk ved digte." sukkede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til caden :) Empty
IndlægEmne: Sv: til caden :)   til caden :) Icon_minitimeTirs 04 Maj 2010, 08:04

hun så roligt på ham, og smilede.. "det må du da gerne.." hun roede lidt nede i sin taske og fandt et digt, hun havde skrevet da en fra hendes familie var gået bordt. hun læste det stille for ham.
"sorg er den følelse
der gør aller mest ondt
den følelse der kan komme,
vis en person er gået bordt
det gør ondt
sorg
den kommer altid
når du mindst venter det
mens du er sammen med vennerne
når du er på indkøb
det gør ondt
sorg
det vil sidtre i øjnkrogen
lige inden tårene bryder ud
inden alt bryder sammen
i en spand med tåre
det gør ondt
sorg
dagene vil gå vidre
ondt og godt vil altid være her
sorgen vil komme og gå
men vi må huske på
at leve livet med
sorg"
hun sagde det med stor følelse, og hun kunne mærke tårene men holdt dem inde og smilede roligt til ham.

(digtet er mit eget, så du må helt ikke kopiere det ^^ )
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til caden :) Empty
IndlægEmne: Sv: til caden :)   til caden :) Icon_minitimeTirs 04 Maj 2010, 08:10

(Kunne jeg aldrig finde på ;) det er smukt)


Caden lyttede tavst til digtet der vækkede følelser som han helst undertrygte. Digtet var så rammende at det næsten var skræmmende. *hehe, jeg kan også rime* tænkte han af sit lille ord-rim. "Det var flot" sagde han smilende og tabte for anden gang en paraply på gulvet. Han lod den ligge
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til caden :) Empty
IndlægEmne: Sv: til caden :)   til caden :) Icon_minitimeTirs 04 Maj 2010, 08:30

(tiihii taak :I)

hun så roligt på ham.. "tak... " hun så ned på sit ur, klokken var 2 om natten og hun tænkte lidt for sig selv *jeg må også se at komme hjem ad, det er ved at være sent. hun kom til at grine af at han tabte pareplyen igen. " undskyld, jeg kunne ikke lade være" sagde hun stille og smilede..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





til caden :) Empty
IndlægEmne: Sv: til caden :)   til caden :) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
til caden :)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Nyt bekendtskab - Caden
» Prinsessen på Butikstur -Caden
» Ikke andet end det.. ¤Caden¤
» Rød, Orange, Gul og Grøn. - Pandora og Caden.
» frokost på mere end en måde? (caden)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: