Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 til caden :)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




til caden :) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: til caden :)   til caden :) - Page 2 Icon_minitimeTirs 04 Maj 2010, 08:36

"Helt i orden" svarede han med et skævt smil. "Havde ligesom forudset at jeg ville tabe den igen og derfor!" sagde han højtydeligt og vendte sig om og stjal paraplyen fra den nærmeste drink, hvis ejermand var på toilettet. "- Gør jeg dette"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til caden :) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: til caden :)   til caden :) - Page 2 Icon_minitimeTirs 04 Maj 2010, 08:46

hun så på ham.. og begyndte at grine endu mere... hun stoppede efter noget tid, og så på ham.. det var længe siden at der var en der havde fået hende til at grine så meget. hun stoppede og så på ham, med et smil. *han er etenlig ret sød...* tænkte hun for sig selv, hun roede sin hånd igennem sit hår en gang...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til caden :) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: til caden :)   til caden :) - Page 2 Icon_minitimeTors 06 Maj 2010, 08:37

Caden lo og stjal også citronen for en god ordens skyld. *Hvem ville dog savne en citron?* Caden bad derefter bartenderen om at fylde hans tomme glas og rakte ham nogle småmønter. "Tak du" sagde han med et grin og lænede sig frem til Zandy. "Se ikke nu, men her kommer citronhaderen" sagde han og pegede hen mod toilettet hvor en blond pige - med lidt for store læber til at det kan kaldes naturligt - kom luntende i en næsten lige linje. Caden vendte sig helt om for at skjule hans brede smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til caden :) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: til caden :)   til caden :) - Page 2 Icon_minitimeTors 06 Maj 2010, 08:52

hun så på ham, og flæggede af grin... hun syntes virkelig at han var sjov. og at se den høje blondine dulle gjorde det ikke bedre, hun stoppede med at grine da pigen kom helt hen til dem, hun så på hans brede smil, og det var svært at holde latteren inde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til caden :) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: til caden :)   til caden :) - Page 2 Icon_minitimeTors 06 Maj 2010, 09:15

"Hvor fanden er min lyserøde paraply?!" råbte hun af bartenderen der havde set Cadens lille nummer. Han rullede med bare med øjnene og fortsatte med at pudse sit glas - typisk bartendere - og undertrygge et smil. Caden lænede sig hen til pigen og sagde med en fortrolig stemme. "Der har været andre der har fået stjålet deres paraplyer hele ugen." Han holdt en kunstpause inden han fortsatte i en hvisken. "Jeg har hørt at de går specielt efter dem der har været hos plastickirurgen" Hun gloede med opspærrede øjne på ham hvorefter hun rejste sig rasende op. "Han lovede at det ikke ville kunne ses!!" og stormede ud af baren. Caden kunne knap få vejret igennem sine latteranfald.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til caden :) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: til caden :)   til caden :) - Page 2 Icon_minitimeTors 06 Maj 2010, 09:20

zandy, holdte sig for munden og vendte sig rundt for ikke at grine af hende mens hun var der, hun så på ham, ha hun løb ud af clubben, og grinede så meget hendes lunger kunne bære. hun så på ham, og kunne ikke stoppe med at grine, hun så, så på bartænderen, har skjulte sin latter bag et viskestykke. hun så på caden igen, og stoppede efter noget tid med at grine, hun så på ham med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til caden :) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: til caden :)   til caden :) - Page 2 Icon_minitimeFre 07 Maj 2010, 20:27

//Ved ikke helt hvordan jeg skal komme videre i emnet//

Bartenderen gav ham en drink på husets regning. "Ikke dårligt", havde han sagt med et skævt smil. Caden trak let på skuldrerne og smilede tilbage. "Man prøver vel"
Han tog en tår af sin nye drink - med to paraplyer! - og konstaterede hurtigt at det var noget af det bedste han havde smagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til caden :) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: til caden :)   til caden :) - Page 2 Icon_minitimeLør 08 Maj 2010, 09:35

//kender det godt// -.-'


hun så på ham, og tænkte lidt. "jeg skal også snart hjem, ad.... men du har mit nummer, så du kan bare ringe eller skrive når jeg skal rode lidt ved dit hår, eller du har lyst til at ses igen" hun smilede roligt, tog sin drink og drak den ferdig. hun så roligt på ham, i det hun rejste sig op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til caden :) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: til caden :)   til caden :) - Page 2 Icon_minitimeLør 08 Maj 2010, 09:42

Caden rejste sig op få sekunder efter Zandy. "Jeg følger dig ud til døren?" forelsog han og lagde en seddel på disken til bartenderen. Han skævede til hende med et lille smil på læben "Forvent en oprigning ja" sagde han og fulgte Zandy.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til caden :) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: til caden :)   til caden :) - Page 2 Icon_minitimeLør 08 Maj 2010, 09:49

hun smilede roligt. "det må du da gerne"... de nærmest måtte mase sig gennem mængden af svedene piger og drenge der dansede for livet løs, endelig kom de udenfor, og hun så roligt på ham.. "det vil jeg glæde mig til så.." sagde hun med et smil på læben. hun kunne høre den høje musik i baggrunden. hun så på ham, og smilede roligt. "vis det er har jeg fri de næste to uger, så der vil være massere af tid.." sagde hun roligt og smilede blidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til caden :) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: til caden :)   til caden :) - Page 2 Icon_minitimeLør 08 Maj 2010, 09:56

//Er det her en slags afslutning af emnet vi er på vej imod? :P//

Caden nikkede og smilede venligt til hende. "Jamen så griber jeg da bare telefonen på et eller andet tidspunkt. Jeg har skam heller ikke meget planneret så det er jo bare fint." Han åbnede døren for hende ud til den kolde natteluft. "Så er det her farvel for denne gang?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til caden :) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: til caden :)   til caden :) - Page 2 Icon_minitimeLør 08 Maj 2010, 10:00

//ved ikke, vi kunne også oprette et nyt emne, med "gensyn" eller bare lave vidre på emnet her? xD//

hun så roligt på ham, "hehe ja okay... du ringer bare" hun smilede og gav ham et venligt kram, "jeg håber da det bliver et på gensyn" sagde hun roligt og smilede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til caden :) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: til caden :)   til caden :) - Page 2 Icon_minitimeLør 08 Maj 2010, 10:07

//Vi kan lave et nyt emne der hedder gensyn men nok ikke idag? xD eller jo men SENERE idag måske? xD//

Caden gengøldte hendes kram og smilede ned til hende. "Det bliver helt sikkert et gensyn" sagde han med all den overbevisning han kunne formå. "Bare vent sagde han" og blinkede "Du slipper ikke nemt fra mig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til caden :) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: til caden :)   til caden :) - Page 2 Icon_minitimeLør 08 Maj 2010, 10:11

//hehe ja xD//¨

hun smilede og så på ham, "hehe.. nej, det havde jeg heller ikke håbet på" sagde hun roligt. hun holdte sin taske over skulderen, "men vi ses nok.." sagde hun blidt, og smilede, mens månens skær gan genskær i hendes øjne, hun begyndte at gå, vendte sig om en gang, smilede, gengav hans blink, og vinkede roligt... vun vendte sig om igen og gik roligt vidre, hjemad...


//men så må du lave det næste emne xD// haha
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til caden :) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: til caden :)   til caden :) - Page 2 Icon_minitimeLør 08 Maj 2010, 10:16

//I orden:P//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





til caden :) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: til caden :)   til caden :) - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
til caden :)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Nyt bekendtskab - Caden
» Prinsessen på Butikstur -Caden
» Ikke andet end det.. ¤Caden¤
» Rød, Orange, Gul og Grøn. - Pandora og Caden.
» frokost på mere end en måde? (caden)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: