Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 første gang... (william)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




første gang... (william) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: første gang... (william)   første gang... (william) - Page 3 Icon_minitimeMan 03 Maj 2010, 08:48

hun kunne høre hans skridt, og hun så over i døren... hun smilede svagt, og trak stille på skuldrene. "jeg kune ikke sove...... jeg håber ikke jeg vækkede dig..." svarede hun stille og ville ikke have vækket ham eller være til besvær.. hun kunne ikke sige at hun var redsenslagen, havde marreridt eller noget i den stil.... hun ville ikke gøre det værrer..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første gang... (william) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: første gang... (william)   første gang... (william) - Page 3 Icon_minitimeMan 03 Maj 2010, 22:04

Han så på hende, og blev stående i døren "plager det dig?" spurgte han forsigtigt. Han rystede hurtigt på hovedet "nej nej, jeg kunne ikke sove, jeg hørte dig bare være urolig, og tænkte på om der måske var noget galt" sagde han stille. Han stod stille og gabte svagt og skjulte det bag sin hånd. Han var stadig dødtræt, men kunne ikke rigtigt falde til ro.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første gang... (william) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: første gang... (william)   første gang... (william) - Page 3 Icon_minitimeOns 05 Maj 2010, 01:15

hun så ned, og sukkede. "ja..." sagde hun stille....... hun holdt lidt om sig selv, og så, så over på ham, og smilede svagt... "nå okay.." svarede hun så.. hun tænkte lidt, men sad bare stille, hun havde det lidt skidt med bare at have trængt sig sådan på.. men sagde det ikke..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første gang... (william) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: første gang... (william)   første gang... (william) - Page 3 Icon_minitimeOns 05 Maj 2010, 01:27

William så på Zandy og tænkte lidt "er der noget jeg kan gøre?" spurgte han forsigtigt, og lagde hovedet på skrå. Han gned sig kort lidt i øjnene da de sveg lidt på grund af den manglende søvn *hvor er det dog irriterende.. hvorfor kan jeg ikke sove?* tænkte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første gang... (william) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: første gang... (william)   første gang... (william) - Page 3 Icon_minitimeOns 05 Maj 2010, 01:32

hun så roligt på ham, hun rystede stille på hovedet. "nej... det tror jeg ikke.." hun sagde det roligt og så på ham. hun holdt roligt om sig selv.. hun så ud af vinduet, og sukkede stille... hun vidste ikke hvad hun skulle gøre for ikke at have marreridt om det, eller bare for at ikke tænke på det mere....
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første gang... (william) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: første gang... (william)   første gang... (william) - Page 3 Icon_minitimeOns 05 Maj 2010, 01:47

Han sukkede tungt "ellers må du sige til" sagde han stille og vendte om og gik ind til sofaen igen og satte sig.
Han lå lidt og stirrede op i luften og satte sig på og tændte sin bærbar. Sidder stille og ser på den til den er helt tændt, åbner et dokument, og ruller helt ned til der ikke står mere. Begynder at skrive.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første gang... (william) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: første gang... (william)   første gang... (william) - Page 3 Icon_minitimeFre 07 Maj 2010, 07:00

hun sad lidt i vinduet og tænkte, hun så op på månen, hun var bange men skjulte det. hun gik stille og lydløst ned fra vinduskarmen og over til døren, hun betragtede ham roligt, og smilede blidt. hun så ned og sukkede svagt og lydløst, hun gik over og sadte sig på sengen igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første gang... (william) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: første gang... (william)   første gang... (william) - Page 3 Icon_minitimeFre 07 Maj 2010, 07:06

Han lagde godt mærke til hende ud af øjenkrogen, og håbede at hun ville få lidt søvn, det trængte hun til, men mareridtene trængte hun selvfølgelig ikke til. Han skrev lidt videre og grublede "vil du have en kop te? Eller noget varm mælk eller et eller andet?" spurgte han, og kom i tanker om at han måske ikke havde noget mælk. Han bed sig i læben, aj det måtte han jo have et eller andet sted.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første gang... (william) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: første gang... (william)   første gang... (william) - Page 3 Icon_minitimeFre 07 Maj 2010, 07:14

hun så roligt mod døren.... "nej tak... ellers tak.. jeg må hennere få sovet." hun sagde det roligt med et roligt smil på læben, hun lagde sig stille ned i sengen. hun lukkede øjnene, og prøvede at sove, men hun var bange for marreridtene..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første gang... (william) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: første gang... (william)   første gang... (william) - Page 3 Icon_minitimeFre 07 Maj 2010, 07:32

William sad stille og lyttede til hende "okay så" sagde han stille og skrev videre "hvis jeg generer dig må du endelig sige til" sagde han og smilede svagt, mens han hørte at hun gik i seng igen. han gabte stille *jeg får ikke noget søvn inat* tænkte han.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





første gang... (william) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: første gang... (william)   første gang... (william) - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
første gang... (william)
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Første gang, og vådt..
» Første gang på stranden?-Ray.
» Første gang på natklub
» På klub for første gang// Al.
» Første gang ved søen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: