Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Tørsten nærmer sig - Axel

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Tørsten nærmer sig - Axel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tørsten nærmer sig - Axel   Tørsten nærmer sig - Axel - Page 2 Icon_minitimeOns 05 Maj 2010, 05:40

Axel så på Justin og nikkede "jeg giver dig helt ret" sagde han stille og smilede. Han så lidt ud på mængden af mennesker og væsener og stenede i lidt tid, han smilede skævt af nogle fulde mennesker der væltede rundt, man havde vel været stangstiv bogstaveligt talt. Han så på Justin igen og rakte tunge af ham "Ha Ha iih hvor er du sjov hva?" sagde han og smilede fjollet . "Jaja det er bare vanskeligt at finde, men jeg leder jo selvfølgelig heller ikke" sagde han så lidt mere eftertænksomt, og så lidt på bordpladen "gad vide om det er holdt op med at regne?" sagde han pludselig og så lidt rundt efter et vindue, men opdagede til sin store forundring at der ikke var nogen "nå men det er også hyggeligere at sidde her og snakke med dig" sagde han så og vendte sin opmærksomhed mod Justin. Han kunne godt lide at sludre med Justin, han var nem at snakke med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tørsten nærmer sig - Axel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tørsten nærmer sig - Axel   Tørsten nærmer sig - Axel - Page 2 Icon_minitimeOns 05 Maj 2010, 06:02

Justin lagde hovedet på skrå og betragtede Axel "mm jeg har altid ret" sagde han og holdt et lille smil tilbage som var på vej frem. Normalt var han ikke selvglad da han helst ikke ville gøre sig for bemærket, men når stemningen lige var der kunne han godt være det en smule, men så var det mest på den ironiske og drillende måde. Han grinte da Axel rakte tunge af ham og han blottede sin ene skarpe, sylespidse hjørnetand for at give igen "det er godt du kan se det" sagde han med et ondt smil men slap det kort efter og lod det forvandle til et skævt et af slagsen. Justin tænkte lidt over det og trak på skuldrene "nejnej så siger vi det...jeg tror alle leder efter en, og du kan ikke benægte det" sagde han og krydsede armene med et smil. Han fulgte Axels blik men vendte hurtigt tilbage til ham og blev lidt glad af det han sagde "mmh...skal du da noget senere eller hvad?" spurgte han og betragtede den anden vampyr som så ud til gerne at ville væk herfra så snart regnen var væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tørsten nærmer sig - Axel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tørsten nærmer sig - Axel   Tørsten nærmer sig - Axel - Page 2 Icon_minitimeOns 05 Maj 2010, 06:16

Axel så på Justin "er du ikke lidt for selvsikker?" sagde han drillende, og lagde hovedet på skrå og smilede roligt og lettere charmerende, det var aldrig noget han gjorde med vilje, det kom bare snigende af sig selv. "nu skal du ikke være fræk, jeg har også hugtænder" sagde han og tog sine pegefingre op til sin overmund og sagde en sær lyd og vendte det hvide ud af øjnene, han blottede ikke sine rigtige tænder medmindre der var en grund, man kunne aldrig vide om folk så dem. Han tog sine hænder væk igen og smilede skævt. "Jeg benægter intet jeg tænker bare ikke så meget over det" sagde han roligt og smilede lidt. "Nej det tror jeg ikke... jeg skal måske sætte vasketøj over?" sagde han og så ud som om han tænkte over det "nej det skal jeg ikke det gjorde jeg igår" sagde han og grinede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tørsten nærmer sig - Axel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tørsten nærmer sig - Axel   Tørsten nærmer sig - Axel - Page 2 Icon_minitimeOns 05 Maj 2010, 06:37

Justin nikkede med et svagt smil på læberne "ja lidt måske" sagde han og kørte sin ene hånd gennem det blonde hår og så på Axel igen og hans charmerende smil. Han smilede tilbage med et undrende blik. Han betragtede den andens overlæbe hvor der bagved var hugtænder "det tror jeg ikke på før jeg har set dem" sagde Justin drillende og smilte skævt af hans fjol og synes egentlig han virkede meget sympatisk. Og skør. På en god måde altså. "Sådan kan man jo også sige det" sagde han og trak let på skuldrende "bor du for dig selv?" spurgte han og studerede ham med blikket.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tørsten nærmer sig - Axel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tørsten nærmer sig - Axel   Tørsten nærmer sig - Axel - Page 2 Icon_minitimeOns 05 Maj 2010, 07:03

Axel så på ham og grinede lidt mens han rystede på hovedet af ham, en ting måtte man give ham han var da underholdene nok. Han smilede let "der er ingen grund til at vise dem frem til ingen verdens nytte... jeg viser kun folk det som det sudste de ser og jeg har da ikke lyst til at tage livet af dig" sagde han og smilede muntert. Han nikkede lidt til hans spørgsmål "Ja jeg bor alene" svarede han. "Hvad med dig?" spurgte han og lagde hovedet lidt på skrå. Han lagde mærke til at han slappede af, og kom til at smile lidt af tanken bare han nu ikke faldt i søvn også, det ville se spøjst ud. Han tig en dyb indånding og så på Justin, han kunne godt lide hans hår, det var sådan lidt anderledes, og det var nice.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tørsten nærmer sig - Axel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tørsten nærmer sig - Axel   Tørsten nærmer sig - Axel - Page 2 Icon_minitimeOns 05 Maj 2010, 07:17

Justin tog en dyb indånding af luften i klubben og smilte skævt "det kan jeg faktisk godt forstå du ikke har lyst til...Det ville da også være lidt halvdumt" sagde han og så på Axel overfor sig hvorefter han lod blikket glide ud på menneskene idet han kunne mærke sine tænder blive en smule længere men han kunne sagtens styre sig endnu. Justin nikkede og smilte halvfjollet "Fedt* sagde han og lagde benene over kors "Jeg bor med min bror lige for tiden" afsluttede han og tænkte lidt på om Axel nu ville synes han var barnlig siden han ikke boede alene men derimod sammen med sin bror?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tørsten nærmer sig - Axel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tørsten nærmer sig - Axel   Tørsten nærmer sig - Axel - Page 2 Icon_minitimeOns 05 Maj 2010, 07:28

Axel nikkede og smilede. Han fulgte kort Justins blik på menneskene *han jager nok* tænkte han og fik pludselig dårlig samvittighed "du skal altså ikke tage dig af mig, hvis ja.. du øhm.." sagde han og pegede så hen mod menneskemængden "hvis du skal bruge blod så behæver du altså ikke blive siddene" hviskede han stille så alle ikke hørte det. Han hørte godt det med Justin og hans bror og smilede "det må da være hyggeligt, selv ville jeg nogengange ønske at jeg havde søskende men jeg var enebarn" sagde han stille og smilede. Han måtte vel indrømme at de kunne blive ensomt, men ellers var han en enspænder og holdt af tavsheden eller musik som baggrundsstøj i sit hjem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tørsten nærmer sig - Axel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tørsten nærmer sig - Axel   Tørsten nærmer sig - Axel - Page 2 Icon_minitimeFre 07 Maj 2010, 07:00

Justin så på Axel overfor sig og bed sig i læben med den ene hjørnetand da abstinenserne var begyndt at vise sig "er du sikker?" spurgte han stille og ville ikke gå hvis ikke han var cool med det, men på den anden side havde han jo også behov for blod. Han smilte skævt og betragtede den anden vampyr "hmm det er værre med søskende end du tror...men de er okay nogen gange" svarede han og trak lidt på skuldrende. Hans bror var jo fantastisk men på visse tidspunkter var han også til at få spat af, men sådan var alle jo.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tørsten nærmer sig - Axel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tørsten nærmer sig - Axel   Tørsten nærmer sig - Axel - Page 2 Icon_minitimeFre 07 Maj 2010, 07:13

Axel så på Justin og nikkede "ja selvfølgelig" sagde han roligt og smilede til ham. Han vidste udemærket selv at det var den rene pine hvis man var gået længe uden blod. Han smilede lidt "ja det er vidst både en glæde og en irritation det med søskende" sagde han med et lille grin. Han tænkte at han hellere måtte lade Justin få noget blod, så han smilede venligt til ham, men blev siddene. Han havde ikke rigtig lyst til at gå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tørsten nærmer sig - Axel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tørsten nærmer sig - Axel   Tørsten nærmer sig - Axel - Page 2 Icon_minitimeFre 07 Maj 2010, 07:21

Justin tænkte lidt over det og havde ikke lyst til bare at gå fra Axel, men det kunne han jo blive nød til "mm okay...går du bare eller?" spurgte han og lagde hovedet på skrå mens han mærkede de sølvgrå øjne få et blåt skær af begyndende tørst. Han nikkede og smilte "præcis" sagde han og måtte nok ende denne samtale hvis Axel havde i sinde at gå. Hans sanser blev skarpere og han kunne føle trangen til blod blive større.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tørsten nærmer sig - Axel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tørsten nærmer sig - Axel   Tørsten nærmer sig - Axel - Page 2 Icon_minitimeFre 07 Maj 2010, 07:41

Axel smilede lidt af hans spørgsmål og rystede på hovedet "nej jeg bliver nok siddene lidt" svarede han og lænede sig lidt tilbage mpd stoleryggen. Han så lidt på hans øjne og fik øje på det blå "afsted med dig så du ikke lige pludselig går i opløsning fordi jeg holdte dig hen med snak og du ikke fik noget blod!" sagde han med et grin, og "allé!" sagde han drillende. Han havde ikke lyst til at Justin gik, for det var ret hyggeligt at sludre med ham, men han var høflig nok til ikke at bede ham blive siddene og sulte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tørsten nærmer sig - Axel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tørsten nærmer sig - Axel   Tørsten nærmer sig - Axel - Page 2 Icon_minitimeFre 07 Maj 2010, 08:02

Justin smilte lidt lettet og nikkede "Tak Axel" sagde han og grinte lidt mens han rejste sig fra stolen så han stod overfor ham. Han smilte skævt og gik hen og gav ham et hurtigt kram "jeg skal nok skynde mig" han trådte væk fra ham med et stort smil på, og gik afslappet væk fra bordet og hen til en ensom, ung, kvindelig bænkevarme henne i et hjørne. Justin sendte Axel et lille smil før han satte sig ved siden af hende. Han kunne godt lide at lære sine ofre at kende før han kastede sig over dem. Dels for at se om de overhovedet havde fortjent døden, og dels for at blande noget spænding ind i det, for det elskede han jo overalt på jorden. Blondie begyndte roligt at snakke med hende og kort efter kunne man høre grin og se hende sende charmerende, håbfulde blikke til Justin da dog i øjeblikket kun tænkte på at få mennesket væk fra offentligheden. Nogle minutter efter, i gangen fra toiletterne til barlokalet, havde Justin bidt og efterladt hende. Gemt væk i et hjørne hvor ingen sandsynligvis ville lede.
"Hej igen" hilste han Axel da han nærmede sig bordet. Justin trak stolen ud og satte sig elegant. Der var noget nyt over ham. Hans før sølvgrå øjne, skinnede nu i et smukt mat skær og han havde en ny elegance i sine bevægelser.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tørsten nærmer sig - Axel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tørsten nærmer sig - Axel   Tørsten nærmer sig - Axel - Page 2 Icon_minitimeFre 07 Maj 2010, 08:16

"Så lidt" sagde han og smilede. Han blev lidt overrasket af krammet, men man kunne selvfølgelig ikke få nok kram så han krammede bare kort igen "nej, nej bare tag dig god tid du skal jo ikke ende med at få stress" sagde han og smilede skævt. Han fulgte Justin med øjnene og smilede tilbage, og så kort på det mærke bord emns han betragtede Justin og den unge kvinde ud af øjenkrogen, og måtte kvæle en fnisen, arme hende hun anede jo ikke hvad der ville ske. Han så op da Justin var tilbage, og smilede skævt af hens nye elegance "Davs, det var hurtigt" sagde han med et lille grin. Han så lidt på hans øjne "det er sjovt dine øjne ændrer sig, når du ikke har fået blod, eller når du har, eller hvis du er tilpas.." sagde han og smilede, hans øjne ændrede sig ikke så tit, højst fra blå til sorte, og i sjældne tilfælde røde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tørsten nærmer sig - Axel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tørsten nærmer sig - Axel   Tørsten nærmer sig - Axel - Page 2 Icon_minitimeFre 07 Maj 2010, 08:29

Justin trak på skuldrene og mente ikke selv at det havde været hurtigt. Han havde måske brugt lidt længere tid denne gang da hun faktisk havde været interessant at snakke med, også skulle de jo selvfølgelig lige omkring emnet om udveksling af mobilnumre, adresser osv...Hun havde dog ikke fået nogle af delene da Justin ikke ville give hende noget hun alligevel bare ville miste indefor få minutter. Han blinkede lidt forbavset da Axel kommenterede hans øjne, og han smilte kort efter "Er der nogensinde nogen der har fortalt dig at du er en god observør?" spurgte han og betragtede ham med et lidt nysgerrigt blik. Der var aldrig nogen som havde kommenteret det før.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tørsten nærmer sig - Axel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tørsten nærmer sig - Axel   Tørsten nærmer sig - Axel - Page 2 Icon_minitimeFre 07 Maj 2010, 08:56

Axel så på ham og smilede og rystede så på hovedet "nej, det er der ikke nogen der har sagt før" svarede han med et grin "men det er ganske fascinerende at se på" sagde han muntert, han vidste at mange vampyrer kunne skifte øjenfarve, men det var somregelt kun til rød, når de var tørstige, men Justins øjne var anderledes de var både metallisk grå, blålige, og sølv. Han sad stille og lagde hovedet på skrå "jeg syntes festen bliver vildere?" sagde han og så på nogen af de fulde folk der væltede rundt mellem hinanden, og kunne ikke lade være med at grine lidt. Han så på Justin igen kløede sig kort i nakken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tørsten nærmer sig - Axel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tørsten nærmer sig - Axel   Tørsten nærmer sig - Axel - Page 2 Icon_minitimeFre 07 Maj 2010, 09:40

Justin studerede ham lidt med blikket og smilte "Det kan du have ret i" sagde han og lade let hovedet på skrå "hvor mange af mine øjenfarver har du så observeret?" spurgte han og bed sig i læben. Det var egentlig bare af ren nysgerrighed og også lysten til at snakke om noget som havde bragt det spørgsmål op. Justin så sig lidt omkring ved det Axel sagde og nikkede kort efter "Vil du være med til at gøre den vildere?" spurgte han med et skævt smil og tanken om at gøre noget uventet i klubben virkede meget tillokkende og han tænkte lidt på om Axel mon trængte til blod?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tørsten nærmer sig - Axel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tørsten nærmer sig - Axel   Tørsten nærmer sig - Axel - Page 2 Icon_minitimeFre 07 Maj 2010, 09:53

Axel så på Justin og nikkede "omkring 3-4 forskellige farver "sådan blå, grålig/metallisk, sølv" sagde han og smilede. Han smilede skævt og grinede lidt "hvad tænker du da på?" spurgte han, det lød indbydene at sætte lidt rav i den, og han smilede muntert. Axel lod kort blikket glide hen over de forskellige typer, væsner og mennesker og så på Justin igen "hvad end du har tænkt dig er det sikkert sjovt så det vil jeg gerne" sagde han og fulgte Justins bevægelser med øjnene. Det var noget han altid gjorde, måske var det det Justin mente med at han var observant.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tørsten nærmer sig - Axel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tørsten nærmer sig - Axel   Tørsten nærmer sig - Axel - Page 2 Icon_minitimeFre 07 Maj 2010, 10:01

Justin smilte til ham og var halvimponeret "du er god" sagde han og så på ham "hmm der er to mere men dem for du nok ikke at se lige forløbig" han trak det ene ben op til sig og holdt om det med en arm. "tja, har du en evne?" spurgte han og lagde en lille plan i hovedet men var ikke sikker på at Axel var med på den...

//crea er nede iaften--'//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tørsten nærmer sig - Axel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tørsten nærmer sig - Axel   Tørsten nærmer sig - Axel - Page 2 Icon_minitimeFre 07 Maj 2010, 21:09

Axel smilte skævt "tak" sagde han og bukkede teatralsk fra stolen af, med et lille grin. Han lagde hovedet på skrå "hvilke farver er det?" spurgte han, da han fandt Justins øjne interessante, måske havde det noget at gøre med hans humør? Han nikkede til Justins spørgsmål "ja" svarede han og smilede svagt, og lagde sin ene hånd ned i sin lomme og fik fat i sin lighter. "Den virker nok lidt.. pyroman agtig" sagde han og grinede lidt. Han tændte lighteren og holdt sin hånd frem mod Justin, og slukkede så lighteren, og der dukkede en lille diskret flamme op i hans hånd, så den ikke vækkede for meget opmærksomhed.

//det er iorden, alle kan have mangel på krea ;3//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tørsten nærmer sig - Axel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tørsten nærmer sig - Axel   Tørsten nærmer sig - Axel - Page 2 Icon_minitimeLør 08 Maj 2010, 08:06

Justin så på hans teatralske buk og grinte lidt af det, og han fandt virkelig Axel underholdende og sjov, hvilket jo bare var en god ting. Han smilte lidt og tænkte over om han skulle afsløre det "Det for du ikke at vide nu" sagde han hemmelighedsfuldt og så ham i øjnene. Øjnene var sjælens spejl og han bedømte derfor tit folk ud efter det udtryk de havde i deres blikke. Justin så på den lighter Axel fremdrog og tænkte lidt på hvad for en evne det mon var han havde og fik sit usagte spørgsmål besvaret "smukt" sagde han og så på den lille flamme i hans hånd "Effektivt, men jeg tror ikke vi ligefrem skal brænder klubben her ned til grunden" han grinte lidt og så sig omkring i lokalet. Ingen havde tilsnladende lagt mærke til det, hvilket fik ham til at smile.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tørsten nærmer sig - Axel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tørsten nærmer sig - Axel   Tørsten nærmer sig - Axel - Page 2 Icon_minitimeLør 08 Maj 2010, 08:15

Axel så ind i Justins øjne og smilede skævt "nå så må jeg bare finde ud af det senere" sagde han bare med et lille grin. Axel lukkede hånden om den lille flamme "ja meget" sagde han stille og lagde lighteren tilbage i sin lomme "nej det er nok ikke den allerbedste idé" sagde han med et smil, og betragtede kort flokken af dansende og fjollende mennesker, og væsner. Han grublede lidt over hvad de mon skulle finde på og så på Justin igen "indvi mig i din plan selvom det ikke omhandler ild" sagde han, og lagde hovedet på skrå og smilede "mon ikke jeg kan være til en slags hjælp" mumlede han og lænede sin albue mod bordet, og sin hage mod sin hånd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tørsten nærmer sig - Axel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tørsten nærmer sig - Axel   Tørsten nærmer sig - Axel - Page 2 Icon_minitimeLør 08 Maj 2010, 08:37

Justin så på ham og lagde hovedet på skrå "du finder aldrig ud af det" sagde han med et drillende smil og så på den lille flamme som Axel slukkede ved den lille bevægelse med hånden. "Nej. tror vi for rimlig meget ballade ud af det" sagde han og ville ikke indrømme at tanken om en nedbrandt Petronia morede ham. Hvor kunne det bare være sjovt at prøve. Justin så lidt fraværende på ham igen og trak svagt på skuldrene "tja, man kan ikke sige at jeg har en dicideret plan med dette, men min evne er illusion og der er jo mange muligheder på det område" sagde han med et smil og så ud på menneskene. Nu overvejede han lidt at lave en illusion med et nedbrandt Petronia istedet, men fandt det uklogt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tørsten nærmer sig - Axel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tørsten nærmer sig - Axel   Tørsten nærmer sig - Axel - Page 2 Icon_minitimeLør 08 Maj 2010, 08:56

Axel så på Justin "jo jeg gør så" sagde han og smilede skævt, hvorfor skulle han da ikke gøre det? Han smilede bare af det. Han kunne ikke lade være med at grine lidt "kunne du lige se deres ansigtsudtryk?" spurgte han og prøvede at dæmpe sin latter lidt så den ikke tiltrak sig for meget opmærksomhed. Han så kort på mængden og så på Justin, og tilbage igen "det er der selvfølgelig en del muligheder i det må jeg indrømme.." sagde han og smilede skævt. Han grublede lidt, hvad frygtede folk, eller måske ikke ligefrem frygtede men havde en slags fobi for? Det første han tænkte på var edderkopper, men det vidste han ikke rigtig om var en god idé.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tørsten nærmer sig - Axel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tørsten nærmer sig - Axel   Tørsten nærmer sig - Axel - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tørsten nærmer sig - Axel
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: