Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Always the same.. - Parken.

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Always the same.. - Parken. Empty
IndlægEmne: Always the same.. - Parken.   Always the same.. - Parken. Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 08:06

Dato : januar
Årstid : vinter
Dag : onsdag
Vejr : koldt, og snevejr(generelt er snevejr koldt, but anyway)
Sted : En bænk i parken.
Tid : 22.45
Omgivelser : træer, pushere, sne, et kærestepar engang imellem..

Evelyn sad på bænken og tænkte. Hun tænkte ikke på noget specielt, bare sådan hvordan hendes liv havde været her på det sidste, og hvordan det ændrer sig, og hvordan det står stille. Der lugtede af vanilje, som der næsten altid gjorde omkring hende. Hun havde en sne-hvid kjole på, som gik til fødderne, og havde sat sit hår på en anderledes måde. Hun frøs næsten aldrig, og det undrede hende.
Evelyn tog sine ben op mod hendes bryst og tog armene om dem, hendes hjerne tænkte alt igennem. Hun rørte stille, ved det usynlige ar der var på hendes hals, og en smerte løb igennem hende. Hun udgjorde en lille lyd af smerte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Always the same.. - Parken. Empty
IndlægEmne: Sv: Always the same.. - Parken.   Always the same.. - Parken. Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 08:14

Kala gik hen i mod parken. Hendes mærkegrå uldjakke var delvist dækket af sne, hendes jeans våde ved kanten og hendes dejlig varme støvler var lidt våde ude i kanten. Håret hangt løst og snefnuggene satte sig i håret på hende og smeltede. Alligevel var hendes hår ikke særlig vådt.
Hun var efterhånden blevet temmelig træt af at skulle holde sine vinger inde. Det gjorde hende utrolig udmattet. Hun så sig omkring efter en ledig bænk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Always the same.. - Parken. Empty
IndlægEmne: Sv: Always the same.. - Parken.   Always the same.. - Parken. Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 08:21

Evelyn kiggede op, da hun kunne lugte der var et andet ikke-menneske.. Hun kiggede sig omkring og prøvede at lugte hvilket væsen det var, men kunne - som sædvanelig - ikke lugte det, og blev derfor lidt irriteret.

// btw Evelyns vinger var 'slået ud', da de kamuflerede sig i sneén, og at pusherne alligevel ikke ville lægge mærke til det, da de var 'høje' xD //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Always the same.. - Parken. Empty
IndlægEmne: Sv: Always the same.. - Parken.   Always the same.. - Parken. Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 08:25

Kala kunne ikke lugte om der var andre til stede. Hun så op på himlen og fik enkle snefnug i øjnene. Hun fjernede dem og tog sin jakke af. Vidste hun ikke ville komme til at fryse og foldede sine vinger ud.
Hvis nogen skulle se hende, kunne de sikkert ikke se dem pga. af sneen så hun var sikker. Hun gik ind i selve parken og så sig omkring.

//Ok xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Always the same.. - Parken. Empty
IndlægEmne: Sv: Always the same.. - Parken.   Always the same.. - Parken. Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 08:28

Evelyn kunne mærke at lugten blev stærkere, og rejste sig derfor op, og koncentrerede sig om at lugte, og anede noget godt i lugten, og satte sig derfor lige så stille ned igen, og ventede..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Always the same.. - Parken. Empty
IndlægEmne: Sv: Always the same.. - Parken.   Always the same.. - Parken. Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 08:31

Kala baskede lidt med sine vinger for at mærke om de stadig var på ryggen af hende. Det var som om det var frosset til is eller sådan noget. Derfor blev hun lettet da hun mærkede at det var de ikke.
Grinede kort af sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Always the same.. - Parken. Empty
IndlægEmne: Sv: Always the same.. - Parken.   Always the same.. - Parken. Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 08:38

Evelyn hørte nogen grine, og syntes ikke at lugte flere fremmede væsener.. *Griner det af sig selv?*, tænkte hun.
Hun rejste sig op, og gik lidt frem.. Hun tøvede lidt, men besluttede sig for at følge efter lyden og lugten..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Always the same.. - Parken. Empty
IndlægEmne: Sv: Always the same.. - Parken.   Always the same.. - Parken. Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 08:39

Kala stoppede langsomt med at grine. Nogen gange var hun seriøst for mærkelig, men man kunne vel aldrig være for sikker på om man stadig havde sine vinger. Faktisk var hun i rimelig dårlig kondition fordi hun fløj rimelig tit,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Always the same.. - Parken. Empty
IndlægEmne: Sv: Always the same.. - Parken.   Always the same.. - Parken. Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 08:46

Evelyn kunne ikke høre nogen grine længere, og fulgte derfor kun efter den svage lugt.
Hun gik om bag en busk og kiggede på den anden side - hun troede det var løgn; der stod en engel. En vaske-ægte engel, med vingerne udbredt og et fredfyldt ansigt. Hun tøvede lidt, og tænkte på om hun skulle gå derud?, men i alt hendes tænken, kom hun til at træde på en gren, som brød stilheden..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Always the same.. - Parken. Empty
IndlægEmne: Sv: Always the same.. - Parken.   Always the same.. - Parken. Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 08:49

Kala vente straks sit hovede mod lyden og så et ansigt. "Hej!" Råbte hun og smilede. Løftede en hånd til hilsen og gik lidt tættere på. Blev rimelig overrasket over at det også var en engel.

//skal logge. Skrives xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Always the same.. - Parken. Empty
IndlægEmne: Sv: Always the same.. - Parken.   Always the same.. - Parken. Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 08:56

Evelyn spærrede øjnene op *Hun er da godt nok.. glad?*
"Hej..", sagde hun, og kravlede ud af busken. "Undskyld jeg bare sådan kommer.. eh.. kravlende, men jeg kunne lugte dig, og ville lige se hvad du var for en, for jeg har ikke en særlig god lugte-sans, og hvis jeg siger meget mere, så kommer jeg til at mumle, og så fatter du overhovedet ingenting af hvad jeg siger..." *Oh dear God.. Hvorfor skal jeg altid vrøvle såden..*

// Yupyup.(:' //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Always the same.. - Parken. Empty
IndlægEmne: Sv: Always the same.. - Parken.   Always the same.. - Parken. Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 23:57

Kala grinede kort og lugtede sig hurtigt under armene for sjov. "Måske skulle jeg have taget det bad" Sagde hun og blinkede med det ene øje til hende for at vise hun lavede sjovt.
"Hyggeligt at møde dig!" Sagde hun venligt. Englen virkede en smule nervøs eller usikker.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Always the same.. - Parken. Empty
IndlægEmne: Sv: Always the same.. - Parken.   Always the same.. - Parken. Icon_minitimeMan 19 Okt 2009, 01:18

Evelyn smilede, det var dejligt at møde en af samme slags som hende selv.
"I lige måde", sagde hun, "Jeg hedder Evelyn". Hun rejste sig op, og gik hen til englen og rakte hånden ud som en hilsen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Always the same.. - Parken. Empty
IndlægEmne: Sv: Always the same.. - Parken.   Always the same.. - Parken. Icon_minitimeMan 19 Okt 2009, 01:20

Kala tog hendes hånd og klemte den blidt. "Kala" Præsenterede hun sig selv og tog så hånden til sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Always the same.. - Parken. Empty
IndlægEmne: Sv: Always the same.. - Parken.   Always the same.. - Parken. Icon_minitimeMan 19 Okt 2009, 01:31

Hun smilte til hende. *Kala?.. Hvor har jeg hørt det før? GISP*
"Du kender Demitri?!", nærmest råbte hun i hovedet på hende.. "Eller.. han har i hvert fald fortalt mig om dig.. hmm, du ser da overhovedet ikke hærget ud.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Always the same.. - Parken. Empty
IndlægEmne: Sv: Always the same.. - Parken.   Always the same.. - Parken. Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 01:08

Hun rynkede sine øjebryn og gik et par skridt tilbage da hun råbte. "Ja, jeg kender Demitri" mumlede hun.
"Hvad mener du med det?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Always the same.. - Parken. Empty
IndlægEmne: Sv: Always the same.. - Parken.   Always the same.. - Parken. Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 01:30

"Eh.. det var bare fordi at jeg spurgte ham, om han altid legede med folk på den måde, og så sagde han at jeg skulle spørge dig, og så blev jeg bange for at der var sket noget.. med dig.?", sagde hun forlegent.. det var ikke hendes mening at råbe af hende, men hun blev bare meget.. overrasket?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Always the same.. - Parken. Empty
IndlægEmne: Sv: Always the same.. - Parken.   Always the same.. - Parken. Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 04:59

Hun smilede skævt og sukkede. Fjernede så sit hår så Evelyn kunne se det næssten usynlige ar Demetri havde givet hende fra den første og eneste gang det havde lykkedes ham at bide i hende.
"Han kan ret godt lide at lege med folk" Mumlede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Always the same.. - Parken. Empty
IndlægEmne: Sv: Always the same.. - Parken.   Always the same.. - Parken. Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 05:01

Evelyn kiggede der hvor hendes hår havde været.. "Tell me about it..", sagde hun og tog sig selv til halsen, og mærkede der hvor hun første gang mødte Demetri..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Always the same.. - Parken. Empty
IndlægEmne: Sv: Always the same.. - Parken.   Always the same.. - Parken. Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 05:02

"Jeg fatter ikke de drikker vores blod når det ikke engang mætter dem særlig længe" Hun trak på skulderne og smilede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Always the same.. - Parken. Empty
IndlægEmne: Sv: Always the same.. - Parken.   Always the same.. - Parken. Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 05:09

"Nej, men det er åbenbart den bedste.. Jeg tror det er ligsom slik; det mætter ikke særlig lang tid, men det smager bedere end en rugbrødsmad med spegepølse..", sagde hun og smilte da hun samlignede sig selv med slik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Always the same.. - Parken. Empty
IndlægEmne: Sv: Always the same.. - Parken.   Always the same.. - Parken. Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 05:55

Hun grinede kort af det hun havde sagt. Det var faktisk sandt. Sådan kunne man godt sige at det var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Always the same.. - Parken. Empty
IndlægEmne: Sv: Always the same.. - Parken.   Always the same.. - Parken. Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 07:02

Evelyn nikkede, da hun kunne se på Kala at hun var enig i hendes samligning.

//Hvordan udtaler du Kala? Bare Kala, eller Kayla, oder was?.(:' //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Always the same.. - Parken. Empty
IndlægEmne: Sv: Always the same.. - Parken.   Always the same.. - Parken. Icon_minitimeTirs 27 Okt 2009, 03:38

Hun smilede skævt.

//Uha :) Tror bare Kala//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Always the same.. - Parken. Empty
IndlægEmne: Sv: Always the same.. - Parken.   Always the same.. - Parken. Icon_minitimeTirs 27 Okt 2009, 03:57

"Hvor bor du hende af?", spurgte hun, bare for at snakke.


//Okay then xD//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Always the same.. - Parken. Empty
IndlægEmne: Sv: Always the same.. - Parken.   Always the same.. - Parken. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Always the same.. - Parken.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Ny i parken
» Parken.
» En nat i parken.
» Parken -.
» Parken.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: