Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Parken.

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Parken. Empty
IndlægEmne: Parken.   Parken. Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 05:16

Tid: 14:30
Sted: Sheria park
Dag: mandag
Dato: 27. december
Årstid: Irl
omgivelser: nogle mennesker, og hvad der nu er i en park
Vejr: grå skyer, men ingen regn


Alec sad på en gammel bænk. Bænken var blevet angrebet af hærværk; der hvad mange navne risset i træet og den var blevet malet i mange underlige farvet med spedåser [staves]. Alec var ligeglad. Hun sukkede tit når hun var alene kom de gamle frygtelige minder frem. Hun kiggede op mod himlen, der var grå skyer over alt, men det regnede ikke endnu. Hun sukkede igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Parken. Empty
IndlægEmne: Sv: Parken.   Parken. Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 05:22

James var kommet gående ned af stien, der førte ind i selve parken. Han manglede, pinligt nok, en gave til hans mor, og den skulle gerne sendes i dag. Han var pakket godt ind i diverse trøjer, men hans jakke stod åben. James var en af de typiske varme mennesker, der var brændende varme året rundt. Hans mørke hår var en smule uglet, men som altid, klædte det ham. Han snøftede og så op. Et lille smil bredte sig, da han fik øje på Alec. "Hey, hej!" udbrød han overrasket, før han satte kursen mod hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Parken. Empty
IndlægEmne: Sv: Parken.   Parken. Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 05:25

Alec løftede hovedt og gengældte smilet stort "Hej med dig" hun tog hænderne i lommen og smilede stadig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Parken. Empty
IndlægEmne: Sv: Parken.   Parken. Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 05:27

James snøftede, og satte sig på bænken. Han pjuskede sit hår, og betragtede hende kort. "Nogen god idé til en gave? Det er til min mor," sagde han og himlede med øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Parken. Empty
IndlægEmne: Sv: Parken.   Parken. Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 05:31

alec smilede og trak på skuldrene "Har du prøvet med en halskæde?" hun tog noger sne op og kastede det på ham. Hun lo; hendes latter var fun og ren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Parken. Empty
IndlægEmne: Sv: Parken.   Parken. Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 05:33

James grinede lavt, før han smed noget sne på hende. "Din skid," mumlede han, før han så tænksom ud. "Er det ikke sådan noget, man giver til kærester?" spurgte han så.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Parken. Empty
IndlægEmne: Sv: Parken.   Parken. Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 05:37

Alec trak igen på skuldrene "Jeg har aldrig havt en kæreste..." sagde hun tænkende. Hun tørrede snneen væk fra ansigtet, den smeltede jo væk. Hun smilede svagt til James.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Parken. Empty
IndlægEmne: Sv: Parken.   Parken. Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 05:42

James bed sig i inderkinden, og nikkede så. "Hvorfor ikke?" spurgte han og smilede fjoget. "Venter du på den helt rigtige?" spurgte han så, og så på hende. "Det er der mange piger der gør ikke?" spurgte han så. "Mange af mine veninder holder stadig fast i den der," sagde han og himlede med øjnene. "Ja, undskyld, men det er altså lidt underligt," sagde han så og lænede sig tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Parken. Empty
IndlægEmne: Sv: Parken.   Parken. Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 05:45

Alec rystede på hovedt "Jeg tror det er fordi at jeg ikke ville lære dem at kende... Jeg følte mig kold. Eller også er det fordi de ikke true" hun smilede svagt. "Har du en kæreste?" sagde hun henkastet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Parken. Empty
IndlægEmne: Sv: Parken.   Parken. Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 05:48

"Når du siger dem, mener du så os drenge?" spurgte han og lavede en grimasse. "Jeg fatter det ikke. Hvis du er interesseret, så sig det direkte til ham. Alt det der med, at så vel i ikke sige det, og bla bla bla, det er bare skide latterligt. Jeg hader gættekonkurrencer.. Men det er mere fordi, jeg ikke er skide hurtig heroppe," sagde han og grinede fjoget, før han prikkede sig selv i tindingen. Så rystede han på hovedet. "Nej," sagde han og smilede kort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Parken. Empty
IndlægEmne: Sv: Parken.   Parken. Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 05:51

Alec trak på skuldrene for tredje gang. "Jeg har ikke følt kærlighed til dreng.. eller pige" hun smilede svagt "Kan du li nogen?" hun havde sagt alt i et henkastet tonefald. Hun undrede sig over samtalens drening.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Parken. Empty
IndlægEmne: Sv: Parken.   Parken. Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 05:55

James grinede lavt, men rettede sig mere op, før han betragtede hende roligt. "Er du biseksuel?" spurgte han roligt, før han rynkede spørgende brynene. James var rimelig direkte i sine spørgsmål, og det var fordi, han ikke orkede alt det gætteleg. Nej, så hellere have nogle svar, man kunne forholde sig til. "Det ved jeg sgu ikke helt," indrømmede han og grinede fjoget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Parken. Empty
IndlægEmne: Sv: Parken.   Parken. Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 05:58

Alec rystede på hovedt "Hvorfor skulle jeg være det? Hvorfor ved du det ikke?" hun smilede drillende og overvejede at kaste sne på ham igen, men lød tanken ligge.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Parken. Empty
IndlægEmne: Sv: Parken.   Parken. Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 06:00

James himlede med øjnene, men undgik hendes spørgsmål. Lidt efter grinede han, og så ud i parken. "Det ved jeg ikke," sagde han og kløede sig i nakken, før han lo fjoget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Parken. Empty
IndlægEmne: Sv: Parken.   Parken. Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 06:04

Alec trak på skuldrene og lød enmet ligge. Hun bed sig i læben *Hvad laver jeg?* hun rystede svagt på hovedt. HUn kiggede på sine hænder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Parken. Empty
IndlægEmne: Sv: Parken.   Parken. Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 06:07

James vippede lidt med skoene. "Nej, du spørg jeg dig igen. Hvad med jeg købte en trøje til hende eller sådan noget?" spurgte han og kløede sig i håret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Parken. Empty
IndlægEmne: Sv: Parken.   Parken. Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 06:11

Alec smilede bedrevidende "En kjole er nok mere sagen...Hvor gammel er din mor?" hun var lige ved at tage noget sne op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Parken. Empty
IndlægEmne: Sv: Parken.   Parken. Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 06:23

...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Parken. Empty
IndlægEmne: Sv: Parken.   Parken. Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 07:28

James så tænksom ud. "51," sagde han roligt, før han rettede sig mod hende. Han fik øje på sneen, "Hold dig væk!" sagde han og grinede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Parken. Empty
IndlægEmne: Sv: Parken.   Parken. Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 07:42

//Sorry at det tog så lang tid//


Alec grinede og smed sneen efter ham, uheldigvis ramte den ikke. Hun smilede "51? En kjole tror jeg...." hun kiggede på James. Hun vidste ikke helt hvad hun skulle sige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Parken. Empty
IndlægEmne: Sv: Parken.   Parken. Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 07:48

James viftede piget med håndledene. "Siger du min mor er gammel?" udbrød han 'fornærnet'
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Parken. Empty
IndlægEmne: Sv: Parken.   Parken. Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 07:49

Alec smilede "Nej" hun havde overhovedt ikke ment det på den måde "Hvor gammmel er du?" hun smilede let.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Parken. Empty
IndlægEmne: Sv: Parken.   Parken. Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 07:54

James smilede smørret. "Det er hun faktisk," sagde han tænksomt, og lænede sig tilbage. "Jeg er 24 og et halvt," sagde han og smilede stolt. "Hvor gammel er du?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Parken. Empty
IndlægEmne: Sv: Parken.   Parken. Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 07:58

Aledc bed sig i læben *Skal jeg sige det?* en lille stemme sagde klart nej. Hun snog sig uden om spørgsmålet "Går du så på gymmasiet?" hun smilede tænkende og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Parken. Empty
IndlægEmne: Sv: Parken.   Parken. Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 08:08

James snøftede og rystede på hovedet. "Hvor gammel er du? Må jeg gætte?" spurgte han, og hans øjne udstrålede, at det tænde ham helt vildt, at skulle konkurere. "18? 20 måske? Du er ikke mere end 20? Har jeg ret?" spurgte han hurtigt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Parken. Empty
IndlægEmne: Sv: Parken.   Parken. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Parken.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: